Pim knap dat je dat zo toch nog even volhoud zo'n avondje dansen! Eighties is geweldig ook, maar ik trek dat nu echt niet meer.
Goeiemiddag allemaal, Ook hier is het weer niet om over naar huis te schrijven hoor! Bah, die hitte was niet lekker maar dit ben je ook gauw zat hoor. Mijn man moest vandaag ook weer voor het eerst voetballen dus ik heb ook een beetje gesopt en gestofzuigd boven. De rest komt van de week weer wel. Verder heb ik een gedicht in elkaar geflanst voor de bruiloft vrijdag. Twan zijn tante (moeder van bruidegom) belde met dit verzoek. Bruidegom is nogal Formule 1 gek en zij wil verkleed als pitspoes een leuk gedicht voordragen. Heb wel ff zitten denken maar is toch leuk geworden. Senseemillia: Mijn babykamer is klaar (stond er nog van Rick) en Rick slaapt sinds 2 weken in zijn mooie nieuwe kamer, kasten zijn ook al ingeruimd dus we zijn er klaar voor! Heerlijk! Wat een lieve reactie van je vader, als ik zoiets lees krijg ik altijd een brok in me keel omdat ik zelf al 11 jaar geen vader meer heb! Maar gelukkig heb ik een lieve schoonvader die zonder dat ie t beseft mijn vaders rol een beetje heeft overgenomen! Angela: Pfff wat een nacht zul jij gehad hebben zeg, verschrikkelijk! Maar als je niet kunt slapen kun je idd beter eruit gaan want dan lig je je ook alleen maar te ergeren. Kelly: Wat leuk dat jullie een box gevonden hebben! En je hebt groot gelijk om m gelijk neer te zetten hoor! Kan me voorstellen dat t voor je vader ook speciaal is, zijn 1e (echte) kleinkind van zijn eigen dochter. Sappie: Wat een lengte zeg! Daar ben ik niks bij met m'n 1.70 haha. Goed zeg dat je schilderijtjes zo leuk geworden zijn. Trutje: Balen zeg, ik gebruik ook altijd Robijn en dat gaat altijd goed. Maar misschien idd een roestig knoopje ofzo. Pim: Dat zal zeker een geweldig feest geweest zijn zeg. Gezellig toch! En lekker dat je er geen last van hebt. Zolang je je goed voelt, lekker gezellig meedoen hoor! Annemonique: jemig wat een ellende zeg met die babykamer, kan me goed indenken dat je t ff helemaal beu bent nu! Kun je toch zien dat het toch wel verstandig is om alles zo vroeg mogelijk te bestellen, als er dan iets niet goed is, heb je nog tijd genoeg om het weer goed te krijgen. Channie: Dat is denk ik wel zo als je al zoveel kleinkinderen hebt dat je het dan toch wel heel leuk vind, maar niet meer zo enthousiast bent als bij de eerste! Maar ze zullen er net zo blij mee zijn als met die andere hoor, ben ik van overtuigd! Het blijft toch speciaal! Morgen moet ik weer op controle bij de VK, ben zo benieuwd hoe dat ie in mijn buik ligt, ik heb er werkelijk geen idee van. Moet ook weer bloed laten prikken. Voor mijn moeder en mijn schoonouders wordt dit hun 2e kleinkind. Rick is dus de 1e en dat kan ook niet anders want zowel Twan als ik hebben geen broers of zussen, we zijn moederziel alleen haha. Ik weet zeker dat dit kind ook weer gruwelijk verwend gaat worden door alle partijen, als ik zie hoe gek ze al met Rick zijn....... Verder ff niks te melden hiervandaan, ik post vanavond nog wel een keer. Doeiiii
Wat schrijven zeg...kan het niet meer bijhouden Hier niet veel bijzonders.. Gisteren de babykamer afgemaakt, gordijnen, lampen en plankjes opgehangen. Het is zo mooooiiiii geworden, zal er binnenkort een foto van maken. Mooiste van de kamer komt nog hahaha Hier veel last van brandende maagzuur en moeheid Kelly, met de rug gaat het wel stuk beter, s'morgens zit die alleen de eerste uur zo vast en pijnlijk. Hoe het komt dat ik er minder pijn aan heb weet ik niet.. Bij mij is het ook zeker de houding, altijd geweest. Pim, knap dat je het nog volhoudt, hoop dat je het leuk hebt gehad, trouwens mooie buik hoor Angela, wat rot dat je niet kunt slapen. Trutje, wat zonde van je babykleertjes, ben je er nog zo zuinig op. Er zal vast wel iets voor zijn om het eruit te krijgen. Heel veel succes. Mijn zwangerschapsgym begint ook op 5 september, vind het best griezelig... Het komt nu wel dichtbij Saskia, succes morgen bij de Vk Ik moet dinsdag... Femmy, mooie echo, mooie vol gezichtje. Nou heb lekker gedoucht en ga nu ff pizzatje eten.. Vriend is lekker met knoflook aan het maken Kan nu nog hahaha
