hoi dames, ik was een tijdje afwezig want heb 5 dagen in het ziekenhuis gelegen op de kraamafdeling,wel gek als je nog maar 8 weken zwanger bent.ik bleef maar overgeven en viel overal flauw ,kon niet meer op mn benen staan,ik was aan het uitdrogen,de huisarts heeft me gelijk in het ziekenhuis laten opnemen,nu ben ik weer thuis,maar gaat nog niet supergoed,nog steeds overgeven,misschien moet ik weer terug aan het infuus.heb een echo gehad en met baby is alles prima.... ik hoop dat deze hel gauw stopt. succes voor jullie allemaal xxx
Moniekje, Als ik jou was zou ik toch een testje doen! Senseemelia, daar is nog hoop meid!!!! Sterkte gewenst
Bloom, waarom een test ?? Ik die gisteren nog gedaan tijdens de eerste echte bloeding en die gaf positief ! Dus het is gewoon mis. Ik heb er niks aan als ik nu weer ga testen of wel dan.
Omdat toen ik in januari een mk had, heb ik maar 2 dagjes heel lig gevloei en deed ik een test en die was negatief. Waar toen ik voor de bloeding een test deed positief was. Ik wist niet dat je gister een test deed moniekje. Vandaar dat ik het vroeg. En de zwangerschapshormoon blijf niet bij iedereen zolang, was in mijn geval dus niet gebleven... Ik had ook een echo en daar zag we toen dat het idd een miskraam was. Bloom
oke Bloom. misschien reageerde ik wat kortaf Sorry hoor, ben wat boos op alles enzo. De bloedingen zijn niet zo heftig meer als een paar uur geleden en er zitten nu geen stolsels meer bij. Af en toe heb ik wel een steekje. Bloom nogmaals sorry meid
Senseemilia, hoe gaat het?? Ik heb je nog niet weer gehoord.. Ik hoop voor je dat alles nog goed gaat hier gaat het niet zo.. Die rose wolk is inmiddels een donkere donder wolk geworden. Heb de hele dag nog niets gedaan en heb me volgestopt met paaseitjes.
Hee meiden... ben een poosje niet meer online geweest, en zie tot mijn grote schrik dat er heel wat aan de hand is... Senseemilla....sterkte meid, ik hoop de deze uk blijft zitten waar hij is, ik duim voor je! Moniekje, meis, weet niet wat ik moet zeggen..... het spijt me voor je....
Moniekje en Senseemillia: Wat een rotsituatie zeg, ik hoop toch dat jullie snel zekerheid hebben voor het een of het ander. Onzeker meisje: Jee, heftig meid dat je nu al in het zh hebt gelegen. Gelukkig dat alles op de echo goed was, maar ik hoop dat je jezelf toch ook snel een stuk beter gaat voelen en kunt gaan genieten van de zwangerschap ! Channie: Kom op meid, zeg het dan 'gewoon' tegen je vriend, dat het je zo tegenvalt dat hij niet reageert of je lieve aanmoedigingen. En kun je niet naar je moeder omdat ze nog niet weet dat je zwanger bent?
Heb een betere dag dan de voorgaande dagen gehad. Ga nu lekker slapen en morgenvroeg proberen uit te slapen. Tot morgen! Pim
@Conny , ja ik kan wel naar me moeder ze weet het wel maarja ze zei dat ze er niet was. Later belde ze me op of ik mee ging naar de winkelss hebben we ff geshopt. En met me vriend is nu alles weer goed hij kwam gister thuis met een kadootje 2 Goude oorbelletjes echt kei lief! En heb ff met hem gepraat. @seseemillia hoe is het nu met jou ? We hebben je ff niet meer gehoord hoop dat alles goed is! @Moniekje klote johhh!! dat het doorgezet is sterkte meis!!!
Gisteren eigenlijk wel een goede dag gehad, mijn dochtertje was spelen bij een vriendinnetje en ik heb lekker even bij kunnen tanken. Veel geslapen waardoor ik ook weer wat later naar bed ben gegaan (met het gevolg dat ik er vanmorgen weer niet uit te branden was 8) ) Ik baal een beetje van het weer, we zitten nu tijdelijk op een flatje en er is hier niets te doen!!! Voel me erg opgesloten hier, ben blij als ons huis klaar is straks. @seseemilla; hoe is het met je? ik hoop zo dat alles goed is!! @pim; luilak kom je bed eens uit @channie; fijn dat het weer goed is met je vriend!! Zag jij spoken of vind hij het gewoon eng met de zwangerschap?
