November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Conny, leuk om er ff tussenuit te zijn, maar toch ook altijd weer fijn om thuis te komen he! Leuk idee van je baas en helemaal dat jij het mag organiseren.

Onzekermeisje, al bekomen van de schrik. Gelukkig heb je geen bloedverlies meer gehad.

Salomina, veel plezier straks op de cursus.

Robine, is je eerste werkdag goed gegaan?

Annemonique, leuke schilderijtjes!

Deze week gelukkig maar vier dagen werken. Lekker idee vrijdag al weer vrij te zijn. Vanavond gaan we met vrienden naar de film (The Da Vinci Code). Beetje maffe avond om naar de film te gaan, maar hij draait alleen nog maar op maandag in Nijmegen. Vandaar. Heb ik nu al zin in!

Voor nu: heb ik echt een vreselijk procestuk liggen dat woensdag klaar moet zijn. Even doorbijten maar.

Pim

2. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Conny, leuk om er ff tussenuit te zijn, maar toch ook altijd weer fijn om thuis te komen he! Leuk idee van je baas en helemaal dat jij het mag organiseren.

Onzekermeisje, al bekomen van de schrik. Gelukkig heb je geen bloedverlies meer gehad.

Salomina, veel plezier straks op de cursus.

Robine, is je eerste werkdag goed gegaan?

Annemonique, leuke schilderijtjes!

Deze week gelukkig maar vier dagen werken. Lekker idee vrijdag al weer vrij te zijn. Vanavond gaan we met vrienden naar de film (The Da Vinci Code). Beetje maffe avond om naar de film te gaan, maar hij draait alleen nog maar op maandag in Nijmegen. Vandaar. Heb ik nu al zin in!

Voor nu: heb ik echt een vreselijk processtuk liggen dat woensdag klaar moet zijn. Even doorbijten maar.

Pim

3. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Hallo allemaal :)

Ik lees ook weer mee! Is idd een hoop bijgeschreven als je 1-2 dagen niet leest.
    Ik heb een lekker weekend gehad. Gister uit eten geweest met mijn schoonouders en vriend en voor het eerst dat ik geen last had van maagzuur na een flink bord! Wat ik gegeten heb? Scholfilet met verse warme vruchten. Ik heb echt genoten!

Mijn vriend is effe groene zeep en dat soort prut aan het halen voor de 'mislukte' was. Hopelijk werkt het en gebeurt het niet weer.

Zo meteen komt er een juffrouw praten over kinderdagopvang. Spannend. Ben benieuwd of aan onze vraag voldaan kan worden. Ik hoop van wel natuurlijk...
    En dan vanavond weer yoga :)

4. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Trutje: Sucess met je wasgoed. Ik heb het nog nooit eerder meegemaakt maar kan me voorstellen dat je echt van baalt. Lekker scholfilet :) en eindelijk een maaltijd zonder maagzuur \:D/
    Hoe was het met de kinderopvang juffrouw? Enne veel plezier bij yoga vanavond :)

Pim: Veel plezier bij de fil straks. Laat je het ons weten wat je ervan vondt?

Onzeker meisje: Lief hoor dat je zoontje nu al zo lief is voor zijn kleine zusje. Kan hij lekker de grote broer uithangen - en lief dat ie nu al zijn fopspeen aan haar wilt geven.

Ben nog niet klaar met strijken :( maar ik heb even geen zin meer. Ga even pauze nemen en dan eten klaarmaken. Heb nu al trek :confused:

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jeetje heb bewondering voor jullie allemaal dames die werken.....wat viel t me weer tegen. Overigens de hele dag alleen maar vergaderingen die nergens over gingen(zoals gewoonlijk). Heb bijna heel de dag op klapstoelen en houten schoolstoeltjes gezeten. t Echte lesgeven begint woensdag weer..brrr, ben nu alweer aan vakantie toe :confused:
    En dan nog al die collega's die ongevraagd aan mn buik zitten en voelen! Goed bedoelt hoor, maar na 60 handen ben je t wel een keertje zat!

Onzeker meisje: Maatje 36??! Wou dat ik dat had zelfs als ik niet zwanger ben :( Nee die broek gaat mij niet passen.