hallo allemaal, Zo mn ventje is weer aan het werken,ik zie hem pas woensdagavond weer. had niet zo'n fijn dagje vandaag,want had opeens bloedverlies en ben me rotgeschrokken. Ik moest voor de zekerheid een echo laten maken van de vk,want helemaal vertrouwen deed ze het niet geloof ik (ik was toen nog banger) Maar gelukkig was er met de kleine meid niks aan de hand. De vk zegt dat ik me vooral rustig moet houden en niet teveel tillen enzo,maar ja met een kleine van 3 moet je hem nog weleens hem optillen hé?Maar ik ben blij dat er niks aan de hand is. maar het was wel even schrikken hoor. Saskia B: je vroeg hoe oud mn 1ste kindje is,nou het is een zoontje en hij is bijna 3 jaar.ik ben 2 dagen voor zijn verjaardag uitgerekend dus wie weet beval ik wel op zijn verjaardag. En ik ben eraan gewend om alleen thuis te zijn,vind ik af en toe weleens lekker hoor die vrijheid. Mn kleine ligt net in zn bedje ,want morgen kan hij weer naar de peuterspeelzaal dus leg ik hem er altijd tegen achten in dan is hij lekker uitgerust.Dan slaapt hij tot half 8 ongeveer en om kwart voor 9 moet hij op school zijn.een paar straten verderop dus we zijn er zo. dat paddestoelen jasje heb ik bij geen een zeeman meer gevonden.Overal uitverkocht,alle babys van nederland liggen straks met dezelfde jasjes in de wagen hahaah. Ik hoop dat mn bevallind dit keer weer snel gaat,van de 1ste heeft het van begin to eind 3 uur geduurd,dat was supersnel,alleen had ik veel bloed verloren en viel flauw net na de bevalling,ik kreeg een infuus en zuurstof toegediend.ben ook een extra dagje gebleven,want kon niet op mn benen staan van de slapte. Heb ook 4 inwendige hechtingen gehad en 6 uitwendig,dat was niet fijn. En ongeveer 6 weken bloedverlies na de bevalling,en dan van die grote flappen tussen je benen van maandverband haha geen gezicht. Ik ben ook best bang dat het nu nog sneller zal gaan en dat mn man dan niet op tijd thuis is voor de bevalling,daar maak ik me echt zorgen om. Ik hoop dat het in het weeknd begint want dan is hij wel altijd thuis van vrijdag tot de zondag. Hey ik ga jullie weer laten. Ik hoop zo snel mogelijk weer te posten. En ik ga nog eens proberen wat foto's in mn album te krijgen,want dat is me nog steeds niet gelukt helaas,ik doe vast iets niet goed. Groetjes xxx
Saskia: Suc6 morgen bij de vk. Rick vindt het nog steeds helemaal te gek in zijn nieuwe kamer? Charissa: Lekker pizza. Wij hebben vandaag torittila's gegeten. Was ook erg lekker. Suc6 dinsdag bij de vk. Morgen begint bij mij de zwangerschapsgym. Ik ben zo benieuwd. Als het maar niet van die zeikerds zijn hoor. Onzeker meisje: Jeetje dat was zeker schrikken met dat bloedverlies. Gelukkig is alles weer in orde, doe toch maar lekker rustig aan. Vorige bevalling is zeker snel gegaan zeg. Ik hoop dat die van mij ook zo snel gaat. Rijd je man ook in het buitenland of alleen binnenland? Dan mag het bij jou wel wat langer duren zeker. Eerder dat hij er is. Nou meiden. Ik ga lekker badderen en daarna naar me bedje. Morgen weer werken blehhhhh. Liefs kelly
Hoi meiden ! Ben weer thuis, heerlijk weekend gehad, heerlijk geshopt. Ben nou blij weer bij mijn mannen te zijn. Ik heb wel bijgelezen maar ga niet meer reageren hoor, we hebben het veel tegezellig hier . Wel ff voor Femmy: Prachtige echofoto's !!!
