Ik moet ook nog wachten tot 8 augustus hoor Kelly Vervelend dat je je zo voelde Charissa. Ik voelde me vanmiddag ook ineens niet lekker, harde buik, hoofdpijn en beetje misselijk. Na het eten naar de wc geweest en toen was het weer weg.
Ja de eerste. Er zit ergens een overzicht in ons forum waar staat wie wat krijgt, jongen meisje of onbekend.
Oh en ik heb zo een zin in morgen!!!! 14.45 uur hebben we de pretecho. Eerst om 14 uur naar vk en dan gelijk door!! Yes Yes Yes. Femmy kon jij al een beetje zien op wie het kindje lijkt? Wij zijn zo benieuwd of we het kunnen zien. Nu al 26 weken dus heb goede hoop enkele trekken te kunnen herkennen.
heel veel plezier vast morgen, ik ga dan ook op je terugkomst wachten hoor nou ze is erg knap dus ik neem aan op mij.. (joke of the day ) nee ik zit wel steeds de foto's te bestuderen en mijn vriend zei zelfs dat ze op mij leek (mijn gezicht als ik slaap) vond dat wel erg lief en ze duimt veel en sabbelt op haar handjes en vingertjes en ik heb erg lang geduimd maar dat doet misschien ook iedere baby, vind haar neusje ook wel al een beetje op de mijne lijken. die middelvinger dat is dan weer duidelijk mijn vriend welk pakket kiezen jullie?
Femmy, hartstikke schattig. Vooral dat vingertje Ik kan bijna niet meer wachten. 6-7 wk geleden de afspraak voor de 3d-4d gemaakt en dan ben ik eindelijk dinsdag al aan de beurt.... ps. ik voel me al stukken beter vandaag, hoor.
gelukkig gaat het beter met je Trutje!! kan je nagaan, ik had al een aantal maanden geleden de afspraak gemaakt... dat duurde ook lang spannend ook trutje, ga je ook naar babyview?, ben ook echt benieuwd hoe jullie wondertjes er allemaal uitzien!!
We gaan het zien. Wij gaan hier bij Echobureau Utrecht. Ze gaan haar volgens mij ook weer opmeten enzo. Het is volgens mij een 3 en 4 d echo met foto's en dvd! Met de 20 weken echo hadden we ook een dvd en ik kijk die echt nog best vaak!
ja wij gingen gister ook meteen de dvd weer kijken, straks ook nog ff als je ook een cd-rom kan kiezen zou ik dat ook zeker doen, daar zetten ze ook veel foto's op en zelfs filmpjes (die je door kan sturen).