November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ze moeten nog beginnen... :( . Aankomende week als alles goed is. De bouwvak is dan afgelopen hier en ze zouden na de bouwvak beginnen.
    Maak me ook zorgen want we hebben geen definitieve datum..beetje stresskipje..
    Mijn man heeft (gelukkig) alle contacten met die bouwmannen en hij zei dat ze eerst nog wat gaan voortimmeren op de werkplaats.
    Dan dak eraf halen en dakkappel aan de achterkant. Daarna gevel achter opmetselen en die hele nieuwe constructie erop.
    Dak dichtmaken en dan alle plafonds en vloeren eruit...
    Arrgghhh als ik er aan denk word ik al nerveus.

Ben het met je eens..dit is perfect weer. Wij zijn lekker aan het rommelen in huis. Mijn man heeft net nog een kozijntje geschilderd van de uitbouw en ik de hele badkamerkast opgeruimd. Er is nu plek voor de baby handdoeken :D .

Heb ook geen zin om morgen te gaan werken.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en kwam net mijn brief voor kraamhulp tegen. Mijn zorgverzekeraar schrijft daarin over het pakket dat ik die in de zevende à achtste maande krijg :confused: . Hoop toch de zevende acht is een beetje laat of ligt dat nu aan mij?

3. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    TJa meestal krijg je het in de zevende maand, ik heb het ook nog niet gehad hoor en ben nu bijna 28 weken. Maar ik wacht maar af! Vervelend heh dat je van anderen afhankelijk ben met verbouwen e.d., ik ken het gevoel.

4. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Bedankt voor alle complimentjes over Rick's nieuwe kamer, we zijn er zelf ook helemaal happy mee. En hij is ook helemaal trots op zijn nieuwe kamer. Ben benieuwd hoe hij het zaterdag vind als hij er echt gaat slapen, dan vind hij het misschien wel eng ;), we zien het wel.

Senseemillia: Kan me voorstellen dat je ongeduldig en onrustig wordt dat de verbouwing nog moet gaan beginnen. Meestal pakt zoiets prima uit hoor, alles op tijd klaar, of juist de kleine die wat langer blijft zitten :)

Vanmiddag heb ik lekker nog een paar uur geslapen, terwijl Werner met Rick naar zijn moeder is geweest. Nu zijn ze samen naar de vliegtuigen kijken. Vlakbij ons is een klein vliegveldje waar veel sportvliegtuigjes vertrekken en landen en dat vindt hij geweldig.

A.s. woensdag begint de zwangerschapsyoga, ik ben heel benieuwd wat het inhoudt....

Saskia: Ik vind het ook wel grappig idd dat de 2 Rick's gelijk op gaan, laten we hopen dat ze het allebei goed naar hun zin hebben in hun nieuwe kamer. Gaat er bij jou trouwens ook een zooi speelgoed de woonkamer uit en die nieuwe slaapkamer mee in? Hier wel in elk geval, pff... weer wat ruimte :) (voor zolang het duurt dan)

Pim: Wauw, wat een lange dag heb jij gehad, super dat je er vandaag bijna geen last van hebt.

Robine: He jammer van die gordijnen. Gelukkig heb je nog ruim de tijd om het te herstellen ;)

Katten: Nee, hier komen de dames niet extra bij mij liggen. Wel merk ik dat ze meer aandacht vragen in het algemeen, meer rond je enkels draaien en zo.

5. Goedemiddag allemaal,

Wat een heerlijke zondag zeg. Mijn vriend is vanmiddag naar vrienden geweest en ik heb heel de inbouwkastin de babykamer uitgesopt :eek: . Ik krijg nesteldrang ;) ,
    Ik heb vast de kleertjes en andere dingetjes vast in de kast gelegd. Heerlijk om te doen. Ik merkte wel dat ik last kreeg van mijn buik. Misschien toch iets te veel gedaan.
    Ik heb al sind gisteren elke keer steken boven me navel als ik druk bezig ben. Het is echt een vervelend gevoel.
    Ik ben vanmiddag maar even op de bank gaan liggen en heerlijk in slaap gevallen.

Senseemillia: Ik kan me voorstellen dat je het af wil hebben. Je zal dadelijk wel even in de rotzooi zitten, maar als het af is....., dan ben je super blij.
    Wat is je weekje vakantie snel gegaan zeg. Wel lekker van genoten toch?

Robine: Wat balen van je gordijntjes zeg. Het moet dan ook gelijk goed gaan toch? Morgen nieuwe halen en dan ophangen.

