November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Conny, geniet lekker van je rust! Heerlijk he om jezelf af en toe te verwennen.

Ik heb net babymax gebeld en alle spullen zijn binnen. We worden volgende week gebeld voor het maken van de afspraak voor de levering begin september. Om de een of andere reden kon dat nu nog niet. Maar ja, als ze maar begin september leveren, vind ik het goed.

Pim

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemorge..

Saskia; jij hebt idd een beste buik hoor !!!! Daar kun je niet meer omheen. Ik vind dat wel mooi, je bent gewoon echt zwanger !!

Trutje; Yoga was wel weer leuk. Gezellig dat je er weer bent volgende week !!! Ik ga per 2 oktober met verlof, dus na deze week nog 5 weken werken. Kan er echt naar uitzien, heerlijk gewoon !!!
    De extreme warmte waar je het over hebt herken ik niet, heb het eigelijk net zoals normaal.

Pim; lachen op welke manier jij de beeb van zn plek weet halen. Blijft een leuke bezigheid. Fijn dat je daarna minder/geen last meer had.
    Leuk dat je spullen binnen zijn. Het is zo september dus da gaat wel goed komen.

Conny; geniet maar lekker even van de rust. En die donut en chocomel, je hebt groot gelijk, verwen jezelf maar lekker !!!

Ik moet weer aan het werk...

Tot later.

XX

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Net even in mn pauze naar Zeeman geweest en ik heb ook het jasje met de paddestoel gekocht. Heb m in het bruin gekocht. Kan voor zowel een jongen als een meisje. Verder nog een leuk pakje bij de H&M gekocht en bij Vila Happ nog een wit mutsje met lime 'just born' erop. 70% korting dus hoefde maar 1.50 euro te betalen. Ze hadden bij Villa Happ 4 halen 1 betalen. Misschien iets voor degenen die het geslacht al weten.

Groetjes Sappie

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Nou ik post ook nog even snel wat...
    Ik heb erge last van harde buiken en vandaag had ik last van leek wel menstruatiekrampen, echt pijnlijk.
    Ik ben net klaar met werken maar ook helemaal brak!!
    Mijn laatste week bestaat echt alleen maar uit werken en slapen, hebben jullie dat ook?

Ik heb ook al een nieuwe buikfoto, moet hem alleen nog plaatsen.
    Heb alles wel een beetje terug gelezen...maar ga ff niet reageren op iedereen :oops:

Fijne dag allemaal... ;)

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Charissa: Klink heftig allemaal. Rust maar even lekker uit, en als je nog steeds last heb van de krampen raadpleeg de VK maar even. Sterkte meid.
    Sappie: Je bent me voor - ga zo dadelijk even naar dorp toe. Je maakt mij wel nieuwsgierig naar alle kleertjes :)
    tot strakkies allemaal :)

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Run op de paddestoelenjasjes!! Alle november kids lopen er straks mee! Ze zijn ook wel erg schattig. Heb je ook mt 56 gekocht Sabine?
    Hier zit geen Villa Happ in de buurt helaas.

Vanmorgen naar Vk geweest en alles was weer goed. Lage bloeddruk 100/60, komt ws door mn relaxte vakantie. Hartje weer gehoord en mn buikkie was keurig volgens de VK. Over 3 weken mag ik weer. Kreeg ook brief mee met hoe te handelen bij vliezen die breken etc. Komt nu wel heel dichtbij al hoor. Was gisteren aan t lezen in een zwangerschapsboek over de bevalling, maar dat kun je maar beter laten........te veel details :(

Ga ff in de zon op t balkon. Tot later allemaal. Rustig aan Charissa!

Liefs Robine

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Fijn dat alles weer goed was Robine!
    ik heb wel een jasje van de zeeman maar de paddestoel is er denk ik afgevallen hahaha

Veel plezier met shoppen zo Salomina!

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Dus in december een paddenstoeltjes meeting? ;)

Pim: leuk dat jullie meubels nu ook gaan komen! Wij hebben ze ook bij babymax gekocht, hopelijk is bij jullie alles wel goed. Wij wachten nog tot de onderdelen die niet goed waren omgeruild worden.
    Heb je ook een Tummytub erbij gekregen? :)

Ik ga zaterdag met mn moeder naar de lapjesmarkt om stof te zoeken voor een hemeltje. Mn moeder gaat dan een hemeltje maken. Ben net even langs wat babyzaken geweest om de maten op te meten.

