Ah BZ is leuk. Zo afwisselend. Heb het even gedaan een maand of drie iemand vervangen voor drie maanden was dat. Maarreh laatste dingen afronden?? Nesteldrang??? Hmm skippybal kun je denk ik kopen bij de grotere speelgoedwinkels? Je hebt toch van die grote toys r us (tenminste hier in Utrecht zit er een).
Hai daar ben ik weer ... en ja jullie raden het al : ik heb ook de jasje gekocht. Kon het niet laten. Ik heb het in lime groen gekocht. Verder ben ik ook geslaagd voor wat andere kleertjes, best wel een tas vol voor 35 euries. Is niet gek. Leuke pyjama, bruine/wit setje (broek, vestje, romper, t-shirt) donkerblauw/wit setje (broek en vestje), en nog een paar lange mouw t-shirts. Met een tevreden gevoel weer naar huis Laat de paddestoelen meeting maar komen. Ik maak zeker een foto met de kleine. Sensemillia: Fijn dat je eerder naar huis mag. Toch een fijn gevoel is dat he? Ik heb nog een aardig navel, het is wel ondiep, maar zal niet lang duuren. Buikje heeft de laatste paar dagen weer een groeipsurt gehad. Oei 7 uur is wel erg vroeg inderdaad. Maar, dan zijn ze ook vroeg in de middag klaar toch? tegen 4 meestal. Conny: Veel plezier bij yoga vanavond. Niet vergeten he? Angela: Niet vergeten dat morgen markt dag is. Trutje: Heerlijk lekker lange weekend voor de boeg Miranda: goed om te lezen dat jij ook weer goedgekeurd bent bij de vk. Bij jou gaat het hard als je nu al over 3 weken mag, en daarna omde 2 weken. Het wordt steeds dichterbij. Hebben jullie dat ook dat de nagels zo snel groeien? Ik moet om de anderhalf week weer bijknippen, of telkens weer bijvijlen. Die van mij groeit het echt snel. Wordt wel moeilijker om mijn teennagels elke keer te knippen. Nou ga even wat verder lezen op de forum, en dan mijn zusje helpen met eten koken. Lekker aardapple, bloemkool met witte saus en gehaktballen. Wat eten jullie allemaal vanavond?
vandaag eten we; aardappelpuree uit de oven met braadworst en zelfgemaakte appelmoes! (honger). mijn navel zit ook al zo goed als dicht en steekt af en toe naar buiten
Oh haha ik zou ook bijna nu naar de Zeeman gaan... Ben benieuwd naar die jasjes. Heeft iemand een foto daarvan in het album?? Flink geshopt Sal! Hier groeien de nagels misschien wel snel, maar door de stress van verbouwing bijt ik ze nu (doe ik normaal nooit). Hmm en wat we eten vanavond..ik weet het eigelnijk nog niet. We hebben nog aardappeltjes in schil, met een vleesje en spinazie. Maar we hebben ook nog roerbakgroenten met kip. Mijn man komt dadelijk thuis dus ik vraag het hem...