Pim: Hoe was de film? Sterkte met je processtuk!

Trutje: Heb je de vlekken er al uit? :(:

De rest kan ik ff niet teruglezen.
    Over 3 dagen komen de meubels :D , heb er zo een zin in!! Lekker in elkaar zetten, hopelijk is t kamertje t weekend klaar! Kunnen we de kast inruimen en genieten van t zicht op een lief kamertje.

Slapen jullie ook zo slecht allemaal?Heb zo een pijn in mn rug de laatste week, dat wanneer je ligt dat helemaal doortrekt naar je billen. Beetje jammer, zeker als je man heerlijk naast je ligt te slapen. Ben jaloers op hem!! De kleine schopt me ook steeds meer aan gort. Kan er echt niet van slapen. Hopelijk is ze als ze eruit is wel een lief meisje die s nachts slaapt.

Nou ja, weer ff genoeg geklaagd! Ga eten koken. Spreek jullie later weer.
    Liefs Robine

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Zo weer veel bij moeten lezen,

Robine; valt tegen he zo'n eerste werkdag? Kan me voorstellen dat het ook behoorlijk irri is als tig mensen even je buik willen voelen.
    Leuk over 3 dagen je meubels, veel plezier met opzetten. Plaats je wel ff een foto als het af is?
    Slapen gaat bij mij eigenlijk prima. Wordt gemiddeld 1x per nacht wakker om te plassen, val daarna gelijk weer in slaap.
    Eet smakelijk !!

Pim; succes met je processtuk en heel veel plezier bij de film vanavond !

Trutje; Zie je straks bij Yoga, kletsen we weer ff bij !!!

Onzeker meisje; gelukkig heb je geen bloedverlies meer. Kan me voorstellen dat je bent geschrokken. Leuke foto van je kleine man.

Annemonique; Leuk je schilderijtjes !!! De mijne is een beetje dezelfde stijl. Het is 1 grote geworden met 3 figuren en nog een kleine (zoals jij) voor aan de andere muur. Ik zal zo snel mogelijk een foto plaatsen.

Femmy; Balen dat je helemaal nat geregend bent. Nat worden als je naar huis gaat vind ik nooit zo'n probleem maar wel als je nat wordt en onderweg bent naar je werk.

Conny; wat een leuk idee van je baas een kindermiddag organiseren. Dat zie ik mijn baas nog niet zo doen.

Channie; gaat het al wat beter met je blaasontsteking? Heb je ook amoxicillinne (?) gekregen??? Duurde bij mij ook even voordat het echt hielp.

Nou, de laatste 5 weken werken zijn ingegaan. Merk wel dat ik steeds sneller vermoeid raak (ondanks een zittend beroep). Tevens sinds een paar dagen last van harde buiken, nog niet eerder gehad en voelt niet echt prettig. Het is niet constant maar een keer of 4 / 5 per dag. Dit is normaal toch ???? Hoef me niet ongerust te maken?
    Woensdagochtend weer naar de vk, daar zal ik het ook nog even vragen.

Straks om 7 uur weer yoga, even lekker niets doen en gewoon ontspannen.

Kom vanavond nog weer ff bijlezen en evt posten.

Liefs Sappie

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik ben weer terug van vakantie en ben helemaal bijgelezen (ja, echt waar! :D ). Reageren lukt natuurlijk niet maar zo te zien gaat het gelukkig met iedereen wel goed. En ik meld me bij deze ook voor de paddestoelenjasjesclub, heb een bruine in maat 56. Sjonge, dat moet toch wel het best verkochte item ooit zijn bij de Zeeman.

Vakantie was heerlijk, wel een beetje vermoeiend. Minpunt was een crisis met mijn lief. Ik begon ineens heel erg aan ons te twijfelen en kon dat natuurlijk niet voor me houden dus dat werd een minidrama tussen de kastelen en pittoreske dorpspleintjes. Waarschijnlijk veroorzaakt door hormonen, concludeerde lief al vrij snel en dat denk ik ook want het is nu weer helemaal over. Al heb ik hem wel de stuipen op het lijf gejaagd.