Pim: Zo jij heb wel een lange dag gehad zeg. Als het maar gezellig is geweest toch? Geen regen gehad?

Nou meiden ik ga even het eten klaarmaken.
    Liefs Kelly

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    er staan ook foto's in mijn album van mijn snoepie's! vaak ook als ik even achter de pc ga dan zitten 3 koppies me aan te staren :)

7. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Je hebt lieve snoepies Femmy.
    Ik was vrijdagavond bij een vriendin die heeft 2 katten, die ene was ook niet bij me weg te slaan en lag de hele avond pal naast me.

Ik heb vandaag de hele dag door harde buiken gehad, deze deden ook erg pijn.
    Ik kon ze op het laatst niet eens meer tellen.
    Vanaf mijn navel tot aan schaamstreek was gewoon helemaal hard.
    Ik heb op dat moment ook gevoel dat ik moet plassen en als de harde buik over is hoef ik ook niet meer.
    Wie kent dit ook?
    Ik heb ook al een week lang zulke erge hoofdpijn.

Gelukkig Salomina dat je weer in je schoenen kan.
    Ik heb er gelukkig geen last van.

Mooie kamer hoor Conny, echt heel leuk :D

Ik geniet ook de hele dag door van het geschop en beweeg van onze baby, soms is hij/zij zo druk.
    Ik ben gewoon helemaal verliefd op mijn hummeltje vooral nu ik de pretecho heb gezien!!!
    Ik kijk elke dag wel de foto's weer door en heb de dvd nu al zo'n 8 keer gezien :oops:

Ik ga ff liggen, ben helemaal kapot van het werken en die rothoofdpijn.
    Morgen denk ik maar even de dokter bellen.

8. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    charissa: als ik jou was zou ik gelijk de verloskundige bellen. Harde buiken achter elkaar en ook nog pijnlijk is niet normaal.

Robine: balen van die gordijnen... Ik ben gister zelf op zoek geweest maar kon niets leuks vinden. Nog tips om online ergens gordijnen te kopen?

Vandaag officieel wezen kraamschudden bij het kleine menneke. Hij's al weer 9 daagjes oud. Wat een schatje is he ook. Ik was helemaal verliefd <3

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Charissa idd echt even je vk bellen hoor. Toevallig dat ik gister twee of drie keer een harde buik had dus heb het gisteren in mijn grote (en vooral dikke) boek opgezocht. Zolang de harde buiken geen pijn doen is het geen probleem (mits echt buitensporig veel harde buiken zijn, dan moet je rustiger aan doen). Harde buiken met pijn is niet goed vooral als ze met regelmaat komen en aanhouden.

Echt bellen hoor morgen zo niet vanavond als je nog langer last hebt!

10. Je moet echt even langs de dokter gaan hoor. Volgens mij is het echt niet goed allemaal. Ik denk dat jij meer rust nodig heb. Bel de vk maar. Ik denk dat je teveel met je werk bezig bent geweest de afgelopen tijd en die stress is echt niet goed voor jullie hummeltje.

Ik heb het nu ook hoor. Ik ben helemaal verliefd op die kleine van ons. Ik kan wel uren naar die echo's kijken en ze wordt echt steeds mooier erop. Me vader belde d'r net en die heeft ze gelijk doorgestuurd naar zijn werk om daar uit te printen op de laserprinten. Hij is ervan overtuigd dat het een jongen wordt en zijn vriendin een meisje.
    Ik vind zo leuk om de reacties van iedereen te horen.

Ik de foto's vandaag ook naar een vriendin gestuurd en die vond ze ook prachtig. Haar dochterje (4 jr) die zei: "ach wat is ze mooi. Is ze al uit Kelly dan" :)
    Vond ik zo lief.

Nou meiden fijne avond. Ik ga even voor de buis hangen.

11. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik heb even gelegen op bed...lekker gelezen en genoten van de bewegingen in mijn buik :)
    Het gaat een stukje beter, was denk ik even aan rust toe.
    Maar ondanks de rust blijven de harde buiken wel komen.
    Ik bel morgenvroeg voor de zekerheid de VK wel.
    Nu 2 daagjes vrij en ga ook lekker uitrusten.
    Bedankt voor jullie berichtjes.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jaja het kamertje is af!!! Mooie lime groene rolgordijnen en daarboven een roede waar creme kleurige gordijnen aan komen te hangen als overgordijnen. Helaas waren ze in de breedte niet lang genoeg en vonden we ze toch iets te geel dus morgen ga ik ze even ruilen voor grotere,wittere en bredere gordijnen. Hebben ze weer keurig in de verpakking gestopt, zijn kant en klaar gordijnen van de Praxis. Prima dingen hoor, alleen beetje verkeken op de maat aangezien je gordijnen een beetje in een plooi moeten hangen en niet kaarsrecht. Meteen een tip voor de dames die nog moeten........bij alle bouwmarkten en dan met name de grote heb je keurige gordijnen kant en klaar, zeker makkelijk als je een beetje makkelijke ramen hebt zoals wij van gewoon 245cm lang. Dus ff kijken dames! Op maat is helemaal niet nodig, je kan ze zelf aan de onderkant op maat strijken.

