November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Heey meiden....

@ Pim: hoe was de echo meis??

@ Femmy: gefeliciteerd met je jubileum!

@ Lynn: Meis, bruin bloed hoeft niet meteen een slecht teken te zijn, het kan van alles zijn, er zijn meer meiden die wat bloed verliezen af en toe...
    Heb je ook krampen of is t alleen wat bruin bloed?
    Dit hoeft niets te zijn meis, echt niet.... en ik duim voor je, en kijk hier mee om je bij te staan....

2. Lynn

Lynn Actief lid

30 nov 2005
    311
    0
    0
    He Door,

nee ik heb verder geen krampen, wel vreemde steekjes in mijn onderbuik. Bij het afvegen is er verder gelukkig niets te zien maar ik ben heel heel erg geschrokken en hoop dat het idd verder niets te betekenen heeft.

:cry: bedankt voor het duimen ik heb het hard nodig :cry:

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ik zal ook voor je duimen Lynn!! het hoeft niks te betekenen, kan je de VK niet bellen?

4. Lynn

Lynn Actief lid

30 nov 2005
    311
    0
    0
    Dank je Femmy! de verloskundige zijn hier alleen op ma di wo bereikbaar. Alleen voor noodgevallen kan je ze verder bereiken in het ziekenhuis.

Mijn vriend heeft de auto en die heb ik dan nodig. Helaas neemt hij ook zn telefoon niet op, zit te vergaderen waarschijnlijk :cry:

duim duim duim

die steekjes voelen niet fijn, maar wie weet is dat de stress en zit ik mezelf gek te maken

5. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb m'n echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien!!! Joepie!!! We kunnen ons geluk niet op.

Lynn, je gaf aan dat je vanochtend hebt gesport. Kan het niet zijn dat dit wat druk op je buik/baarmoeder heeft gezet? Als je nu geen bloed meer verliest zou ik als de vk weer aanwezig is voor de zekerheid even bellen, maar zou ik me verder niet al te druk proberen te maken.

Pim

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ga anders even iets ter afleiding doen Lynn? dan ben je er niet teveel mee bezig en gaan de steken misschien ook over?!

Pim wat mooi zeg dat je het hartje gehoord heb, daar ben ik ook heel nieuwschierig naar.

7. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Heb trouwens gisteren een zwangerschaps bh (75 D!!) gekocht. Die zit echt heerlijk, wou dat ik 'm eerder had gekocht. Heb er een van het merk Anita. Heb nu een witte en heb een huidkleurige besteld. Het zijn namelijk bepaald geen sieraden. Die wil ik onder witte zomershirts absoluut niet zien!!

Pim

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    .. foutje bericht was 2x geplaatst

9. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    :) als ze maar fijn zitten!! valt de prijs nog mee?

10. Lynn

Lynn Actief lid

30 nov 2005
    311
    0
    0
    Geweldig Pim de echo!! Hopenlijk zien wij aankomende dinsdag ook een kloppend hartje.

Ik hoop idd maar dat het van het sporten komt, al kan je wat ik gedaan heb amper sporten noemen, ben beetje bezig geweest ;)

Dit is gewoon heel erg eng maar ik kan niets anders doen dan afwachten. Als ik weer ga bloeden bel ik de verloskundige. Fijn dat jullie meeleven.

11. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik vond ze best duur: 35,-- per stuk.

Pim

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja tuurlijk leven we mee dat is logisch, maar je hebt er nu geen last meer van? kan denk ik ook wel door het sporten komen hoor

:confused: vind dat ook best duur ja

13. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Gefeliciteerd met je echo Pim, wat ontzettend leuk dat je je kindje hebt gezien en gehoord. Ik snap alleen niet zo goed dat je al een echo krijgt bij 8 weken zwangerschap. Ik moet wachten tot 12 weken. Of heeft het een speciale reden dat je al een echo hebt gekregen?? Erg leuk in ieder geval!. Aanstaande woensdag mag ik voor het eerst naar de VK, hopelijk horen ze dan al een hartje. Ik ben zo benieuwd...... ik ben wel zwanger, maar eigenlijk merk je er niet zoveel van zolang er nog niks zichtbaar is. Nou ja in ieder geval top voor je!
    Doen er hier trouwens meerdere vrouwen mee aan moedes voor moeders?? Ik wel sinds gisteren. Is voor een goed doel he!!

Nou veel plezier allemaal en een goed weekend/
    Liefs Zaphra

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik moet ook nog heeeel lang wachten op de echo hoor, Zaphra ;) , krijg 'm ook pas ongeveer in week 11 of 12. Volgende week vrijdag heb ik het intakegesprek met de verloskundige.

Ik heb al twee keer wat rozig slijm verloren. Probeer me er niet te druk om te maken maar even schrikken is het wel. Het is telkens 's avonds, dus misschien gewoon wat te veel gelopen (wandelen helpt wat tegen de misselijkheid dus ik loop me een ongeluk).
    Nog steeds het wondermiddel tegen misselijkheid niet gevonden, probeer het nu maar te accepteren en hoop dat de komende maand snel voorbijgaat. Eten wordt wel echt een probleem nu, maar het schijnt dat dat nu nog niet schadelijk is voor de kleine. Het gekke is dat ik alleen maar aan lijk te komen, zal wel vocht vasthouden.

