Nou afvallen misschien ook niet, maar ik moet wel gaan opletten hoor vind ik zelf. Ik heb nog 3 maanden te gaan en ik wil eigenlijk niet boven de 20 kilo uitkomen. Ik ga maar eens op mijn eetpatroon letten. Misschien nog meer fruit eten.
Ja dat kan wel, ik eet ook veel fruit maar let ook eigenlijk niet op wat ik eet. Terwijl ik al ik naga er ook al 12 kilo bij op heb
Kelly: Ik eet gewoon alles wat vast en los zit, ik let er niet op. Ik ben zelf best wel zwaar, dus ben eigenlijk verbaasd dat ik niet meer aangekomen bent. Maar goed, we hebben nog 3 maandjes, dus kan nog wel komen.
Ben ik weer.. DVD recorder staat aan...kan ik zo csi kijken zonder reclame... 8) . Kelly niet gaan lijnen hoor! Gewoon gezond eten. Het gaat er straks echt wel weer af als je gezond blijft eten nu. Oh en fruit zit ook veeeel suiker in heh. Straks als je bv gaat geven (ging jij toch doen?) heb je het nodig hoor. Je lichaam doet dat niet voor niets. En bevalling kost ook de nodige energie... En je vocht heh dat is er straks floep in een keer af!
Jullie hebben ook helemaal gelijk, dat ik niet moet lijnen, maar ik ga toch maar eens op me eetpatroon letten, dat kan geen kwaad. Ik had trouwens nog aan de vk gevraagd hoe de baby lag, maar hij zei tegen mij dat hij dat nog niet goed kon voelen, omdat ze nog te klein was. Vanaf week 32 is dat goed te voelen en dus ook voor mij. Ben benieuwd
Ik heb al tijdenlang niet meer op de weegschaal gestaan. De laatste keer is toch al zo'n 2 maand terug en toen zat ik al op ruim 8 kg extra... Het kan me momenteel niet zo veel schelen. Als ik me maar goed voel en als de baby maar gezond is. Ik ben wel van plan straks weer als voorheen zo veel mogelijk te sporten (eerder deed ik dat elke dag, ik hoop over een half jaar 3 a 4x in de week te kunnen). Moeilijk dat gordijnen kopen! We lopen stad en land af en niets wat ons aan staat. Iemand tips? Geinig filmpje over de groei van een buik: http://www.youtube.com/watch?v=QEz8QCRiBu4
Trutje: dat hebben ze leuk gedaan dat filmpje. Wij proberen ook om de 4 weken een foto van me buik te maken, dan zie je al verschil vind ik.
Ja ik denk dat heel veel mensen het doen Ik ook iig. Nog een grappig filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=pMpMoeIgwoQ
Hier komen de kilo's er ook gestaag bij hoor. Nu al zo'n 11 kilo. Omdat ik klein ben, tekent het voor mijn gevoel wel meer dan wanneer je lang bent. Maar ja niets aan te doen. Ik had een collega en die was 25 kilo aangekomen en dat is er allemaal zonder problemen vanaf gegaan. Ze weegt nu zelfs minder dan voor de zwangerschap. Robine, foto's!!! Senseemillia, balen dat ze niet zijn begonnen vandaag. Hopelijk is het nu een paar dagen droog zodat ze aan de slag kunnen. Pim
Aan de meiden die voor de tweede of derde maal zwanger zijn: Merken jullie (veel) verschil met deze zwangerschap en de eerste keer?
Mogguh ! Ik heb geen idee hoeveel ik nu aangekomen ben, zal het donderdag eens vragen aan mijn vk. De vorige keer was ik 17,5 kg aangekomen waarvan er helaas 10 overbleven na de bevalling. Dat heeft me wel een jaar gekost om ze kwijt te raken. Dit keer ben ik in het begin ontploft qua centimeters en gewicht, zo snel ging het. Nu gaat het gewicht was langzamer is mijn idee, maar laat ik dat eerst maar controleren . Gisteren hadden we met die stortbuien een lek in het dak, via het zolder natuurlijk op Rick's nieuwe kamer, "gelukkig" was het bij het zolderluik dus dat hebben we opengezet met een bakje eronder maar 's avonds is er geen vocht meer langs gekomen. Hopen dat dit het ergste was. Hier in de straat waren de putdeksels omhoog gekomen van alle regen en dat hebben we in de 4 jaar dat we hier wonen nog niet meegemaakt. Verder geen nieuws, ga eens de vaatwasser uitruimen, niet mijn favoriete werkje maar beter dan afwassen .
