November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hup naar je bed Robine, haha!

De doos van Etos is ook leuk. Zit wel veel foldermateriaal in, maar ook een bewaardoos voor van die natte doekjes van Zwitsal en een buikcreme van Biodermal (die ik sindsdien gebruik, heerlijk!)

Pim

2. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey meiden,

Onzeker meisje: Fijn dat alles goed was bij de vk. Is het gelukt met de foto's?? En gefeliciteerd met jullie dochtertje!!

Pim: Was het gourmetten lekker?? Mooi buikje zeg!!

Senseemillia: Wat rot dat je nu naar een gyn moet, maarja beter als ze er vroeg bij zijn, hopenlijk is alles goed. Wel goed van je beebje dat ze zich nog heeft gedraaid ;)

Femmy: Leuk dat je de blije doos al kan gaan halen, ben benieuwd wat er allemaal inzit.

Kelly: Leuk een laptop, daar zal hij blij mee zijn geweest, en jij dus stiekum ook ;) Veel plezier morgen bij Babydump!!

Saskia: Jij ook al de blije doos, jippie, dadelijk hebben we hier dus het blije dozen pasddestoelen forum haha

Robine: Hier ook nog steeds geen doos :( slaap lekker meid.

Sorry meiden die ik vergeet, maar meer kon ik niet meer teruglezen :(

Nou vanmiddag was t hier dus echt volle bak :confused: Het zoontje van mijn vriendin is nogal een druktemakertje en mijn nichtjes zijn ook de rustigste niet, maarja t was gelukkig niet zo voor heel lang, dus was goed te doen.
    De "kraam"visite was gezellig, de kleine meid kwam me nog net niet zelf de deur open maken haha. Ze kon al zitten en had zo'n geweldige bolle toet. Ach ze zeiden zelf al, beter te laat dan nooit ;)

Alvast een heel prettig weekend allemaal!!!

Liefs Angela.

3. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    hoi, daar was ik weer :)
    Kelly: Welkom idd bij de paddenstoelenclub. Ik heb de roze versie nog niet gezien, althans die waren er niet in Nieuwegein. Hoe gaat het met de nieuwe laptop? Helemaal naar wens? Sucess bij de babydump :)
    Pim: Mooi buik foto zeg. Wat gaat het toch lekker hard met ze allen.
    Senseemillia: De kussenhoes is ook in rood. Die heb ik aangeschaft tergelijkertijd met de kussen van de HEMA. Jammer dat je naar de Gyn moet, maar het is wel goed dat ze jou goed in de gaten ga houden i.v.m. vocht enzo.
    Onzeker meisje: Ik lees net dat je een meisje krijgt. Gefeliciteerd. Is het gelukt met de fotos? Maakt niet uit als je niet veel tijd heb om wat te posten hoor.
    Pim: heb je nog apple crumble over? mmmm dat heb ik allang niet meer gehad. Ongeveer 6 maand geleden in NZ nog voor het laatst. Klinkt heel eenvoudig de recept, ik ga het eens zelf proberen ...

Bije doos = blije Sal hehehehe. Wat leuke inhoud allemaal. Gerben stond er helemaal versteld van : alweer een gratis box. Toen ik hem verteld had dat ik nog op een doos te goed had, moest ie lachen. Jeetje Sal, je bent echt een nederlander geworden. hihihihihi.
    Volgens mij krijgen we allemaal na de bevalling ook babydozen of niet?
    Heb vandaag ook een schattig 2e hands Mickey Mouse setje (kleren) opgehaald voor EUR7,50 nieuw waarde = EUR50. Kleertjes ziet er nog heel goed uit. De kindje had de kleertjes alleen maar 5 keer aangehad totdat ie er niet meer paste. Bof ik even :) Marktplaats is zzoooooo leuk of niet Pim?? .. hihihihi
    Ik ga even verder op de forum lezen, volgens mij mis ik nog wat.

4. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ow, trouwens nog een vraagje. Ik heb sinds gisteren dat ik af en toe het gevoel heb dat mijn borsten ontploffen :confused: Krijg er af en toe vreselijke steken in en dan voelt t alsof ze wel 2 maten groter worden en zijn dan ook keihard, zwaar en vol (en steek bijna iemand de ogen uit met mijn twintowers op dat moment, terwijl ik t echt niet koud heb :oops: ). Ik vergelijk het gevoel een beetje met de stuwing die ik had toen ik de jongste bv probeerde te geven.
    Heb gelukkig geen last meer gehad van lekkende borsten, maar heb nu soms zoiets van was dat maar, dan kon die druk er ff af.

