@Door logisch dat je tranen weg pinkt hahah helemaal te gek echt! jaa met mij gaat het wel goed vandaag eigelijk niet veel last gehad ben alleen erg geschrokken van de weegschaal hahahah ik snap er niks van maar goed daar wil ik even niet meer aan denken hahah!
Oh, ik kom niet eens in de buurt van de weegschaal! Heb een fobie... ALs ik mn broeken zo voel, is er wel wat bij gekomen...
Hartslag 170 mag ik een gokje wagen dan ?? Laat ng weten of ik gelijk heb ? Ik denk een meisje.. Ik hoor eigenlijk in dit topicje nt thuis hihi maar kon het me nt laten even te gokken
Lieve Door, Wat fijn voor je meid!! Mijn ogen schoten ook even vol hoor. Dat is toch prachttig om te trouwen met de papa van je baby. Ben blij voor je. Groetjes
Hoe gaat het met de andere meiden? Hoop op een goede afloop. Prachtige echofoto zeg appie! Wat is het toch een wonder! Erg leuk om te zien hoe de novembermama's met elkaar meeleven. We hebben nog wat weekjes te gaan! Succes
@ Door. Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Vaak vind ik een kleinere bruiloft veel sfeervoller dan een bruiloft met alles er op en eraan! @ Senseemillia. Heel veel sterkte gewenst. Kan me voorstellen dat je niet meer weet wat er met je lichaam aan de hand is. Hopelijk is het niets ernstigs en gaat alles goed met jullie kindje! @ Aapie. Mooie echo hoor! Lijkt me zo'n heerlijke geruststelling! Hier gaat alles prima. Ik doe lekker rustig aan (vandaag tot 11.00 uur uitgeslapen!) en eet regelmatig kleine beetjes. Gisteravonden vrienden te eten gehad. We hebben gegourmet en - jaja - ik ben zelfs tot 0.00 uur wakker gebleven. Mijn persoonlijk record van deze week! Pim
Hoi meiden, Ik denk dat ik mij ook kan aansluiten bij de "club" van novembermama's. Ik ben uitgerekend op 26 november. We hebben dinsdag a.s. onze eerste echo en vervolgens een afspraak bij de gyn om te kijken of alles goed is en ik "gewoon" naar de verloskundige mag en niet meer naar het ziekenhuis hoef (I hope so...). Ik heb in het verleden al drie miskamen gehad, dus het is weer extra spannend om te kijken of het nu wel goed blijft gaan. Ik voel me tot op heden goed. Wel wat misselijk (vooral 's avonds) en erg moe, maar ik klaag niet... Ben veel te blij! Gr. Simone
Hahah wt grappig, is dat naar aanleiding van de hartslag? Is t zo dat dat van eem meisje sneller klopt dan? Nou ik ga t opschrijven en onthouden en tegen die tijd laat ik je zeker weten of je t goed had !
Is goed hoor, ben heel benieuwd... en ja vermoeden is op basis vd hartslag !! Succes met je zwangerschap verder !!
