November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ondertussen wordt het kamertje meer en meer sjieker... van een piratenkamer kun je niet eens meer spreken :')

2. Goedenavond allemaal,

Conny: Gelukkig dat de lekkage wel mee viel, zou zo zonde zijn voor Rick's kamertje.

Channie: mooie foto's van jullie dochtertje. Nu kunnen ook wij gericht gaan shoppen. 20 kilo is best wel veel ook. Ik vond dat ik al veel had met me 13 kilo.

Charissa: Aardig om je zusje op te halen. Ik vind dat er ook iemand moet zijn hoor om haar op te halen. Gaat alles goed met haar?

Trutje: Ik wil ook zo graag me kindje in me armen hebben. Het duurt toch best wel lang eigenlijk. Zeker na zaterdag (echo) heb ik echt zoiets van was het maar zover.

Robine: Heel leuk die gordijnen. Ben benieuwd als het helemaal af is. Veel plezier vanavond met je vriendinnen.

3. Hallo meiden,

Ik merk dat ik meer emotineler wordt. Vooral met stukken in de krant bijv die ik lees. Ik kan soms wel huilen (dat doe ik dan ook). Herkennen jullie dat of ben ik de enige.

Vandaag heb ik 2 echo's op me werkplek geplakt. Kan ik heel de dag naar haar kijken. Me collega moest er wel om lachen. Ik begin al lekker vroeg met een foto van me kindje.

Ik ga even een beetje opruimen. Me moeder en schoonmoeder komen ze naar de dvd kijken.

Ik kom later wel weer even kijken.
    Fijne avond.

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Channie; mooie foto's hoor van jullie meissie, lekker trots op zijn !!

Trutje; Ben erg benieuwd naar jullie babykamer. Ga je foto's plaatsen?

Robine; mooie gordijnen hoor !! Wordt vast een hele leuke, lieve kamer.
    Als de kleine de hik heeft, weet je dan zeker dat het de hik is?? Ik voel soms wel constante plopjes achter elkaar maar kan het niet goed thuisbrengen. Zou het de hik kunnen zijn ???
    Dat zorgen maken als de kleine een tijdje niet beweegt herken ik ook. Maar ja, hij slaapt natuurlijk ook nog heel veel. Maar toch, het liefst voelen we de beeb de hele dag.
    Veel plezier vanavond met je vriendinnen.

Salomina; is het gezellig met je oom en tante?? Smaakt de gebraden kip?

Conny; wat vervelend lekkage, en nog wel op de nieuwe kamer van Rick. Gelukkig valt het allemaal nog mee.

Femmy; fijn idee dat het allemaal goed geregeld is op de creche. Kan me voorstellen dat je je dan lekker voelt.

Kelly; veel plezier vanavond met dvd kijken !!!! Geniet er maar weer lekker van.

Ik denk dat ik zo maar eens even lekker ga badderen, lekker relaxen. We hebben een tv boven het bad dus daar kan ik het wel even volhouden.
    mmmmmmmmmmmmmm. :D

Tot later...

Liefs sappie

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Alles was weer goed bij de VK, mn urine werd op eiwit getest en was ook in orde, ben de laatste 3 weken 1,5 kilo aangekomen en natuurlijk hebben we het hartje weer gehoord (en wat schopjes tussendoor :) )
    kan het beste stoppen met koffie (dronk ik nog weleens af en toe) chocola en koolzuurdranken om het maagzuur te verminderen, ook wel logisch natuurlijk!

Ga lekker relaxen Sappie!

en Kelly veel plezier met de dvd! het blijft genieten, en ja ik ben ook een stuk emotioneler, heb soms ook van die buien of ook als ik sommige serie's zie van bijvoorbeeld verbouwingsprogramma's (die mensen hadden een slecht huis en krijgen een superhuis) dan schiet ik ook vol ;)

vanavond misschien verder met the sims 2 (heb er nu weer eens de tijd voor) erg verslavend spel of voor de buis!
    fijne avond.

6. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal,

Hier ben ik weer ff.
    Jeetje Conny wat rot zeg lekkage en zeker op Rick zijn kamer. Gelukkig dat het nu over is maar zou idd wel ff kijken waar het vandaan kwam.
    Robine: Leuk dat lime bij die gordijnen! Ben zeer benieuwd als jou meubeltjes er zijn.
    Kelly: Niet teveel zorgen maken hoor over dat aankomen, ik kwam bij Rick 26 kilo aan en uiteindelijk zijn er 5 blijven hangen, maar ik ben dan ook niet zo'n sportief type....als ik echt zou willen zou het wel lukken denk ik.
    Channie: Leuk hoor je echofoto's. Blijft geweldig om te zien.
    Salomina: Leuke avond gehad?
    Trutje: Ik kan de filmpjes niet meer bekijken. Ze zijn aan de site bezig of zoiets.
    Femmy: Hoever ben je met je foto's. Ik heb ook nog een hele stapel liggen hoor.

Ook ik ben emotioneler als anders maar dat is na de geboorte van Rick al gekomen. Hoewel ik nu nog emotioneler ben.....hoef idd maar iets te zien op tv en de zakdoeken moeten er aan te pas komen.

Morgen word het zeil in Rick zijn kamer gelegd. Morgenavond proberen het bed en de kast erin te krijgen, zodra het klaar is zal ik een foto plaatsen.

Meiden groeten weer.

7. Zo dat klinkt lekker. Dan lukt het relaxen zeker wel. Ik heb zelf geen geduld om in bad te liggen, maar misschien wel als ik een tv heb daar. Misschien een idee :idea: . Even voorstellen aan me vriend ;)

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Kom er net uit, heb even tv makelaar gekeken. Het was weer heerlijk. Heb nu alleen van de gerimpelde vingertjes, haha, voelt zo gek. :(
    Moet je idd voorstellen, dan kun je het idd langer volhouden. Zonder tv heb ik ook geen geduld.

Liefs sappie

9. De oma's vonden het geweldig de dvd en ik ook natuurlijk weer.
    Wel grappig hoor mijn schoonmoeder denkt echt dat het een jongen wordt en mijn moeder een meisje.
    We hebben gelukkig ons mondje niet voorbij gepraat.

Saskia: Rick's kamertje is dus bijna af. Ik ben benieuwd hoor naar je foto's.

Femmy: Ik wist niet dat je van chocolade maagzuur kon krijgen. Ik heb het meer van jus en dubbeldranken, tenminste dat idee heb ik. Misschien helpt het wel omdat te laten staan.

10. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Conny, dat is ook wat lekkage in de nieuwe kamer van Rick. Hopelijk is het eenmalig geweest of hebben jullie het intussen kunnen verhelpen.

Robine, mooi het rolgordijn met daarvoor de gordijnen. Wij gaan onze gordijnen ook met van die zeilringen bevestigen. Dat hebben we op onze slaapkamer ook. Heel praktisch en staat ook wel modern/robuust vind ik.

Channie, mooie echo hoor!

Femmy, fijn dat alles weer goed was bij de vk.

Sappie, heerlijk dat badderen he. Doe ik nu ook regelmatig om even bij te komen.

Salomina, alle drukte overleefd?

Heb vanavond weer yoga gehad. Ik vind het echt heeeeeerlijk. Fijn om weer te rekken en te strekken en ook veel oefeningen met de ademhaling. Beeb vond het ook wel leuk volgens mij. Hij reageerde er goed op in ieder geval.

Pim

11. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Kelly: Ik wil sinds ik dat kleine knurpsje van onze familie in de handen heb gehad en geknuffeld niet meer wahten :D Nouja, een paar weekjes kan nog wel. Ik merk wel dat het elke dag een beetje zwaarder wordt allemaal. Ik moet nu na mijn werk echt gaan liggen want dan ben ik lichamelijk gewoon kapot en geestelijk kan ik dan ook wel een dutje gebruiken. Helaas kan dat niet altijd waardoor ik me erg vervelend voel. Ben benieuwd of de andere werkenden de dagen op het werk ook zo lang vinden.