Welkom terug Conny! Nog leuke dingen geshopt? De schilderijtjes zijn af! Ik vind ze best wel gelukt, morgen ga ik haakjes halen en ze ophangen. http://www.meimeltje.nl/babykamer/babykamer_schilderijtjes_klein.JPG
hoi,ben ik nog ff Kelly27: mijn man rijd ook naar het buitenland(spanje,italie,oostenrijk zwitserland enzo.) Ik hoop dat mn bevalling wel weer zo vlot verloopt en dat mn lieffie dan thuis is en anders is mn zus of moeder er wel hoor om me bij te staan als het echt niet anders kan,maar op zo'n moment wil je gewoon je ventje bij je hebben. Ik ga nu slapen. voor iedereen weltrusten en hopelijk niet teveel eruit om te plassen. Ik doe nu niet meer drinken na 9 uur sávonds en dat helpt toch wel een beetje hoor,ik moet s'nachts minder vaak eruit. xxx
Hoi daar was ik weer Wat is het hier gezellie zeg! Ben ik uiteindelijk 2 dagen niet op de forum geweest en zijn we me 3 paginas verder. Nou, maar even kijken of ik even wat kan reageren. Charissa: Welkom bij de paddenstoelenclubje Ik lees dat de babykamer al klaar is Ben benieuwed naar de fotos Zwangerdoos: Ik heb geen biodermaal in de doos zitten, maar wel de billencreme voor de kleine. Ik heb zaterdag voor het eerst de blad 'Zwanger en zo' gekregen. Met zo'n brief erbij dat ik binnenkort een oproep krijg voor de Zwangerkadoos Gratis kunt ophalen bij de etos. Grappig, want die heb ik al. Ik ben wel benieuwed of ik de oproep wel krijgt. Wel heb ik een Jongegezinnen pas aangevraagd, en bij die krijg je dan de blad gratis. Hebben jullie ook de Jongengezinnen pas aangevraagd? Ik vindt het wel superhandig hoor, want je kan er overal korting krijgen. Channie: Jammer dat je blaasontsteking hebt. Femmy: Jou meisje is echt verandert zeg. Mooi volle wangen heeft ie nu gekregen. Leuk dat tong uitsteken. Heerlijk Jij bent ook goed geslaagd afgelopen zaterdag. Pim: Hele avond nog gedanst. Petje af hoor. En ja bij zo'n event heb je wel veel aandacht van iedereen inderdaad. Angela: Balen dat je niet goed kon slapen zaterdag avond. Hoe was het werken vandaag? Heb je ook wel een beetje kunnen genieten? Lief dat je man ook een tuinstoel heb meegenomen voor je. Ze hebben toch wel het beste voor ons he? Trutje: Pruimenjam - lekker!! Mijn schoonmoeder had ook al aantal pruimen op tafel liggen. Errrgg lekker. Jammer van de roestvlekken Trutje, en vooral op een Mexx jasje. Robine: Success met je eerste werkdag alweer. Kelly: Ben ook van cup D naar cup E gegaan. Hopelijk blijft het hierbij, maar ik ben echt bang dat het nog niet afgelopen is met groeien. Straks als ie echt vol zit met melk ..... Jammer dat ze de box niet op vooraard had, maar een week is ook niet lang hoor. Nog 4 dagen en heb je de box in huis Success bij de zwangerschapsgym morgen. Wij beginnen morgen met de cursus SamenBevallen. Ben echt benieuwed hoe dat zal gaan. Als ik het maar niet vergeet. Senseemillia: Lief dat je vader zo bezorgd is om je. Deze kindje is voor mijn schoonouders hun eerste kleinkind. De kleine wordt straks wel heel erg verwend door ze. Dat weet ik nu al. Ze kijken er echt naar uit. Schoonouders zijn al aardig op leeftijd - schoonvader is 77 en schoonmoeder