November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Echt zo bijzonder dat we zo'n klein levend wezentje voelen bewegen en doen in onze buiken! Voetje hier en hoofdje daar. Echt superleuk is dit.

Onze dag met de opa's en oma's zit er weer op. Ze vonden de buik meevallen (we hadden ze een paar maanden niet gezien).
    Lekker bbq in de tuin! Ik ben wel moe dan na zo'n lange dag. WE hadden vanmiddag nog gewandeld door de wijk (altijd zo mooi).

Vanavond maar op tijd slapen..

Tot later!

2. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi hoi !

Zow, ik heb echt bergen meer energie nou een dag met deze temperaturen, heerlijk zeg ! Hopelijk vallen die buien morgen 'hier en daar' in elk geval 'hier' want het bevalt me stukken beter.

Panda; Eten uit een Braziliaans restaurant ? Hmm, klinkt niet verkeerd :)

Jill: Fijn vooruitzicht zeg, volgende week kun je in je nieuwe bad genieten, weer iets dat af is voor de bevalling, heerlijk !

Trutje: Dat ben ik helemaal met je eens, je verlegt ook je grenzen steeds; eerst die 12 weken, dan 20 weken echo, en dan 26 weken levensvatbaar. Ik zal blij zijn als ik ook zover ben !

Femmy: Een rustig avondje thuis dus. Zeg, kun je niet nu alvast verklappen wat voor behang jullie gekozen hebben? :)

Angela: Tja, als je dan toch een poetsdag moet hebben, was vandaag nog wel het beste weer ervoor denk ik. De komende dagen zweet je het huis weer uit ;)

Verder schopt "Babs" regelmatig gedurende de dag, wel typisch, het blijft hetzelfde ritme; 1 schopje, dan ff rust, dan weer een schopje... dit in tegenstelling tot haar grote broer, die gewoon een halve dag aan het draaien was. Wat hij nu nog steeds doet trouwens :D

Ik zit heerlijk buiten, zon weg, lekker temperatuurtje, gewoon genieten zo. Tot later !!!

3. Hallo allemaal,

Ik vind het hier nog aardig warm hoor. Ik denk toch nog wel een graad of 27. Ik ben heel de dag in de stad geweest met een vriendin en haar dochtertje van 4. Ik ben echt helemaal kapot. Ik was pas om 21:00 uur thuis. Maar het was echt super gezellig. Zomercarnaval kan ik echt iedereen aanraden om er een keer naar toe te gaan.

Ik heb natuurlijk ook nog een beetje voor de beeb geshopt. Altijd leuk ;)

Senseemillia: Vandaag de piercing binnen gekregen. Snel hoor. Ga hem dalijk in doen. Ik ga de volgende bij de vk ook maar vragen hoe ik de beeb kan voelen. Lukte de net niet na jouw uitleg. Zometeen nog een keer proberen. Trouwens veel plezier maandag bij de Rolling Stones. De beeb reageerde vandaag wat minder op de muziek. Misschien is ze er nu wel aan gewend ;)

Jill: Ooh gezellig hé de Oude Haven in Rotterdam. Ja Burgerhout is niet echt geweldig vond ik ook. Zo maar € 150,00 verschil is best wel veel hoor. Maar wees ook maar blij dat je het niet bij Burgerhout heb gekocht. Ik heb gehoord dat de service echt heel slecht is daar.

Panda: Oeh tegen je blaas is niet zo fijn. Mijn beeb schopt overal. Nooit op een plek. Ik weet ook niet wat er soms gebeurd in me buik, maar het lijkt soms wel dat ze een radslag doet :(

Trutje: Fijn hé dat idee mocht er toch iets gebeuren dat er een overlevingskans is.

Femmy: Angel bedoelde mij ;)

Angel: Ik ging vandaag nog naar de carnaval niet Femmy ;) . Maakt niet uit hoor. Is de zwangerschap :D

Nou meiden ik ga lekker op de bank languit en me voetjes in de lucht, want ze doen zo pijn weer en zooooo dik weer. Echt balen.

Fijne avond allemaal.

Liefs Kelly

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah mag ik jou als deskundige van de 26e week iets vragen..hihi.
    Hoeveel weegt de beeb nu met de 26e week???

Ik had hier een boek en daar stond iets van 720 gram ofzo in.. De mijne weeg alleen nu obv de meting 855 gram en was precies goed voor 26 weken..ik ben benieuwd......