En hebben die beebjes bij jullie ook zo de neiging langs de wand te schuren lijkt t bijna wel. Is soms echt vervelend, zeg al tegen mijn manneke, die wordt met lange nagels geboren want lijkt nu al alsof ie met zijn nagels langs de binnenkant schuurt :confused:

Liefs Angela.

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    hihihi, ik lees net dat sommige van jullie nog een 2e jasje gaan halen. Ik zal je wat verklapen - ik heb er een in maat 52 en een in 62 genomen :) Ik dacht toen al, voordat geld, laat ik er toch gelijk maar 2 nemen. :)

6. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Angela: Over de borsten kan ik meepraten. Savonds lijkt mijn borsten alsof ze willen ontploffen. Ik heb zo'n voedingsbeha aan, en savonds zit ik dan met de klepje open - krijg dan wel een grote grijns van mijn man - maar het moest even. Na ongeveer 15 minuten trekt het weg, maar tegen die tijd heb ik mijn beha al uit en zit dan gewoon in een hemd. Hard en zeer zijn ze maar ze lekken nog niet.
    Mijn baby is vandaag heel erg bewegelijk. Zat net nog op de bank, maar ik zweer het je, de hele bank bewoog omdat de kleine aan het bewegen was. baby veroorzaakt aarbevingen in en rondom Nieuwegein gewoon :):):)
    Bij mij zit de baby mij niet te schuuren, maar wel onder mijn ribben te kietelen. Ik moet soms om de haverklap spontaan lachen. Nou dat is echt genant. Sta ik bij de kassa - moet ik ineens lachen. Gelukkig geloofde de kassier mij wel. :oops: :)

7. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey Sal,

Sorry meid, moest net ff hartelijk lachen toen ik je verhaal las en zeker van de klepjes. Ik loop namenlijk ook al met een voedingsbh aan, ze zitten mij op dit moment gewoon t lekkerste, maar omdat ik zo moest lachen kwam mijn grote ventje kijken. Toen hij het las was t eerste wat hij zei: Hey misschien ook een idee voor jou, maar daarbij moet je dan wel naast me bij de tv komen zitten, bij de pc tocht t en dat is niet goed. Uhm hier tocht t echt niet hoor, maar je hebt hem weer op ideeën gebracht haha.

Ik had vandaag een wat strakker truitje aan, tekent zo mooi mijn buik af, maar dus ook de rest :( Mijn moeder was rond 5 uur ff geweest en zei meteen: En meid, speel je voor gevarendriehoek?? Ik begreep t dus niet echt maar had 2 knoppen staan en onderin het knopje van mijn piercing en inderdaad zag eruit als een driehoek hahaha.

Ow dus nu weet ik in ieder geval wat dat op het nieuws was. Aardbeving in Nieuwegein, veroorzaakt door beebje Sal ;)
    Het gekietel herken ik nog niet, die van mij houdt meer van karate dus krijg echt flinke trappen, daarbij wil hij de bouw in dus is nu al aan t oefenen met schuren. Wel het feit van dat je de lach niet kan inhouden als ze zo bezig zijn daarbinnen, mensen kijken me soms echt zo aan van was dat voor idioot :) ;)

Liefs Angela.

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Nou ik heb ook het jasje gehaald, in het bruin en maat 62.
    Wou het ff snel melden.
    Ik ga slapen en mijn vriend wil achter de pc..

Kelly: Ik heb nu wel iets minder last van de rug, luister ook naar mijn lichaam en werk op mijn eigen tempo, helpt wel..

9. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Vannacht eindelijk weer eens fatsoenlijk geslapen, dus ik voel me nu een stuk beter.

Meiden, ik ben gewoon lekker eigenwijs en koop geen paddestoelenjasje.
    De rest van het weekend zal ik er niet zoveel zijn, want ik vertrek dus vanmorgen naar mijn zusje in Haarlem en kom morgenmiddag terug.

