November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja die doen ze ook! Ik had van de 20 weken echo ook een cd met foto's meegekregen dat waren er 29 :)

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en zie op de site van dat bureau ook afgedrukte foto's..hoeft van mij niet zo want die vergaan toch

3. Welkom Leeuw. Het is hier altijd gezellig.
    Ik zelf ben 21 november uitgerekend en het is ook de 1e van ons.

Senseemillia: Spannend morgen hoor de echo. Ik ben zo benieuwd naar je foto's en of het zeker een meisje is. Vast wel hoor. Wat leuk dat jullie dat met de weken ook een dvd hebben gehad. Ik heb 2 foto's en dat is het.

Charissa: Ik denk dat wij een beetje de laatste zijn die een echo gaan doen.

Trutje: Wat goed dat je je wat beter voelt. Lekker rustig aan doen en lekker laten verwennen.

Ik ben echt zo blij dat het van de week wat koeler wordt.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Het is nu al heerlijk koel buiten!! :)

Ik heb een nieuwe buikfoto in mn album staan...mn puntje is eindelijk weg!!

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja afkoelen idd lekker! VAn mij mag het even heel hard regenen. In Amstelveen was vanochtend regen, maar hier in Utrecht noppes...

Oh en wij twijfelen niet aan het geslacht hoor. Echt overduidelijk een meisje. Er staat een foto in mijn album. Als het nog een jongen blijkt dan zouden we erg verrast zijn..

Had je die piercings nog kunnen vinden op mooiverpakt.nl?

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mooie buik zeg! En heel tof gedaan met al die foto's op een rij. Kun je echt goed zien hoe die groeit. Echt leuk.

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    mooie buikfoto Annemonique!!

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Dankjullie!! :)
    Aangezien er hier nog geen pretecho-foto's zijn dan maar buikfoto's he hihi.

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Femmy: we gaan naar Babyview a.s. dinsdag ;)

10. Wij hebben vanmorgen wel wat regen gehad in Rotterdam, maar niet veel hoor.

Ik heb zeker gekeken voor de piercing. Ik ga ze ook bestellen even kijken wat voor kleur nog. Thanks voor de tip.

Liefs Kelly

11. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi hoi !

Meiden, wat gaat we hard met schrijven !

Batchie en Leeuw: Welkom hier, gezellig dat jullie komen meeschrijven !

Wij hebben de pretecho ook pas over 2 weken, op 8 augustus, dus hier moet nog even geduld geoefend worden :)

Het aantal jongens begint aardig op te lopen, leuk, wordt de verhouding van 'bekende' kindjes straks toch nog 50%-50% :D

Hier heeft het kort geregend, maar nu is het behoorlijk aan het waaien dus hopelijk koelt het nu wat af vannacht.

Door al die overdadige warmte heb ik gewoon zin in het najaar, weer lekker koekjes bakken met Rick en zo, daar is het nu niet bekwaam voor ;).

12. Senseemillia: Ik heb hem ook in het roze besteld. Is toch wel leuk hé. Aangezien we bij de 20 weken echo waarschijnlijk een meisje krijgen. :D

13. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hoi hoi daar ben ik ook weer.
    Ik dacht dat het ging regenen aangezien dat ik een paar druppeltjes op mijn raam had zien staan vanochtend. Maar nee, de regen bleef helaas weg, en ooo wat heb ik vandaag toch nog veel gezweten. Bah bah bah.

Leeuw en Batchi: welkom!! Het gaat soms best wel hard hier, maar is altijd wel lekker gezelli. Ik ben 12 november uitgerekend, en het is onze eerste kindje. En we weten niet wat het gaat worden.
    Charissa : Hoe gaat het nu met je? Even schrikken dat je zo snel onwel was geworden. Komt waarschijnlijk door de warmte.
    Senseemillia: Veel plezier bij de pretecho morgen. Ik ben reuze benieuwed naar je plaatjes.
    Jill: Ja allebei op dezelfde dag uitgerekend inderdaad. Ik hou je op de hoogte zodra het zover is :)
    Annemonique: Mooie buikfoto!! Tis heel leuk om alle groeinde buiken te zien.
    Trutje: Ben blij dat je weer beter bent.

