Je kunt het allicht een keer proberen. Ik nu echt even met de keuken aan de slag! Veel beterschap he Senseemillia! Pim
Ja heb m wel, maar niet nu op deze laptop. Ik moet ook echt die laptop laten maken . Of gewoon een nieuwe kopen..
Senseemillia: Vervelend dat je als een skater naar bed moet Ik vind trouwens het zwanger zijn ook niet zoveel aan hoor. Heb dan wel nergens last van, maar trek graag weer mn normale kleren aan, heb ik ook weer wat meer keuze in En over die naam: Wij hadden vanavond het nichtje van mijn man op bezoek die overigens niet zwanger is, maar die vertelde ook even aan iedereen dat ze de naam Jill zou geven mocht ze ooit een meisje krijgen. Jammer dan, wij zijn haar voor Trutje: Bouwmarkt/ klushal, whatever, noem eigenlijk Praxis, Gamma, Karwei en Kwantum altijd in een adem en het valt mij ook op dat iedereen zwanger is!! Vanaf deze maand hebben we tot aan februari al elke maand een bevalling binnen onze vriendengroep. Gelukkig ben ik nr 3 en krijgt er 1tje een jongen dus qua naam zitten we goed. Mocht die andere dezelfde naam aannemen als ze een meisje krijgen dan gaan wij ook niet veranderen, zo vaak zien we ze niet. Kelly: Jaja hou wel van beetje felle kleurtjes maar heb ook heel basic met streepjes hoor, ben k namelijk ook gek op!! En veel witte kleertjes, ook zo lief. Hou alleen niet van drukke motiefjes en plaatjes. Onze naam voor de kleine meid kwam vorig jaar 262 keer voor, ach valt nog mee, ik ken geen een iemand die Jill heet. Pim: Kom hier ook ff poetsen dan, heb er echt geen energie voor en zeker niet om 2130 s avonds N ou dat was ie wel weer ff, Liefs Robine
Wie had nou nog meer de naam voor de kleine verteld op deze site? Kan t niet meer terugvinden. Pim: Heb jij zo een bijzondere naam gekozen dan?? Maar 1x voorkomend?!! Liefs Robine
Hoe (zwangerschaps)dement ben je als je je eerste yogales vergeet? Begon al goed dus, ik kwam een half uur te laat aan. Maar het was leuk en heerlijk ontspannend, dus ik kijk er naar uit elke woensdagavond hier naartoe te gaan. Ben wel gaar, want had net voor de les ruzie met Werner, dus alle energie is nou ff op. Pijnlijke handen/polsen; Ik gebruik ook skatehandschoenen en dat werkt super ! Een kennis van mij kreeg advies speciale steunen aan te laten meten tegen carpaal tunnel syndroom en die kosten 44 euro per stuk ! Misschien toch de moeite te proberen of eerst die skatedingen werken? Morgen gewoon weer aan het werk, tot later meiden !!
Kan even niet slapen Ben tig keer gestoken door een mosquito. Wat is dat vervelend zeg. Hoor het elke keer rond vliegen. Dus ben maar even uit bed gestapt. Conny: Jammer dat je de eerste half uur heb gemist vandaag. Gelukkig had je het niet helemaal vergeten, en kon je nog even lekker van genieten. Robine: Heb onze gekozen namen nog niet verteld. We houden het nog even voor onzelf, meer omdat als men op mijn naam zoekt kunnen ze mij makkelijk vinden. En daarbij, ik heb een paar zwangere nichtjes erbij, en die zullen waarschijnlijk ook af en toe op deze forum kijken. Trutje: ja inderdaad als je rond stad loop zie je een hoop zwangere. Ik kijk ook naar meiden met een beginnend buikje en denk - zal die ook zwanger zijn? hahahaha Erg is dat he? En dan loop je met zo'n grote grijns op je gezicht rond hihhihihi. p.s. heb aantal msn'ers bijgevoegd aan mijn lijstje
Wij hebben de volgende namen: Hidde voor een jongen en Emme voor een meisje. Kennelijk komt Emme niet veel voor. Pim
Ben net bij de vk geweest. Bloeddruk 110/68, kindje goed op grootte. Het ligt al met het hoofdje naar beneden. Dat dacht ik laatst al te merken aan de trappen die ik bij m'n ribben kreeg, haha! Ik heb veel lucht in mijn buik, waardoor mijn buik meer tekent dan het kindje groot is. Dat kan verder geen kwaad. ze gaf aan dat je buik daardoor juist wel mooi rond wordt. Volgende keer met 30 weken wordt er bloed geprikt en krijg ik de spuit met anti D (ben resus negatief). Bah. Ook wordt dan het ijzergehalte uit voorzorg gecontroleerd. De 'borstvoedingsterreur' begon ook. Ze vroeg of ik borstvoeding wil gaan geven. Ik heb eerlijk en subiet gezegd dat het me niet leuk lijkt, maar dat ik dat gevoel opzij zet om mijn kindje de eerste weken/maanden borstvoeding te geven, maar dat ik tijdens mijn verlof al wil hebben afgebouwd en dat ik op mijn werk niet ga kolven. Dat heeft ze allemaal mooi genoteerd. Ik mag over drie weken al weer naar de vk! Het gaat hard nu. Pim
Haha, Conny je eerste yogales vergeten!! Gelukkig heb je nog een deel kunnen volgen. Fijn dat je het zo leuk vond. Ik kijk er ook elke week naar uit. Heerlijk. Ik zie ook overal zwangeren! Ik heb dat ook wel eens als je een bepaalde naam/raar woord hoort/leest. Daarna zie je de naam/woord ook veel voorbij komen. Robine en Senseemillia, grappig dat jullie de door jullie gekozen namen al bij anderen hebben gehoord. Ach een collega (Senseemillia) maakt toch niet uit en een klein nichtje (Robine) ben je idd voor. Pim
even een vraagje: heb Jantien al een hele tijd niet meer gesignaleerd. Heeft iemand iets van haar vernomen?
