Ja die heb ik ook. Het was erger. Het is een soort gebergte, hele onregelmatige huid en dan met rode vlekken. Ik heb ze op mijn wangen aan de onderkant bij de kaak en op mijn kin. Ben je toevallig niet zwanger van een tweeling?? Een vrouwtje op mijn werk zei vorige week na een vergadering tegen mij jee wat heb je met je gezicht gedaan. Normala heb je zo'n gladde huid. Ik wist niet goed wat ik moest antwoorden dus het duurde even voor ik 'iets klaar had', toen had zei inmiddels al gevraagd ' ben je zwanger'. Nou dan zie je dus gelijk aan mijn gezicht hoe de vlag erbij hangt . Ze zou het voor zich houden maar wat apart was is dat ze vroeg krijg je een tweeling. Zij had schijnbaar met haar tweeling ook zo'n enorm 'pukkelbekje'... Weet eigenlijk niet of het vaker voorkomt, maar heb er verder niemand over gehoord. dus wie weet ... groetjes senseemillia
@Sensimillia: Het zou kunnen me vriend zen broertje is ook van een tweeling 1 daarvan is helaas overleden met de leeftijd van 6 maanden oud hij had geen hersentjes.
Hey meiden, hier nog zo'n rondlopende pukkel. Maar ik heb het niet alleen in mijn gezicht, mijn borsten zitten helemaal onder Ik had mijn ketting al afgedaan ik denk misschien kan ik daar nu niet tegen, maar heb het sinds vandaag echt overal op mijn borsten Mijn rug begint volgens mij ook al, want kreeg daar vanavond ook al zo'n jeuk. Verder gaat hier buiten moeheid ook alles goed, vandaag de vk gebeld en kan 24 april terecht voor het intake gesprek dan gaan we kijken wanneer een echo gepland kan worden, was na dat telefoontje helemaal happy @Senseemillia: Alavst heel veel succes voor donderdag ook ik zal heel hard duimen voor je. Aan de andere dames slaap lekker hopenlijk voelt iedereen zich snel goed. Liefs Angela.
Ach, gellukkig zijn we ook niet de enige met pukkels... we kunnen wel een club oprichten, haha! Okay, Angela, lekker dat de intake er al staat he? Ik leef er echt naar toe...
Ja ik vind dat echt een heerlijk idee maar duurt helaas toch nog even, 3 weken en voordat ik de termijnecho krijgen zal gaat daar denk ik nog zeker een week of 5 of 6 overheen Maarja we hebben al zoveel geduld moeten opbrengen dat deze weekjes geduld hebben ook nog wel kan En de club? Wordt dat de Pukkelclub??? Pff, ik wordt niet goed van de jeuk, maarja, ik heb t er graag voor over Liefs Angela.
Hoi ! Hier nog iemand met pukkels, met name in mijn nek en op mijn borst, blegh. Panda: Een middeltje wat ik ook wel eens gehoord heb tegen misselijkheid, is vanillevla eten. Klinkt raar, maar misschien wel het proberen waard. Senseemillia: Ai, dat is idd even heftig uitvallen tegen je moeder. Snap best dat je even niet op zo'n opmerking zat te wachten, maar wel vervelend dat je zo uitgevallen bent. Hmm, kun je deze week ook nog gaan goedmaken Apart trouwens, die opmerking van de vrouw op je werk... Hier flinke pijnlijke buik na een normale werkdag, dus woensdag maar even vragen aan de vk, vind dit niet fijn. Verder alles prima, ik groei alleen een beetje hard, dus ik moet wel goed uitkijken welke kleren ik aanschiet, zodat ze het op mijn werk nog niet zien
Bij mij helpt de geur van citroen tegen de misselijkheid. Drink ook vaak water of spa met een beetje uitgeperste citroen. verder is het regelmatig kleine beetjes eten. Zie tegen het eten op. Verder herken ik ook veel van jullie symptomen!! Die borsten bv...! Kijk erg uit naar de echo de dertiende. Succes! Groetjes
Panda, ik heb ook gehoord dat ze van vsm iets tegen de misselijkheid hebben. Maar weet dat niet zeker! Sterkte!