Ben wel blij weer thuis te zijn want het lijf begint echt tegen te sputteren. Buik (en baby) ongelooflijk gegroeid, ik zal gauw weer een foto plaatsen. Bij mij vraagt ook bijna iedereen hoelang ik nog moet (oh echt joh, zo hee, dan krijg je het nog zwaar) en of ik zeker weet dat het er maar 1 is. Grrr... :evil:
    Borsten lijken daarentegen juist de laatste tijd wat gekrompen, vreemd niet? Misschien dat daar vocht in zat. Qua kwaaltjes mag ik niet klagen. Af en toe wat rug- en linkerbilpijn en kriebelbenen. Wel steeds vaker harde buiken en kramp, een hele dag actief zijn kan echt niet meer. En het lijkt erop dat de misselijkheid terugkomt :cry: De afgelopen dagen begint het alweer in de loop van de ochtend in plaats van tegen de avond.

De kleine is met vlagen heel actief maar kan ook uren liggen slapen. Deze beeb heeft ook een schuurmachientje, vervelend gevoel is dat. Hoewel ik de harde trappen erger vind, die beginnen echt pijn te doen! :( Het goede nieuws is dat hij niet meer de hele tijd met de voetjes naar beneden ligt, krijgt mijn blaas tenminste rust. ;)

Ik ga lekker voor de tv hangen, als ie het nog doet want dat ding heeft al zeker anderhalve maand niet aangestaan. Tot later!

Btw, de commode is heel mooi geworden, echt paars!

8. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee allemaal,

Nou ik ben vanmiddag bij de VK geweest en ben weer goedgekeurd. Bloeddruk was 110/70 (eigenlijk steeds zo) en de beeb was gedraaid! Hij ligt nu met z'n hoofdje naar beneden, in de starthouding dus maar hij kan nog wel draaien zei ze, nou dat hoop ik dus niet. :)
    Ook moest ik weer bloed laten prikken maar daar krijg je natuurlijk de volgende keer pas weer de uitslag van of er moet iets bijzonders wezen, maar daar ga ik niet van uit.

Panda: Welkom terug! Fijn dat de vakantie goed bevallen is (op het incident met je lief na dan), ach gebeurt ons ook wel eens hoor, t is net zoals je zegt hormonen doen een hoop hoor.

Onzeker meisje: Wat een lekker mannetje zeg, ik ben ook tegelijk uitgerekend als toen met Rick dus dat kan ook nog spannend worden.

Trutje: Hoop dat t spul van je vriend gaat helpen om de vlekken weg te krijgen.

Robine: Wat vervelend zeg die vergaderingen en zeker als je op zo'n kl*te stoel moet zitten, ik denk dat het lesgeven woensdag weer leuker is. ;) en je zal zien t is zo voorbij hoor die aantal weken tot je verlof.

Maatje 36 (in mijn zoetste dromen nog niet) helaas is niet aan mij besteed. Ik hoop het ooit nog s aan te kunnen maar dat zal wel bij dromen blijven.

Kelly: Rick vind t nog steeds super in zijn kamer, als er iemand komt moet die gelijk naar boven om te gaan kijken, zo schattig! Ben blij dat ie t zo leuk vind.

Conny: Leuk zeg zo'n middag organiseren, ik vind iets met de kids doen toch altijd wel leuk hoor, zeker als je ziet hoeveel plezier zij bijv. van zo'n springkussen hebben.

Verder kan ik niet meer teruglezen, ga lekker voor de buis hangen, tot kijk maar weer.

Saskia.

9. Goedenavond allemaal,

Conny: Lekker geshopt in Haarlem dus. Veel plezier vanavond met de Oriflame party. Wat een leuk idee trouwens van je baas zeg. Zie ik mijn baas echt niet doen hoor. Er moet geld in het laatje komen bij hem.

Annemonique: Wat een leuke schilderijtjes zeg. Echt knap van je.

Salomina: Veel plezier met de cursus samen bevallen.

Onzeker meisje: Leuke foto van je zoon en een mooi bescheiden buikje hoor.

Trutje: Suc6 met je kleertjes wassen. Ik hoop dat het lukt.

