Ja die heb ik gezien Senseemillia. Ik wil hem ook gaan kopen. Kan je die gewoon bij Prenetal halen ofzo.
Ik word gek van dat vocht. Me voeten zien er niet uit en me handen zijn ook dik. Ik pas al heel lang me ringen niet. Zo zonde eigenlijk. Maar toen met dat warme weer had ik mee vocht zeggen de mensen om me heen. Nou ik zie het verschil niet hoor.
Kelly ja wazig heh dat vocht? Bij mij vindt iedereen het hetzelfde als met het warme weer... heb er zo de balen van. Mijn handen lijken erger te worden vooral 's ochtends heb ik last. Kan nu met beide handen die deo niet meer indrukken...ook een beetje jammer... Wij hadden die hangmat bij de baby superstore (gardo). Ik denk dat ze m in andere winkels ook wel hebben hoor.
Nou dat doet een mens goed hoor even lekker in bad. Had net erg last van mn buik en was heeeeeeeeeel erg moe. Voel me stukken beter nu. Ga zo even met de hond lopen en kruip dan lekker in mn nest. Slaap lekker allemaal en tot morgen.. Liefs sappie
Jeetje dat is dan wel heel erg. Het lukt mij nog wel met me handen de deo in te drukken, maar buigen met vingers, dat is zo raar gevoel. Ik hoop dat het na de bevalling allemaal over is. Ik zal het zeker niet missen.
Sappie een bad doet wonderen he. Ik ga zo lekker douchen en ook in me bedje kruipen. Heerlijk hoor. Morgen weer vroeg uit te veren om te gaan werken
Hee allemaal, Robine mooi buikje hoor! Ook ik heb 2 nieuwe buikfoto's geplaatst. Volgens mij is t echt een megabuik of vinden jullie het wel meevallen? Kan ook door mijn houding komen (holle rug). Nou ja we moeten het ermee doen. Kelly: Leuk zeg de meubeltjes, kan me voorstellen dat je zit te springen om alles in te gaan richten. Senseemillia: Werkt het met zo'n brace (of hoe noem je zo'n ding) ik hoop dat het minder word, lijkt me echt vervelend om zoveel vocht vast te houden. Ga zo lekker douchen en mijn bedje in. Trusten.
Hoi hoi allemaal Femmy: ik heb je toegevoegd hoor Babydump: nee, geen reactie - ik ging vanmiddag nog even naar de markt, was tussen 3 en 5 dus niet thuis, maar geen gemiste oproep ofzo. Ik ga morgen ochtend dan maar weer bellen. Visje: Nee - toen we eraan kwamen waren ze al bezig met opruimen Normaal sluiten ze alles om 4 uur half 5, maar nee, vandaag een stuk eerder. Geen visje dus, mijn zusje heeft me wel getrakteerd op een Cornetto. Dat was ook heerlijk Kelly & Senseemillia: Jammer dat jullie zo veel last hebben van vocht. Nog een paar weekjes volhouden meiden! Kelly: Fijne gevoel dat je al een vaste datum heb voor de meubels he? Spannend allemaal. Robine: Weer aardig geslaagd voor de kleertjes lees ik. Nu kan het nog, volgende week ben je weer aan het werk. Leuke buikje trouwens!! Heb vandaag ook wat fotos gemaakt. Ik zal ze zo in de album zetten. Femmy: Laat je ons allemaal even weten wanneer de uitverkoop bij de zeeman is? Misschien kunnen we met ze allen ergens afspreken - lijkt me gezellig Zeeman, Wibra vindt ik geweldig winkels voor de babykleertjes. Ik vindt alles leuk, maar goed, ik moet nog neutraal blijven. Ik vindt de vlindertjes en bloemetjes heel leuk, maar de stoere jongens kleren zijn ook geweldig!! Ik koop nog alleen nog van de sokbroekjes, neutrale truitjes. Als de kleine eenmaal is, kan ik lekker gericht shoppen Sappie: Je brengt me op een goed idee - lekker even in bad. Ga ik zo doen. Kelly: De hangmat voor de box kan je idd kopen bij Prenatal. Ik heb er ook een gekocht - sandkleur. Weet niet meer uit mijn hoofd hoeveel het was.
Angela: Hoe was de receptie? Trouwens, lekker hoor, zo'n grote zaak bij jullie om de hoek. Bij ons is super de boer (en buurtwinkelcentrum) niet zo ver - lekker lopen. Ook dichtbij de basisscholen in de buurt, dus dat scheelt weer voor straks. Kelly: De buren van jou zijn heel lief, doet me denken aan onze buren die onlangs verhuisd zijn. Mijn man was altijd hun PC klusjesman zeg maar, en we kregen daar in ruil van lekker surinaamse eten. Dat mis ik nu wel hoor We gaan over een paar weken bij hun op visite om de nieuwe huis te bekijken. Ben benieuwed. Senseemillia: Hoe gaat het met je laptop? Heerlijk als het weer loopt he? Nou, volgens mij ben ik helemaal weer bij .. excuses als ik iemand vergeten bent. Ik ga nog even verder lezen op de forum terwijl badje loopt, en daarna lekker naar bed. Fijne avond allemaal Welterusten
Ook hier vanavond gebadderd! Zo heerlijk na de yoga direct het bad in. Robine en Saskia, mooie buiken hoor! Kelly en Robine, leuk dat de baykamer komt! Ik zal van de week weer even naar Babymax bellen om te vragen of alles al binnen is. Wij gaan de box ook meteen neerzetten. Kunnen de honden er al wat aan wennen. En we vinden het zelf ook wel leuk. Senseemillia, ik hoop dat de brace helpt. Ook duim ik voor je dat ze donderdag gaan beginnen met de verbouwing. Zal allemaal wel goed komen hoor. Enne pffff bijna twee uur naar je werk rijden. Kan me voorstellen dat je dichter bij huis wil werken. Zeker met de beeb straks. Ik rijd er met file een half uur over en dat vind ik echt max. Salomina, succes met Babydump morgen. Enne .......pannekoeken jammie!! Femmy, ook boerenkool is lekker! Maar net als Robine vind ik de verse het lekkerst. Ik ga m'n bedje in. Morgen weer om 6.45 op! Pim
p.s. Saskia - mooi buik hoor Wat gaat het allemaal hard he? Ik heb ook nieuwe fotos in mijn album gezet
Saskia & Salomina, mooie buiken hoor!! wat gaat het hard allemaal he! ik zal ook een buikfoto plaatsen van 26 weken. (binnenkort weer 1 met 28 weken).