Gisteren kregen we trouwens de uitslag van Werner's bloedonderzoek, want de ha vermoedde dat hij een allergie heeft. En jawel, hij heeft huismijt- en kattenallergie. Grrr... want wij hebben dus al 10 jaar 2 katten. Maar goed, hij krijgt eerst een spray, kijken of dat voldoende helpt. We hebben alleen maar vloerbedekking op de slaapkamer en overloop, dus dat moet er desnoods uit. En als aller-allerlaatste redmiddel onze 2 deugnieten de deur uit, maar we hopen allebei dat het niet zover hoeft te komen. Ook moet er elke dag gestofzuigd worden, tja, op de dagen dat ik thuis ben doe ik dat zeker, maar op mijn 3 werkdagen niet want dan ga ik om 7.30 al weg en 's avonds heb ik er meestal niet zoveel zin in. Nou hebben wij hele lieve oppas-oma's en die hebben al aangeboden dan de stofzuigen en zowiezo de komende maanden als ik niet zoveel kan, hier in huis te poetsen en zo. Hopelijk is dit alles bij elkaar voldoende.

Hier geen gevarendriehoek trouwens, gelukkig maar :D. Die druk op mijn borsten heb ik ook wel gehad en mijn huidige cupmaat wil ik niet eens weten, aangezien ik van nature al D heb, maar ook nog geen lekkende tepels, van mij mag dat ook nog ff wegblijven ;).

Meiden, ik ga lekker verder ontbijten met de kleine man, fijn weekend !!!

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Goeedemorgen,

Haha, moet echt lache om die paddestoelenjasjes. Ik heb maatje 50 gekocht, volgens mij echt niet slim, kaartjes zijn er al af dus kan ook nie meer ruilen. MIsschien ook nog maar een jasje erbij kopen :oops: ? Maat 56 of 62...

Conny; fijn dat je vannacht heerlijk hebt geslapen. Balen van de uitslag van werner. Hopen dat de spray helpt en dat de deugnieten kunnen blijven.

Salomina; wat leuk dat je zo kan genieten van de bewegingen van je kleine. Ik kreeg laatst in de auto een flinke schop en gilde auww, gelukkig stond ik niet bij een kassa :oops:

Angela; lijkt me vervelend gevoel ontploffende borsten. Heb er gelukkig geen last van. Ook niet van lekkende tepels trouwens. Komt dit nog of heeft niet iedereen dit????

Pim; jij hent echt een hele mooie ronde buik !! Lekker trots op zijn !!

Femmy/saskia; leuk dat je de blije doos kan ophalen !! Ik kreeg gister bericht van etos dat ik m op kan halen !! Leuk :D

Kelly; veel plezier bij babydump vandaag !!!!

Robine; hoop dat je lekker hebt geslapen !! Geniet van je weekend !!

Vandaag ga ik weinig doen, mn vriend heeft een voetbaltoernooi, misschien even kijken, beetje poetsen in huis en verder lekker niets !!!

Mijn schoonzusje is voor ons bezig schilderijtjes te maken voor op de babykamer, echt zo lief. Kennen jullie die schilderijtjes van Olga Lubbers (met die dieren in felle kleuren). Die maakt ze dus ze;f na. Krijg er een met een aap, een bij en een giraffe. Als het goed is is het dit weekend af en dan kan ik m ophangen. Ben heeeeel benieuwd.

Ik ga nu ff met de hond lopen,

Tot later....

Sappie

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    goeiemorgen allemaal,

Sappie ik zou het gewoon proberen hoor qua ruilen. Je weet het nooit misschien doen ze het wel gewoon.
    Bedoel je die schilderijtjes met dan eronder bv girav en olivant en eent?
    Die zijn leuk als dat ze zijn. Sowieso kunst op babykamer is leuk!
    Ik heb hier nog een zeefdruk liggen van Corneille niet ingelijst, en die wil ik eigenlijk op haar kamer hangen met een mooie lijst. Verder wil ik of een muurschildering maken of iets met vlakken gaan doen.

Conny balen van de uitslag van Werner. En met je katten is niet leuk. Iedere dag stofzuigen is gekkenhuis! Geen vloerbedekking scheelt wel idd maar of dat afdoende is.
    Michiel is ook voor alles en nog wat allergisch inclusief katten. In mijn vorige huis had ik wel laminaat maar in de slaapkamer vloerbedekking. Je wil niet weten hoe hij er af en toe uitzag. De laatste jaren en naarmate hij natuurlijk vaker kwam en op een moment bij mij introk is hij er steeds meer aan gewend. Nu heeft ie geen last meer behalve als we echt neit stofzuigen voor een lange tijd.
    maar goed als jij je katten al tien jaar hebt en zo vaak stofzuigt zal het bij Werner wel niet zo gaan. Borstel je jouw katten vaak want dat wil ook nog wel eens helpen... Moet je dan wel buiten doen.