Robine: Ooh dat slechte slapen herken ik ook zo. Ik word er echt gek van. Viel dus weer tegen je 1e dag werken. Voor je het weet zit je er weer helemaal in en dan ga je weer met verlof.

Sappie: Ik merk dat ik het ook wel zwaarder vindt worden op me werk en heb toch ook een zittend beroep. Vooral me rug, dan heb ik echt last zeg. Nog even volhouden.

Panda: welkom terug in het regenachtige nederland. Heb je lekker van je visje kunnen genieten? Wat balen zeg minicrisis zullen wel de hormonen zijn.

Saskia: Wat fijn dat alles weer goed is bij de vk.

Liefs Kelly

10. hallo,

Ik ben net thuis van de zwangerschapsgym en ik moet zeggen dat het me reuzen mee viel. Ik vond het best gezellig al die zwangeren bij elkaar, maar goed dit was de 1e les en we zullen zien wat er gaat volgen. Ik ben best wel benieuwd naar die partnerles. Ik zie mijn vriend er al zitten ..... hihihihihihihi. Niet dus!!!

Verder geen nieuws ik ga even verder big brother kijken.
    Ik heb net het laatste van gtst gezien en Ludo is gewoon dood!!!!! Kon het niet geloven. Hij zal wel terugkomen als zijn tweelingbroer ofzo.

Liefs Kelly

11. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Meiden, ik moet wel lachen om jullie reacties op het voorstel van mijn baas voor een kindermiddag. Ik had namelijk precies dezelfde reactie: nooit verwacht van hem ;) Niet dat hij zo'n bullebak is, absoluut niet hoor, maar dit is niet iets wat klanten of positieve promotie oplevert, dus tja..
    Maar het blijft een geweldig idee :)

12. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Hallo iedereen...

hier weer even een berichtje van mij..... de laatste weken had ik wat last van tintelingen in mn handen en voeten, ik dacht dat dat een signaal was van mn fibromyalgie, dus heb er niet zo op gelet, maar vanavond was ik bij de VK....
    Mijn bloeddruk wqas te hoog, onderdruk is 85 en ze was er niet blij mee...
    Dit, plus het feit dat ik ook meer hoofdpijn heb, vandaag sterretjes voor mn ogen zag, een pijnlijke band bovenin mn buik voel en de tintelingen erbij maakte dat ze extra gaat controleren op zwangerschapsvergiftiging...
    Ik moest direct plassen, gelukig zaten er geen eiweitten in, maar moet donderdag alweer terug en dan weer plassen...
    Ze houden het allemaal goed in de gaten hoor... super zelfs, maar we zijn toch een beetje geschrokken.... :(

13. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Mooi dat je weer door je persoonlijke APK heen bent ;)

Ennuh ik hoop dat je zeep bedoelt haha! :D
    Ik heb er effe geen puf in na zoveel wasjes dus dat doe ik woensdag wel! Ik heb goeie hoop.

Sappie, jammer dat je zo vlot weg was. Ik moest uiteraard weer es plassen en zag je niet meer!!! Volgende week beter! <3
    Gaat veels te snel zo'n uurtje, vind je niet? Eerste half uur is alleen maar gebabbel over de afgelopen week en klachtjes en daarna is het hetzelfde rondje om de kerk elke week. Ik vind het best. Misschien onthoud ik dan nog een paar oefeningen...

Door: Ik ga hartstikke voor je duimen voor het aller allerbeste!!!

Kelly, de gym wordt vast leuker naarmate je meer mensen echt een beetje gaat kennen. Ligt het aan mij of begint dat erg laat in de zwangerschap?

Panda: welkom terug! Ik ben benieuwd naar de foto's van je buik en commode!

14. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ha hallo allemaal :)

Ben net weer terug van cursus samenbevallen, en ik vindt het echt leuk. Een heel hoop informatie, en verschillende mensen allemaal :) We zijn met 4 andere stellen op deze cursus, allemaal rond eind oktober t/m eind november uitgerekend. Tis heel erg leuk :) Echt verschillende vragen die van de groep komen over alles en nog wat. Ik ben gewoon super enthusiast. Mijn man vondt het ook heel erg leuk.