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja ze zijn wel snel idd met het versturen van die piercing. Heb je hem al ingekregen? Ik vond dat best wel lastig het is zo'n gewurm met die puntjes en dat bolletje. Kreeg een bolletje er niet goed af.
    Ik heb m trouwns een stuk afgeknipt. Heb nog een langer stuk dan nu zeg maar over. Mocht mijn buik in omvang echt enorm worden dan kan ik die indoen. Was anders nu al zo lang en ben bang dat ik dan blijf haken met kleding ofzo..

Ik ben benieuwd hoe beeb reageert op de stones.
    Ik had gister een thermoskan water voor de opa's en oma's en ging die bijvullen. Zat nog een bodempje water in. Eerst wat ijsblokjes erin gedaan maar dat ging dus mis :( . Bij het eerste ijsblokje een enorme knal en barst dus die binnenkant van die thermosfles eruit :confused: . Overal van dat plastic achtige spul in de keuken. Beeb schrok zich ook rot volgens mij want kreeg een paar flinke trappen.... Echt wazig hoor.

Wij gaan bij de stones trouwens kijken voor een mini stones shirtje. Kan ze die straks leuk aan en zeggen (brabbelen) ik ben daar geweest..hihi.

6. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Mogge allemaal :)
    Heb eindelijk weer eens goed geslapen, maar heb vandaag een beetje last van de rug. Komt misschien dat ik in de tocht heb geslapen. Twas wel lekker koel trouwens of niet? Nu schijnt de zon weer vollop, dus wordt weer een warme dag.
    Senseemillia - veel plezier bij de Stones. Hopelijk kan je idd zo'n kleine t-shirt kopen. Geinig!!
    Groetjes Sal

7. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Lees ik net in de telegraaf, dat een automobilist 3 fietsers heeft geschept in Zeeland, waarvan een overleden is. Dat is eng. Ik fiets nogal regelmatig ons dorp ook binnen, maar ga ik vanaf nu wel beter op de automobilisten letten. Stel je voor dat ik nu ook geschept wordt. Bah.

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    zo zeg dat is erg Salomina! en nog wel 3 geschept ook!.

Jill hier kun je dat soort ideeen opdoen http://www.debehangsite.nl daar hadden ze schijnbaar ook de berenboom, maar wij zijn naar een behangzaak gegaan hier in zoetermeer en daar liggen zoveel boeken (alleen al voor kinderkamers) helaas hadden hun de berenboom niet dus keken we voor "normaal" behang, zagen we nog een mooie maar dat was Vinyl, 50 euro per rol en we moesten 8 rollen hebben.. dat vonden we een beetje duur worden! maar echt keuze zat.

9. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    veel plezier Senseemillia bij de stones! lijkt me ook gaaf dat concert, en leuk idee van een mini-shirtje ;)

10. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    'Hier' ook graag buien als dat kan! Is wel bewolkt nu en wat minder warm, dat scheelt al. Morgen terug naar Nederland, hopen dat het beter uit te houden is dan op de heenweg, dat was echt niet leuk meer.

Mijn beebje heeft ook echt een eigen ritme, grappig is dat he! :D Eerst een waarschuwingsschopje, dan even niets en dan een paar achter elkaar, dan weer een tijd niets en dan nog een paar. Draaien doet ie ook veel volgens de vk maar dat voel ik niet zo duidelijk.

Senseemillia: ik begrijp helemaal niets meer van lengte en gewicht per zoveel weken, lees overal weer wat anders.

11. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi hoi !

Nou, de buien vallen idd hier, al is het dan een buitje van 5 min., maar alles is meegenomen :).

Panda: Hihi, grappig idee dat jij vanuit Parijs aan het meeschrijven bent, en wij hier in het broeierige Nederland zitten ;).

Salomina; Pff, heftig is dat, dat soort ongelukken... heerlijk dat jij ook wat uitgeslapen bent.

Senseemillia; ai, dat zal behoorlijk geklapt hebben, die thermoskan. Lijkt me echt geweldig om zo'n minishirtje voor de kleine te kopen. Wel alvast een foto plaatsen he, als je er 1 vindt :).

Kelly: Logisch dat je na zo'n lange, maar leuke dag bekaf bent. Lekker voetjes omhoog en rustig aandoen.

Ik vermaak me prima vandaag. Ik heb de eerste kratten met babykleertjes van Rick naar beneden gehaald en uitgesorteerd. Toen had ik al veel 2e hands kleertjes gekregen en daarvan is een groot deel nu echt verwassen. Ik ben zowiezo niet zo'n held om kleuren helder te houden helaas... Dus alles wat ik wegdoe, kan naar de kledingcontainers en weet ik alvast wat ik veel of weinig heb. Er waarvoor ik dus een excuus heb om te kopen :D

Tot later !!!

12. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Hoi dames,

Hier nog geen buien hoor :( wel drukkend warm, heb nogsteeds zweet op mn voorhoofd de hele dag door.

Weet iemand of je alle nieuwe babykleertjes voor de eerste keer moet wassen? Het lijkt me wel aangezien t soms wel een paar maanden in winkels heeft gehangen en door veel mensen is aangeraakt. Of doen jullie dat niet? Hoor verschillende meningen, ik geloof dat ik toch alles wanneer t kamertje er is lekker in een spoeletje gooi en dan fris met Zwitsal geurbuiltjes in de kast hang.

Over 2 dagen pretecho, ben zo benieuwd. Mijn schoonmoeder denkt toch dat t uiteindelijk een jongetje zal zijn, we moeten toch maar even afwachten tot dinsdagavond. Spannend.

Nou ik ga maar weer eens koffie zetten voor de klussende mannen in de badkamer, aangezien die helemaal weg zitten te puffen..... tot later.

Liefs Jill

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ik ga de kleertjes ook wassen, kreeg dat ook als tip, iemand zei zelfs met een wasmiddel waar niks in zit (bepaalde stoffen) vanwege dat het kindje allergisch kan zijn, maar ik denk dat dat overdreven is of niet?

heerlijke geur he zwitsal? ik heb sowieso al altijd de bodylotion in huis ;)

Spannend Jill nog 2 daagjes tot de pretecho!! ben ook erg benieuwd hoor.

14. Hallo allemaal,

Er komt een hele rare lucht hieraan, dus ik denk dat het hier ook gaat regenen en onweren misschien wel. Eindelijk verkoeling. Meiden ik ben zo kapot van gisteren me voeten en me rug doen echt pijn. Ik zou vandaag naar een vriendin gaan maar heb toch maar even afgezegd. Vandaag lekker aan het luieren. Heerlijk hoor. Me vriend heeft het huis schoongemaakt. Ik heb alleen de was gedaan, doe ik toch liever zelf ;) .
    Me vriend heeft ook het kozijn van de babykamer geverfd. Het is bijna af. Jippie. Ik kan niet wachten dat de meubeltjes erin staan. Als ik met verlof ben ga ik het lekker allemaal inrichten. Heb ik zo zin in.

Jill en Femmy: Ik ga de kleertjes ook wassen. Ik dacht trouwens dat het ook moest hoor. Ik heb het weleens van vriendinnen gehoord. Ik probeer gewoon de wasmiddel die ik altijd heb en dan kan ik altijd nog wel een andere kopen. Of moet je een speciale wasmiddel gebruiken? Ik wist trouwens niet dat je van zwitstal ook geurbuiltjes heb? Kan je die gewoon bij de drogist kopen dan? Ik vind zwitsal ook zo lekker ruiken. Gebruik het nu voor me buik.

Senseemillia: Ik heb de piercing ook wat korter gemaakt. Erin ging wel makkelijk, maar om het bolletje erweer op te krijgen zeg. Wat irritant was dat :evil: Maar hij zit erin.
    De beeb kan ook schrikken van jouw reactie. Tenminste dat heb ik gelezen. Maar ze kunnen natuurlijk best wel wat horen.

Nou meiden volgens mij ga ik de was maar even binnenhalen, want het wordt wel heel raar die lucht.

Fijne zondag allemaal.

Liefs kelly

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik ga ook de kleertjes wassen, vind ik wel zo fris voor de kleine. Ze zeggen inderdaad wel eens dat je beter een wasmiddel zonder parfum enzo kunt gebruiken ivm eventuele allergische reactie. Heb ik altijd al dus dat komt goed uit. ;) Maar het lijkt me alleen echt nodig als er allergieen in een van de families voorkomen.

Hetzelfde geldt voor zalfjes enzo (in Zwitsal-spul zit immers ook parfum). Ik ga voor de zekerheid Weleda-spullen gebruiken want heb zelf een nogal gevoelige huid. Kan ik altijd later nog overstappen op iets anders, als blijkt dat de kleine minder gevoelig is dan ik.

Het stortregent hier trouwens! :D Jippie!

16. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hier is de lucht ook raar, donker, en nu maar hopen dat het gaat regenen. Ik heb uit voorzorg alvast de deuren dichtgedaan. O ik hoop echt op regen.