Sappie: Foto's? Jij komt toch een keertje thee leuteren? ;)
    Trouwens, je raadt niet waar we passende gordijnen gevonden hebben. Bij de kwantum! Duurt alleen 4 tot 6 wk eer ze klaar zijn. Tot die tijd hangt er even een vouwgordijntje. Morgen ga ik bestellen en aanbetalen.

Femmy: mooi dat je weer APK goedgekeurd bent bij de verloskundige. ;)
    (Onze auto ook trouwens! Geeft een lekker gevoel, kunnen we er weer een jaartje tegen.)

Saskia: ik heb geen idee over die filmpjes. Het zijn trouwens geen filmpjes van mij. Gewoon filmpjes die je daar op die website kunt vinden. Er staat vast wel andere leuke bij!

Pim: dat vind ik nou het leukste van de Yogalessen; het contact met de baby wat je er door krijgt. Ik hoop dat ik de rest onthoud als de bevalling begint... :D

Nu, na de avond op de bank te hebben gepit: wederom SLAPEN!!!

12. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Mogguh !

Dat is iets dat ik niet zal missen na de zwangerschap (en de nachtvoedingen): die achterlijke tijdstippen dat ik beneden achter de pc zit :).

Moet ik wel zeggen dat het ook gezellig kan zijn: bij Rick's forum was er een vast groepjes nachtbrakers en dan zaten we wel eens te msn'en om 3 uur 's nachts of zo :D. 1 nadeel: Je bent nog langer op dan eigenlijk nodig is ;)

De plinten op Rick's kamer zaten gisteren tegen, dus ik "mag" vanmorgen nogmaals naar de Karwei om een en ander te ruilen. Bij de Zeeman zag ik schattige babykleertjes en slaapzakken in de folder, dus daar ook even langs. En later op de morgen mag ik naar de psz want Rick tracteert vandaag voor zijn verjaardag. Een volle morgen dus ;). Vanavond de eerste keer yoga, ik heb er echt zin in !

Trutje: De gordijnen van onze kamers boven komen ook van de Kwantum en ze leveren keurig werk vind ik ! Ik ben nog niet echt moe na een dag werken, maar dat is voornamelijk omdat er op dit moment weinig werk is ;). Maar als je 's avonds een uurtje na het eten naar bed gaat, helpt dat? Enne, wel schrijven dat het kamertje steeds sjieker wordt, maar geen foto's plaatsen, dat kan niet he? :)

Pim: Ja, de lekkage is gelukkig gestopt, dus nu nog een vrijwilliger vinden om het dak op te klimmen om de lek te zoeken :). Ik hoop dat onze "Babs" net zo positief op de yoga reageert als jouw kleintje.

Kelly: Heerlijk hoor, zo'n avondje voorgenieten met de dvd, groot gelijk !

Sappie: Wat klinkt dat heerlijk luxe, een tv boven het bad ! Ik zal het maar niet tegen Werner zeggen, die zou dat ook best willen ;).

Emotioneler: Dat heb ik idd ook, en eigenlijk is dat sinds de geboorte van Rick zo gebleven, al is het nu wel weer 'erger' dan het normaal is. Doordat je een kind hebt, ben je veel vatbaarder en kwetsbaarder voor alle slechte dingen die er in de wereld gebeuren vind ik.

Saskia: Jaaaa, foto's maken hoor!!!

Femmy: Goeie tips tegen maagzuur, dat je van chocolade maagzuur kunt krijgen wist ik nog niet, koffie en koolzuur wel. Haha, die emoties met verbouwingsprogramma's heb ik ook, erg he ;)

Meiden, ik ga proberen eens terug in bed te kruipen, doei !!!

13. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik had nooit meer aan de kwantum gedacht voor gordijnen om heel eerlijk te zijn. Ze hebben erg veel keus. En het laten maken is niet duur of gratis (ligt aan welke stof je kiest).

Sappie heeft een bad onder de tv? ;) Nu mijn douche af is mis ik em wel een beetje, mijn zitbadje, maarja, daar heb je echt niets aan met een dikke buik (lastig uitstappen) en met een baby is het ook onhandig.

Nog een tip over chocolade ipv maagzuur: een fins onderzoek heeft uitgewezen dat je van regelmatig chocolade eten tijdens de zwangerschap vrolijkere babies krijgt.