Door: Dat is wel balen dat je bloeddruk hoog is geworden. Goed dat de vk gelijk alles laat controleren. Ik kan me gooed bij voorstellen dat je heel erg geschrokken bent. Dan maar hopen dat a.s. donderdag ook zo'n resultaat oplevert.

Kelly: Je hebt ook genoten van de zwangerschapsgym lees ik. Gezellig is het he? Ik denk dat het best wel mee zal vallen met je vriend en de partnerles.

Saskia: Goed om te lezen dat je weer goedgekeurd bent bij de vk.

Panda: Welkom terug in Nederland. Ik was al benieuwed hoe je vakantie was gegaan. Lekker visje gegeten?? Welkom bij de paddenstoelenclub :) Idd, de beste verkochte item ooit bij de zeeman. hihihihi. Ben wel benieuwed naar jou buikje.

Sappie: Hoe was yoga?

Robine: jammer dat het een beetje tegenviel vandaag op werk. A.s. woensdag zal het waarschijnlijk beter worden :) Ik kan nog wel redelijk slapen, alleen als ik te wakker wordt nadat ik naar de wc bent geweest, dan kom ik niet meer in slaap. Das wel jammer.

Ben net even extreem bruiden aan het kijken .. hahaha is wel lachen. Dat je als bruid een uur te laat bent, en dan gaan klagen dat de priester een heel deel van de ceremonie heeft geschrapt. Het zijn echte amerikanen hoor.

Nou meiden, ik spreek jullie morgen weer :) Weltrerusten alvast :)

15. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey meiden,

Sow hey, jullie hebben weer goed je best gedaan haha, dat wordt weer heel wat lezen :D
    Ik ga morgen alles ff goed doorlezen en reageren :thumup:

Gisteren is eigenlijk best goed gegaan, was wel kapot toen ik thuis was (sliep pas om half 6 's morgens en om 7 uur moesten we alweer opstaan) en ben toen ook na het douchen in slaap gevallen, om 23 uur heeft mijn mannetje me wakker gemaakt en ben ik naar bed gegaan en heb daar lekker verder geslapen tot vanmorgen :D HEERLIJK!!!

Vanmorgen is mijn man het babykamertje gaan halen en dat hebben we meteen opgezet \:D/ Ik heb zelf flink meegeholpen en dat voel ik nu wel :( maarja t is voor een goed doel!!
    Vandaag alle babywas gewassen dus morgen ga ik alles afsoppen, strijken en inrichten, jippie, zal als alles klaar is een foto maken en plaatsen ;)

Morgen dus ff verdere reacties van mij op jullie voor nu ga ik snel naar bedje toe.
    Slaap lekker allemaal!!!

Liefs Angela.

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallo allemaal,
    Heb gister even een ontzettend kl-te dag gehad zeg. Wat een gedoe. Na lang praten afgelopen weekend met mijn man over die hoge bloeddruk en verwijzing naar het ziekenhuis zijn we tot de conclusie gekomen dat het voor nu misschien even beter is om niet te werken of veel minder te werken. Ik word immers niet voor niets naar het zkh gestuurd niet waar.
    Ik heb op mijn werk aangegeven hoe of wat en terecht dat mijn manager zegt, wel een verklaring van een arts (alhoewel het wel wat haaks staat op wat ze vorige week zei maar goed). Dus via arboman een afspraak maken met bedrijfsarts. Ik vind het prima. Arboarts gaf aan dat een afspraak met bedrijfsarts geen toevoegde waarde heeft, aangezien die het advies overneemt van de verloskundige. Maar mijn manager vindt een vk niet tot de categorie arts behoren.
    Ik ben dus serieus de hele ochtend bezig geweest met heen en weer bellen en uiteindelijk is er nog geen oplossing. Met een bjina onafgebroken harde buik, was ik behoorlijk boos en verdrietig op een gegeven moment. Ja alsof ik erom vraag dat mijn bloeddruk steeds stijgt en nu op 135/90 zit en ik vind het o zo leuk dat mijn voeten abnormaal gezwollen zijn en dat ik nu naar de gyn moet. Nu met ziekte MOET ik zes weken tevoren met verlof en dat wil ik dus ook niet. :x . Ik heb liever een ongecompliceerde zw.schap met energie voor tien en een keurig lage bloeddruk!
    Ik heb nu afgesproken dat ik even een paar dagen thuisblijf om uit te rusten, maar ja zit hier dus met de slopende (de plannen zijn omgegooid ivm het weer) bouwmannen.
    De vk zei gister nog aan de telefoon dat er een dikke kans aanwezig is dat ik niet meer bij hun terug hoef te komen en onder behandeling wordt gezet van het ziekenhuis.