Was vandaag in utrecht wezen rondkijken. Bij H&M hebben ze inderdaad mooie kleertjes hangen. Het was zooo verleidelijk om weer wat bij te kopen, maar ik heb het toch niet gedaan. Was na een paar uurtjes gewoon zat, was veel te warm, maar moest nog voor mijn man wachten, dus dan maar even bij de V&D gezeten en wat water gedronken. Was best wel te doen.
    Nou, ik ga even een ijsje eten.
    Alvast welterusten meiden, en tot morgen weer
    Liefs Sal

14. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey allemaal,

Meld me ook weer even. Hier is het nog steeds warm. Heeft wel een klein beetje geregend maar nog niet genoeg om af te koelen. Misschien vannacht ik hoop het in ieder geval.

Batchie en Leeuw welkom hier en klets gezellig met ons mee, het gaat wel hard hoor af en toe, ff niet kijken en gelijk 5 pagina's verder of zo.... :D

Trutje en Charissa gelukkig dat het weer wat beter gaat maar doe lekker rustig aan en veel drinken...... ;)

Jill: ik ben ook geen voorstander van bv in het openbaar, ik denk dat je je dan zo voelt zitten, ik ga trouwens gewoon een flesje geven (bij Rick ook gedaan) want ik ben er gewoon het type niet voor (voor bv).

Senseemillia: Morgen pretecho, geniet ervan! Het is echt geweldig.

Jantien: Je hebt gelijk hoor dat je het niet meer wilt doen, als jij het gevoel hebt dat de beeb er niet goed op reageerde moet je het idd gewoon niet meer doen, zou ik ook niet doen dan.

Krijgen jullie ook allemaal zo'n rare navel nu? Het is nu gewoon een bolletje echt apart!

Annemonique: mooie buikfoto hoor! Die plaatjes achterelkaar zijn leuk voor later, je kan heel de groei volgen!

Meiden verder niet veel te melden hier. Ga zo lekker douchen en naar bed, morgenochtend weer naar een kinderverjaardag.

Groetjes.

15. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey meiden,
    Jeetje, even niet geweest en nu 8 pagina's verder :confused: We hebben het hier best druk gehad en kwam wel steeds tussendoor ff bijlezen, maar dacht steeds reageren doe ik straks wel ff. Hmmm was geen strak plan aangezien ik nu niet meer zo goed weet hoe en wat :(

Charissa (dacht ik): fijn dat het gesprek toch goed verlopen is, hopenlijk kunnen ze nu wel rekening houden met je en een beetje begrip tonen. Veel succes!!!

Dan die mooie echofoto's, vooral die van het vingertje ;) geweldig gewoon!!!!

Batchie en Leeuw: van harte welkom hier, klets gezellig mee, maar inderdaad hou er rekening mee, t gaat hier supersnel ;)
    Batchie ik ben in principe 24 november uitgeteld, maar volgens de 20 weken echo ook pas 5 december, leuk cadeautje wel he ;)
    Dit wordt trouwens mijn 3de kindje en na mijn 2 meiden, krijgen nu een prachtige zoon :D

Senseemillia: Heel veel plezier morgen bij de echo, ik ben superbenieuwd!!!

Hier dus best druk geweest de afgelopen 2 dagen, zakelijk moet er vanalles geregeld worden en ook administratief ben ik door het hete weer wat achter gekomen. Ook in huis ben ik vandaag beetje bezig geweest en vanaaf weer verder gegaan aan de tekeningen. Toch meer werk dan ik verwacht had, ook omdat de kleine man t niet prettig vindt als ik lang in 1 houding sta. Maarja t begint op te schieten, zal zo een foto plaatsen in mijn album van de eerste Tigger die nu zo goed als af is :D
    Dadelijk ook lekker een koude douche nemen en mijn bedje opzoeken. Truste meiden!!!

Liefs Angela.

16. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Leeuw en Batchie, welkom! Voor ons is het ook het eerste kindje. Ik ben 15 november uitgerekend

Charissa, rustig aan doen he! Met die hitte doe je al snel te veel.

Senseemillia, veel plezier morgen met de echo!!!!!!! Zet je een leuk plaatje in je album?

Annemonique, leuk die buikfoto's! Ik zal er van het weekend ook weer eens eentje maken en in m'n album zetten.

Trutje, fijn dat je je weer beter voelt.

Morgenavond ga ik voor het eerst naar zwangerschapsyoga. Ben erg benieuw naar de yoga en de mensen in mijn groep.

Hier trouwens geen drup regen. Het is echt enorm benauwd. Bah!
    Conny, ik bedacht me vanmiddag ook al dat de herst ook wel weer mooi is. Ochtendnevel, gekleurde blaadjes en idd lekker koekjes bakken........

Pim

17. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Senseemillia: Onwijs veel plezier morgen.......zet je snel de foto's plus verslag erop??! Ik wacht erop ;)
    Snapte je berichtje trouwens niet zo goed?!?

