Goedenavond meiden. Na gisteren geluierd, moest ik vandaag weer aan de arbeid . Heb nog steeds last van me rug. Ik had ook nog een etentje, dus ben net thuis. Heel de week weer werken, behalve donderdagmiddag, dan gaan we lekker naar babypark om wat dingetjes te kopen. Ik heb me moeder ook meegevraagd. Morgen komt er een nieuwe collega bij mij de afdeling. Moet dus ook ingewerkt worden. Heb ik eigenlijk niet zoveel tijd voor, maar ja moet gebeuren. Ze komt voor mij in de plaats als ik met verlof ben. Ik hoop alleen dat na mijn zwangerschapsverlof mijn plekje er nog is, maak me toch een klein beetje zorgen hierom. Leuk hé American Next Topmodel. Ik kijk er ook altijd naar. Ik weet alleen al wie er gaan winnen. Ik heb het alleen vanavond niet gezien i.v.m. het etentje. Femmy: Zo dat bestellen bij de Hema gaat zeker snel zeg. Wist ik echt niet. Leuk hoor de 2e pretecho, zal je vriend zeker leuk vinden. Angel: Ik heb ook nog wat strijkgoed. Als je zin heb Salomina: ik pas mijn ringen niet meer i.v.m. met het vocht vasthouden. Ik vond ze ook niet meer lekker zitten. Saskia: Lekker hoor die korting, ik zou het ook zeker weten kopen. Jill: heeeeeeeeeel veel plezier morgen bij de pretecho. Ik ben benieuwd naar je bevindingen en foto's. Laat ons niet te lang wachten. Senseemillia: Ik ben benieuwd hoe het bij de Rolling Stones was en of je nog een shirtje heb gevonden voor jullie kleine meid. Verder heb ik geen nieuws. Fijne avond allemaal.
JAAAAAAAAA morgen de pretecho!!! Hebben er zoveel zin in. We mogen om 1915 dus uurtje of 2015 thuis en dan natuurlijk ff bij (schoon)ouders langs om te showen en dan zal ik ze plaatsen. Zal wel een beetje laat worden dus., maar zet ze er meteen op. Ben toch wel beetje bang ervoor, dadelijk zien ze iets vreemds op de echo. Vorige keer konden we haar koppie niet zien omdat ze naar binnen lag.......hoop maar dat alles in orde is. Qua beweeglijkheid zit t in ieder geval wel goed, mn buik danst de hele dag op en neer, dan weer laag en dan weer boven mn navel. Nou meiden ik wens jullie morgen een fijne (werk) dag toe, het is inmiddels weer lekker koel en breng jullie morgenavond op de hoogte van de pretecho. Kelly: Niet vertellen hoor wie er gaat winnen, al kun je t op Google ook vinden, maar das niet leuk. Femmy: Wellicht doen wij t ook nog een keertje hoor na morgen........de echo dan Liefs Jill
Oeh, ook ik heb morgen de 3d-echo. Al weeeeeeeeeeeeeeeeeeeken naar uitgezien en nu eindelijk kunnen we eens wat beter kijken. Ik ben zo benieuwd! Verder druk dagje uitgeweest aan de andere kant van 't land bij vrienden. Nu 't chinees eten aan het herkauwen/opboeren dus het zal nog wel effe duren eer ik slapen kan.
Heel veel plezier vandaag bij de pretecho Jill & Trutje, hoelaat ga jij Trutje? en Jill als je ook een 2e keer wilt is er een speciaal pakket he, dat is goedkoper!
Ik ben aan het einde van de middag aan de beurt. Het was ook nog het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd. Hoe sneu Alsof er helemaal niets anders meer bestaat!
dat is ook even zo! jullie gaan jullie kleine wondertje heel goed bekijken, dan bestaat er ook even niks anders meer
Jill en Trutje, veel plezier vandaag bij de echo!!!!!!!!! Senseemillia, hoe waren The Stones? Las goede recencies vanochtend in de krant. Niet veel te melden hier. Pim
Bedankt..hihi mijn man was al gaan googelen. Het zijn alleen maar trial versies die ik kan vinden . Niet dat ik straks het kaartje bijna af heb en ik geen programma meer heb. Ik heb nu iets van photo filter. Het werkt wel maar is nog niet wat ik wil...
Hihi wij gaan het ook nog een keer doen hoor! is idd zo leuk en twee keer uiteten ben je het idd ook kwijt.
Trutje en Jill heel veel plezier bij de pretecho. Ik ben benieuwd naar jullie foto's!!! Ik kijk ook altijd american next topmodel.. alleen gisteren niet gezien. Ik vond die meid die er als laatste uitging wel apart, had ook niet verwacht dat zij eruit ging. We hebben zaterdag ook lekker bij prenetal en ikea geshopt. Badje met standaard gehaald, nagelschaartje, thermometertje en veel spuugdoekjes en van allerlei dingen van het lijstje En natuurlijk voor mij ook ff, leuke driekwart broek en rok. Nog steeds zo erge pijn in de rug, gisteren voor het eerst weer gewerkt. Viel me erg zwaar, continue scheuten door mijn onderrug. Ik denk dat ik vandaag toch maar weer gesprek aan vraag en toch de 6uur per dag ga proberen. Zo wil het ook niet. Vandaag late dienst Voor mij is de pretecho volgende week donderdag, ben zo benieuwd. Mijn beeb is zo rustig, voel haar/hem haast niet schoppen. Heb ik gewoon een rustig kind of hebben jullie het ook wel van die dagen..