Verder t.a.v. de verbouwing gaat het lijkt het nu wel snel (straks piep ik wel anders). Gisteren toen ik thuiskwam van mijn werk zei mijn man ga eerst maar even rustig zitten voor je boven gaat kijken. Ik had al zo'n grote bak gezien voor het huis, waar dus echt onwijs veel afval inzat, bijna tot de rand. Dacht al waar komt dat nu vandaan.
    Nou als je op de gang boven staat zit er geen plafond boven je. Je kijkt zo recht de nok in van het huis. De vloeren van de zolder waren eruit gesloopt en alles op zolder was gestript. Er zaten nog van die vakken waar je rommel in kan doen (schotten zeg maar) ook weg. En wat een ruimte zeg!!!! Die vierkante meters en meer komen er straks allemaal bij!
    Ik heb de videocamera gister opgeladen en ga vanavond wel wat filmen want het is serieus de moeite waard.
    Gister slaapkamer ontruimd en in de woonkamer geslapen. Vanochtend hebben ze in een half uur tijd het plafond uit de slaapkamer gesloopt. Ze gaan vandaag de nieuwe balken leggen tussen zolder en slaapkamers en daar komt dan een nieuwe vloer op en er komt een nieuw plafond.
    Als ze net zo snel opbouwen als slopen heb ik er vertrouwen in!

Ik post dadelijk nog even met reacties.

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemorgen allemaal!

het was een gezellig avondje met mn zus en haar vriend, ze hadden weer cadeautjes bij zich, ik moest wel erg lachen hoor, ik dacht eerder nog; iedereen heeft al bijna zo'n paddo-jasje maar wij nog niet, ik had een tijdje terug een knalrood jasje uitgezocht en toen kreeg ik gisteren een schattig roze jasje met de bekende paddo's achterop :) nu kunnen we ook bij de club ;)
    ze vonden de dvds erg mooi om te zien, als je ze achter elkaar ziet zie je het verschil ook goed!. we hebben later ook nog een stukje van die extreme bruiden gezien, dat is zeker achterlijk hoor was ze zelf anderhalf uur te laat en was daarna echt boos omdat het ingekort was.

Heb nu wel weer meer last van mijn bekken, ik zal maar veel blijven lopen!.

18. Goedemorgen allemaal,

Door: Doe maar lekker rustig aan hoor.

Trutje: Ik weet eigenlijk niet of dat het laat is, maar ik ben zo ingepland een collega van mij is ook zwanger en begon ook rond de 27 weken met de zwangerschapsgym. Misschien is het met de yoga ook wel anders hoor.

Salomina: Bij jou is het ook dus goed bevallen. Leuk hoor. Ik vond het wel even wennen, maar het lijken me aardige meiden.

Angel: Is niet zo gek hoor dat je zoveel geslapen heb. Je heb het ook zeker nodig gehad.

Senseemillia: Ik vind het echt heel sneu voor je dit allemaal. Je moet nu echt voor jezelf kiezen en ik herken echt mezelf in jou. ik ben ook iemand die doorgaat tenkoste van me gezondheid, terwijl we dat helemaal niet moeten doen. Ik heb ook het idee dat sommige collega's zoiets hebben van heb je er weer een die zwanger is en weer niks kan. Zo irritant is dat en wat je zegt je vraagt er niet om. Maar ga maar minder werken en als dat dan niet lukt dan maar stoppen het gaat om de gezondheid van je kindje en van jou natuurlijk. Je bent ook niks voor niks doorgestuurd naar de gyn. Doe maar lekker rustig aan.
    Gelukkig dat de verbouwing op gaat schieten. Ik hoop dat het snel achter de rug is voor jullie dan heb je ook veel meer rust.