is 72. Ik ben nog heel blij dat ze nog heel erg fit zijn om van de kleine nog te kunnen genieten. Mijn ouders hebben er al twee, maar dat is ook een verhaal apart. Ze wonen namelijk in Nieuw Zeeland, dus echt veel zullen wij hun niet zien. Eens in de 2 jaar gaan wij ernaar toe. Mijn moeder en ik hebben het wel moeilijk mee dat we zo ver van elkaar zijn gescheiden, maar het is niet anders. Lang leve internet, internet telefonie en webcam (anders was het een heel duur verhaal geworden). Ze zullen dan niet aanwezig zijn bij de geboorte, maar volgende jaar wordt mijn moeder 60 dus hopelijk gaan we daar naar toe. Kunnen hun ook genieten van de nieuwe kleinkind Ze zijn wel heel erg blij dat we eindelijk zwanger zijn. Sappie: ook wat ben je lang!!! Ik lijk wel echt op een dwerg als ik naast je komt staan met mijn 1m52. Ben trouwens wel heel benieuwed naar de schilderijtjes. Annemonique: Wat heb jij mooie schilderijtjes gemaakt Leuk hoor Erg vrolijk. Jammer dat het niet opschiet met de meubels. Balen toch. Saskia: Success bij de VK morgen. Onzeker meisje: Das wel schrikken meid. Hoe is het nou met je? Wel rustig aan doen he? Of in iedergeval wel proberen Ik kan me voorstellen dat je wel een beetje zorgen maakt dat je man niet op tijd thuis zal zijn voor de bevalling straks. En ik hoop dat deze bevalling net zo snel is als de eerste zonder de andere akelige dingen. Ik denk dat ik nu iedereen gehad heb Verjaardag feestje van mijn neefje was leuk. Die was 7 geworden. Mocht hij tijdens zijn feestje een grote mededling maken, zijn vader en zijn vriendin zijn verloofd en gaan over een paar jaar trouwen. Dubbele feest dus. Lekker BBQ gegeten, met lekker salade. Verder kreeg ik ook overal een stoel aangeboden, terwijl ik best wel even wilde staan. Toen zaten we - 3 zwangere nichtjes op een rij, was best wel grappig. Nov, dec en maart zijn we uitgerekend, dus de familie heeft best wel een babyboom. Daarna door naar mijn schoonouders. Ze hebben een Digitale TV kastje gekregen van UPC dus die moesten we aansluiten en aan de praat krijgen. Maar goed, voor mensen die al aardig op leefttijd zijn, is zo'n nieuwe aparaat wel te ingewikkeld, dus duurde wel even voordat ze het door hadden. Nu zijn we thuis en ze belden net weer op, van hoe ging het weer. Verder zijn wij in discussie geweest over de boerderij waar we druk zijn met verbouwing/vergunningen aanvragen, met aannemers bespreken enz enz. Dus dat hebben wij ook allemaal gehad. Meiden, ik ga slapen, we gaan morgen weer verder.
goeiemorgen allemaal! Onzeker meisje ik snap dat je geschrokken bent, gelukkig is alles goed!! Leuk geworden die schilderijtjes Annemonique! die komen vast mooi te hangen in het kamertje! net weer zeiknat op werk aangekomen, mijn regenpak zat netjes achterop de fiets, maar toen ik vertrok was het droog, 2 minuten vanaf werk kwam er een tropische regenbui, gelukkig had mijn collega nog een broek hier liggen een druk weekje deze week, a.s. zaterdag gaat het behang erop en moet het kamertje leeg zijn (nu staat mijn bureau & pc er nog en alle aankopen). vanavond komen mijn zus & haar vriend naar de dvds van de echo's kijken!
