November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Net naar yoga geweest met m'n man. Hij vond het minder erg dan hij dacht, haha. Ik vond het zelf wel heel leuk om samen zo er mee bezig te zijn. Ga nu douchen en dan nog lekker ff lezen.

Tot morgen!

Pim

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Pim; fijn dat de yoga les met man niet tegenviel !! Die van mij moet 11 september mee. Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt.

Heb de hele dag al last van harde buiken, voelt niet zo fijn !! :( . Morgen om 8.50 bij de vk zijn, toch maar even aangeven denk ik.

Ik duik mn nest in...

Tot morgen en slaap lekker allemaal.

Liefs Sappie

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey meiden,

Nou ik ga een hele pagina voltypen haha, wil nog even op iedereen reageren, maar dat waren 6 pagina's zo ongeveer :confused:

Kelly: Geweldig dat je een box hebt gevonden, nog even en dan kun je hem neerzetten al begrijp ik dat je hem liever meteen had meegenomen. Wel een goeie tip om wieltjes eronder te zetten :D Ook fijn dat de gym je goed bevallen is!!

Senseemillia: Bevalt het kussen je goed???
    Kan me voorstellen dat je je goed klote voelt, maar ze hebben het beste voor met jou en je beebje en het is goed als je nu onder nauwe controle komt te staan.
    Balen dat er nu problemen op het werk voordoen, hopenlijk komt het allemaal goed.
    Wel weer goed nieuws betreffende de verbouwing, toch nog een klein lichtpuntje voor je.

Sappie: Hangen de schilderijtjes al? Ben erg benieuwd naar de foto's :D Vreselijk he die harde buiken :cry: ik heb ze ook ontzettend erg en het lijkt bij mij niet eens meer op een gewone harde buik, denk dat ik dadelijk eens vraag hier aan de vk, want alleen de harde bal vanbinnen en het trekkerige gevoel is helemaal overgegaan naar lichte krampen steeds, die harde bal en een flinke druk van onderen :oops: Ben benieuwd of zij me meer kunnen vertellen hierover.

Channie: Straks 8 kleinkindjes, dat gaat een gezellige boel worden!! Hoe is het vandaag nog met je blaasontsteking? Hopenlijk ben je er snel vanaf.

Annemonique: Jeetje, jullie hebben ook niet echt geluk met het kamertje he :( Is het intussen al opgelost?? Leuke schilderijtjes!!! Echt ontzettend mooi gemaakt zeg :D

Pim: Fijn dat het zo gezellig was op het feest en je lekker hebt kunnen dansen!! Ook leuk dat de yoga zo goed is bevallen, voor jou maar ook voor je man.

Saskia: Dus jij dicht ook al? Femmy laatst ook dat prachtige gedichtje,ik vind dat we op ons paddestoelenforum maar lekker creatief zijn ;)
    Toen ik 2 weken met de pil was gestopt, heb ik het geboortegedichtje voor op het geboortekaartje zelf gemaakt, na 9 maanden was ik pas zwanger :)
    Fijn dat alles goed was bij de vk!!

Charissa: Babykamer klaar, geweldig he!! Ik ben benieuwd naar de foto's.
    Maar inderdaad, op het allermooiste van de kamer moeten we nog heel even wachten :D
    Fijn dat ook voor jou alles goed was bij de vk.

Onzeker meisje: Wat moet jij geschrokken zijn, wel goed dat ze even een echo hebben gemaakt en nog veel beter dat alles goed gaat met je meisje.
    Wat een leuk manneke trouwens, echt een scheetje!!!
    Ik heb trouwens dezelfde angst ongeveer als jou, mijn bevallingen waren ook supersnel en de vk heeft me al gewaarschuwd dat het nu nog sneller kan gaan. Ik duim dat ik van zaterdag- op zondagnacht beval, want overdag draait mijn man de zaak en denk niet dat we die gaan sluiten en vervanging hebben we (nog) niet. :(

Conny: Fijn dat het zo leuk was bij je zus. Lekker geshopt lees ik. Hoe was de Oriflame Party?? Leuk joh zo'n kindermiddag, zal het ook eens aan mijn baas voorstellen ;) haha.

