November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Oja, ik zag trouwens dat jullie piercings bij mooiverpakt hadden besteld, misschien net te laat dus, maar gisteren heb ik een site gevonden waar precies dezelfde piercings 10,- goedkoper zijn :oops:
    Ik had ze ook bij mooiverpakt zien staan, maar vond 30,- toch best veel :(
    Hier kun je ze goedkoper krijgen: http://www.winkeltjes.net/zwangerschapspiercings/

Liefs Angela.

2. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey dames,

Blijf vooral hoop houden! Verkoeling is on the way! Dat hebben ze al meer gezegd maar k geloof toch dat t na t weekend echt minder gaat worden YES YES YES! Heb vanmiddag zo zitten zweten, moest ff op de bank gaan hangen werd gewoon ff onwel van de hitte pfff.....

Ook ik ben t helemaal met Conny eens, lekker reageren op de berichtjes die je aanspreken want als je alles moet bijhouden........das niet te doen.
    Vind het wel leuk om straks alle babies te bewonderen, wil dus wel graag foto's van jullie kindjes zien........of stoppen we dan met kletsen? Nee toch zeker??????? :rolleyes:

Senseemillia een prachtig dochtertje! En wat een heldere foto's zeg, k blijf het ongelooflijk vinden hoe goed je het kunt zien.

Ook mijn man zegt wel s van moet je nou weer achter die computer, je lijkt wel verslaafd (maar hij zegt t met een knipoog hoor) ;)
    Hij vind het zelfs wel leuk om ook jullie echofoto's te bekijken!

Ben blij dat ik niet de enige ben met zo'n rare navel, bij Rick viel dat nog wel mee maar hij plopt er nu echt uit.........

Angela ik vind dat je een leuke babykamer krijgt, en idd zo'n tijgetje fleurt t een beetje op, anders is het zo wit he. Als Rick zijn kamer af is zal ik daar ook eens een foto van plaatsen en dan gelijk een van de babykamer.

Verder niets bijzonders!

Groetjes maar weer.

3. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hoi allemaal :D
    Het is hier in Nieuwegein lekker koel, en nu maar hopen dat ik zodadelijk goed kan slapen. Ik ben best wel kapot met deze weer.

Senseemillia: Prachtige fotos!!! Grappig dat je nu al kan zien op wie je kindje op lijkt. Leuk hoor. :)

4. Als het aan mij ligt niet hoor. Ik vind het erg gezellig met jullie.

Ik kom net terug van de stad. Het was ech super gezellig. Lekker bij een toko gegeten en van de muziek en mensen van het zomercarnaval genoten. Lekker tempratuurtje ook. Gelukkig wat koeler.
    Alleen ik weet niet ofdat de beeb het zo gezellig had. Ik heb bij het begin best veel schopjes gevoeld. Ik vond het eigenlijk best zielig :(
    Gelukkig is de beeb daarna gaan slapen en heb ik niks meer gevoeld. Me vriend zei dat de beeb aan het dansen was :p
    Misschien al vast aan het oefenen ;) Als we volgend jaar naar Curacao en Suriname gaan. :)

Mijn vriend zegt toevallig nu net: "zit je er weer achter??" Lachend zei hij het. Wij hebben ook maar 1 computer, maar is goed te doen hoor. Er komt er waarschijnlijk toch nog wel eentje.

Ik ga zo lekker naar me bedje. Pijn me voeten van het lopen.
    Morgen lekker winkelen en verder met het zomercarnaval. ;)

5. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Kelly: Ik vind het soms ook moeilijk in te schatten of de kleine nou schopt van plezier of uit protest. Maar een fijne avond gehad dus. En dan vandaag de grote optocht, veel plezier !!

Saskia: Ik blijf lekker schrijven zoals ik er nu over denk hoor, zolang het qua tijd bij te houden is. Wel kans dat het tijdelijk even rustiger is, zeker de eerste weken kan het soms veel tijd vreten om even een nieuw ritme te vinden als gezin, maar dat merken we hier dan vanzelf wel. Haha, kan ook wel eens prettig zijn, geen 5 pagina's bij te lezen, maar 5 berichtjes of zo ;)

Salomina: Oh, stuur wat van die koelte naar het zuiden, wij hebben vannacht nog de ventilator aan gehad, en ik ben dat zo beu ! :)

Angela: Haha, helemaal blutgeshopt dus. Maar ik vind dat je best een goed excuus hebt hoor, na 2 meiden, moet je je toch heel goed orienteren op de jongenskleren :D

Vannacht redelijk geslapen, zonder muggen joepie joepie. Vanmorgen maar veel doen, want vanmiddag zal ik wel uitgeblust zijn als de temperatuur weer stijgt. Tot later !!

6. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Senseemilia, wat een mooie foto's!!
    Ik word ook steeds benieuwder maar nog 10 daagjes of zo ;)

Het is hier lekker koel buiten, heb vannacht ook heerlijk geslapen.
    Kon nu niet meer liggen van de rugpijn..

Oh gezellig kelly lijkt mij die zomercarnaval.
    Heel veel plezier met shoppen!!!

Ik zit meestal achter de laptop en mijn vriend boven op de pc.
    Hij is zelf net zo verslaafd :rolleyes: maar ik heb overdag ook vaker tijd dus hij ziet niet dat ik er zoveel achter zit.

Wij gaan vandaag ook lekker shoppen bij prenetal en ikea.
    Verplaats van donderdagavond toen voelde ik me niet zo lekker.

Ik ben trouwens naar de dokter geweest, had erge lage bloeddruk 105/65.
    Ze zei dat dat vanaf week 20 je bloeddruk omlaag kan gaan.
    Goed zout drop eten en bouilion.

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hallo!

zo het is een stuk frisser in huis, heerlijk hoor! ook mijn vriend en ik gaan vanmiddag ff naar het dorp, we willen voor behang kijken en voor mij een nieuwe fiets (ik doe op mijn werk mee met het fietsplan).
    Vanavond komen mijn ouders de dvd bekijken van de kleine, mijn pa had hem nog niet gezien en mijn vriend had voor de familie ook de foto's afgedrukt!.
    en natuurlijk blijven we na de geboorte gewoon kletsen, ben ook heel benieuwd naar alle kindjes!.
    fijn weekend iedereen!

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

We blijven zeker kletsen hoor als de baby's er zijn! Ik vind het wel gezellig. Denk wel idd dat wat Conny zegt je in het begin wat meer een ritme moet vinden zo met ineens een kindje erbij, maar kletsen doen we zeker nog wel!

Hier is het inmiddels ook wat koeler geworden...heerlijk want mijn voeten en benen deden gisteren weer zo'n pijn van het vocht. We hebben gisteren wel drie keer de dvd bekeken.
    Echt voor iedereen die nog gaat.. heel veel plezier met zo'n echo want het is echt heel apart om je kindje zo te zien.
    Ik vond het op zich ook nog wel interessant omdat ik geen idee ervan had hoe ze dat nou deden en waarom je soms een stukje wazig baby had. Ook heel vreemd dat als ze dat beeld draaien de beeb ineens achter geen hoofd heeft..haha.

Pff mijn schoonouders en ouders komen vandaag. WE hadden gezegd vanaf drie uur, maar nu wilden mijn schoonouders al om elf uur komen. Ik vind dat eigelnijk echt niet zo leuk/netjes. We hebben gisteren in alle haast nog van alles moeten doen omdat we dat voor vanochtend nog hadden gepland. Ze waren niet zo goed gestemd dat ze hier niet konden blijven slapen (veel ingepakte dozen op zolder..in de gang en hier beneden). Ik moet zeggen dat ik er weinig zin in heb.

Charissa idd een lage bloeddruk zeg, maar je hoort het idd wel vaker. Die van mij is gelukkig redelijk constant en zat gisteren weer op 80 onderdruk.

Kelly klinkt goed dat zomercarnaval! En de beeb kan het natuurlijk vanaf nu ongeveer ook gewoon horen.
    Wij gaan maandag naar de Rolling stones en ik had gisteren gevraagd aan de vk of dat een probleem was voor de beeb. Ze zei dat het niet zoveel uitmaakte. Wel idd dat de baby wat bonsgeluiden van buitenaf zal horen, maar dat is niet schadelijk ofzo.

Angela dat zijn idd precies dezelfde piercings :rolleyes: . Ik had die niet gezien. En heel herkenbaar hoor alle spullen kopen die je tegenkomt. Het is ook allemaal zo heel heel schattig!
    Hier in Utrecht gisteren geen regen...vannacht ook niet volgens mij. Nu is het bewolkt.

We hadden gisteren gepland mosselen te eten. Vraagt mijn man bij de vk nog even voor de zekerheid of het kan. Tja...was niet zo'n heel positief verhaal. Meer van ja het kan wel, maar als er een verkeerde tussenzit word je ziek en ga je je waarschijnlijk zorgen maken over de beeb etc. Zit wel wat in dus ik heb de mosselen maar laten staan en een pizza gegeten. Mijn man vond het wel sneu voor mij omdat ik mosselen zo lekker vind. Hij zei als de baby er is gaan we lekker bij een heel goed restaurant eten en dan eten we alles wat je eerst niet mocht. Lekkere pate, foie gras, rood biefstukje, en wijn!!!

Nou meiden ik ga nog even wat laatste dingen opruimen voor dat schoonma en schoonpappa komen... Ik post vanavond nog wel even.
    VEel plezier jullie vandaag maar met wat jullie gaan doen...het is beter dan wat wij doen vandaag....