Charissa welkom bij de paddestoelenclub.

Angela lachen van die gevarendriehoek. Hoe gaat ie bij jou met die piercing trouwens? Nog een gewone of ook een zwangerschapspiercing?
    En hier geen gevoel hoor van ontploffende borsten.

Salomina ik heb niks gevoeld van een aardbeving ;) .

Iedereen bedankt voor de tips voor het voedingskussen. Ik ga vandaag even naar de Hema om er eentje te halen.

Robine je kan bij de plusmarkt ook een 'blije doos' aanvragen. Moet je na de geboorte even een kaartje langsbrengen in die supermarkt.
    Ik heb die van de etos ook gekregen. Die is wel leuk maar de blije doos blijft de topper. Kruidvat heb ik aangevraagd maar nog niks gezien.

Kelly je uitnodiging voor de blije doos komt vast wel. Heb je dat magazine al gekregen van ze? Volgens mij komt die blije doos daarna pas. Ik heb m ook nog maar net die blije doos. Moest hem ophalen voor 9 september. Je bent toch iets korter zwanger misschien ligt het daaraan?

Pim je buik is echt mooi rond! En bedankt voor het recept voor dat toetje! Kun je het trouwens ook maken met bladerdeeg?
    Mocht ik nou wel thuis komen te zitten dan denk ik dat mijn man iedere dag driegangen maaltijden voorgescholteld krijgt...lol.

Wij gaan vandaag even lekker de stad in denk ik. Voor zolang ik het volhou met de dikke pootjes. Ik wil iig dat kussen kopen en verder misschien nog wat beebkleding.
    Vanavond een bbq van mijn zusje. Die is al weer tien jaar samen met haar vriend!!! Echt lang. Verder nog stofzuigen en dweilen en beetje stoffen. ... weet dat het niet handig is maar kan het niet laten.
    Maandag als het niet regent gaan ze dus al echt flink slopen. Ze beginnen met het opmetselen van de stenen aan de achter en zijkant van het huis. De andere zijkant hoeft niet want de buren hebben al zo'n opbouw dus daar gaan we tegenaan!
    Denk dat de meeste zooi komt wanneer het dak eraf gaat. Weet niet of jullie eens gehoord hebben van een fabriek in Utrecht en vervuilde bodem bij het centrum? Ze hebben daar een park van gemaakt. Alle giftige grond is ingekapseld en het park is erop gezet. Dat park is aan het einde van de straat heir. Die fabriek was echt ranzig en dus jaren die fabriek zorgt voor veel roetdeeltjes onder de pannen....Denk dus als dat gesloopt wordt mijn huis vol roet ligt .. Ach we zien het wel!

WEer een heel verhaal maar ga nu stoppen.
    Groetjes Senseemillia

12. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Mogge allemaal,

Angela: Tja, mijn man vindt de voedingsbeha echt geweldig, niet alleen goed voor de baby zei hij toen ik het gekocht had ....

Connie: Veel plezier bij je zus :) Geniet er maar lekker van. Balen van de uitslag van Werner. Stofzuigen elke dag - das ook balen.

Sappie: Gewoon proberen te ruilen. Zoals Senseemillia als zegt, je weet maar nooit. Maak je ook wat fotos als de schilderijtes klaar zijn? Ben best wel benieuwed. Mijn zusje is ook met iets bezig, mag telkens niet even de kamer in lopen, dus is wel lachen.

Senseemillia: Veel plezier met shoppen vandaag, zolang je het volhoudt. Leuk een BBQ vanavond, ten ere van je zus en vriend. 10 jaar is inderdaad lang, maar leuk toch? Dat hoor je niet zo vaak meer :) Ik zal voor je duimen dat het hier droog blijft volgende week.

