die tip was van mij (natuurlijk ) zo wat een buien zeg maar lang leve het nieuwe regenpak!. ik heb ook nieuwe buikfoto's! Morgen is het zover dan krijgen we onze 2e pretecho ben weer zo benieuwd hoe ze er nu uitziet!!
Mooi buikje Ze worden bij iedereen steeds mooier he? Alvast veel plezier morgen. Ben benieuwd of er veel verschil is.
bedankt en dat zal ik morgen natuurlijk wel laten zien of er veel verschil is! we mogen lekker vroeg om 9 uur.
Femmy mooie buik zeg! Wow en morgen een echo.....ahhhh. Echt leuk hoor. Zou je ook niet iedere week willen? Wij gaan donderdag jippie!! Hier geen regen trouwens....gelukkig maar! ben aan het werk nu thuis is wel lekker. alleen dus af en toe berichtjes checken hier..
Vinden jullie dat ik veel kleren heb gekocht? Ik vindt het wel meevallen hoor. Ik ben echt zo een waarbij als er iets op de kleren zit, dat ik het de volgende dag niet meer aantrek maar gaat gelijk de was in. En met de kleine, tja, weet niet of het hard zal gaan met de kleertjes of niet. Vindt ik wel prettig als ik voldoende schone kleren achter de hand heb als er wat is, als de kind nou 3 x per dag alles onder heeft gepoept dan ben je heel gauw door de kleertjes heen. En elke dag wat anders is ook leuk Femmy: mooie buik hoor. En is het alweer morgen dat je voor de echo gaat? Jeetje wat is dat wel snel rond zeg. Ben echt benieuwed naar de fotos morgen. Trutje: wat een dag voor je. Veel sucess!!
alleen maar leuk al die kleertjes Salomina! ik zal dit weekend eens een foto gaan maken van al mijn kleertjes bij elkaar, denk dat ik me rot schrik! tassenvol staan er al in het kamertje, alleen moeten we nog wat meer broekjes kopen!
Morguh Lady's, Salomina: Je hebt een mooi lijstje hoor, denk niet echt dat het teveel zal zijn, die kleintjes doe je meestal toch iedere dag wat anders aan, als t niet is omdat het vuil is, dan is het wel omdat het gewoon zo ontzettend leuk is Trutje: Veel succes vandaag met bloedprikken, t enige rotte wat ik er meestal aan vindt is dat je soms zolang zit te wachten voordat je aan de beurt bent Wel goed dat ze je goed in de gaten houden ivm de achtergrond van je moeder, beter een keer teveel checken dan een keer te weinig. Senseemillia: JIPPIE!!!! Ik juich helemaal met je mee dat ze eindelijk zijn gestart, ben superblij voor je!!! Zal; toch wel een last van je af zijn nu of niet?? Er zit in ieder geval schot in de zaak en dat lucht meestal wel op. Hopenlijk blijft het droog en kunnen ze goed doorwerken. Charissa: Veel plezier bij de Zeeman en veel plezier bij Ikea. Balen dat de zuiger nu kapot gaat, maarja goed excuus vandaag ff lekker rustig aan te doen. Mooie buikfoto trouwens Femmy: Spannend!!! Ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe foto's van je fotomodelletje En inderdaad zou er iets veranderd zijn??? Heel veel plezier morgen!!! En ook al zo'n supermooi buikje Ik heb afgelopen nacht supergoed en lekker geslapen. Hoe anders je je dan al voelt he. Helaas heb ik dus wel last van obstipatie , maarja was al nooit iemand die iedere dag kon gaan, dus was te verwachten dat t nu nog ietsje erger zou worden, vanavond maar eens een lekker frietje speciaal met een frikandel speciaal eten haha, misschien dat wat uitjes me zullen helpen. Ik heb wel nog last van harde buiken (en dan heb ik nog niks gedaan als alleen ff snel naar de stad), maar de kleine heer is wel ontzettend druk en heeft geloof ik wel al 10 koprollen gemaakt, volgens mij raakt mijn buik daar ook wat van overstuur rugpijn is gelukkig wat beter. Vanmiddag krijg ik eerst t zoontje van mijn vriendin voor 2 uurtjes hier en wat later komen mijn 2 nichtjes, daarbij mijn 2 eigen meiden, dus volle bak, ben vandaag dus ff kinderleidster haha. Vanavond op kraamvisite, alleen t kindje is al bijna 7 maanden Toen de kleine net geboren was zaten wij in een drukke periode van de zaak en daarna was ikzelf zwanger en is het allemaal een beetje vergeten Allemaal een hele fijne dag en tot strakkies!!! Liefs Angela.
