We komen net van mijn schoonmoeder af en die zei gelijk oooh het wordt een jongen!!!! hihihihihi. En ik had de foto's ook per mail naar me moeder gestuurd en die denkt een meisje. Grappig hoor nu. Mensen gaan ons uithoren. Ik hoop dat ik het voor me kan houden.
Kelly mooie foto's hoor. Had je dat vrouwtje met die rare stem? Wij hebben achteraf echt in een deuk gelegen, ze had zo'n rare stem. Verder wel heel aardig hoor. Meiden ik kan sinds kort ook MSN-en ik heb sommige van jullie toegevoegd dus kijk zelf maar of je dat accepteert of niet.
Ja dat klopt. Ze had best een rare stem. Ze was wel heel aardig. Ze zei maar tegen ons jeetje zeg wat een drukke baby. Oooh jij had me bijgevoegd. Ik dacht al wie is dat. Ik heb je geaccepteerd hoor.
Hoi meiden ! Ben weer gaar, maar wel voldaan. Behang en vloer op Rick's kamer is af, morgen nog plinten en dan komende week kasten halen voor zijn nieuwe kamer. Dan kan hij komend weekend over. Kelly: Mooie duidelijke foto's hoor ! Ik let nu speciaal op neusjes omdat onze dame best een breed neusje heeft, maar jouw kleintje heeft een keurig minineusje Verder ff geen reacties, ga morgen hier eens poetsen in huis, het gewone werk zeg maar. Tot later !!
Kelly: Ik vind dat jullie een prachtige meid krijgen zoals we voor nu kunnen zien, fijn dat de echo zo duidelijk was en je nu ook zeker weet dat t een meisje wordt. vandaag is de babykamer opnieuw gewit en morgen komen de gordijntjes erin. Komende week ff zo een vloerbedekking reiniger halen en dan is de kamer klaar voor gebruik voor de kleine meid. Nog even 3 weekjes wachten op de meubeltjes. Het komt al zo dichtbij. Meiden k ga mn bedje in, ben kapot. Tot morgen, Liefs Robine
Meiden, voordat ik vergeet te melden, heb vandaag weer mijn schoenen geprobeerd, en ik kan ze gewoon weer aan Komt waarschijnlijk door de regen dat ik veel minder vocht vasthoudt, maar ik ben er echt blij mee. Hoef ik toch nog geen nieuwe schoenen te kopen. Liefs Sal
mogguh.... Werner was zojuist niet lekker, dus die maakte me wakker om ff paracetamol etc. te pakken. Geeft niks, maar nou weer terug slaap krijgen.... Salomina: Gelukkig maar dat je weer ff je schoenen aankunt. Zal zeker wat met de regen te maken hebben ! En heerlijk he, dat trampoline gevoel Klinkt trouwens wel leuk: wat voor kleur hebben jullie in de babykamer: Grolsch groen Robine: Jullie zijn ook nog volop aan het klussen dus. Wel leuk dat je nu dus resultaat gaat zien. Ik hoop dat je vandaag weer een beetje uitgerust bent. Kelly: Ik hoop idd dat je je niet gaat verspreken. Als je het graag voor je wilt houden, zou dat zonde zijn Voetjes baby: Babs had afgelopen dinsdag voetjes van 5 cm, en dat was dus met 25,5 week. Trutje: het kan zeker veel schelen hoor, hoe je je voor of na het eten voelt. Een beetje vulling van je maag, of alleen juist wat zouts kan al genoeg zijn. Femmy: Heb je nog foto's kunnen kijken? Annemonique: Balen dat je zelf de meubels niet goed hebt kunnen krijgen. Maar als het niet goed aansluit, moeten ze maar vervangende meubel(delen) sturen. Angela: aha, vandaar dat je meiden nog thuis zijn, wel fijn hoor. Heel veel plezier dan !!! De overige berichten zijn niet meer leesbaar in dit reactiescherm, helaas. Ik heb wat foto's geplaatst van Rick's kamer zover als het nu klaar is. Ik geniet trouwens volop van het gedraai en geschop in mijn buik. Nou scheelt het ook dat wij waarschijnlijk na dit 2e kindje niet meer kindjes willen, dus ik weet dat dit de laatste keer is dat ik dit bijzondere gevoel zal meemaken, zo'n levend wezentje dat ik je lijf groeit en bloeit, het blijft speciaal....
Conny: IK hoop dat je wel goed heb geslapen. Hoe is het met Werner? Ricks kamer is mooi geworden zeg, met Bob de Bouwer. Rick zal er heel blij mee zijn of niet ? Liefs Sal
Kamertje is echt leuk geworden van Rick. Heerlijk hé dat gedraai en geschop in je buik. Ik geniet er echt volop van. Ik heb vanmorgen weer een paar keer naar de echo's gekeken. Ik heb zelfs de echo op me telefoon gezet als achtergrond. Ik kan me voorstellen dat je dubbelop geniet als dit je laatste is. Geniet er dus maa volop van. Salomina: Oooh wat heerlijk dat jij je schoenen weer aan kan. Ik helaas nog niet
Iedereen is al lekker bezig met de kamertjes! de moeder van mijn vriend en zijn zus gaan voor ons behangen dus nog even afwachten wanneer dat precies is en de meubeltjes komen pas in september (wil zo graag alles al klaarleggen ). Verder een gezellig avondje gehad we hebben de foto's kunnen bekijken, ze zijn naar corsica geweest! mooi eiland!! Ik blijf het ook een wonder vinden om de kleine te voelen, en nu is het soms zo grappig om te zien ook; dan zie je mn buik heel langzaam ergens omhoog gaan, zo mooi dat daar een mensje groeit!.