Salomina: Leuk die mededeling die je neefje gaf. Altijd leuk een bruiloft!! Fijn dat je man de cursus ook leuk vind, en jijzelf natuurlijk ook. Strijk nog afgekregen???

Femmy: Ook jij welkom bij de paddoclub!!!Leuk jasje he ;) Vandaag droog op het werk aangekomen??
    Veel plezier vanavond!!!

Trutje: Het eten klinkt heerlijk, fijn dat je hebt kunnen genieten ervan zonder maagzuur.

Robine: Hopenlijk gaat het werken vanaf woensdag beter, nog even doorbijten meid!!!
    Ook voor jouw spannend als je kamertje er is, nog ff. Zo leuk om steeds even te gaan kijken nu het staat :D
    Slapen gaat hier nu weer wat beter, maar de rug/billenpijn herken ik en is echt vervelend :(

Panda: Welkom terug!!!En ook welkom bij de paddoclub :D
    Jammer van je crisis met je man, maar echt t zijn de hormonen :( In mijn vorige zwangerschap heb ik mijn ventje wel 100x beschuldigd van vreemdgaan (als hij me eens vertelde van een gesprek met een vrouwelijk collega waar we overigens beiden altijd goed contact mee hadden), terwijl ik hier echt geen reden toe had. Gelukkig heb ik er nu niet zoveel last van, want dat was wel de angst van mijn mannetje :oops:

Door: Jee meid, ik hoop dat het allemaal gaat goedkomen zeg. Wel goed dat ze je nu goed in de gaten gaan houden, maar t lijkt me echt superschrikken :confused: Doe het maar lekker rustig aan!!!!

Volgens mij heb ik nu iedereen gehad, sorry als ik nog iemand ben vergeten, heb echt mijn best gedaan haha ;)
    Het kamertje staat hier dus al en vandaag heb ik alles gestreken, afgesopt en ingericht =D> Heb natuurlijk foto's gemaakt, staan in mijn album samen met een nieuwe buikfoto ;)
    Het enige wat er nu is, is dat het matrasje dat we hadden niet past. Alleen mijn jongste dochter had hier opgelegen en we hadden hem helemaal gereinigd, maar nu pas hij niet :( Blijkt het bedje ipv de standaard 60x120, 70x140 te zijn :confused: tja daar hadden we inderdaad niet op gelet, dacht dat dat allemaal 1 maat was allemaal.
    Nouja, moeten dus nog een nieuw matrasje kopen, en dus ook nieuw bedeegoed, want heb dat al allemaal uit de verpakking gehaald en had dus al alles gewassen. Maarja is altijd nog goed voor als hij uit logeren gaat of iets en in het campingbedje moet ;)
    Ik ga zo dus eens vragen aan de vk hier betreffende de harde buiken, ik krijg ze voor mijn eigen gevoel een beetje te extreem, maar hoef pas over 2 weken terug naar mijn eigen vk.
    Voor iedereen die al ligt te slapen of zo naar bed gaat, Welterusten, hopenlijk hebben jullie een goede nacht zonder al te veel kwaaltjes ;)

Liefs Angela.

4. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Mogge:

Angela: Wat is je kamer mooi geworden zeg. Ik moest gelijk lachen toen ik de paddostoelenjasje zag hangen. Fijn gevoel dat de kamer nu af is, behalve de matras dan. Dus je hebt eigenlijk een meegroei ledikant/bed i.p.v. een standard ledikant als ik de afmetingen lees. Hardebuiken is zeker niet fijn, lijkt alsof het alleen maar vaker wordt dat wij er last van hebben. Zal dat normaal zijn? p.s - ja de strijkgoed is eindelijk af .... wat een karwei zeg.

Pim: Wat leuk dat je man het ook leuk vondt bij yoga. Heb je nog meer partnerlessen of blijt het bij een?

Sappie: Jij ook de hele last van harde buiken. Ik ben benieuwed wat de vk dadelijk zegt. Enne, ben benieuwed wat je man ervan vindt 11 september. Ik denk dat het wel meevalt hoor :)

Conny: Rustig aan meid. Gewoon lekker uitrusten als je het nodig heeft. We zijn tenslotte de laatste deel van de zwangerschap ingegaan en onze lichamen hebben de rust hard nodig.