Heb even het paddestoelenjasje voor je op de foto gezet en in mn album geplaatst. Tevens een nieuwe buikfoto !!! XX Sappie
Hallo allemaal, Saskia: Flinke buik hoor, maar wel mooi. Je kan mooi zien dat je zwanger bent. Salomina en Femmy: Jullie hebben ook een mooie buik Trutje: Lekker hoor een lang weekend. Zou ik ook wel willen. Het extreme warm hebben, herken ik ook. Ook overdag he. Zo vervelend. Soms heb ik gewoon van die opvliegers. Pim: Ik moest wel lachen hoe jullie de beeb van zijn plek af krijgen. . Maar het heeft geholpen toch. Mooi is dat. Heb je zelf nog een pleziertje ook Robine: Fijn dat alles weer goed was bij de vk. En bijna weer werken he. Dat zal wennen zijn voor je. 4 weekjes en dan weer met verlof. Senseemillia: jeetje wat balen met die verbouwing zeg. Goed van je dat je eerder naar huis toe gaat. Wel lief van je bazin zeg omdat voor te stellen. Dat zie ik mijn baas echt niet doen hoor. Nou moet ik zeggen, dat ik ook niet thuis zou kunnen zitten hoor. Of ik nu thuis last heb of op me werk. Of het zou echt niet meer gaan. Hoe gaat het met die brace die je van je collega heb gekregen? Sappie: Mooie buik heb je. Wat betreft het jasje bij Zeeman. Ik wil hem ook hebben!!!!!!!!! Zag de foto bij Sappie. Ik ga van het weekend even kijken. Ik hoop dat ze hem nog hebben. Ik ken eigenlijk alleen maar een Zeeman bij het Alexanderium in Rotterdam. Ze zullen ook wel eentje in het centrum hebben, maar dat is iets verder weg. Verder gaat hier alles zijn gangetje. Vandaag weer fysio gehad. En ik ben in me rug aan de bovenkant gekraakt. Ik hield het gewoon niet meer van de pijn. Het is nu wel iets verlicht, maar nog niet helemaal weg. Volgende week weer verder met de therapie. Ik hoop zo echt dat het helpt. Nou meiden ik ga nog even hangen op de bank. Liefs Kelly
Zo hee wat is er weer veel geschreven! Leuk zeg dat paddestoelenjasje! Ik ga morgen ook ff naar de Zeeman, wat ondergoed halen voor Rick, misschien dat ik m ook wel koop dat jasje, ik heb een jasje maar das maat 62 dus nog wel erg groot, kunnen we straks alle babies op de foto zetten met hetzelfde jasje aan haha. Trutje: Dat warm hebben heb ik ook vreselijk last van vooral 's-nachts inderdaad. Dan dekbed weer weg dan weer over me heen, word er gek van af en toe. Salomina: mooie buik ook hoor! Ook een lieve foto van je man met de baby (in de buik dan weliswaar) samen. Conny: Heerlijk he als ze weer naar de psz mogen, ik geniet dan ook altijd ff hoor van een momentje voor mezelf. Sappie: Jij hebt ook een mooi buikje hoor! En wat leuk dat jij dat jasje er voor ons ff opgezet heb. Pim: Leuke manier zeg om de beeb van zijn plek te krijgen........haha. Vandaag samen met mijn moeder alle kasten opnieuw ingeruimd, de spulletjes van de baby hangen er nu ook in, heerlijk geeft toch weer een opgeruimd gevoel! Dames ik ga douchen en naar bed! Trusten allemaal!
Hey meiden, Sow hey, wat hebben jullie weer veel geschreven ik ga proberen zoveel mogelijk reacties terug te geven Senseemillia: Jij hebt een superbaas!!! Echt lief dat ze het toch voorsteld/voorlegt dat je kan stoppen als t niet meer gaat. Balen van de dag uitstel van verbouwing en 7 uur beginnen das wel héél vroeg!! Mijn navel begint al naar buiten te ploppen, ik vind dat zo grappig uitzien Trutje: Veel plezier met het wassen van de babykleertjes, is zo'n leuk werkje!! Geniet verder van je lange weekend en de rust. Conny: Hoe was de Yoga??? Salomina: Haha t jasje is zooo leuk he. Bij Zeeman kun je inderdaad goed shoppen voor weinig geld vind ik, altijd leuk eens binnen te lopen. Haha morgen inderdaad de markt, maar kan al niet meer gaan Zodra de dames op school zitten moet ik eerst naar ons winkeltje wat spulletjes ophalen en dan gauw naar huis en boven beetje poetsen, want met die meiden erbij lukt me dat nooit echt. Nagels groeien hier inderdaad ook vrij snel!! Vandaag had ik gekookte aardappeltjes, verse broccoli en verse worteltjes en een kabeljauwstukje gemaakt. Het was erg lekker al zeg ik t zelf en mijn stukje vis toch een beetje gehad dus Sappie: Ik heb dus ook die bruine, ik vind hem zo superlief, ben er helemaal verliefd op haha. Kelly: Balen joh dat je zo'n rugpijn hebt Fijn dat de fysio tenminste iets verlicht, neem verder goed je rust hoor!! Saskia: Leuk joh dat alle kleertjes nu hangen en opgeruimd zijn, ik kan bijna echt niet meer wachten totdat ik het kamertje hier heb, maar moet toch nog ff geduld hebben. Douche en slaap ze lekker Nou, gisteren dus de receptie gehad en voelde me bijna een atractie Mensen die ik niet kon keken me aan alsof ik 1 of ander.........was. Vooral de dikkoppen kunnen je soms zo aankijken :x Andere mensen die ik wel kon zeiden: ow ennuh, nummer 3??? Tja je moet er maar zin in hebben en denk je dat je dat aankan dan, je hebt er toch al 2???? Ben benieuwd hoelang dat goed gaat, want dat zal zwaar worden voor je. Nou echt ik stond op springen!!! Nu wist ik weer precies waarvoor ik 3 jaar geleden gestopt ben daar met werken #-o Vanmorgen naar de officieële opening geweest en dat vond ik zo mooi, mijn nichtjes (dus hun 2 dochters ) mochten de slingers doorknippen en de winkel dus openen voor de klanten. Zo lief, maar ze hadden de slinger nog maar net doorgeknipt en ze stonden al bij mij en mijn jongste meid en hebben mij geholpen boodschappen doen haha. Mijn schoonbroer en schoonzus stonden echt ff te kijken van huh T is me gisteren wel wat teveel geweest denk ik, want ben vandaag niet echt in mijn beste doen geweest, veel last van harde buiken en voelde me supermoe. Vanmiddag dus ook lekker 2 uurtjes op de bank geslapen, heerlijk!!! Ik ga snel even verder lezen en dan ook douchen en slapen. Sorry als ik meiden ben vergeten, maar kon helaas niet verder teruglezen Liefs Angela.
En ook in de Binnenhof in Ommoord. Kijk ff op deze site www.zeeman.com ff postcode intypen en je ziet ze die in de buurt zitten bij jou! Succes! Lachuh al die paddestoelenjasjes. Laten we er zeker allemaal een foto van maken als de kleine em aan heeft! Heb vanavond poffertjes gegeten en heb me toch een pijn in mn buik ervan, zijn ook net sponzen. Je hebt trek, eet als een idioot ervan, drinkt er wat bij en je ontploft bijna. Komt ook door de fruitsalade toe, dat vult ook lekker. Trutje: Skippybal idd in speelgoedzaken en anders in sportzaken. Weet ook niet of je zo een bal moet hebben met handvaten eraan, lijkt me niet echt prettig. Deze site verkoopt ze, speciale gymballen www.sportartikelen-shop.nl Kan ook ff googlen en dan gymballen intypen, dan zie je de medisch verantwoorde ballen! Angela: Brutaal he sommige mensen die zich met je leven bemoeien en van die opmerkingen plaatsen over 3 kinderen etc. Waar bemoeien ze zich mee?! Senseemillia: Succes met t verbouwen vanaf vrijdag. Kan de rest niet teruglezen, sorry! Weltrusten, Liefs Robine
Mogge, Saskia: Alvast veel plezier bij de Zeeman Het gaat je vast wel lukken vandaag De warmte herken ik al te goed als ik in bed lig. We hebben zelfs de raam ook een stuk open, maar dat helpt niet tegen mijn warmte. Dekbed aan, dekbed af, ik voeld me net als Karate kid - met wipe on, wipe off. Robine: Poffertjes - heerlijk. Jammer dat je daarna wel pijn in je buik heb overgehouden. Is de pijn al weg nu? Angela: Grappig dat je nichtjes gelijk na het knippen bij jou weer stonden. Schattig is dat. Tja en dat mensen overal mee gaan bemoeien, het houdt nooit op. En wij maar blijven lachen Jammer van de markt vandaag, maar idd je hebt je visje al op Conny: Hoe was yoga? Lekker ontspannen thuis gekomen? Heerlijk dat je alle kleren al heb ingeruimd. Ben je nu helemaal klaar met de babykamer? Kelly: wat jammer dat je veel last heb van je rug. Ik hoop voor je dat de therapie helpt volgende week. Sappie: Leuke buikje!! Senseemillia: Jammer dat het weer een dag is uitgesteld. Ik kan me voorstellen dat je nagels nu aardig kort zijn door dit gedoe. Ga nu even verder met de babykamer. Vandaag beetje schuuren, en dan alles klaarzetten zodat we de muren kunnen egaliseren, en misschien de plafond witten - als ik dan nog fit ben. Spreek jullie later weer Bij de koffie waarschijnlijk.
