November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Zo daar ben ik weer ff, ben nog wel erg moe! en wat een hoop geschreven ;)

hahaha de weeendans! maar als het helpt!! klinkt als een afrikaanse stam die een dans doet.

Ik drink nu iedere dag roosevicee met extra ijzer en fruitstroop af en toe op brood! hopelijk helpt het!

fijne dag iedereen wat een weer buiten!

2. Ben benieuwd naar de weeendans, kan me voorstellen dat je gaat lachen, maar als het zover is en het helpt, kan het je echt niks schelen volgens mij.

Ons partnerles is pas volgende maand. Ik ben benieuwd.

Fajah: Wat een leuke kleurtjes die koffiebonen. Ga je ze allemaal gebruiken?

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sure, de weeen dans...........nou volgens mij wil je wanneer er weeen zijn niet eens je nest uitkomen en al helemaal niet dansen! Hahahah, zie me al staan in t ziekenhuis naast mn bed en maar dansen. Lol. Lig helemaal in een deuk.

Vandaag was laatste dag op school, heb alles netjes afgehandeld en zie ze nu verlopig niet meer tot december(dan ga ik wel ff met de kleine kijken wanneer t kerstgala en sinterklaas etc op school is.) Ga niet helemaal vervreemden, anders is t helemaal rot om weer terug te komen na zo een lange tijd. Nou ja, voorlopig dus rust!

Leuk he die dromen, kan erover meepraten....... begin steeds zenuwachtiger te worden over hoe ze eruit zal zien. Heb zo een zin om de kleertjes aan te trekken en lekker met de kleine te knuffelen.

gelukkig hebben we op t forum van de november mama's nog geen nare dingen meegemaakt en loopt t volgens mij wel lekker bij de meesten van ons.

Nou dames, tot snel maar weer,

t aftellen is begonnen! We zitten al in maand 8!!!

Liefs Robine

4. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Middag dames,

Sal: Ikzelf zou ook voor de wegwerp gaan, makkelijk en snel :D Tja met jouw aantal kaartjes zou ik denk ik kiezen voor etiketten, ikzelf heb ze geschreven maar dat zijn er maar 55 ;)

Kelly: Hoe gaat het vandaag op je werk? Ik hoop dat je baas vandaag een beter humeur heeft :(

Sappie: Klinkt misschien heel stom, maar ik denk dat we ongeveer dezelfde droom hebben gehad afgelopen nacht (al weet ik niet of t een droom was of werkelijkheid). Ik had vannacht ook "gedroomd" dat de kleine zijn ledematen overal uitstaken (wel met mijn buikvel er nog omheen zeg maar) maar toen ik vanmorgen wakker werd had ik overal zo'n spierpijn, alsof t ook echt zo gebeurd is, alleen weet ik dat dus niet meer :(
    Weeëndans? Klinkt een beetje als de Macarena alleen net ietsje anders ;) haha, achja zolang het iemand zou kunnen helpen waarom niet he, op dat moment boeit het je niet of t raar uitziet of niet en doe je alles voor een beetje verlichting.

Pim: Goed dat je voor jezelf nu de grens stelt, dat moet op een gegeven moment ook echt, want anderen houden er vaak toch geen rekening mee. Fijne werkdag nog vandaag ;)

Fajah: Mooie kleur suikerboontjes. Jij had de chocoladeboontjes toch? Wij hebben gekozen voor amandelboontjes, ivoorkleurig. Wij doen ze in een vierkant doosje met de opdruk van een babygezichtje, daar hetzelfde soort kaartje aan met een blauw strikje :D

Robine: Hoe heb je de deur gesloten? Met de gedachte: zo ik kom lekker niet meer tot december!! ;) Dat had ik de vorige keer namenlijk echt heel erg :)
    Het zenuwachtige over hoe de beeb dadelijk uitziet begin ik ook wel te krijgen, had laatst een droom over een beebje met pikzwarte haartjes, het was zo'n mooi kindje, hoop dat het een beeld was van hoe ons knulletje er strakkies echt uitziet, was zo gaaf mannetje.
    Inderdaad, volgens mij mogen we niet echt klagen. Volgens mij wel Fajah die deze zwangerschap al veel te verduren heeft gehad en Senseemillia en Kelly natuurlijk ook met het vocht, lijkt me ook zeker geen pretje :(
    Gefeliciteerd met je 8ste maand mijlpaal =D> In welke week start die eigenlijk???