Saskia: Je heb vandaag wel veel gedaan zeg. Maar opgeruimd staat netjes toch? Raar dat je een natte plek heb op het behang. Ik hoop dat je snel de oorzaak weet te vinden. Pasta was heerlijk :) Ik merk dat ik nu van alles lekker vindt. Dus bij ons wisselt de menu heel erg. Aardapples, groente en vlees vindt ik het lekkerste, maar dat is omdat ik opgegroeid bent met rijst. Tis weer even anders. Ik kan heel slecht pasta maken, dus dat laat ik over aan mijn zus of man. Ik kan ook wel de hele dag brood eten hoor, heb ik helemaal geen last van :)

Charissa: Nasi - heerlijk :) Enne de pasta heeft heerlijk gesmaakt. Heb je de wasgoed afgekregen?

Ik werd vanochtend heel raar wakker. Ik dacht dat ik een vrouw hoorde schreeuwen van pijn alsof ze moest bevallen. Ik schrok me kapot. Ik ging gelijk even naar de wc, en keek op de klok - pfff 5:45. Over 20 minuten gaat de wekker van Gerben af. Dus dan maar even weer in bed gekropen, en naar Gerben gekeken. Wat kan ie lief slapen :D Hij wou wat eerder naar zijn werk, dus gelijk eruit (toen de wekker ging) en broodjes gesmeerd. Hij was net op tijd vanochtend :) Nu kan ik dus niet meer slapen. Ben benieuwed hoelaat de moeheid zich aantoont bij mij vandaag.
    Had gisteren avond wel last van hoofdpijn en heb vannochtend wel een zwaar gevoel aan mijn hoofd. Beter rustig aan doen vandaag dus.

Ik spreek jullie later :) Fijne dag allemaal

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemorgen!
    Sappie gewoon melden van die harde buiken hoor!

Wat raar Angela dat je toch nog andere maten hebt van die ledikanten en matrasjes! ik dacht ook dat alles 1 maat was?!

Toch maar wat rustiger aandoen vandaag Salomina!

heb een gezellig avondje gehad, werd nog wel gebeld door de kraamzorg voor een telefonisch intake-gesprek maar ze bellen morgen terug, ben benieuwd wat ze allemaal willen weten want wat we allemaal al in huis hebben weten we nog niet precies (ligt allemaal nog ingepakt).

6. Goedemorgen allemaal,

De moeheid gaat toch nu wel toeslaan bij een hoop meiden lees ik.

Angel: Wat een mooie buik en wat is het kamertje leuk geworden zeg. Van dat matrasje had ik al goed nagevraagd dus dat wist ik wel. Ik zou ook zo een ander matrasje kopen hoor.

Salomina: Wel een rare droom zeg. Ik moet zeggen dat mijn dromen wel meevallen of ik vergeet ze gewoon weer hoor dat kan ook. Maar goed ik slaap ook heel weinig, dus geen tijd om te dromen denk ik.

Sappie: suc6 bij de vk en vraag maar goed voor die harde buiken.

Pim: Wat leuk dat je man het ook leuk vond de yoga. Het is toch altijd maar afwachten wat hun ervan vinden.

Nou meiden ik ga eens beginnen met werken. Vanmiddag weer naar de fysio voor mijn rug. Gelukkig maar want ik heb er weer erg last van.

Fijne dag allemaal.

Liefs Kelly

7. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Goedemorgen!

Sappie, even melden bij de vk hoor die harde buiken. Als het niet erg is ben je gerustgesteld en als het niet zou horen kan ze je aangeven wat je moet doen.

Angela, fijn dat de babykamer klaar is! Jammer van het matrasje, maar ja niets aan te doen.

Kelly, succes met werken en hopelijk brengt de fysio vanmiddag verlichting.

Salomina, doe maar rustig aan vandaag. Hopelijk gaat je hoofdpijn snel over.

Nog even over de yoga. Het was echt leuk om met z'n tweeen te doen. Samen handen op je buik en ademhaling oefenen. Ook werd manlief geleerd hoe hijn m'n rug kan masseren (niet verkeerd dus!!). Verder heeft de docente deze les veel verteld over de bevalling en dan met name hoe je met de pijn om kunt gaan. Dat vond mijn man ook wel interessant. Manlief vond het minder zweverig dan gedacht en moest zelfs toegeven dat íe na de les lekker ontspannen was. Ik heb na deze nog twee partnerlessen.