Net gelezen in Telegraaf: Gevaarlijke chocoladerepen op Schiphol SCHIPHOL - De marechaussee op Schiphol waarschuwt voor chocoladerepen met een hallucinerende werking die op de luchthaven circuleren. De politiedienst kwam de reep 'NOIR de NOIR' op het spoor, nadat een dakloze de reep had gegeten en niet alleen ziek was geworden, maar ook last had gekregen van allerlei waanbeelden en angsten. De waanbeelden gingen zelfs zo ver dat deze man uniformen voor trouwjurken aanzag, zegt woordvoerder Rob Stenacker van de marechaussee. Inmiddels heeft het Nederlands Forensisch Instituut eenzelfde reep die we vonden, onderzocht. Daaruit bleek dat de hallucinerende stof psilocine erin was verwerkt. Deze stof wordt aangemerkt als een harddrug. jeetje - wat zal er gebeuren met je baby als je dit eet? Die wordt waarschijnlijk heel erg blij
Leuk Salomina dat je de meubels 1 september krijgt!! misschien was Jantien op vakantie? zou het iig ook niet weten?!
Ik dacht ik vraag het even over Jantien. Viel me ineens op - als ik terugblader, dat ik lang niks van haar gehoord heb. Geen bericht goed bericht. Senseemillia: Ik durf het bijna niet te vragen, maar het is een paar dagen droog geweest. Zijn ze al begonnen bij jou? Hoe gaat het met je ? Groetjes Sal
Wij werden ook net gebeld door de babydump Salomina en wij krijgen de meubeltjes donderdag 31 augustus!!! Nu komt het echt dichtbij!! Ga volgende week lekker de kleertjes wassen en strijken en dan kunnen ze de nieuwe kast in als die er is. Baby kan dan komen!! Lekker idee hoor dat dan alles maar klaar is. Heb net mn zwembad in de tuin met een keizersnede verlost van zn water, t stroomde eruit. Lekker aggressief taakje, lol. Ga em nu ff opruimen in een grote container hier om de hoek en de duizende pissebedden verwelkomen die eronnder vandaan komen. t Wordt toch geen mooi weer meer denk ik en na volgende week ga ik ook weer aan de slag voor nog een maandje dus geen tijd meer om te luieren in t zwembad. Chocorepen: Waarschijnlijk een hallucinerende baby, gelukkig hou ik niet zo van chocolade dus is t geen bedreiging, maar toch jammer als je nou net zo ene reep hebt gegeten. Ach zat net zelf aan een boterham met beschimmelde jam( merkte t een beetje te laat). Maakt de kleine afweerstoffen aan. Nou k ga ruimen, tot later. Liefs Robine
Robine, wanneer ga jij met verlof dan? We zijn bijna even ver en ik mag nog tot 11 oktober (stop 5 weken tevoren). Mag/moet jij eerder omdat je gymjuf bent? Moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal geen leuk idee vindt om 4 maanden niet op m'n werk te zijn. Straks piep ik waarschijnlijk wel anders, maar laat mij voor nu nog maar lekker werken! Pim
Hallo allemaal, Kreeg net een telefoontje van Kraamzorg, ze wilde een afspraak maken voor het intakegesprek. Ze komt 1 september langs. Het wordt nu echt steeds spannender, de bevalling komt steeds dichter bij. Hoe dichterbij het komt hoe meer ik tegen de bevalling op zie. Hebben jullie dit gevoel ook? Net even een lamp wezen zoeken voor de babykamer maar kan nog geen leuke vinden, helaas. Als iemand weet waar je leuke lampen kan kopen dan hoor ik het graag. Ik moet steeds lachen als een aantal van jullie het weer over de playstation 2 hebben. Ik vind het echt helemaal niets maar mn vriend vind het ook super. Die heeft zo af en toe met vrienden een game night. Dan moet je ze zien zitten achter de tv, net kleine kinderen, haha. Salomina en Robine; leuk dat jullie binnenkort de meubeltjes krijgen. Ben zeer benieuwd !! Senseemillia; wat vervelend dat je nog altijd last hebt van vocht vasthouden. Hoop dat je je alweer wat beter voelt. Pim; leuke namen voor de kleine hebben jullie. Emme heb ik ook nog niet eerder gehoord. Wat betreft de borstvoeding. Ik twijfel nog maar doe denk ik net als jij, probeer tijdens mn verlof borstvoeding te geven maar wil voor het einde van het verlof weer hebben afgebouwd. Conny; hahaaha yogales vergeten, idd een vorm van zwangerschapsdementie. Komt allemaal wel weer goed Tot later.... Sappie
Hey Pim, ik stop 29 september en dat is 6 weken van tevoren dus. Stop niet eerder omdat ik gymjuf ben, maar we hebben de 29e afgesproken dat dat mn laatste dag zal zijn. Mocht ook tot 4 weken voor de bevalling werken, maar als dan de baby op tijd is heb ik daarna 10 weken( die gaan in zodra de baby er is) en zou ik dus zo 2 weken mislopen en maar 14 weken ipv 16 weken hebben. Dus dan maar zo. Als ze nu te laat is komen er zo weer dagen bij dus kom ik misschien wel op totaal 17-18 weken uit. Snappie t nog??? Vind het prima om te stoppen, daarna ook nog ouderschapsverlof dus ben dadelijk ruim een half jaar thuis. Heerlijk! Nou tot later, werk ze. Liefs Robine