Hey november mama's, spannend allemaal he??! Ik vraag me toch wel heel veel keren per dag af of alles nog wel goed gaat daar binnen. Ik heb geen vreemde klachten ofzo, maar toch, die onzekerheid blijft altijd. Inmiddels ga ik maandag alweer de 7e week in. Soms twijfel ik of je de zwangerschapstest(clearblue) wel kan vertrouwen en of het niet allemaal een droom is. Maar heb 2x getest en 2x kwam er zwanger op de test te staan. Dus moet gewoon niet zo onzeker zijn denk ik. Ik heb wel onwijs veel last van schrale en droge jeukende tepels, verder is er nog niks aan mn lichaam te ontdekken wat op zwangerschap wijst. Voel wel de hele dag afwisselend links en rechts krampjes in mn baarmoeder. Hebben meerderen hier last van? Misselijkheid is ook latent aanwezig. als je even niets eet voel je je alweer suf en flauw. Nou ik zie uit naar berichtjes van andere kwalen van jullie zodat we dat lekker met elkaar kunnen delen. Ik heb 12 april trouwens pas voor het eerst een bezoek bij de VK. Weet iemand of ze dan al naar het hartje gaat luisteren? Ben zo benieuwd. Liefs zaphra
Hoi meiden ! Even een dagje afwezig geweest want ik ben gisteravond naar de Lion King geweest. Supergaaf ! Vandaag geshopt met mijn zus en nu bekaf op de bank. Zijn er meer meiden die nu al last hebben van 'harde buiken' ? Nooit gedacht dat het nu al kan, maar het is wel hetzelfde idee nou ik zou moe ben. Senseemillia: Moeilijk meid, dat je nou toch weer bent gaan vloeien, ik hoop zo dat je donderdag goed nieuws krijgt. Door: Wauw, GEFELICITEERD MEID !!! Wat hartstikke leuk dat je nou gaat trouwen met de aanstaande papa, superleuk !! Zaphra: Ik heb met 8 weken een afspraak, maar dat is alleen intake-gesprek, dus vragen beantwoorden, en dan met 10 weken krijg ik een termijnecho. Maar dat schijnt niet overal zo te zijn... Aapie26: Wat een mooie echo zeg, en wat fijn om te horen dat alles goed is, ben je toch weer gerustgesteld. Simone: Welkom, en gefeliciteerd met je zwangerschap ! Pim: Heerlijk zo'n rustig dagje, kun je weer even bijtanken he . Channie: Haha, goed in de groei dus. Maar dat je broeken niet meer passen hoeft nog niet te betekenen dat je zwaarder geworden bent he! Hier idd trouwens ook heel regelmatig eten, anders word ik licht duizelig. Wel wennen hoor, deze klachten had ik de vorige keer niet, dus het is allemaal weer nieuw
Hoi Connie, ik heb ook een paar keer een soort harde buik gehad. De eeste keer was dat nadat ik een vervelend bericht had gehoord en ik me erg druk maakte. Mijn baarmoeder was een harde bal. Dat bleef een uurtje daarna nog wel eens gehad maar niet zo erg. Schrok daar een beetje van, wist niet dat het kon! Groetjes
Hello ladies, hier ben ik weer..... zit aardig in mn vel, al vindt Jan dat de hormoontjes wel wat minder mogen... Bedankt voor de felicitaties allemaal!!!!!
Hallo meiden. Jeetje wat een ellende allemaal voor de meiden die het niet zo leuk hebben gehad deze week. Ik leef met jullie mee. Sinds gister heb ik me een buik jongens....... Ik heb een broek aan van toen ik 12 kg zwaarder was en zelfs die moet ik los doen als ik ga zitten. En of ik zwaarder ben...... geen gram. Nou lees ik dat dat kan komen door opgezette darmen, wat gebeurd er dan : Verder voel ik me prima hoor!!!! Mijn vriend vind me wel wat onvoorspelbaar door de hormonen en ik ben super fel!! We zijn bezig met het opbouwen van ons huis. En we zitten al 10 maanden te wachten tot eindelijk onzer keuken in orde komt. Eerst belde Jeroen altijd op om te informeren, maar nu zijn we de aardigheidsfase echt wel voorbij, dus hebben we besloten om mijn hormonen even hun gang te laten gaan en bel ik Bruynzeel is niet meer zo blij met mij!!! Hadden ze maar beter hun best moeten doen (sorry voor de negatieve reclame, maar ik MOEST het even kwijt)
Nou Jantien, goed dat de hormonen toch ook nog van pas komen!! Nu maar hopen dat de daar bij Bryunzeel goed geschrokken zijn en t zsm in orde komen maken!!!
Jantien: haha, groot gelijk hoor dat je ff heel duidelijk laat weten dat je NIET blij bent. Als je het al verschillende keren vriendelijk geprobeerd hebt, en dan zit er nog geen vooruitgang in, zou ik hetzelfde doen. Door: Hier nog een hubbie die vind dat ik wel errug snel errug veel last van hormonen heb
Ik herken heel erg wat jullie beschrijven. Ik heb ook veel minder geduld en kan af en toe fel reageren. Volgens mijn vriend heb ik erg last van moodswings. Ben ook moe en lichte hoofdpijn. Hoop me snel weer een beetje fitter te voelen... Fijn om dit met jullie te delen. Het hoort er gewoon bij en voor de mannen is het soms moeilijk te begrijpen. Ben benieuwd hoe het Moniekje en sensemeelia gaat! Groetjes