Conny: Ik wil ook koekjes bakken en onder een dik dekbed slapen en een open haard aanhebben s avonds en op de thermometer -5 zien staan! Dat is mijn weer.

Trutje: Hoelaat mogen jullie dinsdag? Wij pas om 19.15, moeten we nog een hele dag wachten, maar hopelijk is t het dubbel en dwars waard.

Annemonique: Mooie buikfoto's hoor. Al onze buiken gaan nu wel een beetje op elkaar lijken vind ik.

Angel: Mooie Tigger hoor!!

Tot slot Pim: Hier is t ook nog warm, sterkte ermee, alhoewel ik nu toch stiekum een koel briesje langs voel waaien!
    Slaap lekker,

Liefs Jill

18. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Aaarrrghh, rotmuggen ! rotwarmte ! ik wil slapen !!!

Zo, met 3 kersverse muggenbulten beneden omdat ik aan mijn bed vastplakte van de warmte, pfff...

Angela: Prachtig zeg die tijgetje ! Maak je dat met verf, of met speciale stiften?

Jill: Ik ben niet typisch een wintermens, maar dit zomerweer is gewoon te gek, niet normaal meer, pff... zelfs een regenbui brengt geen langdurige verkoeling.

Saskia: Veel plezier op de kinderverjaardag !!

Salomina: Blijft verleidelijk he, de H&M. Misschien een tip om te door te geven aan eventuele kraamvisite straks: als ze vragen wat je wilt, graag kleertjes van de H&M ;)

In dit tempo is het supergezellig schrijven, maar idd niet te doen om op elk berichtje, na je eigen laatste berichtje, te reageren. Laat iedereen maar lekker reageren op wie of wat hij wil, dan houden we het het langste vol met zijn allen, en dan blijft het zo gezellig als het nu is !

Deze opmerking omdat ik bij een ander forum ervaren heb, dat er een soort schuldgevoel ontstond als mensen niet op iedereen reageerden, maar dat is met deze grote gezellige club gewoon niet om bij te houden ;) En ook al kun je maar 1 x per week of per maand schrijven, het blijft leuk om te horen hoe het met iemand, iemands zwangerschap of iemands kindje gaat. Dus meiden, laten we lekker zo doorgaan, dan ben ik heel benieuwd wat voor stralende kindjes er in het najaar allemaal tevoorschijn komen !

19. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    hoi hoi
    Conny: ik zie dat je ook zo rot heb geslapen. Ik heb 2 uur nog op de klok gezien voordat ik in slaap viel. Ik was gewoonweg klaarwakker, terwijl mijn man al een paar uurtjes aan het snurken was. Lichaamlijk was ik wel helemaal op, maar mijn hersenen dacht - la la la la la, laten we Sal maar gewoon wakker houden. Pffftttt.
    Nou net mijn man uitgezwaaid (nadat ik zijn hemd heb gestreken en zijn ontbijt had klaargemaakt). Ik ga even kijken of ik nog een uurtje kan liggen, want dit is een beetje te gek voor woorden. Ik heb ook even alle ramen opengezet, het is toch wel lekker koel op dit moment.

Trouwens, goeie tip van jou. Daar had ik nog niet eens over nagedacht, als iemand mij vraagt wat ze nog kan halen, stuur ik ze gewoon door naar H&M. Top!!
    Liefs Sal

20. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Hoi meiden,

Bij deze
    @ Jill
    ik had zo'n vroege 3/4 D echo omdat mijn vriend mensen kent die zelf zo'n app. thuis hebben staan.
    Hij werkt in de rontgen branche.

@ iedereen.

2D (2dimentionaal) Is plat beeld. Je krijgt een schijfje van een laag weefsel te zien.
    Kinderen tekenen ook 2D.

3D (3 dimentionaal) ruimtelijk. Je krijgt dat een diepte beeld te zien. Het is een stilstaand beeld.

4D (4 dimentionaal) Tijd. De 4de dimentie is de tijd. Het is simelweg een bewegende 3D echo.

Het is tot nu toe NOOIT bewezen dat het schadelijk is!!!! Gelukkig.
    Maar het zijn geluidsgolven waarmee gewerkt worden, die in de losse ruimte niet gehoord worden.
    Door ze door water (lichamelijk weefsel) te sturen kun je ze evt. wel horen en kan dat een vervelende ervaring zijn voor een kindje dat alleen maar gedempte geluiden gewendt is.

Deel Deze Pagina