Vandaag as usual weer aan het werk.

Pim

8. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Even een update van bij de vk vanochtend.

Wat betreft de harde buiken, is op zich niet zo erg als ze maar niet zeer regelmatig terugkwamen. Dit is niet het geval dus hoef ik me geen zorgen te maken. Wel moet ik 6 weken van tevoren stoppen met werken !!

Baby ligt nog altijd in een stuit :( . Omdat ik een strakke buikwand heb is het moeilijk voor de baby zich nog te draaien. Het kan natuurlijk wel maar dan moet het over 2 weken eigenlijk wel gedraaid zijn. Zo niet dan krijg ik een echo om te kijken hoe de kleine precies ligt. Kan evt nog een paar alternatieve wijzen proberen om de kleine te laten draaien. Heb wel wat oefeningen meegekregen dus daar beginnen we maar eerst mee.

Verder bloeddruk 100/65 was prima, uitslag bloed hb was 7.2 ook prima.

hartje weer gehoord, altijd geweldig :D. Vk denkt een meisje aan de hartslag te horen. We wachten het af, spannend.

Moet nu weer aan t werk, post vanavond nog weer even !!

XX Sappie

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hey alles goed met iedereen?
    ik had gister ook mn dagje niet,was ook zoooo moe.en er kwam niks uit mn handen.
    heb alleen wat boodschapjes gehaald maar verder niks.beetje gelezen enzo.
    bij de supermarkt kwam ik met mn zoontje aan de kassa,zegt hij tegen de kassajuffrouw:'Ik heb een piemeltje en mijn papa die heeft een grote piemel' hahaha ,nou het schaamrood stond op mn wangen,want wist even niet wat ik moest zeggen.
    wat zo'n kleine toch allemaal babbelt hé?en om de onverwachtse momenten...
    ik heb nog 2 foto's in mn album geplaatst van mn kleine man.
    ik ga jullie weer laten.
    donderdag en vrijdag weer de hele dag werken,bah.....
    ik zal ook blij zijn dat ik verlof heb.nog een weekje of 5.
    en dan ben ik tot 1 februari lekker thuis.heerlijk.

xxxxx

10. Sappie: Moet je dan 6 weken van tevoren stoppen omdat de beeb in stuit ligt of voor je harde buiken. Knap als ze zouden horen aan de harslag wat het geslacht is.

Onzeker meisje: ik moest zo lachen om je zoontje :) . Ik zou me ook schamen. Kinderen zeggen van alles ook, zonder schaamte. hihihihihi.

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Om de harde buiken. Gezien de buikwand vrij strak is wordt de kans op nog meer harde buiken groter. Jammer, had graag tot 4 weken gewerkt maar doe het uit voorzorg maar niet.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jeetje wat loop ik weer achter met t forum.......dat krijg je als je weer aan de slag bent he ;)
    Nou ja, vandaag alweer dagje vrij dus valt mee, morgen beginnen de echte lessen weer, gelukkig maar 4 lesuur per dag dus daar komen we de komende maand ook nog wel mee door.

Allereerst feli voor de dames die de 30 weken hebben bereikt! Nu ben je al op 3/4e, het schiet lekker op. Vind elk rond getal weer een mijlpaal.

Nu nog wat persoonlijke berichtjes
    Angel: Wat is je kamertje leuk geworden!

Onzeker meisje: Haha moest wel lachen om je mannetje bij de kassa.

Pim: Gelukkig dat de pufcursus voor beiden goed is bevallen

Senseemillia: Fijn dat er alweer een stukje huis klaar is, wel jammer dat je dadelijk alles weer opnieuw kan gaan schilderen(zo blijf je bezig!)

Sappie: Die harde buiken is erg vervelend, ik weet er alles van, maar idd als je ze niet meerdere malen per uur krijgt is er niet veel aan de hand volgens mijn VK. Rustig aan meid!

Kelly: Hoest met de rugpijn?? Ik heb er ook erg veel last van echt heel erg klote!! Kan er echt ook ontzettend slecht van slapen! Sterkte.

