November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Genieten nu zeker. Moet zeggen dat ik echt het gevoel heb dat het zowat niet meer mis kan gaan! Hij zag er zo bewegelijk uit en zwaaien met die armen en benen! Ik ga dit weekend wat leuke spulletjes kopen om in the mood te komen en nog meer te genieten. Tot nog toe durfde ik dat niet goed.
    Dank voor al jullie steun!!!!

2. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi Senseemillia,

Wat geweldig nieuws, ik hoop dat je nu verder kunt genieten van jullie zwangerschap, en niet teveel piekeren.

GEFELICITEERD!!!

Groetjes Monique76

3. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Senseemillia,

Wat fijn dat alles goed gaat met jouw en je frummeltje, echt goed nieuws!!! Ik heb de foto's even bekeken en ze zijn zo mooi he!! Geweldig gewoon!!! SUPER!!! Ben heel blij voor je!

4. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Pfff.... ben zo moe als wat,zit er echt doorheen, en Jan is pas om zeven uur thuis en t liefst zou ik nu tot die tijd plat en dan samen lekker een avondje relaxen, maar kan niet, moet nu eten en van zeven uur tot tien een OR-bijeenkomst.... Dan zie ik mn liefje pas om tien uur en dan ben ik natuurlijk helemaal bekaf.... :cry: :cry: :cry:

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Dat is goed nieuws Senseemillia, ik word er helemaal blij van! Wat fijn dat ie zo lekker druk is, dat wordt dan vast een heel gezond kindje :D

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Wat een geweldig nieuws Senseemillia!!!! :D Ga er nu maar met volle teugen van genieten, dat heb je verdiend!!!!

Liefs Angela.

7. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ahhh, heel mijn bericht weg, grr....

Senseemillia: wat een supergoed nieuws, proficiat meid, ga maar lekker genieten!

Vanmorgen eerste vk afspraak. De vorige zwangerschap en bevalling besproken, met name dat de bevalling toen snel gegaan is. Deze keer zullen ze dan ook snel reageren als we bellen dat de weeen begonnen zijn. Nou heb ik daar toch wel vertrouwen in, maar het stelt wel gerust.
    Bloeddruk was goed, gewicht..tja, ik heb overgewicht, da's niet nieuw. Maar daarom krijg ik wel standaard met 24 weken een test voor/tegen suiker, maar dat vind ik niet erg.

18 april heb ik mijn termijnecho, dus dan kunnen we Ukkie nr 2 bewonderen, nog 2 weken geduld....

Heeft iemand van jullie de vraag gehad of je kansberekening wilde doen voor een kindje met Syndroom van Down? Dan combineren ze de uitslag van je bloed, je leeftijd en de echo (nekplooimeting) en dan krijg je te horen of je een kans hebt van 1 op 10.000, of 1 op 500, of....
    Het lullige alleen is, dat als je kans hebt van 1 op 100 of 200, wordt je doorgestuurd. Is het hoger, tja, dat is het dan, dan moet je zelf verder stappen ondernemen. Mijzelf kennende, als stresskipje, laat ik dus geen kansberekening doen, we nemen het gewoon zoals het komt.

Ow, hubbie thuis, tot later !!!

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Leuk dat je al bij de vk bent geweest, Conny!

Ik laat mijn gedachten de laatste dagen ook wel eens over al die testen gaan. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er mee aan moet. Aan de ene kant zou ik het graag laten doen om dan bij een kans van één op heel veel gerustgesteld te zijn. Aan de andere kant zou ik echt niet weten wat we zouden doen als je een kans van één op heel weinig krijgt. We zijn allebei ook nog vrij jong (ik 28 en man 34) dus dat geeft volgens mij al geen aanleiding. Moeilijk hoor.

Het vroege naar bed gaan begint z'n vruchten af te werpen. Ik voel me vandaag - evenals gisteren - best ok! Ga vanavond zelfs even met m'n man de stad in. Even een meegroei bh kopen - ik knap echt uit m'n bh's) en even gezellig ergens wat drinken. Zal wel doodop zijn daarna, maar ja wil ook wel weer eens een gezellig avondje met manlief hebben. De stakker!

Pim

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Jippiehhh net terug van de 1e echo en we hebben het hartje zien kloppen!!! :D
    Oww wat ben ik opgelucht!!!
    Over 4 weken weer een echo.

10. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wat fijn!!!!

Ik hoop morgen hetzelfde berichtje te kunnen plaatsen!

Pim

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik hoop het ook voor je Pim!! Ik duim voor je, maar gaat vast goedkomen ;) !

12. Lynn

Lynn Actief lid

30 nov 2005
    311
    0
    0
    He hier ben ik ook weer even,

@ senseemilla; wat een goed nieuws! gelukkig kan je nu eindelijk
    genieten!

@ annemonoque; heerlijk een goede echo! Gefeliciteerd

@ pim; veel succes morgen met de echo!!

