November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    waar ben jij verzekerd Saskia? ik heb het op de site zelf moeten uitzoeken want ze sturen geen brief of wat dan ook.

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hallo allemaal,

Kreeg vandaag de kleertjes binnen die ik besteld had op rainbowbabies.nl
    Zo ontzettend gaaf! Heb een paars lange mouwen shirt met haar naam gekocht en bijpassend roze broekje en als ze wat groter is een blauw shirt met in oranje letters haar naam met daaronder weer een lange mouwen shirtje in t oranje en een leger groen broekje. Zo weet iedereen meteen hoe onze kleine meid zal heten! Echt een tip hoor die site, en betaalbaar in felle kleuren!
    Je kan er alles wat je maar wilt op laten drukken in allerlei verschillende kleuren!

Verder was ik lui vandaag, heb tot 2 uur geslapen, vanaf gisterenavond 12 uur. Had t blijkbaar nodig, hopelijk wordt de kleine ook zo een lang slaper als papa en mama. Heerlijk. Ik droom steeds meer over de kleine, kan niet wachten tot ze er is.

Trutje: Ik zei t toch dat ze bij de bouwmarkten prima gordijnen hebben. Gelukkig ben je geslaagd.

Femmy: Raar hoor dat je t kraampakket zelf moet ophalen, geen goede service.

Nog een vraagje: Heeft iemand ook de nekplooimeting laten doen en daar nogsteeds geen rekening van gezien? Volgens mij wordt dat nl niet vergoed.

Nou k ga ff met de hond uit,

Tot later,

Liefs Robine

3. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Robine: Sinds wanneer is kwantum een bouwmarkt? :p
    Ennuh, bij mij werd de nekplooi gewoon vergoed, hoor. Ik heb dan wel een aanvullend pakket. Daar ligt dat dus aan. De 20 wk echo wordt ook vergoed bij mij. Das's ook niet bij iedereen zo.

4. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Avond allemaal,
    Ik heb na mijn berichtje vanmiddag weer geslapen. Ik was gewoon op merkte ik. Mijn zusje maakte mij voorzichtig rond 5 wakker. Ik schrok er best wel van. Ik had het wel nodig want ik voel me een stuk lekkerder dan vanochtend/vanmiddag. pfff .. Laat maar hopen dat ik het niet elke dag moet doen.
    Robine: Lekker geslaagd bij Rainbowbabies. Ik wacht nog totdat ik de kleine heb, dan kan ik ook gericht kleertjes bestellen :) Lijkt me heel leuk.
    Femmy: Ik heb ook alle sims 1 uitbreidingen, vondt ik echt geweldig. Mijn man had sims2 voor mij gekocht toen ie uit was, maar heb het maar een paar keer gespeeld. Misschien moet ik er weer aan beginnen. Als je eenmaal bezig bent kom je er niet vanaf :) Leuk dat je nu weer zwangerbent in de spel :)
    Saskia: Staat de bed eral? en is Rick superblij??
    Trutje: had vanmiddag nog een testje gedaan met chocola (had toevallig nog een paar stukjes in de koelkast staan) en ja hoor, het was feest :) Ik probeerde het op te nemen met mijn mobiel, maar dat was niet gelukt. Dikke pret was het. heel grappig :)

Nou meiden, mijn man wil me wat laten zien op de pc. Ik spreek jullie later weer :)
    Liefs Sal

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha hier wel meerdere tv's maar ja het nadeel van digitale televisei is dat je het maar op 1 tv kan aansluiten. Speel zelf ook redleijk wat ps2, en beneden is dan gewoon wel handiger.

6. hihihihihi. Aanvullen dan maar. :)
    Zou ik geen problemen mee hebben.

7. Goedenavond meiden,

Vandaag voor het eerst naar een andere fysio geweest. Ik hoop zo dat mijn rugpijn over gaat en dat hij mij kan helpen ermee. Ik heb er nu weer last van. Het is een halfuurtje weggeweest.
    Als ik aan het sporten ben heb ik gelukkig ook niet zoveel last, tenminste als ik cardio doe dan.

Trutje: Ik ben niet altijd moe van me werk. Meestal heb ik het einde van de week wel hoor. Ik ben altijd wel bezig in huis of heb afspraken. Ik probeer er nu wel rekening mee te houden dat ik 2 avonden door de weeks rustig aan doe en lekker thuis ben. Lukt aardig.

Conny: Hoe was je yoga voor de 1e keer. Ik heb vandaag mijn bevestiging gehad voor zwangerschapsgym. Begint 28 augustus.

Salomina: Ik heb nog geen kleertjes voor een meisje gekocht, dus alles is nog neutraal, maar vanaf nu gaan we wel gericht zoeken hoor. Ik heb al zoveel leuke dingen gezien.