Zo meteen weer bekkenfysio. Gelukkig, want gister liep ik echt heel slecht :(

14. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Kijk dat zijn nou eens goeie berichten!!!

Pim

15. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Trutje: Haha, dat klinkt beter dan maagzuur krijgen. Hopelijk werkt het bij mij positief.

Trouwens, dat nieuwsbericht dat je van vette vis eten een kindje krijgt dat minder struikelt etc, dat verklaart hier veel ! :D Wij eten heel weinig vis, omdat Werner er niet van houdt. En idd, Rick struikelt regelmatig over zijn eigen voeten of speelgoed ;) Haha, geen idee of het echt werkt maar ik ga toch proberen iets meer vis te eten de komende tijd, zowiezo lekker !

Een nuttig bestede morgen tot nu toe, eerst naar Karwei, dus vanavond kunnen wel de plinten op Rick's kamer. Kleren naar de stomerij, want een verbouwing is niet goed voor je kleren ;), toen de Zeeman leeggekocht, zo leuk om nou die roze shirtjes etc. te kunnen kopen. En ook mijn kleine grote man niet vergeten, want die heeft nou een stoere legerprintbroek en een lekker warme oranje winterjas.

Nu aan de warme chocomel, zonder slagroom want die hebben mijn mannen opgemaakt, en zo naar Rick's psz om te tracteren. Tot later !!!

16. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Dag allemaal,
    Kon gisteren avon dniet zo goed slapen, ik was zo tegen 3 nog wakker. Das balen hoor.
    De visite heb ik overleefd, hahaha, het was echt gezellig. Mijn oom en tante brachten ook mijn Oma mee. Dat was een leuke verassing. Ze waren wel geschokt dat mijn buik al heel groot was, maar goed, ze waren erg blij dat ze even langs zijn geweest. Ik vondt het heel lief. Lekker bijgekletst en natuurlijk de laatste roddels van de familie gehoord. Tis altijd leuk. Heb ook gehoord dat er nog een mogelijke zwangere ind e familie zit, tis nog pril, dus we wachten het nog even af. O en mijn tante heeft lekker mais meegenomen. Nou, met mais heb je bij mij gratis entree in huis hoor, ze mag zelfs de volgende keer mijn sleutel vragen. Ik had echt gesmuld, lekkere zoete mais. Heerlijk :) Ik heb er nog wat over, dus kan ik straks weer even van genieten :) o ja een badcape en wat spuugdoekjes kan ik ook weer van de lijst schrappen, dankzijn mijn tante en oom.
    Trutje: Chocolade = vrolijke babies? ik drink vaak warme chocomelk en heb daarna wel een drukke kindje. Ik heb daar nog nooit een verband mee gelegd. hehehe, ik ga het straks even uitproberen :) Hoe was het bij bekkenfysio? Kan je weer rechtop lopen? Vervelend is dat toch.
    Conny: Ik ben dol op vis. Ik had de artikel gisteren ook gelezen, want mijn man stuurde de link naar mij toe - dat terwijl hij helemaal geen viseter is. Vis is zooo heeeerlijk :) Ik kan het best wel elke dag eten.
    Ik lees dat je een hele drukke ochtend heb gehad. Ik hoop dat je vanmiddag wel wat tijd voor jezelf kan nemen hoor. Zeeman is best leuk he? Ik kijk ook even elke week voor wat leuke kleertjes. Het enigste dat tegenvalt is dat ze geen airco hebben - de winkel in nieuwegein is altijd bloed en bloed heet. O ja - en veel plezier bij yoga. Laat je het weten hoe het straks gegaan is?
    Kelly: Leuk om de dvd telkens opnieuw op te zetten he? Goed van jou dat je de geslacht van de kleine nog voor je heb kunnen houden. Lijkt mij best moeilijk hoor. Hebben ze nog niet rondgesnuffeld in huis om te kijken welke kleur kleertjes je hebt gekocht?
    Sappie: Heerlijk een tv boven de bad. Ik vraag al jaren voor een tv in de slaapkamer, misschien moet ik het nog een keer vragen. Nu dat ik zwanger ben, wil ik best wel een film in bed kunnen kijken. Wie weet :) Gebraden kip was heerlijk :) Heb nog wat over voor vanavond :)
    Femmy: hoe ver ben je met Sims2? op PS2 of op de pc? Ik vondt the Sims wel leuk, heb uren lang gespeeld, ben er nog niet aan toe gekomen om sims 2 te spelen. Tis toch heel anders dan Sims vondt ik. Wat voor andere spelletjes speel je?
    Nou ik ga wat doen.
    Mijn oom heeft gister nog even de babykamer gekeken en hij zij dat de muur best wel slecht was. Vondt ik ook, want ze hebben best wel slecht materiaal gebruikt. Kan beter gewoon laten stuccen zei hij, dan ben weet je dat je een goede kamer heb. Dus dan maar even kijken wie dat voor ons kan regelen. Ik ga even op internet kijken.
    Meiden fijne dag verder, ik spreek jullie later :)
    Groetjes