Goeiemorgen ! Nog even een rustig moment voordat ik Rick van de psz ga halen. Trutje: Niet abnormaal hoor, dat je naief bent. Dat was ik de vorige keer ook, maar zo leer je telkens wat bij. Dat is een heel heen-en-weer gerij voor het bloedprikken maar goed, beter voorzorg idd. Salomina: Ik vind niet dat je veel kleertjes hebt hoor. Tja, het is niet weinig, maar met een beetje 'pech' spuugt je kind regelmatig en heb je 3 stelletjes kleding per dag nodig (ik spreek uit ervaring ) en dan ga je vlot door je voorraad heen. Tussen maat 56 en 62 zit niks in, dus je voorraad is compleet . Rompertjes met lange mouwen: Heb ik niet gekocht, ik houd het denk ik bij rompertjes met korte mouwen en dan een shirt met lange mouwen erover. Maar als onze dame een koukleum is, ga ik ze zeker halen. Senseemillia: Joepie, ze zijn begonnen. He heerlijk meid, wat een opluchting. Ben benieuwd hoe snel alles nu gaat. CSI kende ik idd ook al, maar was toch wel een leuke aflevering. Angela: Haha, met 7 maanden op kraamvisite. Ach, de beschuit met muizen zullen er wel niet meer zijn, maar die kun je straks zelf genoeg eten . Femmy: Mooie buik idd ! Veel plezier morgen ! Obstipatie is hier trouwens ook aanwezig, bah. Heb nog niet echt iets gehaald of geprobeerd ervoor hoor, maar fijn is het niet. Ik ga eens afsluiten en Rick ophalen. Vanmiddag naar de vk, kunnen we het hartje weer horen, yeah !
Femmy; mooie buik hoor !!! Heel veel plezier morgen bij de echo !! Ben zeer benieuwd naar de foto's. Salomina; hoe meer kleertjes, hoe leuker !! . Ik heb ook al best wat. Vind het ook leuk om de kleine iedere dag wat anders aan te trekken. Senseemillia; Wat fijn voor je dat ze eindelijk zijn begonnen !!! Hoef je je daar niet meer zo druk om te maken. Angela; dat wordt feest vanmiddag met al die kids !! Obstipatie is lastig, misschien helpt het patatje en fricandel Hoop het voor je !! Veel plezier vanavond op 'kraam'bezoek. Nog een paar uur werken en dan heerlijk weekend !!!! Tot later.. Liefs sappie
Angela: Blij om te lezen dat het beter gaat met je. Maar obstipatie ... ik hoop dat de uien helpen vanavond Klinkt als een lekker drukke dag vandaag, met al die kindertjes. Wel gezellie!!! hihihihi, ik dacht ook dat het niet teveel was. En ze zijn idd zo schattig!! De jasje van de zeeman was het duurste, de rest heb ik voor onder 4 euro per stuk gehaald, dus ik ben er best wel blij mee Charissa: Jij heb ook een mooi buikie hoor. Veel plezier met shoppen vandaag. Ik heb net de briefje van prenatal in de bus gekregen. Ik mag de blijedoos ophalen Yippeeee .. ben heel erg benieuwed. Heb net even gebeld, en ze hebben voldoende op vooraard. Strakkies even weer naar het centrum.
Ja de cursus was leuk! Wel ff wennen nog, want je kent elkaar natuurlijk allemaal niet. We zijn met 6 stellen. We hebben na de kennismaing vooral veel uitleg gekregen over o.a. de bevalling en als laatste nog een ademhalingsoefening gedaan.
Mogguh allemaal, Zo ff snel nog wat schrijven en dan ga ik echt s wat doen. Ben een beetje lui vandaag ach mag toch ook wel s? Trutje: Succes met bloedprikken, is idd wel verstandig dat ze het in de gaten houden toch? Conny: Gelukkig weer wat van de schrik bekomen meid! Smillia: Jippie eindelijk het begin is er! Kan me voorstellen dat je blij bent hoor! Charissa: Mooi buikje hoor! Femmy: Ook jij een prachtige buik, en leuk gedaan zo die buiken op een foto! De spijkerbroek die jij aanhebt heb ik ook, hij zakt bij mij elke keer af! Onzeker meisje: Kom maar gezellig meekletsen hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Rot dat de zwangerschap zo slecht begonnen is, ik was ook wel misselijk maar gelukkig niet zo als jij........ Annemonique: Vond het gezellig ff te kletsen op MSN! Angela: Prettige dag met al die kids! Gezellig toch. Hoop dat de obstipatie over gaat. Salomina: Leuk hoor al die kleertjes en dat alles voor zo'n klein bedrag, het blijft leuk he? Nou meiden nu ga ik echt afsluiten! Groeten maar weer.
hahaha Saskia die spijkerbroek zakt bij mij ook snel af, heb er wel een shaaltje omheen maar de andere die ik heb is beter!