Robine: Ik vind het ook een super leuke site zeg. Ik ga er zeker dingen bestellen. In het roze ;) . Ik ben zelf ook wel van de vrolijke kleuren en volgens mij jij ook wel.
    Ik moest de nekplooimeting gelijk betalen en daarna opsturen naar me verzekering. Ik kreeg het helaas niet vergoed, maar dat wisten we al. Als ik jou was zou ik ze zeker niet bellen. Geen slapende honden wakker maken hoor.

Nou meiden ik ga even douchen. Ik kom later weer even kijken.

Liefs kelly

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee meiden, zo weer hele verhalen. Ik ga proberen overal op te reageren..

Robine ik dacht ook dat die nekplooimeting neit vergoed zou worden echter.... het zkh heeft de rekening rechtstreeks naar mijn zorgverzekeraar gestuurd. Vond het al lang duren en kreeg toevallig vorige week bericht van mijn zorgverzekeraar dat ze 140 eutjes overgemaakt hadden aan het zkh. Misschien doen ze dat bij jou ook wel?En je blijft maar shoppen heh..hahah. Oh en je kamer ziet er tof uit!

Salomina en Femmy hier ook Sims 2!! Is zoooooo leuk ook.

Trutje gordijnen bij de kwantum! Kwantum is een prima winkel daarvoor. En idd je hoeft voor het maken niets te betalen. Wij hebben hier van de kwantum de gordijnen voor de slaapkamer. Ook zo'n soort schuifgordijn (heel mooi). Helaas kunnen we die na de verbouwing niet meer gebruiken want dat raam wordt wat smaller.
    Irritant dat je zo'n last hebt. Ik hoop voor je dat die oefeningen gaan werken.

Saskia ik heb wel een msn, maar zit daar niet zo vaak op. Mijn laptop is nog steeds stuk (ik denk voor altijd) en post jullie altijd via de laptop van mijn man...die is van zijn werk.
    Mijn msn is iig lduprie@hotmail.com.
    als het goed is heb ik voor mijn verlof een nieuwe laptop zodat ik me niet stierlijk ga vervelen. Mijn verlof begint 28 september.

Salomina kan me voorstellen dat je familie geschokt was van je buik. Drie maanden niet gezien is best lang en die buik groeit wel door heh :) .

Conny idd vette vis bericht had ik ook gezien. En geen boterkoek of gevulde koeken heh..hahha.
    Vervelend van die lekkage. Ik zou het wel even in de smiezen houden hoor. Ook al zit er een klein gaatje hij kan groter worden door rotting enzo. Wij hebben dat hier ook op zolder.
    En misschien zijn wij straks met zijn allen ook wel een nachtbrakersclubje..als de verloven zijn ingegaan.
    Ik moet nu gewoon op tijd gaan slapen.. als ik de dag doorben, ben ik al blij. Kapot gewoon zo moe.

Kan niet verder teruglezen...
    Maar volgens mij vroeg Sappie nog iets van die hik van de beeb?? Het is idd een soort regelmatig getik (bij mij onderin mijn buik). Het is volgens mij echt de hik.
    Mijn beeb heeft het heeeeel vaak en soms is het echt wat irritant...

Hmm verder was ik gisteren dus nog 'ziek' thuis. Ik was zo moe echt kapot gewoon, misselijk ook een beetje.
    Ook omdat ik de laatste tijd weer zoveel vocht extra vasthou en nu dus ook onwijs in mijn handen had ik de vk maar gebeld.
    De pijn in de handen komt van het vocht. Het is het carpale tunnelsyndroom oid. Je kan er niets aan doen, behalve met skeelerhandschoentjes slapen. Doordat je pols dan recht is kunnen de afvalstoffen wegstromen uit je vingers waardoor je minder pijn hebt.

Moet van de vk nu goed in de gaten houden of ik niet meer misselijk ben/wordt. Ook hoofdpijn moet ik in de smiezen houden en als ik pijn op mijn buik krijg moet ik bellen. Dit ivm zw. vergiftiging.. Fijn.
    Ik wou serieus dat het al november was en het kleinjte er is. Het schoppen enzo vind ik wel leuk, maar verder vind ik het zwanger zijn niet zo leuk eigenlijk. Als ik 1 trap opga ben ik al aan het hijgen als een molenpaard!!!

Kwam vandaag een goser op mijn werk tegen waarvan ik wist dat hij en zijn vriendin begin aug. een baby zouden krijgen. Had hem al even niet gezien en vraag dus goh is jullie baby er al. Ja die was er.
    Oh wat is het. Nou het is een meisje.. Jee zeg dat is leuk, hoe heet ze.
    Zegt ie dus gewoon keihard de naam die wij willen geven aan de kleine!!!!!!!
    Nou goed het is een collega dus maakt verder ook niet uit, maar een beetje jammer is het wel.

Meiden ik ga nog even verder rondneuzen op het forum.
    Tot later!