Nou meiden ik ga maar eens wat doen op me werk. Ik heb totaal geen zin. Ik kwam vanmorgen ook echt me bed niet uit. Dat wordt ook steeds moeilijker lijkt het wel. Me ogen willen gewoon niet open gaan. Vanavond maar weer eens op tijd naar me bedje.

Fijne dag allemaal.

Liefs Kelly

19. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    mogge allemaal,

Ik heb weer heerlijk geslapen :) Het was alleen te kort :(

Senseemillia: Dat is wel balen dat je gisteren heel wat af heb moeten bellen. Hopelijk wordt alles wel snel geregeld en kan je weer verder van je zwangerschap genieten. En de voruitzicht dat je dan verder onder behandeling van het ziekenhuis, dalt valt niet mee, maar ze hebben wel het beste voor jou en jou kindje. Blij om te lezen dat het aardig opschiet met de verbouwing, ik dacht gisteren nog aan je toen het begon te regenen hier. Maar ze zijn wel aardig opweg als je helemaal door naar het nok kan zien. En nu lekker camperen in de woonkamer.

Femmy: Welkom bij de paddenstoelenclub :) hehehe clubje wordt maar steeds groter. Leuk dat ze hebben genoten van de dvd. Leuk toch.

Angela: Lekker dat je zo lang heb kunnen slapen. Je hebt het wel verdiend hoor. Ooo .. en de kinderkamer is er al. Ben benieuwed hoe het bij jou uitziet. En straks heb je zo'n heerlijk gevoel als alles netjes opgeruimd is of niet?

Nou meiden, ik ga weer even de strijkgoed afmaken - ik had er gister geen zin meer in. Vanmiddag even naar de markt denk ik. Alleen als het niet regent. Ik ben de regen nu al zat hoor. De tuin moet ook nog schoongemaakt worden - heb nu al zoveel onkruid staan vanwege de regen. Misschien als het droog blijft morgen ga ik er wat aan doen. We zien het wel. Ik spreek jullie later weer :)

20. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Panda, welkom terug!!! Fijn dat je ondanks een kleine crisis een fijne vakantie hebt gehad.

Door, goed op jezelf passen hoor! Sterkte en hopelijk is het donderdag wat beter.

Robine, haha jij hebt er gewoon al een miniverlof opzitten en ik kan me voorstellen dat het dan zuur is om weer te moeten werken. Als je gewoon had moeten doorwerken had je het waarschijnlijk niet zo erg gevonden. Je went gewoon snel aan vakantie. Veel succes met het echt lesgeven maar weer, kan me voorstellen dat dat leuker is dan vergaderen.

Salomina. leuk dat de cursus je zo goed is 'bevallen'!

Angela, gelukkig weer lekker bijgeslapen. En ben benieuwd naar de foto van je kamertje!

Senseemillia, balen al dat gedoe met je werk/arboarts/verloskundige zeg. Maar het is denk ik wel goed als je minder gaat werken of zelfs stopt. Als je bloeddruk te hoog is, is dat voor je kindje niet goed natuurlijk. Gaat dan nu je zwangerschapsverlof eerder of zit je dan de weken die je eerder opneemt dan je van plan was in de ziektewet? Ook veel succes met de verbouwing. Klink redelijk heftig allemaal, maar leuk dat je nu al kunt zien hoeveel oppervlakte je erbij krijgt.

The Da Vinci Code was leuk! De film gaat tov het boek wel heel snel, maar dat was te verwachten. Heerlijke bak popcorn naar binnengewerkt tijdens de film :oops: . Duurde wel tot 23.15, dus voor ik in bed lag was het 0.30 uur, maar ja. Vanavond eerst yoga (partnerles.. manlief heeft niet zo'n zin om mee te gaan) en daarna maar eens op tijd naar bed.

Slapen gaat hier eigenlijk prima. Als ik opsta wat last van m'n rug, maar als ik dan de honden uitlaat en dus goed beweeg is de rugpijn zo weer weg.

Pim

Deel Deze Pagina