Liefs Senseemillia

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en had ik nog verteld hoe de vk heeft voorgedaan hoe ik het hoofdje van beeb kan voelen? Moeten jullie zeker vragen de volgende keer bij de vk want dat is echt gaaf. Ook heeft ze de voetjes laten voelen. Echt heel apart is dat.
    Ik weet dus bv nu dat beeb zich heeft gedraaid en met het hoofdje aan de rechterkant van mijn navel ligt..hihi.

10. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    dat is apart zeg kan jij het niet alvast uitleggen Senseemillia hoe je de baby kan voelen?

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik ga het proberen.
    Het lange harde stukje is vaak de rug.
    Bij mij ligt beeb dus links of rechts van mijn navel. Als je dan op je rug ligt ontspannen en dan een paar vingers naast je navel legt en een paar vingers wat schuinig daaronder ongeveer 4 a 5 cm van je andere vingers(als je wat hards voelt daar) en dan zachtjes om de beurt met je vingers wat drukken. Je voelt dan het hoofdje heen en weer gaan. De voetjes heeft ze mij aangewezen en kon ik daarna niet meer vinden, voelde als een hard randje. Maar als ze had verteld dat het een knie was had ik het ook geloofd...hihi.
    Waar schopt jouw baby? Dan moet je afhankelijk daarvan volgens mij boven of onder voelen?

Oh en het lijkt net of het hoofdje heel los zit. Dat was best wazig. Leek ook al heeeeeel groot trouwens :confused:

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh maar weet alleen niet of mijn redenering wel opgaat nu ik er zo over nadenk. Beeb hier ligt in stuit.. MAar ik zou het gewoon even proberen.
    Je voelt ook wel echt wat ronds dan zeg maar.

Succes heh en als het lukt laat maar even weten.

13. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Hallo Dames, daar ben k weer.

Senseemillia: Wat een geweldig mooie echo van jullie kleine meisje. Wel spannend hoor om dan ineens een gezichtje te zien bij je kindje. Gelukkig dat jullie zo hebben genoten.
    De mosselen heb ik afgelopen weekend gegeten, maar ze zijn nog niet lekker(veel te klein) dus ik was ook een beetje huiverig. Gelukkig is t goed gegaan, maar ik wacht toch liever nog een maandje of 2 tot ze echt goedgekeurd zijn en weer als vanouds lekker. Succes vandaag met je familie ;)

Kelly: Ik was gisteren ook in Rdam in de Oude Haven aan t eten en daar kwam t zomercarnaval al een beetje voorbij over de terrasjes. De beeb ging heel hard schoppen, ik weet niet of ze t mooi vond of niet, maar was wel grappig. Was gisteren trouwens beven naar Burgerhout gelopen, maar wat je al zei, een echte klerebende binnen. Ons kamertjes stond er wel en ook onze kinderwagen voor allebei 150 eurie minder. Nu ga ik dat even bij Babydump melden want dan krijg je geld terug garantie op de laagste prijs. Het was daar trouwens ook 10 graden warmer dan buiten, binnen. Echt smerig!

Conny: Het ritme zal dadelijk idd wel veranderen bij allemaal, volgens mij weet je niet wat je overkomt als je ineens een kleine hebt die jou steeds nodig heeft om voor te laten zorgen, dus zal t chatten ook wel een stukje afnemen. Jij hebt toch weleens afgesproken met de mensen van Rick zn forum? Was dat leuk?

Charissa: Shop ze, je hebt wat in te halen na donderdag ;)

Over nog 3 nachtjes zien wij ook de kleine!! Ben zo benieuwd!!

Liefs Jill

Fijn weekend allemaal

14. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik zal het een keer gaan proberen (de kleine te voelen) ze schopt trouwens zo'n beetje overal, ook vaak richting blaas ;)

15. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi hoi !

Ik ben helemaal happy, de hele dag al buiten, het is zulk lekker weer en prima om uit te houden, zaaaalig !

Jill: Met de mama's van Rick's forum schrijf ik nog bijna dagelijks en een aantal keren per jaar komen we bij elkaar. Dat is wel telkens in groepjes, want we wonen verspreid van Groningen tot Antwerpen ;) Groot gelijk dat je die lagere prijs even bij Babydump gaat melden, want dat prijsverschil is toch mooi meegenomen !

Senseemillia: Haha, ik snap je omschrijving van de baby voelen wel ja. Ik zal het eens proberen vanavond :). "Succes" met de visite !

Femmy: Succes met behang kijken, ik hoop dat je wat leuks vindt. Veel plezier vanavond met nogmaals genieten van jullie kleine !

Charissa: Veel shop-plezier !

Ik ga lekker weer naar buiten, want daar is de temperatuur beter dan hier binnen. Doei !!!

16. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Goeiemiddag!!!
    Heerlijk weertje he ;) ik heb ook lekker alles openstaan en eindelijk is het nu uit te houden, EINDELIJK!!!! :D

Senseemillia: Ik ga dit zeker eens navragen aan de vk, lijkt me wel apart hoor t zelf te kunnen voelen. Heb wel het idee dat ik soms zijn billetjes of hoofdje voel (weet niet zo goed wat het is aangezien het bol voelt) en ik heb 1x gehad dat ik ontzettende steken kreeg in mijn linkerzij, net of zat er iets klem, toen ik voelde leek t net alsof er een klein stukje van voet of hand ofzo zat, heb er een paar x op gedrukt en weg was t, echt wel gaaf!!!
    Verder voel ik ons ventje ook overal trappen, voornamelijk beneden, maar heel af en toe richting navel, alleen zijn deze bewegingen veel minder goed voelbaar.

Conny: Veel plezier buiten, ik heb vandaag mijn poetsdag :( dus heb wat meer werk binnen, maar ga geregeld buiten ff naar buiten luchten ;)

Charissa: Veel plezier met shoppen, maar ik weet zeker dat dat wel gaat goedkomen ;)

Femmy: Vanavond weer veel plezier op de Carnaval!!!

Jill: Nog even meid en je kan je kleintje ook weer bewonderen, ik ben benieuwd, alvast veel plezier :D

Ook ik hoop natuurlijk straks jullie kleintje te bewonderen op foto's en het lijkt me ook super daarna nog met elkaar te blijven kletsen, niet alleen gezellig, maar na de bevalling kun je zeker ook nog veel van elkaar leren naar mijn idee en tips: altijd welkom ;)

Ik ga weer verder met het huishouden hier :( geen zin, maarja moet er nu toch echt van gaan komen :)

Liefs Angela.

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Nou we zijn goed geslaagd :D als eerste voor een fiets voor mij ik heb een batavus "old dutch" (omafiets heten ze ook wel) uitgezocht, er kan een zitje voor en achterop dus dat is mooi en in mijn favoriete kleur; blauw! kan hem misschien al volgende week ophalen, de fiets die ik nu heb is hoogbejaard (40 jaar ongeveer) en valt half uit elkaar :)
    en voor behang zijn we ook leuk geslaagd, de berenboom konden ze niet meer leveren maar keuze genoeg, als het af is (kan nog wel ff duren hoor) dan zal ik een foto plaatsen ;)

ps ik ga vanavond niet naar de carnaval ;)

18. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    goeieavond!

Ik heb vandaag gewerkt en het was niet zo druk. Ik heb me dus verdiept in de 26e week van een zwangerschap. Onze kindjes moeten echt nog even blijven zitten natuurlijk maar ze hebben al een heel grote overlevingskans. Da's toch geweldig!

:)

19. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Femmy: Uit welk boek of winkel kun je goede ideetjes voor behang opdoen? Ik zag nl laatst op internet bij iemand zo onwijs gaaf behang van een hele boom met vogels etc, maar vroeg me af waar je zulk behang kan vinden.

Meiden t is hier nogsteeds erg warm, wel lekker windje. Ga nu niks doen heb heel de dag met schoonvader geklust aan ons bad in de badkamer. Wordt wel erg mooi, maar moet nog hoop getegeld worden en afgesteld voor we echt in bad kunnen. Moest vanavond met mn handdoekje over straat naar mn schoonouders toe om te douchen. Morgen gaan de mannen weer verder klussen,hopelijk kan ik maandag heerlijk met man en baby(weliswaar in buik) in bad.

Fijn weekend allemaal.
    Liefs Jill

20. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Kelly: ik vraag me ook vaak af of de baby uit protest schopt of zomaar, omdat schoppen leuk is. Vanmiddag had ik echt het idee dat het uit protest was maar ik heb geen idee waarom want ik zat (ik hing niet eens!) gewoon op een stoel.

Hij schopt trouwens meestal aan de linkerkant of tegen mijn blaas. Dat laatste is echt niet fijn :( Van de week schopte hij voor het eerst naar boven toe, richting maag.

Ik probeer ook ledematen te voelen maar da's nog best lastig. Volgens mij ligt hij wel regelmatig met zijn rug naar me toe want dan voel ik iets langs en hards. Dus een hard randje is een voetje? Heb ik dat ook gevoeld laatst :D dacht al wel dat het een voetje was want het was ook heel snel weer weg. Het begint af en toe echt al op spelen te lijken wat ie doet, haha :)

Ben vandaag naar een expositie over geboorte geweest, was leuk maar ben nu helemaal kapot. Lief komt net terug met eten van het Braziliaanse restaurant, mmm! Daarna douchen en naar bed, tot later!

Deel Deze Pagina