Hoi allemaal Tis weer heerlijk buiten. We zijn net terug van de winkels. Waren gelukkig binnen een uur geslaagd om een cadeautje te kopen voor mijn tante. Ze is vandaag 50 geworden, en we moeten straks naar het feest toe. Ik las gisteren de bericht van aug mama, en ik kon mijn ogen niet droog houden. Wat erg. Ik probeer me niet te druk over maken, maar tis wel een heel ingrijpend verhaal zeg. Senseemillia: mooi buikje en mooi t-shirt voor de kleine. Kelly: ook een mooi buikje. Het schiet al aardig op he? Hier nog geen problemen met mijn haar. Althans nog niet gemerkt. Groetjes Sal
He meiden, Ben weer terug uit Spanje !! Het was heerlijk maar ben blij dat we weer veilig thuis zijn. Ik zag dat er in twee weken tijd superveel gepost is, ik heb vluchtig e.e.a. een beetje gelezen maar vooral juliie foto's bekeken. Echt supermooi allemaal en wat een mooie baby's gaan we toch op de wereld zetten !! Ik ga verder met koffers uitpakken, later..... Liefs Sappie
Vandaag weer klusdag, het schiet al op met onze babykamer. We zien van eerdere plannen af simpelweg omdat dat veel teveel werk is omdat alles dan handgemaakt moet worden. Ik ben heel tevreden met deze keuze. Het knapt al aardig op, dat rommelkamertje Hey Sappie, Leuk gehad? Ik heb je wel gemist, hoor!
Yes het is gelukt! We hebben een buitenkraantje..hihi. Waar een mens al niet blij mee kan zijn. We hebben veel potten in de tuin staan en met die hitte moesten we iedere dag met gieters aan de gang. Waren dan wel zeker een half uur bezig met zijn twee... Dat is nu verleden tijd.. WE hebben een slang met sproeier.. Ik ben helemaal blij. We zeiden net gelijktijdig tegen elkaar ik geef de planten wel water vanavond..hihi. Wat is het hier rustig trouwens!
Hoi Sappie, welkom terug! De kinderwagen staat te pronken in de kamer, heb er meteen alles mee geprobeerd natuurlijk (regenhoes erop etc.) Foto's staan in mijn album. Heb ook weer een nieuwe buikfoto geplaatst. Gek dat mijn buik op foto's kleiner lijkt dan in de spiegel. Hier ook problemen met het haar, het is vooral heel droog geworden. En ik kan het alleen nog maar vast doen, los zit het niet meer. Vind ik ook veel te warm nu. Misschien binnenkort even naar de kapper.
Hoi hoi ! He he, vermoeiend maar productief dagje zo. Voor Rick's kamer hebben we nou alles in huis, behang, verf etc. Het wordt wel een kleurrijke kamer met oranje gordijnen, een blauwe klerenkast, onderste helft van de muren traanplaat-behang en bovenste helft limegroen behang Verder zijn we geslaagd voor een bank, joepie! wordt beetje oranjebruin, hmm.. dat houdt in dat we ook de kamer moeten gaan behangen want we hebben nu lila-wit gestreept behang dus dat vloekt behoorlijk Ach, als we onszelf toch bezig willen houden tot half november... De bank heeft toch een levertijd van bijna 3 maanden. En de beugels voor de lamellen waren binnen, dus het raam kan weer zon-dicht afgedekt worden EN de insectenhor zit voor het dakraam dus hopelijk ook wat minder muggen in huis . Sappie: Welkom terug, ik hoop dat je een heerlijke vakantie gehad hebt. Doe geen poging alles bij te lezen hier, dat is veeeeeeeel te veel! Panda: Mooie kinderwagen hoor, heel leuk ! Senseemillia; Haha, ik snap jouw blijdschap om een buitenkraantje helemaal ! Mijn vader belooft al 3 jaar dat ding aan te leggen en nou eindelijk is het zover, het materiaal is in huis, nou moet hij nog tijd hebben het aan te leggen. Heerlijk dat je nu zo gemakkelijk je planten water kunt geen ! Ow, en geweldig Stones-shirtje ! Salomina: Veel plezier op het feest vandaag ! Hier ook geen haarproblemen, tenminste niet meer dan anders. Ik heb ook krullen en heb altijd ruzie met mijn haar, dus dat is niks nieuws Femmy: Heerlijk toch zo'n rustig weekendje voor de boeg, geniet maar van het (weer? ) dvd kijken ! Angela: Tja, ik ben nou dus ook door 'schade en schande' erachter gekomen dat je kind het toch echt zelf moet aangeven voordat ze zindelijk worden. Maar misschien dat jouw meisje idd die up en go luiers interessant vindt, kan misschien best verschil maken.
