November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Charissa: Veel plezier vandaag. En geniet er maar extra lekker met het etentje vanavond.
    Panda: Veel plezier in Lissabon. Heerlijk hoor even lekker weg, en eet je ook een vis voor mij? Geniet en maar lekker van :)
    Liefs Sal.

2. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Saskia: Joh dat was dan ieder geval wel een gezellige sfeer daar bij jullie met al die kaarsjes ;)

Conny: Gelukkig geen last meer van mijn werk gisteren haha, maarja boven lekker alles schoon en vandaag mocht ik lekker een rustdag inschakelen ;)
    Het buikslapen daar verlang ik ook zooooo ontzettend naar :( , ik kan echt bijna niet slapen op mijn zij en mijn rug vind ik nu ook niet prettig. Das dus 1 van de weinige dingen waarvoor ik strakjes blij ben als mijn buikje weg is :D

Salomina: Jeetje zeg, dan heb jij ook al veel gedaan vandaag. Gelukkig dat je niet alles hoeft weg te gooien doordatde deur open was blijven staan, das altijd zo'n zonde dan he. maar ook jij hebt het nu wel weer allemaal lekker schoon ;)
    Wat fijn dat het nu lekker opschiet op de babykamer, leuk werk he :D

Charissa: Hele fijne vakantie!!! En geniet van je visjes ;)

Femmy: Ach jeetje, de verrassing eraf :( maar zo kunnen jullie er wel lekker samen al voorpret van hebben en dat is toch ook heel mooi om te delen. Hopenlijk krijgen jullie een supermooie echo weer.

Ik ga de jongste nu toch maar even een uurtje naar bed brengen, ze valt ocharm bijna in slaap. Was eigenlijk van plan het middag-dutje te minderen bij haar, maar t is zo zielig, ze heeft t nog zo nodig.
    Tot strakkies allemaal.

Liefs Angela.

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Oeps sorry!!!!
    Charissa: Smakelijk eten!!!

Panda: jij een fijne vakantie en geniet van je visjes :D

Pff sorry haal soms alle namen een beetje door elkaar :oops:

Liefs Angela.

4. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Tja als ik eenmaal bezig ben, en zie ondertussen nog wat staan, dan pak ik het gelijk erbij. Maar ja, zo blijf je dan ook bezig. Gelukkig geeft mijn maag en mijn keel aan dat ze ook aandacht nodig hebben, dus kan ik even pauze nemen. :)

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Heb net heel wat schoongemaakt in de babykamer, laatste stukjes eraf. Ging ik de muur es goed bekijken. Jeetje, er zit nogal veel gaten en pluggen in de muur. Wij - mijn man en ik hebben nog geen gebruik gemaakt van deze kamer (we wonen hier al ruim 6 jaar) en je schrikt er wel van. Overal zie ik pluggen in de muur, sommige plekken hebben ze de pluggen ingelaten en de gat een beetje dichtgemaakt. Wat raar dat ze dat zo hebben gedaan. Ik snap er gewoon niks van. Zit er niks op dan alle pluggen eruithalen en alle ouwe gaten even weer netjes dichtmaken. Ach ja, dan hebben we het maar weer goed gemaakt.
    Heb nu wel een beetje last van mijn rug van bukken, dus ik ga even lekker boeklezen. Tot strakjes.
    Sal

6. Hallo meiden,

Zo de maandag is er weer af. Gelukkig. Ik merk toch wel dat het soms zwaarder is met werken. Vandaag weinig mensen en vorige week 3 nieuwe begonnen, dus die hadden een hoop vragen contstant. Is verder niet erg, maar je kom niet echt aan je eigen werk toe. Toen kregen we nog lekkage in de keuken en het toilet. Receptioniste was vandaag vrij, dus nieuw meisje komt naar mij toe heb haar maar even geholpen met pannetjes overal te zetten en een loodgieter ingeschakeld. Ik ben benieuwd morgen of dat er niks blank staat.
    Heerlijk nu thuis en ga dadelijk even lekker languit op de bank liggen.

Ik zal na de bevalling ook zeker weer op mijn buik gaan slapen. Ik mis het echt hoor.

Saskia: Ik zag het vanmorgen van die stroomstoring. Is wel weer een keer anders om zo een verjaardag te vieren. Het heeft wel wat toch.

Femmy: Lekker nog 1 weekje werken en dan uitslapen. Ga je nog wat leuks doen in dat weekje of lekker rustig aan.
    Ik zou de verrassing van de 2e pretecho ook niet kunnen voor me houden. Het is ook zo leuk nieuws.

Charissa: Heb je lekker genoten van je dag? En lekker uiteten vanavond.
    Ben jij Hindoestaans of je vriend. Ik heb zelf ook een Surinaamse vriend. Ik zag al dat je een gouden armband om had met die zwarte of rode kralen.

Panda: Heel veel plezier in Lissabon en neem een lekker visje voor me mee ;)

Meiden ik ga even languit op de bank. Kijk later wel weer even of er gepost is.
    Liefs kelly

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik ga lekker rustig aan doen in dat weekje, nog geen echte plannen, ff bijtanken en daarna er nog even tegenaan ;) fijne avond allemaal ik ga lekker mn series kijken (friends, my name is earl & america's next top model).

8. Lekker hoor Femmy. Geniet er maar lekker van.

Veel plezier met je tv series.
    Ik kijk vanavond ook weer naar American Next Top Model.

9. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel

Panda ging op vakantie.
    Ik wil wel heel graag :oops:

10. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik had er al op gereageerd hahaha beetje te snel en had ook nog niet verder gelezen...
    Sorry Angel :oops:

11. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Kelly: Mijn vriend is half-surinaams.
    Leuk zeg, is jou vriend heel surinaams of ook halfbloedje?
    Ja ik heb de rode armband van mijn schoonouders en de zwarte heb ik met oorbellen en ketting laatst in Den Haag gehaald.
    Ik ben helemaal gek op die hindoestaanse film en muziek!!! Ik word er zo vrolijk van :D

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Vandaag druk met de babykamer aan de slag geweest. Eerst de hele kamer ontruimen (is meer werk dan je denkt, pffff..). We hebben de muur in plaats van lime, oranje gemaakt. Het is erg leuk geworden. Laat de babykamer nu maar komen !!!! Morgen gaan we gordijntjes uitzoeken en bestellen en even de boeken halen voor het geboortekaartje. Wat hebben we het toch leuk !!!!!!! :D :D

Ik betrap mezelf erop dat als ik de baby even niet voel ik me gelijk een beetje zorgen ga maken. Ik zit dan een beetje te drukken op mn buik maar niets... dan even later krijg ik wel weer de gewenste schopjes. Hebben jullie dit ook of maak ik me gewoon te druk??

Fijne avond allemaal !!!

Sappie

13. Hij is helemaal Surinaams. Hindoestaanse films en muziek zijn ook super vrolijk. Zelf luister ik er alleen maar naar als ik bij mensen op bezoek ben en het staat op of we hebben een feestje.
    Wel lekker eten allemaal hé!
    Ik heb ook een ketting, armband en oorbellen. Ik heb ze 5 jaar geleden gekregen van me viend voor me verjaardag.

14. We hebben het zeker leuk. Wij zijn ook klaar met verven. Volgende week komt me tante langs met wat opzetjes voor de muurschildering. Ik ben zo benieuwd. Ik wou dat allemaal al af was.

Ik kan me voorstellen als je even niks voelt dat je je zorgen maakt.
    Ik maak me een klein beetje zorgen om de bevalling. Zeker na het verhaal van Petra (augustus mama).
    Ik merk toch dat ik daar over loop te piekeren. Ik heb net ook het gedichtje van haar gelezen. Echt zo ontroerend.
    Ik weet dat ik me niet druk moet maken, maar je wordt weer met beide benen in de werkelijkheid gezet. Het is en blijft een wonder om een gezond kindje te maken.

Ik ga even douchen. Heb weer last van me rug :(

15. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Sappie, snel eens koffie leuteren? Yoga was niet zo druk, er waren maar 5 mensen, helaas...

Ik heb mijn kamertje ook al aardig op orde. Morgen gaat de vloer erin. Ik ben benieuwd!

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Inderdaad, als je het verhaal van Petra leest gaan je de nekharen overeind staan, zo ontzettend erg. Het zal je maar overkomen, volgens mij zou ik helemaal gek worden.

Mijn nichtje is afgelopen woensdag bevallen van een dochter. Ook een hele zware bevalling. Ze was 2 weken overtijd. De baby is geboren met de navelstreng 3 keer om de hals gewikkeld, beide liggen nog in het ziekenhuis. De baby ligt in de couveuse met allemaal slangetjes in het hoofdje en lichaampje, echt zo zielig. Het schijnt gelukkig allemaal wel goed te komen, maar dat maakt me dan toch wel weer een beetje angstig. Ik heb nu alvast besloten dat er niet aan ons kindje wordt gedraaid, dan maar een keizersnee, maar ik wil geen risico !!!

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Jaaa, gezellig !!!! Maandag ben ik weer op de Yoga en dan kunnen we wel wat afspreken, oke ?? Veel mensen zullen wel met vakantie zijn.

Leuk he met de babykamer bezig zijn !! Veel plezier nog en tot maandag !!

Groetjes sappie

18. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Oops ik geloof dat ze je nog wel belt. Ik heb nl gezegd dat je misschien volgende week ook niet aanwezig was (je zei 4 x geen yoga?) Sorry!

19. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Allemaal lekker bezig op de kamertjes lees ik :D Ik ben heel benieuwd hoe bij iedereen het eindresultaat gaat worden, spannend!!!!

Het verhaal van Petra grijpt mij ook ontzettend aan, en ik kan er zo ontzettend kwaad om worden. Dat er nooit eens geluisterd kan worden als iemand aangeeft dat ze een extra echo of hartfilmpje willen omdat je het als moeder zijnde niet vertrouwd. Het moedergevoel is een gevoel dat geen enkele geleerde dokter kan hebben, als moeder voel je zo goed aan of het goed of slecht gaat met je kindje. Pfff mijn haren staan weer overeind nu :x
    Ook ik zal er echt niet voor kiezen mijn kindje te laten draaien of ze moeten me zekerheid geven dat wordt gecontroleerd (via echo oid) dat het ook goed is gegaan en het kindje er geen last van heeft ondervonden.

Allemaal fijne avond met de programmatjes ;)

Liefs Angela.

20. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik heb het augustus-mama verhaal met opzet niet gelezen. Misschien steek ik me kop wel te diep in het zand... Ik vind het heel erg...

Deel Deze Pagina