November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeetje wat is er weer een hoop gepost zeg. Wel gezellig hoor meiden.

Ik heb ook alleen nog een box van de Etos en Babydump. Volgens mij krijg je die van Prenetal en Kruidvat met de 7 maanden dacht ik.

Gefeliciteerd Trutje. 57cm dat is best wel lang. Heb je niks aan maatje 50 meer. Ik heb geloof ik 3 pakjes van maatje 50 gekregen, meer wil ik ook niet hoor. Zonde als ze het niet aankunnen.

Jill: wat lekker zeg dat je bad bijna klaar is. Kunnen jullie er lekker van gaan genieten.

Angel: Als je je zorgen maakt gewoon de vk even bellen. Daar zijn ze ook een beetje voor toch.

Door: wens je veel sterkte.

Nou meiden ik ga even een bammetje eten en zo naar babypark in gouda.

Liefs Kelly

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ik heb nog geen ene box binnen!
    Heel veel plezier met shoppen Kelly!! ben benieuwd wat je gaat scoren ;)

3. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hoi allemaal :)

Trutje: Gefeliciteerd \:D/ 57cm is inderdaad wel lang. Leuk hoor, veel plezier met knuffelen.
    Jill: Eindelijk de bad klaar. Klinkt geweldig een 3 persoonsbad. Lekker hoor.
    Angela: Als ik jou was, zou ik gewoon de vk bellen, anders blijf je de hele dag zorgen maken over de kleine.
    Door: Ben blij dat het beter gaat met jou familie, kan je nu wel lekker op adem komen en op een huisje focussen. Success ermee meid!

Mijn man was dinsdag thuis gekomen met een tijdelijk huurauto van de zaak. Ben vandaag voor het eerst weer wezen autorijden (na 5 maanden ongeveer). Tis wel anders rijden met een buikje. Grappig eigenlijk. Ik moest mijn man even wegbrengen naar station en heb gelijk boodschappen gedaan voor 3 dagen. Scheelt wel weer als je in een keer de boodschappen thuis kan brengen. Wat heb ik het gemist zeg, een auto voor de deur.
    Ga nu even een soepie eten. Tot straks

4. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Toen we vanmiddag zaten te eten, voelde ik in 1x heel zacht iets van binnen draaien en kreeg ik 1 heel klein en zacht schopje :D Hij zal wel een paar daagjes rust ingeschakeld hebben ofzo :( zolang hij nu maar af en toe eens een schopje geeft dat ik weet dat alles in orde is ;)
    Misschien ook dat hij nu op zo'n wijze ligt dat het minder voelbaar is???

Aangekomen ben ik nu ook al 10 kilo, maar ook ik maak me daar niet druk over. Bij de oudste was ik er 18 in totaal aangekomen en bij de jongste zelfs 20. 2 weken na de bevalling zat ik alweer 5 kilo onder mijn normale gewicht (heb hier niets voor hoeven doen :D ) dus ik zie het wel gebeuren. Zou het ook helemaal niet erg vinden als er eens wat kilo's aan blijven zitten, ik kan doen en eten wat ik wil, maar zit al jaren op 45 kilo :confused:

Salomina: wat fijn weer een auto voor de deur, ik zou ook echt niet meer zonder kunnen hoor, als die van ons eens bij de monteur is een paar dagen, wordt ik helemaal gestoord omdat ik dan bijna nergens meer kan komen (ben niet zo'n wandeltype ;) )

Trutje: Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!!!! Leuke lengte zeg :confused: hoop dat alles gaat met moeder en kind.

Femmy: Breng anders gewoon ff een plasje naar de ha, dan heb je tenminste de zekerheid of t blaasontsteking is of niet.

Jill: Dat wordt strakjes genieten!!!! Heel veel badderplezier :D

Door: Wat fijn dat het toch de betere kant uitgaat in de familie, maar toch nog ontzettend veel sterkte gewenst meid.

Kelly: Veel shopplezier!!!!!

Ook ik heb nog geen babydozen binnen :( , maarja komen vast nog wel.

Liefs Angela.

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Angela: Wat een geruststelling dat je de kleine weer heb gevoeld. Yippee!!

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Tnx Salomina, ik was er ook heel blij mee, hopenlijk gaat ie nu echt een beetje wakker worden ;)
    Ik kruip ff een uurtje de bank op, normaal gezien begint ie dan wel goed te trappelen.

Tot strakkies!!!!

Liefs Angela.

7. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Angela: goed zeg!!! Hij is vast verstoppertje aan het spelen of een lekkere lange slaap aan het doen.... maar fijn dat ie je toch even liet voelen dat alles goed is!

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    De kleine zelf stelt je al gerust! dat is mooi Angela.

9. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hallo damens,

Zo vandaag ff met mams en vriend van mams naar de velperdonderdagen geweest. Even een setje gekocht voor de trouwdag van me moeder wel leuk :D.
    Ik weet niet wat ons kindje de laatste tijd aan het doen is maar voel van alles in me buik hahah.
    Ik kan geen grote afstanden meer lopen want dan gaan me rug en benen zeer doen wel vreemd. Binnekort toch verloskundige en dan vraag ik het maar even na.

Trutje Gefeliciflapsteerd!
    Angel79 mijn verloskundige zei laats tegen me dat ik ons kindje vanaf week 24 elke dag moet gaan voelen anders moest ik bellen. Gelukkig heb je je knulletje al gevoeld!
    Door: Wat een gedoe allemaal he :(

Hebben jullie al moeite met scheren :oops:?
    Ik dus wel en me vriend durft het niet zo goed met gevolg dat ik me dus snij :oops:

Groetjess

10. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    @ channie: Begint te komen hoor, t moeite met scheren, nu gaat t nog, maar merk wel dat het al minder handig wordt...

Maar Jan staat te springen om t over te nemen, haha! Moet zeggen dat bij ons juist andersom is dan bij jullie, hij wil wel, maar ik durf t niet aan hem over te geven...

11. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hier ook al moeite met scheren :oops: channie leuk he de velperdonderdagen ;)

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    wat zijn velperdonderdagen? :oops:

voor het scheren van de bikinilijn gebruik ik veet (creme) !

13. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    @ Femmy: ja, dat dacht ik ook te gaan gebruiken, maar bij mij geeft dat spul voor de bkinilijn zlefs al uitslag op mn benen, heb een hele gevoelige huid, dus helaas.... :cry:

14. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    velperdonderdagen is een braderie die elke donderdag is rond de zomerperiode in velp

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik gebruik veet ook alleen daar, mijn benen zijn ook gevoelig dus daar smeer ik het ook niet op.

wat leuk een braderie!! zulk soort dingen hebben wij hier zelden in het saaie Zoetermeer.

16. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Net ff lekker op de bank gelegen en mijn mannetje was toen weer volop aanwezig :D YESSS!!!!

Wat scheren betreft, ik doe het zo goed als ik kan, en daar waar ik niet kom, tja das dan maar jammer :oops:
    Toen ik zwanger was van de oudste stond mijn mannetje ook te popelen om me te helpen, nou dat heb ik geweten :confused: hij liet een flinke snee bij me achter en bloedde als een gek.
    Toen ik zwanger was van de jongste heb ik het zelf vrij goed kunnen bijhouden, maar had niet zo'n gigabuik als nu, nog niet eens op t laatste, dus dat ging vrij goed.
    Nu heeft mijn zus al aangeboden me te helpen als het echt niet meer gaat, maarja dat gaat mij wat tever :( mannetje staat ook weer te popelen, maar al staat ie op zun kop die komt er met geen mesje meer bij :)

Meiden ik ga lekker koken, smakelijk voor strakkies en tot later.

Liefs Angela.

17. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Mirandao: Woon jij ook in arnhem? Grappig een plaatsgenootje :D

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou dit is echt toevallig want ik voel de beeb ook ineens niet zoveel. Ik maakte me ook al zorgen. Heb jij de vk nog gebeld? Ik durf niet zo goed. Voel me dan zo'n zeur.
    Normaal port ze heen en weer maar gisteren en vandaag was ze echt rustig. Een enkel keertje een kleine zachte por. En wt jij zegt normaal is mijn beeb ook wakker als ik wakker word...vandaag niet.. :cry:

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Scheren valt nog mee. Mijn buik is niet zo enorm. Ik moet wel opletten maar kan alles nog zien...
    WEl heb ik moeite met het uit bad komen... :oops: . Onze douche zit in het bad en als ik eruit stap zit mijn buik in de weg...heb redelijk korte beentjes..hahah.
    Ik zei al tegen mijn man moet je me straks uit bad helpen..hihi

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo zeg jullie hebben echt veel geschreven vandaag...Ik heb er echt nooit tijd voor op mijn wekr. Vandaag weer van de ene meeting in de andere gerold...
    ben nu ook plv. voorzitter van de OR en dat brengt ook weer extra werk mee....Nou ja niks aan te done.

Ik heb goed geslpaen vannacht en vooral heeeeel lang....!!!! Was vandaag een stuk fitter dan gisteren.

Trutje een baby van 57 cm!!! Dat is echt een reus zeg.
    Pff ze zeggen ook wel eens dat lengte en gewicht van een beeb ook wel van de ouders afhangt..Ik hoop het in ons geval niet... :( . Ik was een flinke achtponder toen ik geboren werd en was 53 cm. Mijn man was acht en een halve pond en 54 cm...
    Ik ben niet zo enorm doorgegroeid (1.65) en vrij tenger. Een beeb van ons gwicht en lengte dus liever niet...

Nou wij gaan even eten ik post later vanavond nog wel even.
    Groetjes Senseemillia

Deel Deze Pagina