Goeie Morgen Damens, Ook ik ben al heel wat aangekomen hoor ik denk wel al 20 kilo ! We hebben de echo gehad!!! Geweldig gewoon zo compleet Het is dus echt een meisje ze zei dat ze het zelfs 1000% zeker wist en dat ik de kamer als ik wou rose kon doen hahaha. We kregen niet heel goed het gezichtje in beeld omdat ons meisje iedere keer met haar handje ervoor lag haha. Me moeder genoot ook echt van de echo ze sprong zelfs een keer op haha. We hebben de dvd aan me schoonouders laten zien en die vonden het ook heel mooi. Ons meisje is trouwens heel lenig ze ligt met haar benen naar haar hoofd toe dus ze kan zo op haar teen sabbelen hahaha. Gister heb ik iets raars gevoeld.. lag met me vriend op bed en hij legt zen hand op mijn buik en ineens 3/4 schopjes dat voelde echt heel vreemd aan! schrok er zelfs van haha. Dit heb ik nu alweer 3 keer gehad. Herkenbaar? Ook komt ons meisje nu op mijn vriend zen hand af dat is gewoon echt heel mooi Ik ga nu even proberen om wat foto's van de echo er in te zetten Groetjesss
Mooie foto's Channie, lief hoor. Leuke filmpjes Trutje. Over de gordijnen, misschien als je stof hebt en dan iemand er je gordijnen van kan maken? Ik ga snel wat eten en met mijn zusje naar het ziekenhuis. Ze moest alleen en wordt zo geopereerd aan een vistel. Ik vind het sneu als ze alleen moest en haal haar zo op. (zoiets moet je niet alleen doen vind ik en haar vriend is eigen baas en kon absoluut niet weg) Nou tot later.....
Channie: Wat een mooie foto's, en dat lachende toetje, leuk zeg !! Heerlijk dat iedereen zo genoten heeft van de dvd en de live beelden. Haha, dat lenige herken ik wel, onze dame was ook met haar tenen aan het spelen
Channie: Wat mooi plaatjes van je dochter. Nou kan jij ook gericht gaan shoppen Leuk de reactie van je moeder en je schoonouders he? Charissa: Je hebt gelijk dat je niet alleen voor een operatie moet gaan. Je bent een goeie zus om mee te gaan Conny: gelukkig bleef de schade beperkt bij jullie in huis. Ik heb gehoord op de radio dat de rioleering in sommige steden het niet aan konde gisteren. Femmy: Was het aardig gelukt gisteren met de fotos? Moet je nog veel? Sappie: Hoe was het op yoga? Vandaag komen een tante en oom bij ons op visite. Ik heb ze al 3 maanden niet gezien - ze wonen in Appingedam. Ze zullen wel schrikken van mijn buik als ze er zijn. Ik ben benieuwed. Dus, ga zo even douchen en alvast naar de winkel om boodschappen te halen, en langs de markt. Lekker gebraden kip halen .. mmmm heb er nu al zin in. Ik kom straks weer even kijken wat er allemaal gepost is. Liefs Sal
Chan van harte met zulke leuke foto's Zowieso wordt het hier steeds leuker en interessanter. Al die leuke foto's! Ideetjes over kamers, kaartjes en andere dingen die aangeschaft moeten worden. Soms wil ik ook gewoon niet langer wachten en ons kindje vasthouden. Ik heb geen geduld meer hihi... Nog een week of 12!
Trutje: Ik kan ook niet langer wachten hoor, maar toch moeten ze nog maar even blijven zitten voor hun eigen bestwil. Heb ook af en toe t idee dat naarmate je verder komt de dagen tot de bevalling steeds langer duren. Wil nu al resultaat zien Senseemillia: Irritant he die playstation spelende mannen, die van mij is er ook niet weg te slaan, gelukkig hebben we genoeg tv's in huis om ergens anders tv te kijken. Channie: Mooie foto's hoor van jullie meisje Kelly: Gewoon proberen te ontbijten, lunchen en avondeten niet teveel tussendoor. Ik heb s avonds na t eten om uurtje of 9 steeds heel veel trek, dat is natuurlijk een rottijd om te eten want dan verteer je niet meer voor de nacht dus kom je aan. Maar goed, laatst at ik dus niet om die tijd en werd ik strontmisselijk wakker s nachts, en dat lijkt me ook niet echt de bedoeling. Conny: Vervelend die lekkage, is t nu opgelost? Salomina: Was t bezoek leuk?? Heb 1 fotootje geplaatst van de gordijnen en vensterbank met mooie gewitte muren, zodra er over 3 weken meubels bij staan en t af is show ik t volledige kamertje. Merkte gisteren voor t eerst dat de kleine meid de hik had, ik werd er s ochtends wakker van. Soms als ik haar een paar uurtjes niet voel maak ik me al zorgen, hebben jullie dat ook?? Probeerde met zelfontspanner buikfoto te maken, maar dat mislukte, probeer die vanavond of morgen ff erin te zetten wanneer mn mannetje weer thuis is om em te maken. Heb trouwens nogsteeds geen duidelijke streep over mn buik lopen, moet echt zoeken naar die lijn en verder gelukkig ook nog geen striae op mn buik. Krijg alleen een dikkere kont en die was al lekker aan de maat Nou ik ga ff shoppen, vanavond bezoek van 2 vriendinnen die komen eten. Liefs Robine
Robine: Mooi die gordijnen zo met het lime rolgordijn. De lekkage lijkt idd voorbij te zijn, maar als het droog blijft, toch maar ff onderzoeken waar het langs binnengekomen is. Nog wel een vrijwilliger zoeken om het dak op te gaan, want wij hebben beiden hoogtevrees
Mooie gordijnen Robine en handig systeem! mooie foto's Channie! en hele leuke filmpjes trutje! vooral die 2e dat je het zo goed ziet!! we zijn bij de creche wezen kijken, zag er allemaal goed uit, het enige wat we voor de kleine mee moeten nemen is een verschoonsetje, luiers en drinken word daar geregeld! geeft me alvast een goed gevoel! en vanavond weer naar de VK!