Ik ga ook de kleertjes wassen, maar dat doe ik pas begin november. Dan ruiken de kleertjes nog lekker fris. Ik heb al zoiets gehoord dat je speciaal waspoeder moest gebruiken, maar ik wacht het nog even af. Misschien iets om aan de vk te vragen over 2 weken.

kelly: goed dat je vandaag wat rustiger aan doet. Wel rot dat je rugpijn hebt.

Ik ben vandaag onze werkkamer aan het schoonmaken. Mijn man heeft nogal wat PCs staan en is echt een PC mannetje. Niks schoonmaken dus. Nou, vandaag ben ik in een goede bui en ga alles even weer rechtrekken. Ik moet alleen zorgen dat ik niks per ongeluk weggooi. :( Wordt waarschijnlijk wel de laatste keer dat ik zo onder de bureaus kruip om de sokken op te pakken tot na de bevalling. Tis een beetje lastig nu. Eenmaal schoon, kunnen wij weer lekker vooruit :D
    Scheelt weer dat onze werkkamer boven zit, want niemand heeft hier wat te zoeken. Dus een beetje rommelig kan geen kwaad toch? :oops:

Ik ga gauw weer verder. Weet niet hoelaat mannetje thuiskomt. Ik wil het wel voor die tijd afhebben. Fijne zondag allemaal. :)

17. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    ja ja - een buitje :) Yippeee :)

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    pff nou hier weer een kleine bui geweest en nu is ie weer weg :( .
    Hebben die buien bij jullie doorgezet? Hier waait het nu wel wat harder.

We zijn op de zolder bezig om alles in te pakken...nog een keer..En heb weer een vuilniszak vol kleding die ik ga weggooien. Ligt al bijna twee jaar op zolder en wist niet eens meer dat ik het had. Heb ook gewoon te te veel..drie grote kasten nu :oops: .

Ik denk dat ik de kleertjes ook ga wassen voor de baby er is.

Kelly idd om dat bolletje er weer in te krijgen... :evil: .

Jill voor jou is het aftellen naar je pretecho! Het is echt leuk geniet er maar van!

Conny weggooien is idd een goed excuus om nieuwe spullen te kopen..hihi. En met die containers is altijd goed toch. Doen wij ook hoor. Mensen hebben er misschien toch nog wat aan.
    Als ik een mini stones shirt vind zet ik hem in mijn album!

Nou wij gaan weer even de nog steeds warme zolder op :rolleyes: .

Tot later!

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    JA die was hier ook maar is weer weg nu :cry:

20. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey meiden,

Jill: spannend he meid, ik hoop dat jullie een prachtige echo zullen hebben!!

Senseemillia: Heel veel plezier bij de Stones, ben benieuwd wat de kleine meid ervan vindt en of je inderdaad een shirtje gaat vinden, lijkt me enig!!!

Kelly: Neem lekker je rust vandaag, morgen is weer een nieuwe dag ;)

Het kleertjes wassen doe ik inderdaad ook rond de 35 of 36 weken. Mij hebben ze ook altijd geadviseerd Neutral te gebruiken en al zeker geen wasverzachter :( uhm geloof ik nog nooit aan gehouden :) Maar gelukkig hebben de kids er hier geen last van gehad anders was ik wel overgestapt op Neutral en had ik geen wasverzachter gebruikt.

Afgelopen avond had ik eens echt geen zin om thuis te zitten en ben ik samen met mijn zus naar het café gegaan (waar ik vaker kom na een ijshockeywedstrijd, ik ben een echte ijshockeyfan ;) ) Ik was er sinds Maart niet meer geweest en heb een geweldige avond gehad, mun jochie ook want die danste al mee op de muziek hahaha.
    Ik was om 3 uur vannacht thuis en kon voor geen meter slapen, ben toen om kwart over 7 maar naar beneden gegaan en half 10 vanmorgen is de laatste tijd dat ik heb gezien. Toch op de bank in slaap gevallen dus, alleen maakte mijn man me dus om kwart over 10 alweer wakker en heeft me toen naar bed gestuurd :( om half 3 vanmiddag is hij me komen wakker maken en ben ik opgestaan :confused: Geen avondje café dus meer voor mij de aankomende tijd :cry:
    Dadelijk komen vrienden van ons en vanavond dus héél vroeg naar bed denk ik, want ben nog steeds supermoe!!!

Hele fijne zondag allemaal en ik wens jullie allen heel veel verkoeling toe ;)

Liefs Angela.

Deel Deze Pagina