Conny; de kamer van Rick is echt leuk geworden !!! Is hij er zelf ook blij mee ?? Kan me voorstellen dat je idd extra geniet van het geschop in je buik nu je weet dat dit de laatste keer zal zijn. Volgens mij was je supervroeg je nest uit of niet ?? Nog wel weer geslapen? Liefs Sappie
Jij zal blij zijn! Ik heb gisteren ook een poging gewaagd met de schoenen (twee paar!!) die hier in de beddestee stonden......Helaas.. ik pas ze echt nog steeds niet. Het ziet er niet uit en is net of ze twee maten te klein zijn. Heb dan ook nog steeds vocht in voeten, benen en nu ook handen
Goedemiddag allemaal, conny die kamer van Rick is echt heel leuk! Schattig ook die foto hoe hij in zijn nieuwe kamer rondloopt. Volgens mij heb ik een schuifbaby..hahah. Nee het is echt grappig want ze blijft maar draaien en doen. Mijn buik is net een maanlandschap dat op en neer gaat. Gisteren heeft mijn man haar wel voor een half uur lang gevoeld. Ook leuk is een beetje drukken op de buik en dat je dan een trap terugkrijgt . Ik hoop dat die bouwmannen hier snel klaar zijn met het opmetselen van de achtergevel en vervangen van de plafonds wnat wil ook met de babykamer aan de slag. Doen ze later maar afwerking op de zolder ofzo... Nou hier vandaag wat opruimen. Morgen weer naar mijn werk. Heb daar niet zo'n zin in en had nog wel een weekje vrij willen zijn maar ja. Groetjes Senseemillia
Oh en volgens mij hadden we het er eens kort over gehad aan het begin van de zwangerschap. Maar wie van jullie heeft katten die nu steeds echt onafgebroken tegen de buiken aan willen liggen? Mijn dikke kat is niet bij me weg te slaan. Hij ligt echt onafgebroken op schoot tegen mijn buik aan. En beeb maar trappen vanbinnen..hahah. Het is echt grappig maar vooral ook lief!
Wij hebben 3 katten en ik merk wel dat de jongste nu veel vaker tegen me aan komt liggen, ze kletst al wat af maar nu helemaal!
Oooh drie is leuk!!! Zou ook nog wel eentje erbij willen.. Ik denk echt dat katten wel door hebben dat er iets in de buik zit. Het lijkt een soort beschermend zoals mijn kat bij mij komt liggen van kom niet aan de beeb...
Conny: Mooie bob de bouwer kamer hoor! Erg knap gedaan! Onze gordijnen zijn te krap , morgen maar weer twee erbij kopen. Zo blijven we lekker bezig. Liefs Robine
Zo meiden daar ben ik ook weer. Gisterochtend het hele huis boven tot onder gepoetst en 's middags en 's avonds (lees 's nachts) onze jaarlijkse straatbbq gehad. Was om 07.00 uur op en lang om 03.30 uur in m'n bed.............Had verwacht vandaag enorm moe te zijn, maar valt mee gelukkig! Sappie, wat een leuke kamer zeg! De kleur die jij op muur hebt, is de kleur gordijnen die wij hebben uitgekozen. Conny, ook een leuke kamer voor Rick. Zal íe wel heel trots op zijn! Kelly, mooi echo hoor! Je blijft er naar kijken he. Wij gaan van de week een proefdruk van het geboortekaartje bestellen. We zijn er uit welke het wordt. Ga zo even met de honden het bos in! Pim
Goeiemiddag allemaal, Wat een heerlijk weertje vandaag. Zalig! Zo is het precies goed niet te warm maar gewoon lekker. Conny: Wat een leuk kamertje zeg voor Rick. Wij gaan een beetje gelijk op, bij mij komen ze dinsdag of woensdag het vinyl leggen op Rick zijn kamer en dan gaan we van het weekend ook zijn kamer inrichten. Grappig zijn we tegelijk klaar. Kelly: Leuk dat je me geaccepteerd heb via MSN, ik heb nog niet zoveel contactpersonen dus altijd leuk als er eentje bij komt, wel gezellig toch! Senseemillia: Kan me voorstellen dat je ook aan de babykamer wilt gaan beginnen, schiet het al een beetje op met de verbouwing? Pim: Heerlijk weer om het bos in te gaan met de honden. Verder ff niet veel te melden hier, gaan morgen weer het normale ritme in, de vakantie zit er weer op. Groetjes Saskia.