Mogguh ! Annemonique: Die schilderijtjes zijn echt hartstikke leuk geworden, heel mooi ! Femmy: Da's minder, doornat op het werk aankomen, gelukkig idd dat je collega je aan een droge broek kon helpen. Salomina: Haha, idd, niet je zwangerschapscursus vergeten morgen !! Netjes hoor dat je overal een stoel aangeboden kreeg. Wat leuk voor je neefje dat hij die mededeling mocht doen, en altijd leuk om een feestje in het vooruitzicht te hebben. Jammer hoor dat je ouders zo ver weg wonen, maar wat dat betreft is idd internet een ideaal middel ! Onzeker meisje: Rijdt je man ook buitenlandse ritten tijdens je laatste weken? Of kan hij deze dan ruilen voor een paar weken binnenlandse ritten? Wel fijn om te weten dat je zus of moeder er anders bij zijn, maar natuurlijk wil je gewoon je eigen vent erbij hebben. Van mijn zusje heb ik nog een schattig rompertje gekregen, knalroze met de tekst LIEF ! erop, heel erg leuk, wel maatje 80 dus dat kan nog wel even in de kast blijven liggen Verder niet zoveel gekocht, alleen voor mezelf heerlijk comfortabele zwarte laarzen voor deze winter, zonder hakken, dus dat loopt helemaal prima Heerlijk uit eten geweest zaterdagavond, op ons gemakje gegeten, avondvullend, en weer lekker bijgekletst. Ik moet zeggen dat ik dan zondagochtend al kriebels krijg om naar huis te gaan hoor, naar mijn mannen. We zijn nog even naar Schiphol gegaan om daar te shoppen, maar begin van de middag wilde ik toch echt naar huis. Vanavond heb ik een Oriflame party van een nichtje van Werner, ook weer een avondje ontspanning. En ik kan eerst nog zelf Rick in bad en bed doen, dat vind ik dan weer wel fijn nadat ik zaterdag en zondag veel weg was. Tot later !!!
Goeie morgen damens, Wat is het toch weer vervelend weer... wou eigelijk boodschappen doen vanmiddag maar daar wacht ik toch maar mee totdat me vriend thuis is.Het zou de hele dag regenen Pim Zo jij heb lekker gefeest haha gezellig hoor als je het vol kan houden waarom niet he Kelly27 Nee me schoonzusje heeft idd niet stil gezeten hahaha, er zit niet veel verschil tussen de kindjes.. je heb cloudia die is 1 en dan frankie die is bijna 3 en dan shirley die is 4 en dan heb je ook nog syronna die is 4 en de oudste cyrina die is 5. Een gigantische drukte maar erg gezellig en ze doet het helemaal alleen dus heb meer dan respect voor haar SaskiaB Veel plezier bij de vlk vandaag! Charissa1979 Wauw ik wou dat ik de kamer al af had haha wel gauw even foto's maken hoor! ben benieuwd . Wij kunnen hopelijk over 2 weken ook starten met het kamertje Onzer meisje Schrikken zeg van dat bloed! Gelukkig is alles gewoon in orde doe maar lekker rustig aan in hoeverre dat kan natuurlijk Ik hoop dat de bevalling niet zo heel snel weer gaat en dat je man er bij kan zijn Ik zou het maar niks vinden als mijn man steeds op weg was. Annemonique Wat leuk die schilderijtjes! vind ze echt heel erg leuk Salomina Zo jij ook weer druk geweest! Wel leuk zeg 3 zwangere bij elkaar hahah lekker ervaringen wisselen. Nou hier verder alles goed behalve dat die blaasontsteking niet lijkt weg te gaan maarja eerst die kuur maar eens af hebben. Ik wil heel graag die babyfoon van de blokker hebben die is in de aanbieding voor 20 euro alleen met dit weer kan ik niet ff gauw naar de blokker lopen hihi. Nou ik ga even naar een vriendin toe ff beppen haha doeiii
Hoi, Ik ben weer bekomen van de schrik gisteren,ik heb geen bloed meer gezien gelukkig. Ik ga het nu wel wat rustiger aan doen,want die kleine mag er nog niet uit hoor. De laatste weken van mijn zwangerschap gaat mn mannetje natuurlijk niet die grote ritten meer rijden,maar hier in nederland blijven,maar ja als de bevalling eenmaal begint kan het ook zijn dat hij net aan de andere kant van het land zit en dan is hij er misschien ook niet zo een ,twee drie dus maakt het eigenlijk niet zoveel uit waar hij heengaat. daarom hoop ik op een weekend.En vrij nemen kan ook niet he,want stel je voor dat ik eerder of later beval dan de geplande datum. We zien wel. Ik heb een foto in mn album van mn zoontje het is eindelijk gelukt.Ik ga zo nog eentje proberen te plaatsen van mijn buikje. xxx tot later xxx
Onzeker meisje: Leuke foto van je zoontje, lekker mannetje om te zien ! Gelukkig dat je man de laatste weken in NL rijdt, maar idd, dan kan hij nog een eind weg zitten. Weet niet hoe snel de vorige bevalling gegaan is? Channie: Als je eruit moet, is het idd geen fijn weer. Dan maar wachten totdat je een auto thuis hebt dus? Mijn baas kwam zojuist met het idee om volgend jaar mei een kindermiddag te organiseren op ons bedrijfsterrein, met luchtkussens, skelterbaan, friettent etc. Hartstikke leuk toch? Hij komt er pas op terug na mijn verlof, omdat hij graag wil dat ik het ga organiseren, superleuk !