Jeetje ik hou t niet meer bij. Salomina: Vast wel genoeg kleertjes in huis, al schik ik nu wel van de hoeveelheid die ik inmiddels in huis heb Senseemillia:Lange leve de verbouwing! Fijn hoor, dan eindelijk toch kamperen! Femmy: Waar zijn de foto's!! Schiet eens op, 8) Mooie buik trouwens Charissa: Ook lekker gegroeid inmiddels Angel:Veel plezier vanmiddag Conny: Was alles weer goed bij de VK? Salomina: Ben je blij geworden van de blije doos?? Saskia: Lekker lui is niks mis mee hoor, ben ik al weken Annemonique: Vond manlief t ook interessant? Nou k ga ff wat doen.........tot later. Liefs Robine
Ik heb zelf een gedichtje gemaakt over mijn zwangerschap; Eerst voel ik haar bewegen, maar niemand die het ziet, Ik ben nu nog de enige die van haar geniet. De weken erna begint mijn buik steeds meer te bewegen, Nee, ons meisje is alles behalve verlegen. De tv staat wel aan, maar onze ogen zijn op mijn buik gericht, Om ons te laten glimlachen voor het bewegingsspel wat ze verricht. Onze handen op mijn buik worden snel beantwoord met een aanraking van binnenin, Dit is ons wondertje waarvan wij zo genieten, en dit is pas het begin!. wat vinden jullie ervan?
Femmy: Mooi gedichtje hoor. Robine: hehehe ja ik ben wel blij - maar heb de doos nog niet opgehaald hoor. Doe ik straks - ga dan mijn zusje wegbrengen, mijn man ophalen, doos ophalen, verf kopen, boodschappen doen en dan weer naar huis. Zo hoef ik dan meer een keer auto rijden. Ben wel heel benieuwed. Annemonique: Ik ben benieuwed hoe het met ons gaat a.s. maandag. Ik denk ongeveer hetzelfde als bij jou, eerst even kennismaken met de anderen. Waren jullie dan echt volop bezig 2 uur lang? Hoe vondt jou partner de cursus? Saskia: Lekker rustig aan doen vandaag hoor! Het mag zeker wel. Ik gun je een lekker luie dag toe Sappie: Nog even de paar uurtjes volhouden, en dan lekker genieten. Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend? Conny: Ik vondt het al raar toen ik de kleertjes aan het bekijken was dat er niks tussen 56 en 62 zat. Ik had echt zoiets van .. eeuuhhmmm .... maat 58 of 60? eigenlijk niet gezien in de winkel. Hehe nu weet ik dat ik wel voldoende heb, en we krijgen toch straks veel van de familie. Straks heb ik een grotere kast nodig .. hahaha. Ik hoop dat de obstipatie bij jou ook gauw overgaat. Ik zou ook niet weten wat wel zal helpen omdat ik tot nu toe nog geen last van heb (even afkloppen). Sterkte !!
Ik heb de doos net opgehaald. Hartstikke leuk en ook zo netjes verzorgd! Ik was erg blij met die eerste pampers die er in zaten. Ik zat net te twijfelen of ik die nou moest gaan kopen alvast of niet Ik voel me nu best wel een blije doos! Ik heb er helemaal geen moeitje mee. Het is voor een goed doel! Femmy lief dat gedichtje <3 *smelt* Ik vind dat je word overspoeld met info over van alles rond je zwangerschap. En nog steeds heb ik het idee dat ik niets weet. Ik ben nu al kapot van dat heen en weer gefiets naar de stad. Nog maar 1x om 3 uur en dan heb ik dat ook gehad. Hopelijk is alles goed met mijn bloed en zo niet is het toch mooi dat we het weten!? Succes bij de VK! Angel79: Succes met je verstoppinkjes! Ik was gelijk aan de beurt hoor, ik had er een speciaal briefje voor meegekregen zodat ik niet hoefde te wachten.
He Femmy; ik vind het een heel mooi gedichtje !!! Knap van je !! Het is ook precies zoals je het in je gedicht omschrijft, echt zo bijzonder.
Wij hebben de 2 uur vol gemaakt ja, de tijd gaat echt snel voorbij. 1 pauzetje tussendoor gehad. Ook mn vriend vond het wel leuk en informatief! Het is natuurlijk ook leuk om de mannen te horen, hoe zij alles vinden enzo Jij gaat de cursus in Utrecht doen toch? Wij doen ws 1x in Zeist mee, aangezien we de 3e keer missen omdat we dan met vakantie zijn. Laat die derde les nou net de massageles zijn Femmy: mooi gedichtje hoor!