Ik had eerst ook nog geen vk. De bloedingen waren al bezig niet zo heel erg maar wel wat. Ik heb gebeld om mij in te schrijven voor zo'n eerste intake gesprek. Had toen nog wel wat vertrouwen dat het bloeden niet zou doorzetten. Toen het dat wel deed heb ik onmiddellijk weer gebeld. Eerst zei ze het kan alle kanten op. Toenhet bloeden aanhield heeft ze mij doorverwezen naar het echobureau. Als het wel een miskraam is, wat in mijn geval zo was, dan kunnen ze dat zien. Ze kunnen dan ook zien of je alles al hebt gehad of dat het nog komt. Sorry dat ik zo bot of kortaf klinkt misschien, maar de bloedingen waar ik net overschreef zetten ineens weer ontzettend door. Had net weer een hele toiletpapier vol. Ben een beetje hyper op het moment. Sorry daarvoor
senseemillia, Ik zal morgen een vk bellen hier in de buurt. Ooh ik hoop dat die bloedingen niets hebben te betekenen meid, ik zal voor je duimen. Dit verhaal heb ik dus al eerder gehoord. Mijn schoonzuster was de enige die wist dat ik zwanger was (en mijn man) zij vertelde me vanmiddag dat ze bij de derde ook een bloeding had gehad maar later bleek ze toch al langer zwanger te zijn. Zij had dus ook een tweeling waarvan 1 een miskraam werd en de andere is een dikke deugniet van een jongen van inmiddels 6. Dus lieverd, ik ga nu heel erg voor je duimen en zal aan je denken..
Dank je voor het duimen. De een is al weggegaan dus als deze weggaat blijft er weinig over. Tenzij ze een derde over het hoofd heeft gezien. Ik hoor idd ook vaker dat een van een tweeling vroeg in de zwangerschap weggaat. Hopelijk blijft deze lekker zitten.. Ik duim ook voor jou dat blijkt dat er niets aan de hand is. En misschien is het bij jou ook wel een vanishing twin. Je weet het nooit. Liefs Senseemillia
Moniekje en Senseemillia beiden heel veel sterkte! Ik weet wat jullie meemaken, aangezien ik het ook heb meegemaakt. Ik heb toen gelijk verloskundige gebeld en die heeft een afspraak in het ziekenhuis gemaakt voor een echo. Ik zat echt in onzekerheid of het nou wel of niet een miskraam was, dus raad het zeker aan snel een echo te laten maken dan heb je tenminste duidelijkheid. Hopelijk voor jullie wel een goede afloop. Nog 1 week en dan heb ik mijn eerste echo....ben zo onzeker of het deze keer wel allemaal goed gaat....
Moniekje, Ik had dat ook. AL wat je kan doen om te weten of je nog zwanger ben is om een test te gaan halen en dadelijk te testen. Ik had ook dadelijk die gevoel dat ik niet meer zwanger ben. Dat was in januari 2006. Meid, het klink niet goed, niet als het met slierte gepaard gaan en krampen. Ik zou ook de Vk bellen en aandring op een echo, want ze moet sowieso kijken of alles uit is of goed is. Ik wens je heel veel sterkte! En doen de test, zo weet je het zeker!!! Ik deed de test en toen was hij negatief. Dus dat was toen duidelijk genoeg. Misschien niet leuk, maar dan weet je het tenminste. Veel sterkte! dikke knuffel!
Moniekje en Senseemillia: Heel veel sterkte, ik hoop zo dat het toch goed is bij jullie allebei! Dikke knuf !
Ik zou je huisarts vragen om een echo en aangeven dat je zeker wilt weten dat alles weg is. Ze zijn er vaak niet zo happig op, maar dan moet je maar even doordrammen. Je krijgt dan denk ik een verwijzing naar het ziekenhuis. Je kunt ook je verloskundige bellen, maar nu je nog geen vk hebt gebeld zou ik het via de huisarts spelen. Heel veel sterkte toegewenst. Laat je tranen maar lekker lopen, dat lucht op. Pim
Senseemillia, ook voor jou veel sterkte gewenst. Ik hoop dat het bloeden weer ophoudt en dat je snel voor een echo mag komen. Liefs Pim
Oh Moniekje, ik lees nu pas je berichten. Wat erg voor je meid! Een bloeding hoeft niet altijd slecht nieuws te zijn maar dit klinkt inderdaad niet goed. Ik hoop dat je gauw een echo kunt krijgen want die onzekerheid moet afschuwelijk zijn. En Senseemillia, hoe gaat het met jou? Bah, wat onzettend naar, ik word er helemaal verdrietig van. Sterkte meiden!