Wie ik vergeten ben.......sorry, kan wederom niet teruglezen.

Morgen komen de meubels!!! Jippie, gisteren belde wel de Babydump op om te zeggen dat het kistje(soort speelgoedschatkist) een week later komt per post :cry:
    Het was ook een wonder geweest als alles op tijd zou zijn..........dat gebeurt niet vaak! Dus helaas nog even geduld voor dat laatste item. Gelukkig komt de rest morgen wel. Kunnen we meteen testrit maken met de wagen en de kamer in elkaar zetten. Verder vraag ik me af of uberhaupt alles er wel zal zijn aangezien we ook heel veel losse dingen hebben besteld en wilden laten bezorgen(matrasje, dekbedovertek, badje, standaard, klamboe, zitje voor in t badje etc.) Afwachten maar!

Nou k ga beginnen aan t wassen van de kleine kleertjes, dan kunnen ze morgen of overmorgen meteen in de kast :)
    Trutje heb je nog wastips 8) Grapjuh. :D Sorry....

Liefs Robine

13. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ben weer wakker - lekker gedoucht en het lijkt wel beter te gaan.
    Heb gisteren een bod op een nappywrapper gedaan - kan het zodadelijk ophalen voor 12 euro. Zit ook een cassette erbij :) Handig toch.

Onzeker meisje: Je zoon is echt een schatje als ik de fotos bekijk. Over de opmerking van je zoon, tja, tis een kind .. en zal altijd wel wat leuks weten te zeggen :)
    Sterkte met werken a.s. donderdag en vrijdag.

Sappie: Weer goedgekeurd lees ik. Mooi hoor. Jammer dat de kleine nog in stuit ligt, misschien draait ie alsnog om.

Pim: Die ademhaling oefening was leuk te doen he met je partner. Hadden wij ook met de eerste les. Ben benieuwed hoe je man de andere 2 lessen vindt.

Kelly: Ja - echt een raar droom, en dan gelijk wakker schrikken. Ach, ik heb het nu wel vaker dat ik raare droomen heb. Gisteren droomde ik dat ik lekker in de armen van onze beste vriend lag :confused: tja - hoe kan ik hem nu recht in de ogen kijken :confused:
    Sterkte bij de fysio, hopelijk biedt het vandaag weer de nodige verlichting.

Femmy: Intake gesprek, spannend. Mij hebben ze nog niet gebeld, maar ze zullen bellen zodra ik 8 maanden ben (volgens de folder)

Ik ga er gauw vandoor, moet nog de route afdrukken ...
    tot straks

14. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel

Ik ben een echte Gtst fan :oops: , ga er ook echt voor zitten.
    Kop koffie erbij en ik lig op de bank hahaha
    Ik had geen melk meer dus mijn kop choco kon ik vergeten :cry:
    Dus jij hebt lekker kop choco gemaakt :)

Sappie, doe voorzichtig aan met de harde buiken, ik heb er ook veel last van..
    Je kunt beter 6 weken van tevoren nemen als het om je gezondheid gaat en hun het aanraden, wel jammer van de uren die je na de bevalling erbij had kunnen hebben.
    Ik hoop dat je beeb nog draait.

Salomina, lekker bijgeslapen, heerlijk he ;)
    Wat is een nappywrapper? Of is dit een domme vraag :oops:

Ik ga ff omkleden, ik had een mooie top gezien maar was redelijk duur...
    ik ga hem nu toch halen :oops:
    (je moet jezelf soms ff verwennen he ;) )

Robine, spannend hoor!!! Morgen de meubeltjes.
    Veel plezier en succes.

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Hier nog een GTST-fan ;) vind het jammer dat Ludo dood is, moest af en toe wel om hem lachen!

Ja zeker weten Charissa dat moet af en toe zeker kunnen! wat voor topje is het?

16. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Charissa: tis geen domme vraag hoor. Het is een luieremmer waarbij je geurloos de vieze luiers kan weggooien. Scheelt weer tegen vuile poepluiergeurtjes in huis. Er zijn verschillende modellen op de markt, en deze was toevallig op marktplaats.nl en ook hier dichtbij in de buurt. IK heb het 3 navullingen bijgekregen. Das geen geld voor 12 euros.

