Oooh absoluut de tijd met me kindje staat dadelijk op nummer 1. En mocht het na mijn verlof niet lekker gaan, dan ga ik misschien wel op zoek naar iets anders. Ben ik soms ook weleens aan toe hoor moet ik eerlijk zeggen. Misschien heb ik nu ook wel last van mijn hormonen, dat ik overal wat achter zoek nu.
Ik zou bijna mn 3-4D echo gaan verzetten, zodat ik ook eerder kan. Ik ben nu zo nieuwsgierig als ik die foto's van jullie zie!
Ah maar 8 augustus is toch ook echt best snel hoor! En zie het maar zo je hebt nog een week de tijd om te genieten van het er naartoe leven
Haha das waar, maar vind het extra spannend omdat we toch wel graag willen weten wat het wordt. Ben zo benieuwd of het nu wel te zien is of dat ie weer eigenwijs is.
Dat hebben wij ook hoor. Eindelijk die bevestiging. Kunnen we lekker gericht kan shoppen. Van het weekend zulke leuk kleertjes gezien voor een meisje. Ik heb me in kunnen houden.
Onze tijd komt nog en dan ga ik echt schandalig veel kopen volgens mij. Voor mezelf koop ik ook niet veel meer, dus dan mag het wel weer een keer.
die ander ziet er ook heel leuk uit. Echt wel leuk heh al die programma's. Ik denk dat ik al weet wat ik ga doen in mijn verlof..hihi. Oops moet eigenlijk alleen ook studeren. Heb mezelf voorgenomen in september echt weer verder te gaan met de uni.. het is vreselijk maar heb al sinds maart niks meer gedaan...
Heb je dan alleen asdsee nodig voor dat of nog meer. Kan je het gewoon downloaden vanaf internet. Ik vind het echt supergaaf. Ik weet wat ik ook al ga doen in mijn verlof dan Senseemillia: Ik hoop dat het gaat lukken met studeren. Zeker als de kleine er is. Ik wil volgend jaar met iets nieuws gaan starten, maar weet nog niet wat. Ik heb nog even de tijd en zit ook weer niet op een schopstoel
ACDSee pro photo manager staat er, je kan dat gewoon van internet downloaden! in mijn verloftijd wil ik ten eerste vakantie-foto's gaan inplakken (zo'n 6 vakantie's minstens) moet de laatste zelfs nog laten afdrukken..
Trutje: Wat een onwijs mooie foto's!!!!!!!!! Zo'n ontzettend lief snoetje Jill: Hopenlijk heb jij net zo'n mooie echo, ben superbenieuwd!!! Annemonique en Kelly: ff doorbijten meiden, jullie zijn heel snel aan de beurt en de tijd gaat zo snel Wat werken betreft heb ik het gemakkelijk en moeilijker. Moeilijker omdat ik waarschijnlijk eerder bezig zal zijn met werken, heb niet echt zw.verlof. Makkelijker omdat ik nu eigenlijk al steeds thuisblijf en straks na de bevalling kan kijken wat voor mij t gemakkelijkste is en ons schema daaraan zal aanpassen. Moet zeggen dat ik het nu ook helemaal niet erg vindt, toen ik van de meiden zwanger was heb ik ook veel rugklachten en andere klachten gehad (voornamelijk ontzettend veel harde buiken) en was toen dus ook aan t werk voor een baas. Nu dat ik thuis mag blijven en alleen het administratieve gedeelte van de zaak heb en het huishouden heb ik ook bijna geen klachten. Dat is een hele verademing, zeker omdat er nog 2 kleintjes rondrennen die de aandacht nodig hebben. Femmy: Het foto's nog inplakken moeten ken ik helaas ook, heb er 3 jaar lang niets aan gedaan, oeps. Strakjes inderdaad wel een leuk werkje om te doen als je verlof hebt Zo ik ga weer ff bijlezen overal. Liefs Angela.
Ik lees alles wel hoor maar ik ben verliefd enzo Ben benieuwd wat sappie er van vindt! Die zit nog steeds bruin te bakken in Spanje!
Hallo, Trutje wat een ontzettend lief knulletje zeg, leuk he je kan al echt zien hoe dat snoetje eruit ziet. Om op te vreten........ En jouw foto's zijn idd mooi van kwaliteit zeg! Senseemillia fijn dat de verbouwing nu echt kan starten zeg maar. Het moet er toch een keer van komen he. Ben ook benieuwd naar de foto's van Jill. Kelly niet te veel piekeren hoor! Maar wat jij zegt over overal iets achter zoeken en hormonen, dat herken ik helemaal. Ik heb vandaag weer zo'n bui dat ik denk ow ik moet dit nog doen, dat nog doen, als alles maar op tijd af is etc. Dan zegt mijn man: Relax, alles komt goed! En dan wordt ik nog kwaad ook.........ja hormonen dus! Annemonique en Kelly ik ben ook zeer benieuwd naar jullie echo's, maarre de tijd vliegt dus nog ff volhouden als snap ik dat dat moeilijk is. Wat werk betreft, ik zit nu dus thuis maar ben wel weer van plan om straks 2 ochtendjes te gaan werken via de Alpha hulp, is niet veel maar ik vind het genoeg en je verdient er best lekker mee. Nou verder niets te melden, iedereen de groetjes.
Hoe kan het trouwens dat ik in mijn album bij de echo foto's heb staan Sorry maar deze foto heeft geen voorbeeld? Hoe doen jullie dat met inscannen en plaatsen?
Trutje wat een mooie echo!!! Kan me voorstellen dat je er geen genoeg van kunt krijgen! Enne....... babyspam is altijd leuk! Ik ga na mijn verlof 32 uur werken. Neem de woensdag vrij. Lijkt me ideaal! Mijn man is door de week wat vaker overdag thuis dan ik (hij werkt onregelmatige diensten) en zorgt dan voor onze beeb. Ga heerlijk in bad! Kom straks nog even kijken naar de echo van Jill. Pim