Hallo meiden @Moniekje en Senseemillia hoe is het nu met jullie? Ik hoop het beste voor jullie! Hier gaat het kut....ik voel me totaal nutteloos..onaantrekkelijk en ga zo maar door kan de hele dag wel janken Eergister begon het al ik denk ik trek me mooiste nachtjapon aan zon sexy ding nou en het viel me vriend niet eens op ! wat voelde ik me verdrietig zeg. En gister probeer ik lief te doen knuffelen enzo tjaa dat maakte dus ook geen indruk. Normaal douchen we altijd samen gebeurd nu ook niet meer! Nou dat kwets me best wel dus gister was ik ook de hele avond heel stil enzo. En dan me moeder wil ik op bezoek gaan bij haar omdat ze dicht bij woont en ik in de ziektewet zit dus alleen richting haar kan..tja kan niet. Ik snap niet eens waarom ik me er zo druk om maak maarja. Sorry voor mijn geklaag maar ik moest het even kwijt het lucht wel even op!
meiden wat een sombere berichten allemaal Moniekje en Senseemilla ik hoop dat alles toch nog goed komt! Mijn schoonzusje heeft heel veel bloedingen gehad maanden achter elkaar. Ze was er van overtuigt dat het misging maar nu is ze 6 maanden en is alles goed. Maar ik heb helaas zelf al 2 x moeten ervaren dat het wel mis ging Ik hoop dat jullie snel zekerheid hebben want die onzekerheid is killing. Heel veel sterkte meiden, dikke knuf
Lynn, ik denk dat het gewoon einde oefening is.. Ik heb op dit moment meer bloedverlies met dikke stolsels en het wordt nu ook een beetje slijmerig (sorry voor de vieze woorden) Herken jij dit? Hoeveel weken was je zwanger toen jij de miskraam kreeg?
Ik heb nu ook zoveel bloedverlies net als bij een zware menstruatie dus het is gewoon over en uit... jammer had me er zo op verheugd
De eerste keer was ik iets verder dan 5 weken en de laatste keer zat ik tegen de 7 weken aan. Bij de eerste miskraam had ik vooral heel veel bloedverlies en een paar heftige krampen. Bij de 2e miskraam had ik voor mijn gevoel complete weën, echt heel heftig. Dat was ongeveer 2 dagen na ik het eerste beetje bloed verloor. Dat je ook klonten verliest klinkt echt niet goed. Ook al wist ik toen ook (net als jij nu waarschijnlijk) dat het fout zat, vond ik het toch heel fijn bevestiging te krijgen van een arts. Omdat ze er ook van weten houden ze nu ook meer rekening met mjn angst bij deze zwangerschap en krijg ik met 8 weken een echo. Meis bel alsjeblieft een verloskundige en vraag om een echo of dat je even langs mag komen voor contrôle. Ook al weet je nu zeker dat het een miskraam is, de bevestiging kan je dan wel helpen bij de verwerking ervan. Heel veel sterkte
Ik sluit me helemaal bij Lynn aan. Veel stertke meid! Ik heb gisteren de gouden tip van mijn zwangere buurvrouw gekregen: eet theebiscuitjes/crackertjes tussendoor. Ik heb nu vannacht toen ik naar de wc moest een theebiscuit genomen, voor ik ben opgestaan nog eentje, toen ontbeten, op weg naar m;n werk in de auto weer een biscuit. Ik voel me nu prima! Wel moe, maar niet meer zo ellendig. Kennelijk moet ik ocntinu iets in mijn maag hebben. Van de week maar even rollen crackers/biscuits inslaan! Senseemillia, hoe is het nu met je? Pim
Halloooooooo, He Moniekje wat vervelend allemaal voor je zeg ik wil je in ieder geval ook veel sterkte wensen. Vind het nu ook best lullig om te zeggen dat ik me ook bij de november mama's mag aansluiten ben 16 november uitgeteld.
Geeft niet leeuw, ik ben blij voor je hoor. Het bloeden gaat gewoon door hier... Ik dacht dat het stopte maar het gaat gewoon door.. Ik weet niet wat ik moet voelen. Ben er down en ik vind het nog steeds onwerkelijk.
Hoi meiden, Ten eerste wil ik Moniekje en Senseemilia veel sterkte toewensen, het is inderdaad iets verschrikkelijks wat jullie overkomen is. Ik hoop dat jullie dit verlies later een plekje kunnen geven. Ik hoop dat jullie veel steun hebben van jullie naasten. Groetjes Monique76