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik heb maat 50 gekocht zie ik, misschien niet zo slim van me... nou ja voor 7 euro kan me niets gebeuren, dan komt er wel een jasje weer als de kleine er zo uit is.

Fijn dat alles oke was bij de vk. Ik zat laatst ook in een boek over de bevalling te lezen, idd niet meer doen. Wordt je niet echt vrolijk van.

Tot later..

xx

10. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Annemonique, ik heb een paar collega's die ook bij babymax zijn geweest en daar was het allemaal in 1x goed. Kennelijk heb je net pech gehad. Hopelijk lossen ze het snel en goed op.

Ik heb er geen tummytub bij gekregen, maar een wipstoeltje. Tummytub heb ik van m'n zus gekregen. Lijkt me trouwens wel lekker voor de baby, maar niet handig om echt in te badderen. Ik heb van m'n zus ook nog zo'n matrasje gekregen voor in bad. Daar kan de beeb op liggen. Ben erg benieuwd hoe de beeb dat vindt.

Wat mij betreft komt die meeting er wel! Harstikke gezellig toch!

Ik heb het boek veilig bevallen van Beatrijs Smulders, maar dat vind ik wel ok om te lezen. Moet ook zeggen dat ik niet echt tegen de bevalling op zie.

Pim

11. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hoihoi ben ik ook weer eens ik kon aldie tijd niet inloggen
    vorige week 3d echo gehad echt mooi ze lijkt op ruben
    vandaag vk geweest alles was goed de kleine ligt met de hoofdje beneden vanaf nu moet ik 1 keer over 3 weken komen en dan om de 2 weken
    de buik had wel een groei spurt gemaakt maar alles was goed
    ik zie dat jullie allemaal druk zijn met de babykamers en de jasjes haha
    ik heb nog heel veel jasjes loggen dus ik hoef het niet te hebben ben wel naar zeeman geweest en voor rubrn en de kleine heel wat gekocht
    ik zal kijken of ik de fotokan plaatsen van de kleine

12. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Miranda: Mooi dat alles goed was met jullie kleintje. Ben benieuwd naar de foto !

Charissa: Poeh, rustig aandoen hoor meid, harde buiken en krampen zijn echt een teken dat je rustig aan moet doen !!

Hihi, maakt iedereen die zo'n paddestoeljas heeft wel een foto straks als de baby's er zijn? Lijkt me een hartstikke leuk gezicht !!

Robine: Gelukkig dat bij jou ook alles weer goed was bij de vk. Haha, wel interessant om te lezen, zo'n brief over de bevalling, maar niet teveel over nadenken hoor :).

Ik heb het 's nachts idd ook heel snel warm. Ik vind het normaal gesproken zalig diep onder het dekbed weg te kruipen, maar nu word ik zwetend wakker.

Pim: Leuk vooruitzicht, begin september de meubeltjes in huis !

Vanmiddag toch nog even samen met Rick gaan slapen. Hij was bekaf van de psz en ik kon ook wel wat extra rust gebruiken. Vanavond heerlijk yoga, ik heb er zin in.

13. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Eindelijk weekend!!! :) Heb net lekker Robijn gekocht om de klaartes en lakentjes e.d. te gaan wassen. Daar geef ik mezelf een paar dagen de tijd voor. ;)

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    hahah jij schrijft het en ik dacht het...alle november babies een paddestoelenjasje..

Villa Happ zit in Amstelveen. Leuk en vooral groot winkelcentrum en zeker de moeite waard om een keer te gaan shoppen!

15. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Inmiddels ben ik ook weer aardig bijgelezen :)
    Warm is het he?! Ik heb het zo warm!!!!!!!!!!!!! Ik ben net een straalkacheltje, zowel 's nachts als overdag. Tot vervelends aan toe. Dat betekent vast dat de baby ook goed groeit aangezien het verbruikte energie is.
    Mijn buik is al bijna te klein voor de muppet. Soms ligt ie al mooi met koppie naar beneden maar dan opeens ligt ie ook weer zwaar in een stuit. Vervelend soms! Vooral omdat ik continu naar de wc moet voor erg kleine plasjes. Het spul van de dok begint ook te werken. Dat ging vanochtend ook helemaal mis :( Gatver. Daar kan ik nu ook wel weer mee stoppen dan Veel bananen eten denk ik! :D

Weet iemand trouwens waar ik een skippybal kan aanschaffen?

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou hier weer blij dat de dag erop zit!

Vandaag heb ik mijn vervanger ingewerkt/geintroduceerd bij diverse mensen. Hij gaat het sociale zaken verhaal van mij overnemen en ben blij dat ie er is want hij kan gelijk aan het werk.
    Hele dagen trek ik niet meer. Mijn manager vroeg vanochtend aan me of het niet beter zou zijn als ik me ziekmeld. Ze zei niet dat ik je weg wil hebben maar dat vocht is niet goed. Ah ja en dan de hele dag thuiszitten. No way. Heb gezegd dat ik eerder naar huis ga. Geen enkel probleem gelukkig.

Update verbouwing....jullie raden het al...het is wederom een dag uitgesteld. Vrijdag gaan ze nu beginnen. Ik wil er niet eens meer over nadenken.

Trutje lekker gaan genieten van je lange weekend! Hebben jullie nog plannen of is het gewoon rustig aan doen?
    En wat is BS??

Conny veel plezier met yoga vanavond! Lijkt me lekker even slapen 's middags..

Miranda ben benieuwd naar foto's van je beeb. Keek al in je album maar zag nog niets staan.

Annemonique leuk naar de lapjesmarkt!!
    Wij gaan vaak op zaterdag naar de bloemetjesmarkt op het Janskerkhof, ook altijd zo leuk.

Robine hoe lang was de brief?? Staan er veel instructies in? En welk zw.boek heb je?
    Ik heb een boek zwanger en een aparte van iets van de bevalling...nou die moet je dus NOOIT gaan lezen. Ik moest vorige keer huilen toen ik het las wat er allemaal kan gebeuren. Michiel heeft het boek weggelegd.

Charissa wel op jezelf letten hoor! Steeds die krampen is niet goed.
    Had je de vk al wel een keer erover gebeld (of heb ik daar overheen gelezen?)?

Ik ga even de voetjes ontlasten en op de bank met de beentjes omhoog.

Oh hoe gaat het bij julie met de navels?? Die van mij is nu echt helemaal plat en soms lijkt het alsof ie bol wordt (afhankelijk van de draaikont in mijn buik..hahah).

Liefs Senseemillia

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Trutje die stuitligging is idd nogal irritant voor de blaas. Ik moet ook tig keer per dag naar de wc maar er komt bijna niets... :cry: .

Warm hier valt overdag wel mee, maar idd 's nachts in het bedje wel warm. Slaap sowieso voor geen meter de laatste tijd. Kan gewoon mijn draai niet vinden..

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en die bouwmannen gaan trouwens al om zeven uur beginnen :confused: . Ik had wel verwacht vroeg maar dit is heeel vroeg. Aankomende maand dus extra vroeg op denk om zes uur ofzo...

19. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Oops, schreef ik BS? haha zo noemde ik het altijd Bullshit.. maar ik bedoelde BZ :) Publiekszaken dus...

Mooi dat je zo in overleg ietsje rustiger aan kunt doen. Pak het aan als het je niet meer lekker af gaat! Maar zolang je je op je werk nog beter voelt dan thuis zou ik ook blijven hoor.

Mijn vriend werkt de rest van de week gewoon. Ik wil de laatste dingen afronden, kleertjes wassen en strijken en ik heb nog een hele grote andere waslijst.
    Ik denkdat ik toch weer druk druk ga doen. Als ik het niet doe doet niemand het en dat kan ook niet!

Weet jij waar ik een skippybal kan kopen?

20. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    ah mijn hele diepe navel... het einde daarvan komt al een tijdje in zicht. Heel grappig ;) Ik geef het nog een week of 3, dan issie helemaal plat denk ik.

Deel Deze Pagina