November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Jantien: Goeiemorgen zeg, wat een tijdstip om al aan het werk te zijn. Balen dat je zo'n last hebt van je tepels en vannacht ook van je darmen.

Duh, lekker wakkere opmerking van je vriend. Tuurlijk is het geweldig om zwanger te zijn, maar zou hij het fijn vinden om zich 3/4 van de dag beroerd te voelen, en niet meer te kunnen slapen in je favoriete houding? :D :D

2. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Oh ik snap het wel hoor. Hij hoort van mij alleen de klachtjes, maar we willen wel heeeeeel graag zwanger zijn.

En mijn werktijden... ik werk 36 uur per week wat ik probeer te verdelen over 4x9 uur zodat ik iedere vrijdag vrij kan nemen.
    en dan begin ik vroeg (07:15) zodat ik om 16:45 mijn vriend van zijn werk kan halen en dan zijn we voor 6 uur thuis.
    Zo heb je naast je werkdag ook nog een avond saampies. aangezien ik momenteel wel om half negen in bed lig.

3. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ja de avonden zijn bij mij op het moment ook snel voorbij. Ik kom rond 18.15 thuis. Meestal heeft mijn man dan al gekookt :) , honden uitlaten, eventjes samen op de bank en dan gaat deze dame rond 21.00 uur al weer naar bed!!

Maar ja het is tijdelijk houd ik me maar voor!

Pim

4. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Oh wat het slapen betreft hoor je mij niet klagen hoor. Ik vind slapen heerlijk, ik kan op iedere plek op ieder moment van de dag slapen.

Alleen dat niet in slaap kunnen vallen daar gruwel ik van.

5. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik moet nu 's nachts minstens 1x naar de wc. Daarna lig ik ook echt een half uur wakker voor ik weer in slaap val. Inderdaad irritant he!

Pim

6. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    maar als ik dan weer in slaap val, lig ik wel in een coma waar mijn wekker me zelfs niet uit kan krijgen.

7. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Goede morgen damens

Hier gaat alles goed wel een beetje last van me borsten en enorme moodswings.
    Gister me schoonzusje met haar 2 kids hier gehad zij ging koken was echt lekker! Toen ze weer weg waren was ik wel even moe maar daar was ik gauw weer over heen en sliep ik pas om een uurtje of 12 :oops:

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    en word je voor je gevoel met dikke en branderige ogen wakker!!

Haha wat een geklaag op de vroege morgen. Moet zeggen dat ik me vandaag wel weer prima voel. Als ik maar blijf eten, heb nu al een cracker, een kom brinta en een banaan op....... :oops: Ben trouwens nog helemaal niets aangekomen.

Pim

9. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ja zeg als ik wakker wordt lijkt het of ik aangereden ben door een arcenaal treinen.

Als je maar licht verteerdbare dingen eet kom je niet zo erg aan.
    Ik ben nu 1 kg aangekomen, maar dat komt omdat ik nu 3 bruine boterhammen eet 's ochtends. Terwijl ik eerst nooit iets at met het ontbijd.
    Ik ga maar een pak craquottes en smeerkaas aanschaffen voor het ochtend ritueel.

10. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Creatief met crackers!! haha!

Pim

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi toch iedere keer weer leuk om alles te lezen hoe we ons voelen in deze periode!
    Moeheid hier lijkt minder dan een paar weken terug. Pukkelbekje lijkt ook minder al zegt mijn man van niet.
    Ik kon gisteren niet meer online komen omdat onze laptop kuren heeft. Zit nu op d ekoude zolder achter een oud beestje...
    Gistermiddag na contact te hebben gehad met vk heeft ze mij doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo. Ze vond donderdag te lang duren en dat het lange wachten ook niet bevorderlijk is voor mijn gezondheid en die van de baby.
    Ik had het niet meer vanochtend. Moest om 9.15 maar was pas 9.45 aan de beurt. Kom binnen en het eerste wat ze zegt (na voorstellen uiteraard) oh je hebt al een echo gehad dus je bent bekend met de inwendige echo... :oops: nou ehhhh NOT.
    Goed toch inwendig gekeken. We schrokken ons rot want zagen wel iets, maar het was heel klein (net zo groot als vorige keer) en we zagen geen hartje. Nou toen zei de vk en gynaecoloog oh hij beweegt dat ziet er goed uit. Het kleine was dus alleen zijn hoofdje!!!! Hij is mega gegroeid ik wist niet wat ik zag. Is nu ruim 3 cm. Hij heeft armen en benen. Echt zo weird om dat ineens te zien...
    Hij ziet er goed uit. De hartslag gaat zoals het moet en hij is echt onwijs druk. Hele tijd te trappen en een soort springen. Zwaaien met zijn armen.
    Ik heb heel lieve foto's van frummel en zet ze zo in mijn fotoalbum.
    Ik ben zo zo zo blij dat ie het gewoon goed doet.
    liefs Senseemillia

12. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Oh wat heerlijk om te lezen dat je ellende van vorige week uiteindelijk mee blijkt te vallen.

Geniet ervan!!!!!

13. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wat fijn Senseemillia dat alles goed is!! Ga er maar enorm van genieten!

Pim

14. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    @Senseemillia: Wat goed!! ben echt super blij voor je :D :D Gelukkig geen onzekerheid meer voor je!

15. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    @ Senseemilia: Wat goed!!!!!!!!! Oh wat super voor je meis!!

16. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    wat een fijn gevoel dat alles goed is Senseemilia!!

17. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Senseemilia wat geweldig! Hoop dat je je nu kan ontspannen. En nu genieten he!!!!
    Groetjes

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Genieten nu zeker. Moet zeggen dat ik echt het gevoel heb dat het zowat niet meer mis kan gaan! Hij zag er zo bewegelijk uit en zwaaien met die armen en benen! Ik ga dit weekend wat leuke spulletjes kopen om in the mood te komen en nog meer te genieten. Tot nog toe durfde ik dat niet goed.
    Dank voor al jullie steun!!!!

19. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi Senseemillia,

Wat geweldig nieuws, ik hoop dat je nu verder kunt genieten van jullie zwangerschap, en niet teveel piekeren.

GEFELICITEERD!!!

Groetjes Monique76

20. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Senseemillia,

Wat fijn dat alles goed gaat met jouw en je frummeltje, echt goed nieuws!!! Ik heb de foto's even bekeken en ze zijn zo mooi he!! Geweldig gewoon!!! SUPER!!! Ben heel blij voor je!

Deel Deze Pagina