Succes Salomina! & goeiemorgen allemaal! het beloofd weer een lekkere bewolkte dag te worden gisteren lag ik op de bank en ik keek naar mijn buik en dacht; oh mijn god is die in 1 dag als een gek gegroeid? wat gaat het hard he alweer 28 weken!.
Om heel eerlijk te zijn wilde ik ook zo'n jasje kopen vorige week. Maar ik heb een allerschattigst blauw jasje van MEXX gekregen van iemand. Leek me dus een beetje overbodig. Misschien doe ik het alsnog wel alleen voor de foto Bij de Hans hebben ze ook heel leuke jasjes voor knulletjes. Donkerbruine ribcord. Zag er degelijk uit!
Jemig wat is er veel geschreven. Eén avond niet op de site en een paar pagina's verder. Senseemillia, wat aardig van je baas, maar ik kan me voorstellen dat je het fijner vindt eerder naar huis te gaan dan te stoppen. Heb je dan echt zo veel last van het vocht? Ik merk nl. wel dat mijn handen en m'n gezicht wat dikker worden nu, maar hoe zit dat dan bij jou? Balen van die verbouwing zeg. Levert ongewild toch veel stress op. Hopelijk gaan ze morgen van start. Salomina en Trutje, leuk he kleertjes wassen en kasten inruimen. Ik heb de kleertjes laast ook al een keer gewassen. Ze zitten nu in dozen en straks als de kast er is gaat het de kast in. Kan ik in m'n verlof nog ff een keertje wassen..... soort van nesteldrang?? Robine, mmm poffertjes! Ik heb trouwens sowieso dat ik nadat ik heb gegeten op knappen sta. Trekt wel weer weg na een kwartiertje, maar voelt niet zo fijn. Conny, ben je de yoga niet vergeten?? Sappie, mooie buik! Ik heb ook weer een foto gemaakt, maar moet 'm nog even in m'n album zetten. Voor degenene die nog naar Zeeman gaan: veel plezier!! Ik heb er laatst ook wat leuke rompertjes gehaald. Blauw/wit en roze/wit gestreept. Heel schatting en voor geen geld. Ik ga denk ik morgenmiddag vrij nemen. Zaterdag hebben we de hele dag een bruiloft. Dan vliegt het weekend zo om en ik merk nu wel dat ik het fijn vind om af en toe even wat rustiger aan te doen. Kan ik morgenmiddag even rustig boodschappen doen enzo. Pim
Mogguh ! FF snel tussendoor op het werk.... Gisteravond ben ik gelukkig idd de yoga niet vergeten, heerlijk hoor ! Ik merk wel dat ik me zowiezo rustiger moet houden. Gisteren na het stofzuigen en boodsch. doen, had ik weer een harde buik en dan moet ik me de rest van de dag rustig houden. En elke dag dat ik gewerkt heb, kom ik met een harde buik thuis dus kan ik niet veel meer doen. Maar goed, in de gaten houden dus en weinig keuze om in tempo te zakken, grr... Salomina: Nee, ik ben nog niet klaar in de babykamer. De muren moeten eerst geverfd worden door mijn schoonvader, daarna kan ik gaan behangen. En dan heb ik pas ruimte om de wieg van zolder te halen en opnieuw te bekleden. Dus ik houd mezelf nog wel even bezig Senseemillia: Grr, heel frustrerend dat de verbouwing weer een dag is uitgesteld. Ik ga echt hard duimen dat ze morgen wel beginnen !! Je hebt echt een superlieve bazin dat ze zelf voorstelt dat je rust neemt. En perfect als je het zo kunt oplossen door wat kortere dagen te werken. Angela: Pff, zo dom zulke opmerkingen. Die mensen snappen niet dat voor de een het gezin compleet is bij 1 kindje en dat dat bij jullie dus anders is en heel blij zijn met een 3e kindje. Wel gezellig dus, maar hopen dat je vandaag wat rustiger aan kunt doen. Kelly: Ik hoop idd voor je dat de fysio helpt, niets zo erg als een zere rug, zeker tijdens de zwangerschap. Mijn navel wordt ook steeds platter, toch eens aan Werner vragen, staat me helemaal niet bij dat dat vorige keer zo was Ik ga weer eens wat nuttigs doen, tot later !!