Mijn borsten waren vanmorgen weer in volume verdubbeld :confused: De meegroeibh's beginnen al behoorlijk vol te zitten. Ongelooflijk! Je maakt wat mee, zo als zwangere... :)

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    En nee, ik doe niet mee met moeders voor moeders, helaas! Moet telkens heen en weer naar Parijs en heb in Nederland nog geen eigen woning. Mijn leven is een beetje een chaos momenteel :) Hoog tijd om daar verandering in te brengen, nu met de kleine op komst. Ik kijk ook heel erg uit naar een eigen huisje, heerlijk! Nesteldrang, ja!

16. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik doe ook niet mee aan moeders voor moeders.
    Eigenlijk heb ik daar geen geldige reden voor, want ze doen heel goed werk.

Maar ik heb eens in een blad gelezen dat er ook injecties gemaakt worden met HCG voor mensen die willen afvallen.
    Een vriend van ons (met een hoop poen en poeha) is te lui om te sporten en kan nu snel afvallen dmv deze injecties.

Nou daar leen ik mijn kostbare goedje niet voor.
    Het is dus meer een egoistische keuze dan iets anders.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Pim een kloppend hartje joepie!!! Nu lekker gaan genieten van je zwangerschap! :)

18. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Pim: Gefeliciteerd met de goede echo!

Meegroei Bh's hmm die heb ik binnekort ook wel nodig ik heb al een cup 85 D en ze zijn nu ook al heel erg gegroeid kan bijna niet meer in me bh's:oops:. Ik vind ze trouwens erg duur die meegroei bh's.

Ik wou wel meedoen aan MvM maar ze hebben me nog steeds niet gebeld nou dan niet denk ik dan maar ik ga er niet steeds achteraan.

Jullie weten dat ik in de ziektewet zit/zat vanwege me rug. Vandaag naar de arbo arts geweest en die zegt dus dat ik niet mag tillen/bukken/lang staan of lang de zelfde houding aannemen. Dit is door gegeven aan me werkgever bellen ze me vandaag op moet ik maandag gewoon werken!! Ben daar heel boos over teneerste omdat ik gewoon niet eens een half uur kan lopen dan ga ik kapot van de pijn en ten tweede mijn werk bestaat uit lopen en bukken en tillen.! Nu zeggen hun dat ik dat niet hoef maarja er is daar niks anders wat je kan doen ik kan het weten want werk daar alleen. Maar ga maandag gewoon weer fijn naar me eigen arts want ben het hier niet mee eens!!. ( Sorry ik moest het echt even kwijt :oops: )

Verder gaat het opzich best goed met me!

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lynn: gaat ie nu al wat beter met je? Heb je nog bloedverlies gehad? Volgens mij is dat innestelingsbloed ook tot later in de zwangerschap dus misschien is dat het wel? Ik duim voor je dat het ok gaat!

Zaphra: volgens mij kan de vk het hartje dan nog niet horen. Weet het niet zeker, maar dacht dat mijn vk dat zei bij de intake met 9 wk. Bij mij gaat ze de volgende keer het hartje luisteren (5 mei)
    Krijg je nog een echo binnenkort? Want dan kun je het hartje goed zien hoor.

Pim: geweldig nieuws! Had net al een berichtje gestuurd bij de andere topic. En die meegroei bh's. Heb jij die met of zonder beugel? Ik was van het weekend gaan kijken bij de h'muller en die zeiden dat je die dingen aleen hebt zonder beugel. Ik vond ze vreselijk en het lijkt mij ook niet lekker zitten... Als jullie andere ervaringen hebben hoor ik het graag want moet er dan misschien toch maar aan geloven. Of maandelijks nieuwe bh's kopen..haha.

Jantien: volgens mij klopt dat verhaal van Moeders voor Moeders niet. Ze gaan in de informatiefolders hier ook duidelijk op in. Ikzelf doe wel mee omdat ik het echt supergoed vind. WAs nog meer overtuigd toen ik hoorde dat ze voor 1 behandeling een zwembad vol urine nodig hebben. Er zijn toch wel een aantal mensen in mijn omgeving met vruchtbaarheidsproblemen en ik hoop ook op deze manier toch iets voor hen en alle anderen die moeite hebben met het kinderen krijgne, te kunnen betekenen.

Channie: idd nog even naar je eigen arts gaan hoor. Dit is toch wel heel vreemd.

Hier gaat gelukkig alles nog ok. Ik heb GEEN bloedverliese meer gehad en ben daar echt super super blij mee. Zal desalniettemin toch erg blij zijn als die drie maanden voorbij zijn.
    Heel grappig trouwens dat een collegaatje van mij rondmailde dat zij zwanger is. Uitgeteld half oktober. Twee weken voor mij. Echt heel leuk. Heb het haar dus maar wel verteld.

Meiden we gaan lekker het weekend in! Ik probeer dit weekend nog even online te komen, maar mijn laptop wil niet meer op de internetverbinding (hij kan de wifi niet vinden op een of andere manier. windows heeft het ding uitgeschakeld...fijn die windows)
    Liefs Senseemillia

20. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Lynn, ik hoop dat je je toch een beetje kan ontspannen. Ik duim voor je!
    Pim, erg fijn voor je, lijkt mij een opluchting om te weten dat het hartje klopt! Geniet maar.
    Ik voel me vandaag wel iets beter dan gisteren. Ben al wel twee kilo aangekomen. En moet echt regelmatig eten. Dat zal wat worden...
    Groetjes

Deel Deze Pagina