Ik zat op BS Niet alleen lief! Veel mooier dan uit de winkel, natuurlijk (vind ik dan! ) Hoe was de yoga? Volgende week ben ik er weer, hoor. Hoe lang nog tot je verlof? Ik op de kop af vandaag 5 weken. Robine, zo klein is je buik ook niet! Ik had me er een heel andere voorstelling bij gemaakt. Wel lief buikkie, trouwens De mijne is wel een stukje dikker maar je moet maar zo denken, dikkere buiken hebben ook meer klachten van bv. spierverzuring in de benen. Bij ons staat de box ook nog niet. Ik denk dat die pas geplaatst wordt nadat ik bevallen ben. Het komt te staan op de plek van het kraambed en die komt beneden aangezien ik boven geen stromend water heb en schuine wanden waardoor het bed niet omhoog kan. Kelly, lastig dat vocht. Gelukkig gaat het ooit wel weg maar dat ooit lijkt heel ver weg nog, soms... Ik heb helaas geen tijd meer! Nog 1 dagje werken en dan een heel lang weekend Hebben jullie het trouwens ook zo extreem warm? groetjes Trutje
Nou ik had gisteravond laat last van de beeb! Hij/zij zat echt helemaal 'rechts in m'n buik. Ik kon amper bukken/zitten/staan. De rechter zijkant van m'n buik voelde helemaal beurs. Deed echt pijn. Op een gegeven moment maar aan m'n man aangegeven dat ik wel een goede en leuke manier wist om de beeb te proberen van z'n plaats te krijgen. Juist ja, zorgen dat je baarmoeder goed samentrekt . Het heeft goed geholpen, haha! Geen last meer daarna. Wat een bak he! Trutje, ik heb het de laatste tijd ook heel warm. Dat is echt iets van de laatste weken. Vind het niet zo erg, ben normaal een enorme koukleum. Pim
mogge allemaal Trutje: Ik heb het ook heel erg warm. Savonds zit ik gewoon in mijn hempje terwijl mijn man en zus een truitje aan heb. In bed schuif ik de dekbed ook elke keer opzij. Pim: Ik had er gisteren avond ook last van toen ik tv wilde kijken. Ben ik achter de pc gaan zitten, dat ging nog even wel, en slapen - tja - dat was een beetje moeilijk gisteren. Ik kon maar geen lekker houding vinden. Alles geprobeerd, uiteindelijk gewoon op mijn rug gelegen. Toen viel ik ineens in slaap. Gek is dat. Gisteren avond na het eten was het feest binnen in mijn buik. Mijn man had de grootste lol met de kleine. Hij kon hem/haar heel duidelijk voelen, en hij/zij draaide elke keer naar zijn hand toe. Echt schattig was dat. Duurde ongeveer een uur O ja, - heb van het weekend ook mijn nichtje gesproken die eerder dit jaar bevallen was van een mooi dochtertje. Ze zei op een gegeven moment had ze gekneusde ribben van alle geschop van de baby. daar moet ik niet aan denken. Net even babydumo gebeld en weer een bericht achtergelaten. Ik ben benieuwed. Ik ga even nu even een boterhammetje eten. Werkse voor degene die aan het werk zijn en voor de rest, veel plezier vandaag
Mogguh ! Ben heerlijk aan het genieten van de rust. Rick is op de psz, ik heb boodschappen gedaan en zojuist genoten van een kom warme chocomel met een donut. Een mens mag zichzelf best verwennen toch? Salomina: Wat schattig dat de kleine zo reageerde op je man en zichzelf telkens liet voelen, leuk !! Je buik is trouwens mooi gegroeid hoor ! Pim: Hihi, da's ook een methode. En ach, het is voor een goed doel, dat heeft je man er vast wel voor over Box; Die plaats ik pas tijdens mijn verlof. Het ding zou nu echt in de weg staan, en we moeten toch de kamer nog anders gaan indelen. Saskia: haha, ja die holle rug maakt wel veel verschil ja, maar het is een mooie buik hoor, maar ik vind het geen megabuik . Sappie: Heerlijk dat een bad zoveel verschil heeft gemaakt, wel fijn dat je daar dan van kunt genieten. Kelly: Leuk vooruitzicht zeg, en het fijnst is het natuurlijk als je zelf thuis bent als de meubels komen. Heb je anders wel iemand die in je huis kan wachten totdat de meubels er zijn, mocht je geen vrij krijgen? Verder kan ik niet meer teruglezen, ik ga nog ff op de bank hangen , doei!!!