Vandaag, weer wat doen in de babykamer, daarna na een kinderverjaardag, en dan door voor een nachtje bij de schoonouders. Gelukkig hebben ze daar wireless (dankzij mijn man) en kan ik vandaar gewoon verder lezen en schrijven ... hehehehe hoezo verslaafd??
    Ik wens jullie allemaal een fijne weekend toe. Ik kom wel even kijken voordat we weg gaan :)

13. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Charissa: Heb je op marktplaats gekeken? Daar staan ook een hele boel leuke schilderijtjes te koop. Misschien zit daar wat leuks tussen.

14. Jeetje wat gaan we goed met schrijven zeg.

Robine: Misschien koop ik nog een kleine maat erbij van een jasje. Maatje 56 dan.

Pim: Die van Etos heb ik ook. Lekker he die Biodermal. Hij is al op bij mij en nu gebruik ik zwitsal is ook erg lekker.

Angel79: Ik heb nog geen last van me borsten. Ze zijn wel ontzettend in omvang gegroeid. Nou had ik al geen kleine maat, maar nu :confused: . Af en toe heb ik wel eens een steek, maar dat is al weer even geleden. Lijkt me wel ontzettend vervelend zeg.

Charissa: Gelukkig is je rug minder geworden. Ik probeer het ook wel rustig aan te doen en doe op me werk af en toe wat anders tussendoor dat ik dus niet heel de tijd op de zelfde plaats blijft zitten en dat werkt soms ook wel. Momenteel is het best wel druk op me werk en vergeet ik het soms, maar dan komt het in de avond weer dubbel zo hard terug. Jij had last van je onderrug toch? Bij mij is het aan de bovenkant, dus ligt aan me houding.

Conny: Wat vervelend van die allergie. Ik hoop dat je je katten niet weg hoeft te doen. Laten we hopen dat dit helpt.

Sappie: Ach voor die prijs kan je je er nog eentje kopen toch. Kosten niks. Of proberen te ruilen. Wat leuk dat je schoonzusje die schilderijen zelf kan maken. Volgens mij ken ik ze wel en heb ik ze weleens gezien, maar ben zo slecht in namen onthouden.
    Jouw vriend is ook een fanatieke voetballer!!!
    Bij mij ook namelijk. Hij heeft morgen een toernooi. Dus ik ga morgen schoonmaken.

Senseemillia: Ik zal de uitnodiging ook wel binnenkort krijgen. Ik hoop het zo. Jullie liggen allemaal een stapje voor lijkt het wel.
    Veel plezier met winkelen. Ik hoop dat de bbq droog blijft voor je. Wel lekker hoor.

Nou meiden me vriend is superblij met zijn laptop. Ik heb geen last meer van hem ;) . Grapje hoor hij is helemaal niet lastig. Je geeft ze gewoon een speeltje en ze zijn rustig. :D

Fijn weekend allemaal. We gaan zo naar babydump en de boodschappen doen.

Liefs kelly

15. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hoi damens nou jullie kletsen wat af hoor!
    Zou eens even kijken of ik niemand vergeet haha.

Pim: Mooie Buik hoor! Die doos van etos had ik trouwens al met 20 weken ofzo! Er zit idd een hoop informatie in. Die buikcreme heb ik heel nog niet aangeraakt haha helemaal vergeten :oops:

Salomina: Hahah idd echte nederlander! *hihi* En geen geld voor dat mickey mous setje! Ik wil ook nog zoiets hebben want wij doen het hele kamertje disney dus moet ze ook iets aan hebben van disney he! Hhaha en ik moest erg lache over je opmerking over je voedingsbh haha.

Angela: Dat met die borsten had ik ook een tijdje nu nog heel soms maar ik kan je vertellen werd er gek van! Het doet ook zo zeer als ze zo opzwellen ineens. Ik heb al D van me eigen en geloof dat ik nu ergens eind E zit ! :confused: Maar ik had wel als ze zo zeer begonnen te doen dat ik ook lekte zeg maar.

Conny: Balen zeg dat werner huismijt- en kattenallergie heeft! Hopen dat het allemaal goed helpt want ja om nou je 2 katjes weg te doen is ook niet leuk he :(

Sappie: Wat leuk dat ze die schilderijtjes voor je maakt! Heb jij tenminste weer wat voor op de muren te doen *hihi*

Senseemillia: Doe jij maar rustig aan met al dat vocht, ik hou vocht vast maar jij ben het toppunt! Ik snap het wel dat je niet stil wil/kan zitten hoor pff kan ik ook niet haha. Dan voel ik me altijd zo zielig en ik wil niet zielig zijn wil gewoon alles kunnen doen hahah.