@Lynn: Nee hahah ik zag spoken ik hou het maar op de hormonen we hebben der nogal om moeten lachen achteraf en ik heet nu hormoon bommetje hahha
Goeiemorgen/middag! Ik heb gewoon het klokje meer dan rond geslapen! Niet normaal! Ben net bij de huisarts geweest om bloed te laten prikken. Mijn hb-gehalte was 8,1. Dat is erg goed, zei ze. De moeheid komt dus gewoon door de zwangerschap. Heb net even gezonde tussendoortjes ingeslagen: rijstewafels, nijntje peuter koekjes en kapitein koek-repen. Dan kan ik mijn maag rustig houden met gezonde dingen. Op de moeheid/misselijkheid na alles goed hier. Nog maar 7 dagen tot de echo! Spannend. Senseemillia, hoe is het nu met je?? Pim
Sorry ik ben er weer. Na van de week was het bloeden even gestopt. Gister een heel klein beetje dus ik had meer het idee dat het van hetkindje kwam dat als weggegaan was. Vanochtend had ik weer die rare krampen in mijn buik, maar geen bloed. Toen ik net op mijn werk was en net naar het toilet was geweest voelde ik het ineens lopen. Weer ontzettend veel bloed. Ik loop dus nu weer met de maandverbanden want een tampon durf ik niet. Heb volgende week donderdag een afspraak voor een echo. Het is zo lastig want zoals ik net schreef ik ewet niet of dit nou nog van die ander is of dat frummel nu ook niet meer goed is. Ik hoop zo dat er nog resten van die ander zaten die er nu uitkomen en dat frummel het nog goed doet. Wordt weer stressend afwachten tot donderdag. Hoe gaat het allemaal bij jullie? Met (vr) eetbuien, moeheid etc.?
jeetje, ook ik ben een tijdje niet hier geweest en ik lees nu allemaal slecht nieuws. Meiden wat ontzettend klote voor jullie. Ik hoop dat jullie t een plekje kunnen geven! Met mjizelf gaat t hartsikke goed.. Heb mijn misselijkheid een beetje onder controle en heb gister mijn 2e echo gehad en mijn beebje geizen. Het bewoog zelfs al. Alles zat er aan , armpjes, beentjes, 2 hersen helftjes. Het was geweldig om te zien. Dit is de foto die ik heb meegehad. Ik was gister 9 weken en 3 dagen zwanger. HEt kindje is 2,6 cm en heeft een hartslag van 170. Wat volgens de dokter allemaal prima in orde is
@senseemillia; wat moeilijke tijd ga jij door zeg, je zal wel heen en weer geslingerd worden door emoties; heel veel sterkte!! @aapie26; gefeliciteerd, wat een mooie echo!! @pim; gelukkig is je hb gehalte goed! Ikzelf voel me vandaag echt niet lekker, ben misselijk ook al heb ik mn maag vol en heb het gevoel dat ik wel kan janken weet alleen niet waarom. ben gewoon heel erg moe denk
@ senseemillia: jeetje meis, ik weet niet wat ik moet zeggen, wat moet jij onzekere tijden door.... ik denk aan je!! @ Pim: gelukkig is je hb goed... ook hier de zoektocht naar gezonde tussendoortjes...hihi! @ Aapie26: wat een mooie echo zeg!!!! @Lynn: Ik ken het gevoel, heb echt vorige week elke dag zo gelopen, en deze week is het ineens veel minder.... Okay dames, ik heb nog een nieuwtje: Jan heeft mij twee avondjes geleden op zn knietjes gevraagd of ik met hem wilde trouwen ( was ie volgens hem zowieso van plan, ook zonder baby!! ) En ik heb JA gezegd!!! Het wordt geen grote bruiloft, want deze tijd is even duur zat, maar dat maakt voor mij allemaal niets uit...