WAt minder pagina's om bij te lezen. Ga proberen zoveel mogelijk te reageren. Trouwring: ik pas die niet meer, heb nog steeds ondanks het weer wat beter is nu, nog steeds veel last van vocht . Ik weet niet of het ook weggaat... Jill en trutje veel plezier vandaag bij de echo. Ik ben heeeel benieuwd naar jullie foto's van beeb. Kelly of Angela, mochten jullie paintshop pro hebben dan ben ik daar wel in geïnteresseerd. In mijn album zal ik even een vb zetten van wat ik nu heb. Het is een beetje gepikt van het kaartje dat ik had gezien (wat bijna 600 eutjes kostte). Ik ben er nu even mee bezig geweest, maar we hebben nog drie maanden..hihi!!! De stones was weer leuk hoor! Wij waren natuurlijk de vorige keer geweest en het was gewoon wel wat anders. Ik mag het misschien niet zeggen, maar wij twijfelden of keith richards zelf speelde... We hadden het verrekijkertje meegenomen en hij zag er slecht uit. En het was echt lang niet uitverkocht...... Hele lege plekken op de tribune. Wij hadden goeie plekken met rechtstreeks zicht op het podium. De beeb reageerde eerst helemaal niet..volgens mij lag ze gewoon te slapen. Later toen ze wakker was, werd ze wel drukker dan normaal en voelde ik zelfs een keer een trap naast mijn navel!!! Aan het einde had ik een harde buik wat iets minder was. Misschien dat ze het toen toch niet meer zo leuk vond ofzo. Shirtje hebben we ook alleen hij is nog best groot. Ik denk dat ze m pas aankan als ze 1 is ofoz, maar dat maakt niet uit..Trouwens van veel mensen reacties op de buik. Allemaal van opvoeden en dat het nu al begint en dat het goed was dat we het kind nu al met de stones opvoeden.. Veel zeiden trouwens die jongen krijgt het nu al mee...Nou mooi niet dus...hihi. En een vraag heh kunnen de babys nu al de hik krijgen? Ik voelde vanochtend een soort zacht regelmatig getik in mijn buik. Het was niet van het schoppen volgens mij want ging echt zachtjes en heel regelmatig... Hebben jullie al hikkende baby's? Pff en strijkgoed...zo irritant is dat. Wij hebben gelukkig niet zoveel wat we moeten strijken. Alleen de shirts van mijn man en die strijkt hij zelf of hij een deel en ik nog een deel. Kelly kan me idd goed voorstellen van je werk met de vervanger enzo. Maar ze kunnen je toch niet ontslaan ofzo? Bij mij wordt een tijdelijk iemand ingehuurd van een adviesbureau. Charissa misschien lijkt je baby rustig omdat je placenta voorligt? Twee meiden op mijn werk hebben ook de placenta voorliggen en voelen ook niet zoveel. Nou ik ga nog wat spullen inpakken. Mijn vader komt ons vandaag helpen met het wegbrengen van spullen. De hele gang staat alweer vol... Er lijkt geen einde aan te komen.
ja volgens mij kan de baby wel al de hik hebben Senseemillia! volgens mij had ik dat al eens van iemand gehoord!. En mijn meisje is wel altijd druk aan het bewegen, hopelijk betekent dat niet meteen dat het een druk meisje word
Ja is nog niet zoals ik het wil hoor. Er moet gewoon een mooiere buikfoto met normale kleren aan of een stukje buik bloot ofzo. ik wil die maken als de buik nog wat groter is. Je hoeft het dan alleen maar erop te plakken zeg maar. Dit was ook nog niet zo netjes...ben een uurtje bezig geweest dus het kan nog veel beter...
Jill en Trutje heel veel plezier vandaag! Ik ben ook benieuwd naar de foto's! SM mooi oefenkaartjes hoor, ben benieuwd naar het eindresultaat. Wij moeten nou ook maar eens achter kaartjes aan enzo. Vandaag gehoord dat de babykamer 9 aug wordt geleverd!!
Wow dan kun je lekker aan de slag. Lijkt me heerlijk dat ie er zo snel is... en je ook echt kan beginnen dan. Trouwens meiden we zijn wel een hecht groepje heh. Als ik kijk naar de juni mama's of die van andere maanden komen we waarschijnlijk op een flink aantal pagina's uit tegen de tijd dat we zijn uitgerekend
Ja dat viel me ookal op...dat bij sommige maanden maar heel wein ig gepost wordt. Niet dat ik hier zoveel post maartoch
Hoi ! Jill en Trutje: Heel veel plezier vandaag, geniet maar lekker van de beelden van jullie kleintje ! Senseemillia; Prachtig ontworpen hoor, heel mooi gemaakt ! Leuk die reacties van de kleine op de Stones. Annemonique: Fijn hoor dat je volgende week al een grotendeels aangekleed kamertje hebt !! Charissa: Gewoon idd vragen op het werk om andere werktijden, want veel rugpijn hebben is echt niet fijn ! Binnen in mijn buik wordt eigenlijk door de dag heen best veel geschopt. Niet constant, maar telkens 1 schopje. En wat ze wel met haar broer gemeen heeft, is dat ik niet op mijn linkerzij mag liggen. Dan wordt er niet alleen geschopt maar ook geslagen (of ze ligt met 1 been naar boven en 1 naar beneden, dat kan ook ). Ik ga weer eens verder werken, tot later !!!