Nou ik denk dat ik vanmiddag ook zo een jasje ga halen haha. Ik heb al een jasje laats gehad van me moeder. Een roze ga zo toch maar eens kijken of daar al geen paddestoel op zit hahaha.
    Gister had ik me plas naar de dokter gebracht en jawel hoor een blaasontsteking.. heb ik weer. Nu maar hopen dat ik niet vergeet 4x per dag die pillen in te nemen haha.Verder vind ik dat de tijd zo hard gaat nu alweer 27 weken!! nou meiden ik ga er weer vandoor en geloof dat ik iedereen gehad heb. Doeidoei

16. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Zo daar zijn we weer :D het was weer super de echo! we hadden weer het geluk dat ze er goed voor lag (al ligt ze nu nog wel in een stuit).
    Maar we hebben weer genoten & gelachen! we staan zelf ook nog op de dvd :) en wat is ze veranderd zeg! ze heeft in ieder geval een lekker bol toetje, ik zat die vrouw net te vertellen dat ze vorige keer haar middelvinger opstak en op dat moment stak ze haar tong uit :)
    zet natuurlijk meteen wat foto's in mijn album!
    daarna zijn we nog wezen shoppen (ik ga niet op mijn bankafschriften kijken) we hadden nog broekjes nodig en leuke gevonden o.a. bij zeeman en prenatal (zo'n schattig spijkerbroekje ook) en bij V&D nog een overtreksetje gekocht en een deken daarvoor en matrashoes, en voor onszelf nog 3 dvds...
    Er zitten zeker leuke & handige dingen in de blije doos!
    Oja volgens deze echo zou ik 29 weken zijn, dat had ik zelf in het begin ook zo uitgerekend (een week eerder) dus ik ben benieuwd!!.
    fijne zaterdag iedereen!!!

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi Femmy,

Wat fijn dat jullie weer heerlijk hebben kunnen genieten van jullie kleine meissie. Ze is inderdaad best veranderd !! Mooi hoor :D

Liefs sappie

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Leuke nieuwe echo's Femmy! Wat een verandering. Nu heeft ze echt al een beetje vet op dr toet he! Geniet er maar lekker van! Gaan jullie binnenkort nog een keer of hou je t hierbij??

Fijn weekend allemaal!

Liefs Robine

19. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Mooie echo Femmy! Je kunt goed zien dat ze wat meer vet op d'r gezichtje heeft.

Salomina, ik heb moeten lachen om je bh-verhaal! Ik zie je al zitten!

Angela, hier nog geen last van m'n borsten.

Charissa, fijn dat je beter voelt als je alles in je eigen tempo kunt doen.

Senseemillia, shop ze! Ik herken het wel hoor met dat poetsen, kan ook niet goed stilzitten. Hopelijk heb je lekker kunnen shoppen zonder last van het vocht te hebben.

Conny, balen van die allergie van Werner. Pfff maar elke dag stofzuigen is idd wel een opgaaf. Doe ik tenminste niet. Maar ja als dat helpt tegen die vervelende allergie is het weer een kleine moeite. Beter dan allerlei aanpassingen in huis.

Sappie, leuk he om de babykamer op te leuken.

Kelly, volgens mij gaat die blije doos niet echt op volgorde van aantal weken zwanger. Ik heb de mijne al met 3 maanden kunnen ophalen en laatst kreeg ik weer een uitnodiging!? Anders gewoon nog een keer aanvragen via internet.

Ben ff kwijt wie het er over had dat het wel lijkt alsof je kindje langs de zijkant van de buik ligt te schuren, maar dat gevoel heb ik ook. Best irritant gevoel. Vaak probeer ik de beeb dan even af te leiden zodat ie er mee ophoudt.

Vandaag druk dagje. Bruiloft van een vriendin: gemeente, kerk receptie, nu even thuis op adem komen en vanavond nog het feest. Wel grappig te merken dat echt iedereen naar je buik kijkt en vraagt naar de zwangerschap. Hoeveel stoelen ik vandaag ook al niet aangeboden heb gekregen.....!

Tot vanavond (heel) laat of morgenvroeg!

Pim

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Veel plezier vanavond Pim op het feest. Geniet maar lekker van al die aandacht !! :D

Deel Deze Pagina