Hallo allemaal, Vandaag even naar prenetal geweest en we gingen voor een box kijken. Ik stap misschien toch wel over naar een vierkante of rechthoekige. Een ronde neemt toch veel ruimte in beslag en je kan het ook niet makkelijk opbergen. Maar ik verander met de dag hoor Ik heb nog wel een leuke badcape gekocht een witte met een groene draak erop en dan staat er "er was eens", echt zo schattig. Uiteindelijk geen tijd meer gehad om de geboortekaartjes te bestellen. Doen we volgende weekend dan maar. Morgen gaan we naar het Alexandrium in Rotterdam toe, dat is open, dus dat wordt lekker winkelen voor de kleine. Heb er nu al zin in. Ik merk wel dat ik vermoeiende voeten heb met lopen. Herkennen jullie dat? Conny: Wat een leuke kleuren voor Ricks kamer. En lekker dat jullie geslaagd zijn voor de bank. Sappie: Welkom terug in Nederland. Hebben jullie het lekker gehad. Zal best wel. Het is wel snel gegaan zeg. Kan me voorstellen dat je geen zin heb om alles te lezen. Is ook zoveel. Salomina: Veel plezier op het feest van je tante. Senseemillia: Ideaal hoor zo'n buitenkraan hoef je het niet meer met een gieter te doen. Panda: mooi buikje hoor en leuke kinderwagen. Zo krijgen/kopen we steeds meer dingen voor beeb en dan gaat het steeds meer werkelijkheid worden. Leuk hoor. Nou meiden wij gaan zo even een dvdje huren en vanavond lekker voor de buis met zijn 2tjes (3tjes). Eindelijk een keer een rustig weekendje.
Hee Conny zo'n buitenkraan is echt tien minuten werk. Mits je de juiste knelkoppeling hebt (ja ja..). Wij moesten een keer terug naar de Hornbach omdat die koppeling niet goed was. En lang altijd heh die levertijden voor banken.. Moet je nagaan 3 maanden.. Dan is je beeb er misschien al wel!!!! Panda leuk wagen zeg! Mooi kleurtje. Kelly weer flink geshopt...haha. Wat vindt jouw man ervan? Die cape had ik gezien bij de Prenatal en is idd helemaal geweldig. Wij gaan zo eerst de planten water geven..hihi en dan lekker een hapje eten in de stad! Morgenmiddag richting Sluis. Wel vreemd dat we nu niet naar een warm land met strand gaan..Meestal gaan we wel drie keer per jaar naar Spanje. Ik ben dan ook wel een beetje jaloers op Sappie met de twee weken Spanje in villa...
Hallo meiden.... Ik meld me ens met blij nieuws.... Jan en ik wilden trouwen voor de bevalling, en hadden een stel ringen uitgezocht waar we verliefd op waren... Maar door allerlei omstandigheden (auto stuk, meerdere keren, straks verhuizen) waren de financieën daar te krap voor.... Maar..... ik heb zowaar een behoorlijke financiële meevaller gekregen, waarmee we meteen ons spaarpotje weer mee gevuld hebben en... de ringen kunnen er ook af... dus.... Wij gaan een datum plannen...... Vandaag rustig dagje, naar een endurancerit (paardrijwedstrijd) geweest waar een vriendin aan mee deed en lekker op het gras rondgehangen....
Thanx!! Ja... ik ook, heb werkelijk nog geen idee.... Het wordt klein, dat wilden we zowieso... naar gemeentehuis met familie en vrienden en dan een tuinfeest denk ik, dus helemaal in gala hoeft niet... Ga wel een leuke jurk uitzoeken denk ik, want Jan ziet me bijna nooit in een jurk, dus dat is leuk...
Gefeliciteerd Door!!! ben ook benieuwd! en mooie wagen Panda! is dat de adventure? volgens mij hebben wij die ook besteld!
Ja, een xadventure carrier, met twee wieltjes voor, vind ik wat stabieler dan een echte driewieler. Ben namelijk niet zo handig
Ik heb 'm zien staan, die jij hebt. We hebben erg zitten twijfelen tussen die twee. Qua vering is die van ons wat minder geloof ik. Ach, zoveel zal het niet schelen. In elkaar zetten was een gedoe inderdaad. De bak is wel makkelijk, die klik je er zo op en af. Met 1 hand!
Door: Van harte gefeliciteerd meid!! Dat wordt nog 'even' een superleuke dag plannen, en ik neem aan VOOR november nog
Door: Van harte gefeliciteer en een hele fijne dag alvast. Maak er wat moois van. Senseemillia: Mijn vriend vindt het wel leuk, maar af en toe zegt ie "je krijgt nog een hoop hé" en dan denk is ook wel zo, maar misschien dit niet Hij vindt het ook wel heel leuk hoor, maar het is toch meer vrouweigen volgens mij om er echt voor te gaan shoppen zeker als het om kleding gaat. Hij kijkt echt naar dingen wat praktisch is en ik kijk heel erg naar de uitstraling van iets. We komen er gelukkig wel altijd samen uit hoor. Veel plezier morgen in Sluis. Valt wel tegen hé om niet op vakantie te gaan. Wij gaan ook pas volgend jaar weer. We hebben gelukkig in juni nog een weekje Tunesie gehad. Nou meiden fijne avond. Liefs Kelly