Hebben jullie nou ook allemaal zo een last van niet in slaap kunnen vallen?? Of ben k de enige?? Ik heb het idee dat mn hartslag in mn buik zit, echt heel vreemd. Afgezien van de jeuk en nogsteeds afwisselende krampen rechts en links in mn baarmoeder(hebben meerderen hier last van??? Alsof je baarmoeder groeit......) gaat het gelukkig allemaal goed. De misselijkheid moet je proberen in te dammen door regelmatig te eten en een bodempje in je maag te hebben de hele dag door. Althans dat helpt bij mij wel...... ik wens jullie allemaal veel plezier bij je eerste intake gespek en of echo...... Laten jullie snel weten hoe het is geweest? Groetjes
Oh vandaag voel ik me echt rot. Mijn wekker ging voor mijn gevoel echt veel te vroeg en ik kan nog steeds niet wakker worden. Ik heb sinds gistermiddag al het gevoel of ik 3 kerstmenu's naar binnen heb zitten werken. Zo'n vol gevoel heb ik en het liefst zou ik het gewoon allemaal even kwijt willen door te spugen. Maar iedere keer al sik denk ja daar komt de ontlading... nee hoor niets en dat nare gevoel wordt steeds erger. En ik ben licht in mijn hoofd, mijn tepels branden alsof ik ze geschuurd heb. Maar ik ben daarnaast superhappy. Heel dubbel, maar waar.
Hoi hoi, Ik schrijf eventjes niet mee omdat ik me zo belabbert voel; moe en misslijk zodra ik me weer wat beter voel zien jullie me wel weer verschijnen! Veel suc6 met alle onzekerheden en kwaaltjes !! Liefs Lynn
Ook ik voel me vandaag weer kl*te. Ik sla me er op m'n werk wel weer doorheen, maar verlang nu al naar m'n bedje vanavond (vroeg!!) Pim
Nou ik ben blij dat ik mijn klachten ook bij andere teruglees. Maar ik vind het rot dat er lotgenoten zijn, want het is niet leuk om je zo rot te voelen. Dus bij deze.... STERKTE ALLEMAAL!!!!!!
Hoi allemaal, daar ben ik weer even Hier gaat alles nog steeds goed ! De misselijkheid begint gelukkig ook af te nemen .. heerlijk nu kan ik weer een beetje normaal functioneren Panda: van VSM heb je 3 pilletjes die je kan gebruiken tegen de misselijkheid : Travelin reistabletten, Ocugest of Nuxfomica D6
Ok... vanillevla: check! citroenen: check! vsm pilletjes: check! Ik ga het allemaal proberen, hartstikke bedankt! Mag ik ook bij de pukkelclub? Ik heb ze alleen nog maar op mijn gezicht maar ik had al rode vlekken op mijn buik en borsten, telt dat ook Mijn huid verandert sowieso heel erg nu, is veel minder zacht. Zullen de hormonen wel weer zijn.
herkenbaar zeg jongens!! voel me ook best moe en de laatste dagen af en toe zo'n vol gevoel en misselijk... dacht dat het misschien door de vakantie nog kwam komt onze kantinejuf vandaag naar me toe; Fem, ik heb je lievelingssoep gemaakt; eh ja das erg aardig maar ik heb niet veel trek
Hoi ! Weer een vermoeiende werkdag achter de rug. Gelukkig vandaag niet zo'n last van mijn buik als gisteren. Wel een leuk karweitje gehad: ons hoofdkantoor had een verkooprecord behaald, dus ofdat wij even wilden zorgen dat er morgen voor alle medewerkers paaseitjes zijn. Vanmorgen heb ik dan ook 6 kilo paaseitjes gekocht Alleen werk ik morgen zelf niet, dus kan ik er niet van meesnoepen....hmm...misschien alleen maar goed Panda: Ik hoop dat 1 van de tips voor jou werkt tegen de misselijkheid. Femmy: Ah, dat is wel heel lief van je kantinejuf. Jantien: Haha, da's wel heftig, 3 kerstmenu's Ikzelf ben nu meer 's avonds misselijk dan overdag. Heel ongezellig, want ik slaap dus met het hoofdeind van het bed een eindje omhoog, en dat is niet zo gezellig voor mijn hubbie natuurlijk Ach, ik hoop maar dat het niet 9 maanden duurt.....
Wat een kwaaltjes allemaal! Dat we ons er allemaal maar goed doorheen mogen slaan en daarna volop kunnen gaan genieten! Ik ga maar weer naar bed. Welterusten. Pim
Ik heb de halva nacht wakker gelegen Ten eerste door mijn brandende tepels. Ik slaap altijd op mijn zij, maar nu hangen mijn tepels dan zo omlaag dat het gewoon pijn doet. En ik heb onwijze kramp in mijn darmen gehad. Nu zit ik op mijn werk, net als gister met de vraag of het me vandaag nog gaat lukken om wakker te worden. Maar goed we nemen het allemaal maar voor lief..... Mijn vriend snapt er geen bal van, die zegt je bent zwanger en nu vind je het helemaal niet leuk. NEE het zwanger zijn vind ik meer dan leuk, maar voelde ik me maar wat lekkerder.