@ conny; ik laat geen kansberekening doen omdat dit idd maar een
    kansberekening is. Het zegt eigenlijk nog niet veel. Starks ben
    je bang voor niets, of blij terwijl het toch mis is

Met mij gaat het redelijk nu, nog erg moe en snel misselijk maar het gaat alweer beter. Vanmiddag eieren gegeten die over de datum waren en daar baal ik giga van :cry: zo stom!!!

Ik kijk ook erg uit naar de echo volgende week, ik ben benieuwd wat je te zien krijgt Pim!!

Groetjes Lynn

13. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Lynn, ik ben zelf ook erg benieuwd naar de echo. Ik weet ook niet wat ik kan verwachten qua beeld (of je al een beetje de contouren van een kindje ziet of alleen een kloppend hartje).

Wat betreft die eieren, had je het ei gekookt of goed doorbakken? Dan lijkt me dat er niet zoveel aan de hand is hoor. Ik bedenk me nu ook dat ik wel eens een zacht gekookt eitje heb gegeten waarvan ik de datum niet precies weet. Zal allemaal wel loslopen denk ik hoor!

Pim

14. Lynn

Lynn Actief lid

30 nov 2005
    311
    0
    0
    hi Pim

het zal ook allemaal wel meevallen denk maar ik voel me gewoon zóóóó stom! De angst voor een miskraam zit er gewoon nog erg in denk..

Ik vind de afgelopen week sneller gaan dan de weken ervoor; voor we het weten hebben we de echo :D

Lynn

15. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Fijn al die positieve berichten. Ben benieuwd naar je echo Pim en fijn dat je je weer beter voelt. Ik heb volgende week donderdag mijn eerste bezoek naar de vk en krijg dan een echo.. Heb er zin in. Ik wil ook een kansberekening laten doen en evt een vruchtwaterpunctie vanwege mijn leeftijd. Alleen moet ik er nog niet aan denken en lijkt mij de tijd dat je moet wachten op de uitslag vreselijk. De test zelf lijkt volgens verschillende om mij heen mee te vallen.
    Lynn dat eitje moet je uit je hoofd zetten hoor daar kan je nu niets meer aan doen en kost alleen maar energie en stress. Komt goed.
    Vandaag heb ik zelf een slechte dag; hoofdpijn erg misselijk en moe. De hormonen doen goed hun best. Vond het zwaar om mijn werkdag vol te maken. Hoop morgen beter!
    Groetjes

16. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Hello ladies... ik meld me ook weer even!!!
    Ik ben net thuis van het werk...pffff....weer een lange dag dus!

Vandaag wel een goede dag, voel me goed, minder moe, wel enorme last van borsten en ze groeien weer... :cry: Nog even en ik moet allemaal nieuwe bh's en ik heb al een kleine D.....

Maar verder gaat het wel goed, voel me echt lekker!

Allen....heb tegenzin om naar de VK gegaan.... ik ben zo blij, Jan is zo blij, en het gaat zo goed, en ja, dat dat enge stemmetje in mn achterhoofd dat zegt: "stel nou dat..."
    Ik ben zo bang dat het toch mis zit....

17. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Annemonique: Wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad !

Pim: hoe was het?

Vandaag heb ik op het werk verteld dat ik zwanger ben, ook superleuke reacties. Vanavond langs een stel vrienden die zelf in juli hun 2e kindje verwachten, maar daar kregen we eigenlijk een hele lauwe reactie, wel jammer hoor.

Ik ben behoorlijk moe van alle extra bezoekjes her en der zo. Maar we moeten nog gaan verbouwen voordat Ukkie nr 2 komt, dus morgen een vaste kast uitruimen zodat deze zaterdag gesloopt kan worden.

Trustuh meiden !

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemorgen!

vandaag voel ik me alweer een stuk beter! lekker bijna weekend en vandaag hebben mijn vriend & ik 5 jaar dus dan moet ik me wel goed voelen :)

19. Lynn

Lynn Actief lid

30 nov 2005
    311
    0
    0
    Hoi meiden!!

Pim hoe was je echo???????!!!!!!!!

Hier gaat het ook goed, ik heb lekker geslapen en ga zo even naar de sportschool. Ik doe gewoon heel rustig aan cardio en ik merk dat het wel helpt tegen de moeheid. Ik moet mezelf er echt naartoe sleuren maar als ik er eenmaal ben vind ik het toch wel ff lekker.

De misselijkheid is wel minder maar Als ik misselijk ben dan ben ik het meteen goed :(

Mijn beste vriendin is ook zwanger!! Heel pril nog maar, via een bloedtest weet ze het. Ook zij had een miskraam gehad en al heeeeel lang een zwangerschapswens. We hoopten zo gelijk zwanger te zijn en dat was ook zo maar dat ging dus helaas mis.
    Zij woont in Frankrijk en ik helaas weer in Nederland maar lang leve de msn en webcam.

Groetjes Lynn

Gefeliciteerd Femmy!

20. Lynn

Lynn Actief lid

30 nov 2005
    311
    0
    0
    Ik had net wat bruin bloed in mn slipje, het gaat toch niet weer fout he?
    :cry: :cry: :cry:

Deel Deze Pagina