Oeps, twas toch een beetje te vroeg van mij vanochtend. Die berichtje voor Conny was eigenlijk voor Saskia bedoeld ... dus .. Saskia: Heerlijk dat je alle kleren al heb ingeruimd. Ben je nu helemaal klaar met de babykamer? Enne Conny: Blij om te lezen dat je yoga niet vergeten was. Harde buiken - lastig he? Ik let er ook altijd op dat ik niet te veel doe. Daarom duurt het ook zo lang met de babykamer. Ik doe elke dag sochtends een paar uur werken in de kamer (met thee breaks er tussen in hoor), daarna even op forum lezen / lekker chillen, en dan even boodschappen halen/winkelen om alles weer los te werken (wordt dan wel een beetje stijf begin van de middag). Eenmaal thuis, even lekker rusten voordat ik aan koken begint. Maar goed, ik heb een luxe leven omdat ik thuis ben (nog zonder kinderen) dus die tijd kan ik me wel veroorloven. Ik merk wel dat als ik niet ieder uur ongeveer een pause neem, dat mijn buik wel aangeeft: hard=rust. Pim: Ik heb mijn baby kleertjes nog niet gewassen hoor. Mijn kamertje is ook nog niet af, ik denk dat je iemand anders bedoelde. Je hebt gelijk hoor, even een middagje vrijnemen. Want voor je het weet is de weekend heel gauw om. Dat zie ik ook aan mijn man als ie niet een hele middag of liefst een dag voor zichzelf neemt. Dan is ie maandag avond kapot. Nou, ik ga even thee maken even rusten, en dan weer verder met de kamertje. Het schiet al op. O en hier regent het weer
Goeiemorgen allemaal.. Oh jullie conny en salomina hebben ook wel veel last van harde buiken he... Ik heb het ook vaak, vind het wel heel moeilijk om een stap terug te doen, hebben jullie dat niet? Nou dan moet ik ook maar ff naar Zeeman Ik heb een paar dagen geleden met mijn moeder ook lekker geshopt, veel babykleertjes gehaald voor heel weinig geld. Onze beeb heeft het kledingkastje al bijna vol En dan heb ik zelf haast niets gehaald. Wij gaan eind van deze maand een box kopen, mijn schoonzus wil dat graag kado geven. We zetten hem dan ook gelijk op. We hebben hele weekend gezocht voor leuke disney of winnie the pooh posters. Weer niets gevonden. De babykamer is al klaar vanaf week 22 alleen kunnen we gewoon niets leuks voor op de muren vinden. Kelly Heb je nog heel veel last van de rug? En gaat het werken nog wel? Ik moet aankomend weekend nog werken en in september nog 1 weekend en dan ben ik er tot half februari vanaf. Heerlijk elk weekend met mijn lief hahaha Ik heb nu ook 3 dagen zulk ontzettende krampen en bandenpijn. Ik zit soms naar mijn buik te kijken dat die zo ineens is gegroeid deze afgelopen dagen. Nu groeit de buiken allemaal, mooie buikfoto's allemaal. Nou ga nog ff liggen en daarna douchen en naar het werk... lekker tot half 10.