November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    goeidmiddag ,

ik had effe een vraagje aan jullie?
    weten jullie hoe je foto's in je fotoalbum kunt plaatsen???
    ik heb geen idee hoe het moet en wil wat echo's plaatsen in mijn album.

bedankt alvast.

xxxxxxxxxxxx

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    je drukt op het plaatje/knopje; "Album" wat je onderaan jouw berichtje ziet, dan zie je daarboven staan upload plaatje, vanuit daar kan je foto's plaatsen in je eigen album.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Onzeker meisje: je doet album en dan upload foto. Album zie je staan onder je bericht.
    Je moet wel ff meestal formaat van de foto aanpassen

4. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Alles was goed bij de vk, bloeddruk keurig laag, gewicht ook goed, en ik heb het hartje van onze dame nog nooit zo duidelijk horen kloppen, heerlijk. Zij was ook goed op groei dus dat is fijn om te horen. Wat betreft de pijn bovenin mijn buik, dat is net boven mijn baarmoeder, dus waarschijnlijk darmen die in de knel zitten of een spier die in de knel zit. Dus mocht ik er steeds meer last van krijgen, dan moet ik ff naar de ha.

Femmy: In 1 woord: ontroerend !!!

Salomina: Veel plezier met het ophalen van blije doos.

Trutje: Dat is het nadeel, je krijgt veel meer info dan je nodig hebt en dan ook nog veel informatie waar je je ongerust over gaat maken. Maar da's de pest met zwanger zijn: je kunt gewoon niet beoordelen wat 'verstandig' is om te weten en wat je beter kunt overslaan met lezen.

Ik had de vorige keer heel veel gelezen en nog had ik een totaal verkeerd beeld bij het voelen van weeen bijvoorbeeld. Mij was verteld dat het een 'golvend gevoel' is. Dus ik stelde met voor dat de krampen van bovenin mijn baarmoeder naar beneden zouden gaan, letterlijk de beweging waarmee het kindje naar buiten gestuwd wordt.... niet dus. Het waren bij mij meer buikkrampen die sterker en minder sterk werden. Dus ik had in het begin niet eens in de gaten dat het weeen waren ;)

Het blijft toch een ervaring die je je niet goed kunt voorstellen, dus je kunt niet meer doen dan je voornemen dat jij en je partner rustig blijven en dat je de weeen op een bepaalde manier 'opvangt'.

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    bedankt voor de hulp om de foto in je album te krijgen,maar mijn foto's zijn te groot,hoe maak je die dan weer kleiner???
    wat een muts ben ik ook hƩ,heb niet veel ervaring met zulke dingen namelijk.....

vandaag ben ik op controle geweest.bloedruk was goed en ik was 7 kilo bijgekomen,heb het hartje weer horen kloppen en was opgelucht dat alles goed is.

ik moet ook om bloed te laten prikken voor hb en zwangerschapsvergiftiging.
    heb ik bij mn eerste zwangerschap nooit moeten doen.

Trutje:Ik weet dat ik niet veel berichtjes plaats,maar heb ook een ontzetttend druk leven,ik moet gaan werken en heb nog een kleine rondlopen en ben sta er altijd alleen voor ,omdat mijn man vrachtwagen chauffeur is en dus heel zelden thuis is dus ik heb weinig tijd om achter de computer te zitten.(tis al een wonder dat ik zwanger ben geraakt,omdat hij er zo weinig is hahaha)

Tot later weer allemaal.

xxxxxxxxxxxxxxx ;)

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    oja bijna vergeten maar heel belangrijk nieuws:we krijgen een dochtertje!!!!!!!

XXXX

7. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Senseemillia, fijn dat ze zijn begonnen!!! Tja dan maar even kamperen in eigen huis. Straks heb je er weer plezier van.
    Over dat jasje, ik heb van mijn zus ook nog een mexx-jasje gekregen. En ik denk dat ik onze beeb in de reiswieg gewoon lekker in de Lodger leg. Dit is een soort fleece wikkeldoek. Dat ligt denk ik lekkerder dan een jasje. Dus voor mij geen paddestoelenjasje.

Fijn Conny en onzeker meisje dat alles goed was bij de vk!

Salomina, ik heb nog wel meer kleertjes. Heb veel gekregen en ook wel aardig wat tweedehands gekocht (scheelt veel en je hebt allemaal leuke merkkleertjes). Ik heb wel rompers met lange mouw. Werd mij door verschillende mensen toch aangeraden.

Saskia, heerlijk toch een luie dag!

Trtuje, ik heb ook bloedgroep A-nagatief. Ik mag bij de volgende keer bij de vk dus ook bloed laten prikken en krijg in ieder geval een injectie Anti -D :cry: .

Annemonique, goed te horen dat je de cursus leuk vond. Mijn volgende yogales is een partnerles. Manlief ziet er best tegenop......... haha.

Vanmiddag lekker boodschappen gedaan en even in de tuin gewerkt. Lavendel gensnoeid. Heb de bloemen er af gehaald en bewaard. Kunnen straks lekker bij ons en bij de beeb in de kast. Ruikt altijd zo lekker.