hey, Conny:mn vorige bevalling was in 3 uur gebeurd van begin tot eind.mn vk zei dat een twede meestal vlugger gaat dus dan ben ik er snel vanaf hopelijk. Wie o wie heeft nog een positiebroek maat 36 nodig? Met een hoge kant voor de buik en verstelbare knopen aan de zijkant. Ik heb die broek 2 weken terug gekocht bij babywalz ,maar ik heb hem iets te klein gekocht.ik ben te laat met terug sturen jammergenoeg. Hij was best duur 45 euro.Dus voor de geintresserden,ik doe hem voor 25 euro weg.Wel zonde natuurlijk ,maar ik had hem maar eerder moeten terug sturen. Zo mn zoontje doet nu ff zn middagtukje ,want hij is doodmoe van de peuterspeelzaal. Straks als hij wakker is moet ik met de auto naar de keuring(ik haat zulke dingen maar ja het moet gebeuren) de foto van mn buik krijg ik er dus echt niet in mn album,want ik kan hem niet kleiner maken. groetjes weer xxx
Middag Onzeker meisje: Blij om te lezen dat het beter met je gaat. En zeker proberen om rustig aan te doen. Knappe zoontje heb je hoor Is ie al gewend dat ie een zusje bijkrijgt? Enne - mooi buikje. Het was je toch gelukt om de foto wat kleiner te maken. Goed hoor Conny: Leuk dat je een leuke kindermiddag mag organizeren als je weer terug bent van verlof. Heerlijk hoor, kan je nu al rustig over nadenken. Misschien heeft Rick wat tips voor je Zwangerschaps cursus begint vanavond, enne - kwam gister achter dat ik het nog niet betaald had. Zonet even met de begeleidster gebeld, maakt niet uit zei ze. Het kwam vaker voor, ik kan het nu alsnog even overmaken. Gelukkig maar. Klinkt alsof je een leuke weekend heb gehad met je zus. Veel pleziet bij de Oriflame party vanavond Geniet er maar lekker van. Channie: Hier regent het ook behoorlijk af en toe. Vanochtend onweer gehad, met echt felle bliksem. Heb mijn man vanochtend in de auto naar de tramhalte gebracht. Ik vondt het anders zo zielig dat ie door de regen en onweer moest lopen of fietsen. Ik wacht nog even totdat alles gestopt is en dan ga ik boodschappen halen Ja - drie zwangere vrouwen even ervaringen uitwisselen was heel grappig. Iedereen (de rest van de visite) moesten ook hun nodige commentaar ook naar voren brengen dus ... het was wel even gezellig. Hopelijk gaat de blaastonsteking weg Channie - we de keur afmaken inderdaad. Femmy: Toevallig dat je collega een broek nog bij haar had. Ben benieuwed of je droog thuiskomt straks. Success met de babykamer - klinkt inderdaad als een drukke week. Veel kijk plezier vanavond samen met je zus en vriend. Verder eigenlijk niks te melden. Moet nog even de was vouwen en strijken, daarna mag ik gaan koken en dan naar de cursus. Fijne middag iedereen.
straks doe ik sowieso mijn regenbroek aan, het regent altijd als ik naar huis ga veel plezier bij de cursus Salomina!
salomina: ja mn zoontje vind het heel leuk dat er een baby komt,maar we hebben niet het geslacht gezegt,want dan verteld hij het gelijk aan iedereen door de kleine stiekemerd. Hij geeft me steeds kusjes op mn buik en zn fopspeen legt hij weleens op mn buik en dan zegt hij dat de baby hem even mag hebben. vrijdag krijgt hij nieuwe slaapkamermeubels,want zijn ledikantje,commode en kledingkast zijn dan voor de baby. Ik ga nu de kleine uit bed halen,en naar de autokeuring. doeg allemaal.