Enne - heb je de topje gehaald? Staat ie mooi?

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sappie:,ik wou even vragen welke oefeningnen je dan hebt meegekregen als je baby in stuit ligt??heb ik nog nooit van gehoord dat er oefeningen voor zijn.
    Bij mij lag de baby namelijk ook in stuit dus ik wil die oefeningen dan weleens proberen.

xxx

18. Robine: Lekker hoor dat je vrij ben. Als ik zo lees heb je echt lekkere tijden. Ben echt niet jaloers of zo. Ben je elke woensdag vrij.
    En spannend hoor dat morgen de meubeltjes komen. Ik ben benieuwd naar je foto.
    Ik heb nog steeds rugpijn :(. Ik word er echt een beetje gek van. Het begint bij mij midden op me rug en trekt dan naar boven toe. Heeft dus met me houding te maken en spanning waarschijnlijk. Vandaag weer naar de fysio We zullen zien. Waar heb jij precies last van in je rug?

Charissa: Is het zwangerschapstop? Of eentje voor na de bevalling.

Liefs kelly

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallo meiden,
    Er is weer veel geschreven ik probeer op alles te reageren.

Sappie en onzeker meisje beide de baby in stuit. Balen zeg. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de oefeningen al ligt mijn beeb niet meer in stuit.

Salomina de nappy wrapper!!! Helemaal goed zo'n ding zonder geurtjes. Wij hebben die volgens mij als een van de eerste dingen gekocht.... :) . En nu maar hopen dat het echt werkt!

Alle GTST fans...hier een die niet naar GTST kijkt. en ludo dood?? Die zat er dan echt lang in.

Robine net begonnen en nu al weer een dagje vrij!!!
    en een maand vliegt voorbij hoor! Vooral als je nog bezig bent.
    Veel plezier alvast voor morgen als de kamer wordt bezorgd!
    Wel goed checken of je alles krijgt!

Pim fijn dat je man de yogales ook leuk vond! WAs wat gweest als ie dacht wat is dit voor gemuts..

Hier nog verveling. Ik ben wat bezig geweest met het geboortekaartje. Verder nog werkmail beantwoord (toch weer) en gebeld met mijn werk over zaken die nu lopen.
    De bouwmannen waren vanochtend vroeg hier....7 uur stonden ze al voor de deur. Ze hebben aan de achterkant van het huis al een stukje gemetseld. Plafond van de aankomende babykamer is eruit en het is een zooooooi boven. Overal stof en hout en andere dingen. Ze vegen het wel zoveel mogelijk op, maar volgens mij jkun je er ook niet tegen vegen. Morgen gaan ze verder met de slaapkamer. De electricien komt om 7 uur en gaat onze mooie inbouwspotjes in de slaapkamer terugzetten. Verder gaan ze het plafond leggen en komt de stucadoor om het plafond te stucen. Ik denk dat we dit weekend weer in de slaapkamer kunnen!

Ik ben uit verveling vandaag ook maar wat gaan koken. Snijden van uien en vlees op de bank met de voeten omhoog..haha.
    Ik ging hachee maken en heb dat nog nooit gedaan en betwijfel of het gelukt is. Jammer maar helaas.
    Wie heeft er goeie tips voor een goeie hachee?

Groetjes Senseemillia

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Als eerste gaf ze aan dat ik 2 keer per dag met een aantal kussens onder mn kont moet gaan liggen, zodat je als het ware wat naar achteren kantelt. En ik moest op het puntje van de stoel gaan zitten en dan zover mogelijk voorover buigen en je buik lekker laten hangen en zelf een beetje heen en weer wiebelen. Hahaha, moet er zelf ook wel een beetje om lachen. We proberen het gewoon en zien wel weer over twee weken.

Een vriendin van me heeft mokza (?) therapie gehad toen de beeb in een stuit lag en dat heeft geholpen, dus dat is nog een alternatief.

Leuke foto's van je mannetje trouwens. En ik moest wel lachen toen ik las wat je schreef over wat ie in de supermarkt had gezegd. Blijven kids he, altijd lekker direct en heel eerlijk.

Liefs sappie

Deel Deze Pagina