Vanavond gaan we lekker gourmetten. Heb als toetje apple crumble gemaakt. Jummie!

Kijk vanavond nog wel even.

Pim

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    De steigers staan er en de stenen liggen op de stoep en achter! Wij zijn daar blij mee en er valt wat dat betreft echt een last van mijn schouders!

Net bij de vk geweest. Voor het vocht wilde ze eerst dat ik kousen liet aanmeten. Maar na het meten van mijn bloeddruk 130/90 heeft ze besloten me toch door te sturen naar het ziekenhuis. Ik moet maandag een afspraak maken voor bij de gyn in het Diakonessenhuis.
    Goed nieuws is dat beeb is gedraaid!!!

Ik heb vandaag trouwens ook het paddestoelenjasje gekocht. De roze en de lime!! Verder nog een leuke romper met superbaby erop. Echt heel schattig.

Pim kan je lavendel nu al snoeien? En hoe kort mag ie dan gesnoeid worden?
    Gourmetten jummie zeg! En apple crumble ken ik niet? Wat is dat?

Onzeker meisje ook een dochter!! Er zijn al veel meiden voor november.
    Verder vervelend dat je man zo vaak van huis is zeg. Vooral tijdens je zwangerschap.
    Ik maak de foto's altijd kleiner met windows picture ofzo. Dan doe je resize en dan doe ik weblarge. Ik weet niet precies hoe je het in andere programma's kan doen.

Conny mooi dat alles ok was bij de vk! Vervelend alleen dat je zo'n pijn in je buik hebt. Hou het wel in de gaten heh.

Femmy je gedicht is prachtig. Echt heel mooi verwoord. Zou je niet zelf een gedicht maken voor het geboortekaartje?

Trutje leuk is die blije doos heh..hahah. Ik moet echt nog steeds lachen om het woord.

Wij gaan lekker eten nu. Ik zit weer fijn met de pootjes omhoog...Ik hoop echt dat het meevalt in het zkh. De vk zei zelfs dat ik nu al beter thuis kan blijven door dit gedoe met vocht en bloeddruk. VAn mij mogen die tien weken voorbij zijn...bleeeehhhhh. Zit ik hier straks met die werkmannen vijf weken....

9. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Lavendel kun je nu al snoeien voor een tweede bloei. Je zet 'm zo terug dat je nog een volle pol hebt staan, maar dan zonder bloemen. Een beetje blad meesnoeien is ok.

Fijn dat alles zo opschiet met de verbouwing joh!

Niet leuk dat je naar de gyno moet, maar wel goed dat je onder controle komt te staan. En als je vanaf nu thuis moet blijven, dan moet dat maar. De beeb gaat voor alles he! Goed dat ie gedraaid is trouwens.

Applecrumble is een toetje. Appel in partjes of stukjes in een ingevette ovenschaal of verschillende vuurvaste bakjes doen. Bruine suiker en kaneel erover. Dan een kruimeldeegje maken van bloem, suiker en boter. Dit over de appels. Dan op 180 graden in de oven, ongeveer 50 minuten. Lekker om zo te eten of met een bolletje ijs of vanillesaus.

Trutje, leuk is die blije doos he! Zit echt veel in vind ik!

Ik ga lekker eten! Tot straks.

Pim

10. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Er zat vandaag bij mij ook een briefje in de bus dat we de blije doos kunnen ophalen! dat gaan we morgen dan meteen ff doen!

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Femmy die blije doos is echt leuk. En gewoon ook al leuk dat er kadootjes inzitten.

Ik wil morgen een voedingskussen halen. Die kon je toch ook gebruiken voor het slapen nu zeg maar?
    Iemand nog tips waar je een goede kan halen??

12. Hallo allemaal,

Senseemillia: Eindelijk ze zijn begonnen. Heerlijk toch. Hoe lang zullen ze bezig zijn? Fijn dat de beeb gedraaid is. Wordt je nou doorgestuurd naar de gyn omdat je bloeddruk niet goed is of omdat je zoveel vocht vast houdt. Maak je in ieder geval niet te druk. Doe lekker rustig aan hoor.

Trutje: de hoofdrolspeler van Prison Break is idd een lekker ding :oops:

Salomina: Je heb idd al veel kleertjes. Ik zal ook eens kijken wat ik allemaal heb.

Charissa: Mooie buik heb je. Hoe is het met jouw rug. Gaat het al wat beter nu je minder werkt?

Femmy: Veel plezier bij de pretecho. Ik ben benieuwd naar jullie foto's. Mooie ronde buik heb je. Leuk gedicht ook. Ik ben niet zo crea met dat soort dingen.

Conny: Fijn dat alles goed was bij de vk.

Onzeker meisje: Nog een meisje erbij. Gefeliciteerd. Fijn dat alles goed was bij de vk.

Liefs Kelly

13. Oooooh wat ben ik blij dat het weekend is zeg. Heerlijk uitslapen zeg.
    We komen net thuis en hebben de boodschappen voor het weekend even gedaan en we hebben de laptop voor mijn vriend gekocht. Hij is superblij ermee. Het is een mooi ding. Kan ik ook af en toe achter dat ding en tegelijk tv kijken.