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Salomina; ja the sims (1) zijn ook erg leuk we hebben bijna alle uitbreidingen, maar heb deze al zolang hij uit is en vind het echt super! en volgens mij ben ik nu weer zwanger in het spel dus dat klopt aardig :)

ik ga zo met mijn mam het kraampakket ophalen! ben benieuwd!

en ik denk dat onze kindjes sowieso erg vrolijk en blij zijn met zulke ouders toch? ;)

18. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Salomina: ook ik drink erg graag warme choco en heb daarna een druk kindje. Zal wel door het druivesuiker en de combi met het warme drankje te maken hebben. Vind ie lekker. :)

Op therapie vandaag alleen oefeningen gehad. Ik kan wel rechtop lopen maar heb gewoon erg veel last van mijn bekken en SI-gewrichten (heup) en dat doet echt pijn.
    Mijn buikspieren zijn wel aangesterkt. En da's een heel goed teken!

Zojuist de gordijnen besteld! 4 tot 6 wk.... dat duurt erg lang. Maarja, dan moet het nog op tijd zijn! :) Ik ben erg tevreden met wat we gekozen hebben. Ondanks dat de kamer steeds truttiger wordt :p hihi Logisch...

19. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Goeiemiddag,

Ik heb net zo'n 1,5 uur op bed gelegen en geslapen ook nog zeg. Ben normaal niet zo'n middagslaper maar dit moest gewoon ff. Vannacht niet zo geslapen en vanochtend vroeg eruit voor de mannen die het zeil kwamen leggen. Maar het ligt erin. Kan nie wachten tot vanavond gaan mijn mannetje en schoonvader Rick zijn bed erin zetten. Leuk Leuk Leuk.

Conny: Moet idd altijd wel lachen als ik de tijdstippen zie waarop jij achter de pc zit. Goed geslaagd dus bij Zeeman, zal binnenkort ook eens ff gaan kijken, een winterjas voor Rick kan alvast wel. Babykleertjes zal ik maar niet teveel kopen want daar kom ik nog in om.

Sappie: Ben zelf niet zo'n badganger maar idd met een tv erbij lijkt het me wel wat! Helaas hebben wij geen bad meer (wel gehad) maar we maakten er echt nooit gebruik van.

Trutje: het is nu gelukt hoor om de filmpjes te bekijken ze zijn idd leuk, gisteren ging het niet omdat ze met de site bezig waren of zo. (stond er ook bij).

Salomina: Rot is dat he als je niet lekker kunt slapen, helaas wil het bij mij de laatste tijd ook niet zo. Het was iig wel gezellig met het familiebezoek begrijp ik.

Kelly: Leuk dat moeder en schoonmoeder het oneens zijn met elkaar, zeker als je zelf weet hoe het zit haha. Laat ze maar lekker bekvechten.

Meiden ik ga Rick uit bed vissen, en nog ff buiten kijken denk ik het is nu aardig droog.

Groetjes van Saskia.

(Trouwens als er nog iemand is die mij zijn MSN adres wil geven, hoeft niet hoor maar ik vind het wel superleuk).

20. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Femmy ook al kraampakket ophalen, k heb nog niks gehoord toch s even in de gaten houden.

Deel Deze Pagina