Ja het is verschrikkelijk dat verhaal van Petra, ik werd er ook even helemaal stil van Het is verschrikkelijk als je zoiets overkomt.
Was s'middags aan het strijken, de visite kwam s'avonds pas dus vandaar!Wij hebben op onze eigen verjaardagen nooit zoveel visite aangezien we allebei geen broers of zussen hebben. (hoe zoek je elkaar zo uit he). Op Rick z'n verjaardag is het meestal wel drukker met meiden met kinderen hier uit de buurt. Salomina jij bent lekker bezig zeg! Ik heb pasgeleden ook gaatjes dichtgestopt, op onze slaapkamer en Rick zijn kamer, vind het eigenlijk best leuk om te doen, wel vermoeiend idd! Charissa ik hoop dat je genoten hebt van je dag en van het eten natuurlijk! Angela: Rick wil ook nooit naar bed maar hoe harder hij roept dat ie niet naar bed wil, des te moeier is ie. Panda: Veel plezier in Lissabon! Sappie: Ik heb idd ook dat ik me snel zorgen maak hoor. Ben vandaag weer voor controle naar de VK geweest en gelukkig was alles goed. Ik ben nog niet zo heel veel aangekomen (wel lekker natuurlijk) maar bij Rick was ik dat wel, dus dat heb ik ff gevraagd, maar de beeb groeit gelukkig goed, hij pakt waarschijnlijk heel veel van mij waardoor ik minder voor mezelf heb, hij heeft nog gelijk ook haha. Dus geen zorgen meer! Femmy: Heerlijk zeg een daagje relaxen! Kan me voorstellen dat je daarvan geniet. Kelly: Jij woont idd niet zo heel ver bij mij uit de buurt, dus vandaar dat je van de stroomstoring gehoord had begrijp ik. Nou meiden ook ik ga America's next Topmodel kijken! Tot later maar weer!
[quote="sappie Mijn nichtje is afgelopen woensdag bevallen van een dochter. Ook een hele zware bevalling. Ze was 2 weken overtijd. De baby is geboren met de navelstreng 3 keer om de hals gewikkeld, beide liggen nog in het ziekenhuis. De baby ligt in de couveuse met allemaal slangetjes in het hoofdje en lichaampje, echt zo zielig. Het schijnt gelukkig allemaal wel goed te komen, maar dat maakt me dan toch wel weer een beetje angstig. Ik heb nu alvast besloten dat er niet aan ons kindje wordt gedraaid, dan maar een keizersnee, maar ik wil geen risico !!![/quote] Jeetje dat is ook erg. Gelukkig leeft ze nog en dat alles goed goed is het belangrijkste. Aan mij wordt er ook niet gedraaid. Geef mij maar een keizersnee, dan maar 5 dagen in het ziekenhuis, maar ik wil gewoon zekerheid. Ik hoorde vandaag op me werk dat er ook risico's aan zitten als ze het kindje gaan draaien. Ik zal dit verhaal van Petra nooit vergeten.
Oeps weer vergeten! Door van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En Annemonique ook jij van harte, leuke datum 08-08-2008.
Nee hoor je steekt je kop niet in het zand. Ik heb ook getwijfeld of ik het moest gaan lezen. Ik heb het de volgende dag pas gelezen. Ik werd er zo stil van daarna. Maar ik begrijp zeker als mensen het niet willen lezen. Ieder voor zich.