Meiden zet mij ook maar bij de meeting van het paddestoelenjasje. Ik heb hem net gekocht in het roze. Zo leuk is ie. Ik maat 62.
    Ik was eerst bij het winkelcentrum bij me werk gegaan, daar hadden ze alleen nog 1 groene en 1 beige.
    Alexandrium geweest en daar hadden ze niks meer. Ik dacht jeetje waar zit er nog een. Toen dacht ik in Capelle, bij ons dus, zit er nog een en daar hadden ze er nog zoveel. Gelijk meegenomen dus.

Morgen gaan we naar babydump in Sleeuwijk. Ik hoop dat ik gelijk de box mee kan nemen als ik er eentje zie.

Verder heb ik even niks te melden. Ga lekker even hangen en wat mensen bellen.

Fijne avond en fijn weekend.

Liefs Kelly

14. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Volgens mij hebben ze vandaag bij Prenatal alle uitnodigingen tegelijk de deur uitgedaan want ik had er ook een in de bus liggen. Moet voor 16 sept. de Blije doos ophalen, komt goed uit want mijn Ma wilde toch nog ff naar Rdam volgende week ofzo om een lamp.

Senseemillia: Vervelend dat je naar de Gyn. moet maar toch wel goed om het in de gaten te houden hoor.
    Kelly: Leuk he dat jasje, ik vond rose ook heel leuk maar ja bij mij is het geen meisje en om nou een jongetje in rose te stoppen........nou nee
    Onzeker meisje: Rot dat je man zo vaak weg is zeg! Maar jij zult er waarschijnlijk wel aan gewend zijn. Je hebt ook al een kleine rondlopen, meisje of jongen en hoe oud? Wat betreft de foto's, ik pas ze aan in Photo Editor dan maak ik van 2048 pixels 1024 ofzo.......
    Pim: Is idd wel lekker hoor, een lekker lui dagje, ik heb iig toch nog wel iets gedaan vandaag hoor!
    Conny: Fijn toch alles ok bij de VK, mooi he dat geluidje van het hartje, ik vind het elke keer weer een wonder!
    Femmy: Jij bent creatief zeg! Ik zou er idd maar eens aan gaan denken om zelf een gedichtje voor op het geboortekaartje te verzinnen, volgens mij kun jij dat echt wel!
    Robine: Jij kunt dus ook wel eens lekker luieren? Maar jij moet nu weer gaan werken toch? Voor een aantal weken en dan mag je weer lekker gaan relaxen ;)
    Verder ff geen reacties, niet veel bijzonders gedaan vandaag, was ook rotweer zeg vandaag! Bah.
    Groetjes maar weer.

15. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Smillia: Ik heb het voedingskussen bij de HEMA gekocht, was 35 euro maar op de bank heb ik er echt veel plezier van! Ik vind het aanrader!

16. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Heb een nieuwe buikfoto geplaatst!

Saskia, voedingskussen is op de bank idd erf fijn, maar ook in bed om tussen je knieeen te doen tijdens het slapen.

Kelly, veel plezier morgen bij Babydump!

Pim

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jeetje Pim, wat en mooie ronde buik zeg!

Senseemillia: Ik heb em ook bij de HEMA gekocht al moest ik er wel 3 Hema's voor afstruinen voor ik em had. Bestel em anders via Hema.nl
    Je kunt daar ook een bijpassende hoes kopen in lime of wit. Succes!

Kelly: Join de club qua jasjes. Wilde Capelle ook al naar je schrijven daar zit idd ook een Zeeman. Nou ja je hebt er nu een. Wel grote maat!?? MOet je nog ff wachten met aantrekken.

Saskia: Ja ik mag weer werken maandag :( Bofkont jij ook al een blije doos!! En ik nogsteeds niet!

Trutje: Heb ook alle dozen nu besteld!! Lol.

Ga nu slapen

Liefs Robine

18. Ja is wel zo he, maar ik dacht maat 56 kunnen ze maar even aan en met maat 62 dan zitten we weer in januari dan is het echt koud. Ik vind het wel moeilijk om een maat te kiezen hoor. Maar goed voor die 7 euro. Kan ik er nog eentje kopen maat 56 dan ;) .

19. Mooie ronde buik zeg. Ik zal van het weekend ook weer een foto maken en plaatsen.

Ik heb nog geen uitnodiging :(
    Ik wil er ook al eentje. Dadelijk zijn ze me vergeten :cry:

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zit wel wat in in je beredenering qua maat Kelly.
    Misschien koop ik er ook nog eentje in maat 62, voor t geld hoeven we t niet te laten.
    Heb net ff op Google zwangerschapsdozen ingetypt en heb er nu een stuk of 5 bij verschillende bedrijven aangevraagd(kruidvat, etos,prenatal,felicitas en nog eentje??!?). Hahaha Heb er alleen nog geen een in huis :(

Volgende week hele vrachtwagen voor de deur met dozen!

Lol.

Zo nu ga k echt slapen. Fijn weekend allemaal!

Liefs Robine

Deel Deze Pagina