Hoe ver ik exact ben is niet helemaal duidelijk. Wat wel duidelijk is is dat ik veel vruchtwater heb. Daardoor waren de foto's ook van heel mooie kwaliteit zei de juffrouw.
Hallo allemaal, Trutje: Wow wat geweldig die echo. Wat een dropje zeg. Hij ligt echt lekker te slapen. Was het leuk heb je ook een dvd? Pim: Ik slaap al een tijdje niet lekker. Kan me draai niet vinden en ik moet minimaal 2x naar de wc om te plassen. Echt verschrikkelijk zeg. Conny: Bij mij is het ook zo beweegelijk in me buik. Een collega van mij is ook zwanger die is 5 dagen eerder uitgerekend en die heeft het alleen als ze rustig in bed ligt, terwijl ik het op de dag ook voelt. Ik voel het links, rechts, beneden en soms ook boven. Maar echt een heerlijk gevoel hoor vind ik het. Annemonique: Wat leuk zeg dat 9-8 al je kamertje komt. Bij ons is het pas volgende maand en ik moet eind augustus bellen voor een afspraak. Ben benieuwd naar je foto's. Senseemillia: Vervelend hé dat voch vast houden. Ik heb het nu ook nog steeds, terwijl het toch een stuk koeler is. Ik denk dat we het tot na de bevalling last van blijven houden Helaas. Ik vind die 3e kaart in je album echt super leuk zeg. Lekker vrolijk. Ben benieuwd als ie af is. Charissa: Wat vervelend voor je met je onderrug. Meid denk maar aan jezelf en aan je kindje. Ik hoop dat je bazin het goed opvangt. Jill: Spannend nog 45 min voor je. Ben echt zo benieuwd. O ja ik zal trouwens niet vertellen wie er wint hoor. Ik had het alleen niet op google gevonden, maar ik zag het op MTV. Ik dacht echt van heee die ken ik nog niet een week later begonnen de nieuwe afleveringen en toen zag ik haar. Nou vandaag is mijn nieuwe collega "mijn vervanger" begonnen. Ze is wel aardig hoor, maar is altijd nog even wennen voor beide. Senseemillia: Ik had al ergens gelezen dat je werkplek niet ingenomen mag worden als je met zwangerschapsverlof bent, maar volgens mij gebeurd het vaker dan je denkt. Volgens me vriend moet ik me daar nou niet druk ommaken. Heeft hij wel gelijk in. Ik weet dat er iemand bij moest komen. Ook omdat ik na mijn verlof maar 3 dagen gaat werken. Ik hoop dat ik alleen wel mijn projectjes met woningcoöperaties kan blijven doen. Ik weet ook niet of ik het van tevoren al moet aangeven, dat ik niet wil dat mijn plekje dadelijk weg is als ik terug ben. Vandaag best wel weer last van mijn rug gekregen, daardoor. Ik moet toch maar proberen om het van me af te zetten. Hoeveel dagen gaan jullie eigenlijk werken naar de bevalling of stoppen sommige met werken. Liefs Kelly
super toch Trutje, dat zijn zulke mooie dingen om te hebben!! ik vind het nog steeds onvoorstelbaar dat een kindje zo duidelijk te zien is!. Eind februari (dat klinkt lekker ver) begin ik dan weer met werken en dan i.p.v. fulltime 3 dagen per week! ik wou gewoon niet meer fulltime werken met een kleine.
Ik begin ergens begin maart weer en ga dan 28 uur werken ipv 32 uur. Mn leidinggevende vond 3 dagen wel wat te weinig, dus we gaan het eerst met 3,5 proberen.
Ik vond het absoluut het geld en de moeite waard. Helemaal leuk zo'n 3D echo. Ik snap ook niet wat mensen er eng aan vinden. 3 dagen chinees eten opboeren, da's pas eng! Ik ben onlangs van baan geswitched. Ik heb nu een baan van 24 uur. Daarnaast heb ik nog een baantje in de shop. Ik zie wel of ik dat leuk vind blijven om te doen. Dusver heb ik er vrijwel geen tijd voor!
ik heb trouwens een 24 weken buikfoto erin gezet, gebruik zelf altijd een simpel programma "Acdsee" waar je dus ook vanalles met je foto's kan doen
Oooh meiden jullie maken me zo lekker met die echo en ik moet nog even. Ik wil ook zo graag nu Bij ons kan je sowieso niet minder dan 3 dagen werken als je secretaresse bent. Op zich wel logisch, anders kan je de dossiers niet goed behandelen en dan ben je er te weinig. Ik kan op de maandag en donderdad dan eventueel wat langer blijven als het nodig is, want dan past mijn moeder op en dindsdags gaat de baby naar het kinderdagverblijf.
Ik hoop het zo Femmy. Ik heb er echt zo ontzettend zin in. Ik ben net een kleine kind die aan het aftellen is voor haar verjaardag. hihihihihi
Een paar collegaatjes van mij die een beeb hebben gekregen en minder gingen werken klagen wel over het feit dat ze iets minder interessante projecten krijgen . De kortere projecten en minder zware. Maar ja...de tijd met je kindje is ook belangrijk. Ik weet nog niet hoeveel ik ga werken. Dacht eerst vier uur minder maar dat was ook met het oog op meer tijd met het kindje. PUnt is alleen dat ik dan per dag korter zou werken, maar dan weer langer in de file sta.... Ben er dus nog niet over uit.
Ik moet gewoon even geduld hebben. Trouwens die tekening van je buik is echt gaaf zeg. Heb je dat zelf gedaan of iemand laten doen. Zo dat is ook zeker lekker Trutje 4x6. Bij ons gaat het niet. Het worden gewoon 3 dagen van 8 uur