Kelly: Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent op jullie meisje, dat hebben wij ook. Zeker vandaag toen ik alle kleertjes voor de duizendste keer ging vouwen en bekijken.

Kregen gisteren weer een heel leuk cadeau voor de kleine. Van Fisher Price een beer met allerlei drukknoppen op de voet, hand,buik, neus etc en wanneer de kleine daar dus drukt gaat de beer praten en noemt ie t plekje waar je drukt met bijbehorende kleur en hele lieve zinnetjes. Verder zitten er ook 10 liedjes in de beer verstopt. Heb er stiekum zelf gisteren een half uur mee gespeeld zo leuk is ie. Aanrader dus! Zal komende week wel foto's plaatsen van buik, kamertje in spe en de beer.

Charissa; Beetje rustig aan doen hoor! Ik merk ook dat ik vaak een harde buik heb en dan helpt ff badderen of ontspannen prima. ff lekker gaan liggen.

Ben vandaag in t boek van Daphne Deckers begonnen'' de geboorte van een moeder'' erg leuK!

Nou meiden voor nu ff genoeg.

Liefs Robine

13. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja hier gaat inderdaad ook een berg mee zijn kamer op. Want waar nu al zijn speelgoed staat (niet normaal meer wat zo'n kind allemaal heeft) komt straks de box weer te staan dus moet wel wat gaan ruimen. Rick heeft van Wader een garage en van die weggedeeltes met autootjes e.d. dus die gaan straks naar zijn kamer. Spannend heh of dat het gaat lukken met slapen zaterdag? Wij hebben zaterdag een vrijgezellenavond dus Rick mag naar opa en oma nou ja dan slaapt ie zondag in zijn nieuwe bed.

Charissa: Geen risico nemen hoor! En bellen naar de VK. Ik denk ook dat je een beetje teveel met je werk bezig bent. Rustig aan hoor!

Kelly: Leuk heh de DVD, je blijft genieten!

Nou meiden ga nog ff tv kijken en dan naar bedje.

Groetjes weer!

14. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Leuk Robine dat het kamertje af is!! Ben erg benieuwd.
    Fisher Price heeft idd leuk speelgoed. Die beer heeft mijn nichtje ook. Erg leuk ding! De litte people-serie van Fisher Price is ook heel leuk. Wij hebben er de dierenboerderij en de garage van. Mijn buurmeisje speelt er heel vaak mee als ze bij ons is.

Charissa, ook al heb je nu een paar dagen vrij, toch even de vk bellen he!

Ik mag donderdag weer naar de vk. Ben benieuwd of ik nu ook vaker op controle mag.

Pim

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Wat een weer zeg! nonstop regen! maar ik had toch geen plannen vandaag, lekker rustig aan doen en zo maar eens verder met vakantie-foto's inplakken (ik moet nog zo'n 6 vakantie's inplakken :) ).

Wij gaan morgen weer naar de VK we gaan nu ook iedere 3 weken! en morgenochtend gaan we langs op de creche! die zit hier 2 minuutjes lopen vandaan.

Ik ben volgens mij de enige die het kraampakket zelf mag ophalen? ik heb geen bericht gehad maar ik las zoiets op de site van DSW, eigenlijk ook niet netjes toch?.

16. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Goedemorgen allemaal :)
    Hier heeft het ook veel geregend. Ik heb daardoor wel heerlijk geslapen hoor :)
    Gisteren naar mijn nichtje geweest, ze was vorige week jarig maar hield geen verjaardag omdat ze de dag daarvoor geopereerd was aan haar neus. Haar neusschot was heel krom gegroeid, dus die is nou weer recht, en mijn nichtje was nog aan het herstellen. Wel sneu om haar zo te zien, want ze mag niet hardop lachen, niezen doet zeer (en moet ze door de mond niezen) en ze was best wel moe nog. Afijn, was wel leuk om even daar de buurten.
    Daarna waren we naar de scoonouders geweest. Hun waren net terug van vakantie en had heel wat te vertellen. We gingen pas om 22:30 weg. Tja, waren wij om 23:30 thuis. Ik was kapot.
    Lag ik op bed, was de baby ineens wakker geworden, en wakker was ie. Ik kreeg aan de linkerkant en rechterkant tegelijk harde schoppen. Ik ben zo benieuwed of het schoppen en slaan was, of misschien had baby de beenen wijd open in spagaat. Ik denk dat ie echt aan het feesten was daarbinnen. Was heel grappig, maar deed me wel een klein beetje zeer gisteren. Mijn man gelijk erbij geroepen, kon ie ook genieten van de feest, en daarna was het lekker stil. Baby komt echt tot rust als mijn man er dichtbij is. (misschien is ie nu al bang voor papa? hihihihihi)
    Gelukkig heb ik daarna goed geslapen.
    Vandaag hier ook rustig aan doen dan maar, vanmiddag maar even boodschappen doen.
    Femmy: Vakantiefotos plakken is best wel leuk vindt je niet? Dan beleef je de vakanties nog een keer. Wat raar dat je zelf de kraampakket moet ophalen.
    Robine: Leuk om te lezen dat de kamertje af is, op de gordijnen na. Hopelijk lukt het vandaag om alles af te krijgen. O ja- bendankt voor de tip over de gordijnen van de Praxis. Ik heb afgelopen zaterdag ook even na de gordijnen gekeken, maar nog niks meegenomen (moest nog eerst alles meeten :( )
    VK bezoek: ik was vorige week geweest, de volgende als ik 30w ben, en daarna om de 3 weken.
    Charissa: Hoe gaat het nu met jou? Heb je nog last van de harde buiken? Heb je al contact opgenomen met de vk?
    Kelly: Geniet er maar lekker van de DVD. En leuk alles reacties van je omgeving. Ze kunnen lekker een poule opstarten :)
    Sensemillia: Is het allemaal begonnen bij jou in huis? Of is het een beetje vertraagd omdat het heel veel heeft geregend? Ik hoop het niet voor je.

Nou meiden ga even wat eten, heb weer trek. Ik kom later wel even kijken.
    Liefs Sal

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ja het is zeker leuk werk, fotografie is ook mn hobby, alleen je moet er wel echt voor gaan zitten!
    maar het is er in ieder geval een goeie dag voor ;)
    ik ga ook ff wat eten!

18. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik meld me ook nog ff.
    Het gaat nu weer goed, heb lekker geslapen en geen last meer gehad van harde buiken.
    Die kleine is toch zo druk he, voel ons hummeltje de hele dag door.
    Gisteren lag ik op de bank en zag mijn buik gewoon naar links vliegen hahahaha.

Salomina, die kleine van ons heeft dat ook.
    Zodra mijn vriend erbij komt is die zo rustig, ook al bang :confused:

Wat een weer he!!!
    Ik ga zo op visite bij onze kraamverzorgster.
    Ze is bij ons geweest toen mijn zusje geboren werd, ik was toen 9jaar en ze wilde nu heel graag bij ons komen.
    Ik vind dat ook wel heel prettig als er iemand komt die ik ken en ze is heel goed.
    Dus zo ff met mijn moeder een kop koffie drinken bij haar.

Nou allemaal een prettige regenachtige dag.
    (ik word hier wel somber van)
    Tot later.

19. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

meiden, wat een weer ! Volgens het KNMI houdt de hevige regenval minstens tot 13.00 uur aan. Nou,dat blijkt wel want hier in Zeeland komt het nog met bakken naar beneden ;)

Charissa: Gelukkig dat je je weer een stuk beter voelt meid en dat je van die harde buiken af bent. Rustig aan doen nu he !

Salomina; Ah, wat sneu voor je nichtje, ik hoop dat ze zich snel beter voelt. Hihi, volgens mij hebben veel kleintjes dat: Oeps, daar is papa, laat ik me nou maar gedragen hierbinnen :)

Femmy: Wel leuk werk idd, vakantiefoto's inplakken, weer even genieten met de herinneringen aan die vakanties.

Ik ga nog eens wat nuttigs doen, doei !!!

20. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Meiden kreeg gisteren ook een tip van de partner van mijn nichtje:
    Belly Babywarmer i.p.v. heetwater kruik. Hebben jullie daar enige ervaringen /meningen over? Ze zijn wel duurder, maar volgens mij een stuk veiliger dan een kruik.
    Ik hoor het graag van jullie. Groetjes

Deel Deze Pagina