9. Jeetje wel vervelend zeg dat je ziek ben geweest. Ben je dan wel gaan werken of ben je lekker thuis gebleven.
    Ik heb zelf ook zo last van me handen. Vooral als je je vingers gaat buigen. Ik dacht eerst dat ik verkeerd sliep. Ik zal dat vocht vasthouden zeker niet missen.

Is ook toevallig zeg van die naam. Wat maakt het eigenlijk uit het is maar een collega. Op internet heb je een site waar je de naam van jullie kindje kan invullen en dan kan je zien hoe vaak die al gekozen is.
    Als je op google "namenteller" invult dan moet je gelijk de 1e site aanklikken. Is best grappig. Onze naam kwam vorig jaar maar 2x voor.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Misschien heb jij ook wel dat carpale tunnelsyndroom. Het komt schijnbaar vaker voor bij zwnageren die vocht vasthouden.

Die site die je zei is goed zeg! Ik heb gekeken en de naam is in 2005 maar vier keer gegeven. Dat is niet vaak.

Oh en was vandaag weer gaan werken. Ben alleen om half tien begonnen en kwart voor vijf weggegaan.. :oops:

11. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Senseemillia: Wat rot dat je niet zo lekker voelde. Ik lees dat je nu wel extra op jezelf moet letten en dat je van die skeelerhandschoentjes moet aantrekken. Jeetje meid. Ik wens je sterkte en natuurlijk beterschap. Ik hoop dat de misselijkheid wel verdwijnt. Jij bent ook een Sims2 fan lees ik :) wat voor andere spellen speel je?
    Kelly: heb net de site bekeken. Nou, de meisjesnaam die we hebben bedacht kwam 13x voor vorige jaar, en de jongens naam 284. hahaha is wel grappig!!

12. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Senseemillia, beterschap! Zwangerschapsvergiftiging, daar moet je niet aan denken.

Ik heb ook even de namenteller gecheckt. Onze jongensnaam kwam vorig jaar 175 x voor en de meisjesnaam maar 1x.

Ik ga zo nog even de keuken poetsen. Moet nog even gebeuren. En in tegenstelling tot wat ik hier lees barst ik de laatste tijd juist van de energie. Soms voel ik me echt een stuiterbal. Ik moet mezelf echt dwingen om naar bed te gaan.

Pim

13. Senseemillia: Is toch niet erg voor een keer dat je later begint en vroeg weggaat. Je moet lekker aan jezelf denken.

Leuk he die stite meiden. Ik had het via me mail van iemand gekregen. De jongesnaam die wij hadden kwam zelfs 0x voor vorig jaar.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja maar die handschoenen doe ik niet aan nu hoor. Misschien als het nog erger wordt, maar volgnes mij slaapt het echt niet lekker zo met die dingen.

Hmm ps2 spellen. Wij vinden Rayman ook zo leuk en Ratchet en Clank. zijn spellen voor 3plus, maar we kunnen daar avonden aan zitten. En dus de age of empires en Sims. Mijn man vindt de Sims trouwens niet zo leuk.

Nog tips voor leuke spellen?

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nog even over die site. Het is wel jammer dat je niet weet hoeveel kindjes er geboren worden in die jaren en dan jongen/meisje verhouding.
    heb eigenlijk ook echt geen idee wat het gemiddelde geboortecijfer is. Jullie wel?

16. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Mijn moeder heeft carpaaltunnelsyndroom aan beide polsen gehad en ze had op maat gemaakte braces om mee te slapen. Ik heb zelf ook wel eens last van m'n pols (volgens mij van het veel werken met de muis) en dan slaap ik wel eens met zo'n ding van m'n moeder om. Lijkt idd op een skeelerhandschoen. Zit op zich niet vervelend hoor. En na een paar dagen heb ik geen last meer van m'n pols

Pim

17. Goh geen idee eigenlijk. Wat zal het zijn rond de 200.000. Ik zeg ook maar wat. Ik denk wel dat het niet zoveel is. Er is natuurlijk meer vergrijzing en mensen wachten toch wel langer met kinderen en de grote gezinnen zie je ook niet meer zoveel als vroeger.
    Kan je vast op internet ergens vinden denk ik.

18. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Nou als ik in de stad rond kijk heb ik echt het idee dat iedereen zwanger is ;)
    hihi

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hmm misschien is het dan toch de moeite mijn skeelerhandschoenen uit de opslag te halen :( .
    Het is vooral 's ochtends dat je niet zoveel kracht kan zetten. De deospray bv gaat wat moeizaam..

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kelly je zat er niet ver naast :D .

Totaal in 2004: 194007, Jongens: 99230 en meisjes 94777
    Totaal in 2005: 187910, jongens: 96338 en meisjes 91572

Op de site van CBS gevonden. Zie link: http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.as ... 30,40,(l-4)-l&STB=G1
    Wel grappig hoor.

Deel Deze Pagina