Sappie, leuk he alle voorbereidingen voor de babykamer. Ik kan daar ook enorm van genieten! Panda, fijne vakantie!!!!!!!!! Ik ben ook geschrokken van het verhaal van Petra. Ik zei ook al tegen mijn man dat ik het kindje dus niet ga laten draaien mocht het in een stuit liggen. Dat leek me sowieso al niets, maar nu helemaal niet meer. Je weet natuurlijk nooit zeker of het daaraan heeft gelegen, maar toch. Ik merk ook dat ik me wat ongerust maak als ik de beeb af en toe niet voel. Gelukkig laat ie dan vaak snel iets van zich horen. Morgenavond heb ik voor het eerst yoga. Ben erg benieuwd! Ga zo nog even strijken en dan lekker in bad voor ik naar bed ga. Badderen vind ik op het moment echt heerlijk, lekker voor m'n rug. Pim
Ik ben ook van slag geweest door dat verhaal van Petra. Maakte me ook meteen zorgen want mijn beeb bewoog een tijdje heel weinig, trapte alleen af en toe in mijn blaas. Gelukkig begon hij vannacht weer flink te draaien en te trappen en ook vandaag is ie druk geweest. Dat lucht dan wel op. Vannacht was trouwens wel even schrikken want ik draaide me om en kreeg een verschrikkelijke pijnscheut in mijn buik. Ik denk dat het de kleine is geweest die heel hard schopte net op het moment dat ik mijn spieren spande ofzo, deed echt pijn. Blijkbaar was ie het er niet mee eens Nou, de rugzak is ingepakt, nog even de afwas doen en dan gauw naar bed. Ik zal voor iedereen een visje eten (meenemen wordt toch echt wat lastig denk ik, hihi) en meld me over twee weken weer. Hoewel... als ik een cybercafe tegenkom kan ik vast de verleiding niet weerstaan om even bij te lezen Veel plezier met alle kamertjes, kooptochten, yoga, muurschilderingen, series, geboortekaartjes, pretecho's, etc. etc.!
Veel plezier morgen bij de yoga. Ben benieuwd hoe het is geweest. Veel plezier met strijken . Liefs kelly
Panda: Fijne vakantie!!! Pim: Spannend je eerst yogales, laat je weten hoe het is gegaan. Ik wil ook graag op yoga dus ben benieuwd naar je ervaring. Kelly: Surinaams eten is echt heerlijk mmhhh, ik ben dol op bruine bonen en kouseband
Hoi meiden, ff geen reacties want ik ben bloedzenuwachtig voor de pretecho van vanavond. Stom toch, je maakt een afspraak voor een pretecho voor je eigen plezier, maar ondertussen ben je toch zenuwachtig of er niks 'verkeerds' gezien wordt. Ik breng later wel verslag uit !
Conny heel veel plezier met de pretecho, Lekker van genieten he Doen wij donderdag joepie!!!!!! Vanmorgen naar de VK geweest. Bloeddruk was perfect (dat na mijn lage bloeddruk) Mijn baarmoeder was alleen verder in de groei en ze dacht dat ik ook iets verder was..... Ik vind het wel raar omdat met de eerste echo dit toch al bekeken is en ik toen al 11 dagen verder was. Ik heb met haar over mijn werk gehad, hele verhaal uitgelegd. Ze zei meteen en als enige, Je moet je ziekmelden!! Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen en als ik het doe wat de consueqenties hiervan zijn.. Wat zouden jullie doen? Zouden jullie ziekmelden en arbo of iets inschakelen of hogerop zoeken en daar een gesprek mee aangaan?
dat is moeilijk Charissa, ziekmelden geeft misschien ook niet meteen de oplossing? maar er moet iets veranderen, je gezondheid is het belangrijkste en nu helemaal nu je zwanger bent! ik denk dan toch eerst hogerop een gesprek aangaan als je er nu niet uitkomt.
Ja Femmy, ik dacht ook al dat ik vanmiddag maar eens bel naar die beste man en vraag of ik even langs kan komen voor gesprekje. Ziekmelden los ik ook niets mee op maar heb wel zoiets: ze hebben nu al genoeg kansen en duidelijk gehad om er wat aan te doen. Weet het niet, zal zo eens naar mijn moeder gaan en haar ff raad vragen...
Conny spannend vandaag!! Hoelaat mogen jullie?? Wij om half 5 Sterkte met de beslissing Charissa, hopelijk heeft je moeder een goede raad. Vanmorgen naar gemeentehuis geweest, vanaf 10 oktober zijn we geregistreerde partners. Over 20 minuutjes moet ik naar de vlos voor controle. Maar heb dus veel meer in de pretecho om half 5
Hoi Charissa, Ik zou het gewoon hogerop aankaarten want je hebt het het al aantal keeren bij jou leidinggevende aangekaart. Een tip: als je hem belt: geef dan aan op welke datums je deze situatie heb aangekaart aan je leidinggevende. Zet em op, het gaat tenslotte wel over jou gezondheid, en dat is op dit moment het allerbelangrijkste. Success meid. Liefs Sal