Ik denk dat ik fftjes de bank opkruip, heb vanmorgen de balans enb administratie gemaakt voor de winkel, nieuwe contracten opgezet en wat reclames op papier gezet, mijn ogen doen nu gewoon beetje zeer en voel me supermoe :confused: Jongste ligt op bed dus kan nu ff een uurtje hiervan profiteren. Ik kom vanaaf weer.

Liefs Angela.

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Is idd bijna dezelfde droom, ik had ook gewoon het buikvel er wel omheen, maar toch was het heeel echt. Je zag echt teentjes en vingertjes en het ging echt heel snel alle kanten uit. Ik had vanochtend geen spierpijn. Misschien was het bij jou wel echt :confused: .

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi meiden,

Nou de vrouw van Kraamzorg is zojuist geweest en heeft een verhaal van 1.5 uur gehouden. Ben er lui van geworden. Het meeste weet je eigenlijk al wel. 5.5 uur kraamzorg per dag en dan 8 dagen lang. We hebben wel een tijd over borstvoeding gesproken en ik heb besloten dat ik het in ieder geval ga proberen. Mocht ik het niets vinden dan kan ik het na een week of zsm afbouwen.

Heb trouwens ook een mail ontvangen over die modeshow die ik zou gaan lopen. Dat is op zondag 24 september. Moet aankomende vrijdag, dinsdag en dan weer vrijdag oefenen, kleding passen e.d. Zondag 24-9 om 10.00 uur aanwezig zijn voor de make-up en het haar. Dan 3 shows lopen. Heb wel ff getwijfeld, lijkt me toch best vermoeiend. Maar goed, heb besloten dat ik het toch maar ga doen, vind het alleen al leuk om foto's te krijgen in trouwjurk en kleding en mn make-up en haar mooi. :D

Ik ga nog ff poetsen van krijg vanavond mn moeder en tante op bezoek.

Tot later...

Liefs Sappie

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Pffff ik heb even snel bijgelezen...hoe snel gaa thet met het schrijven??!@??@$!@?$ Jee zeg.
    Ik heb vandaag gewerkt dus om dingen af te ronden en over te dragen. Had alleen beter op vrijdag kunnen gaan want iedereen wilde natuurlijk weten hoe het gaat etc. Ze vonden mijn buik enorm gegroeid.
    Verder natuurlijk toch nog lang bezig geweest. Ben net thuis.
    Nieuwe ramen zitten er in nu!!!! Yeeehaha morgen de stucadoor en dan is de slaapkamer af.
    De ramen zijn mooi ik ben er erg blij mee.
    Meiden ik reageer vanavond nog ff want moet echt ff gaan liggen want ben kapot..

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    angela:ja wij hebben de chocladeboontjes gekozen,die zijn zo lekker hé?

Kelly27:leuke kleurtjes hé die suikerboontjes,ik ga de lila met creme in een glazen kokertje doen en de fel blauw met fel groen ook samen in een glazen buisje.strikje eromheen en klaar.

Mn mannetjes liggen nu lekker samen op het ligbed buiten te slapen,mn man kwam even thuis vanmiddag en moet straks weer vertrekken,hij heeft van zondag niet meer geslapen dus doet nu even een dutje,de kleinen is erbij gaan liggen,zo schattig......

tot later

9. Robine: Ga je lekker genieten van je rust. Ik moet nog 3,5 weekjes en ben echt de dagen aan het aftellen. Ben blij als het zover is zeg.

Angel: Me baas was gelukkig de grootste deel van de dag weg, maar hij was vandaag al tegen me collega bezig geweest. Hij heeft af en toe van die kuren wat weer weken duurt, dus zal wel weer zover zijn.

Senseemillia: Aan de ene kant wel lief dat iedereen meeleeft met je. Gaat het al wel wat beter met je vocht. Ik heb er wel weer last van hoor. Komt ook wel weer door het weer. Ik heb vanavond gelukkig geen afspraken en me vriend is ook niet thuis, dus ik ga lekker relaxen. Voetjes omhoog weer. Misschien ook wel me handen, die zien er echt niet uit.

Sappie: Jeetje 1,5 uur, dat is niet niks. Maar veel wijzer wordt je er dus niet op. Leuk zeg die modeshow die je gaat lopen. Speciaal voor zwangeren?
    Zal zeker zwaar zijn maar kan je haast niet laten lopen toch.

Zo ik ga nog een dossiertje doen en dan ga ik lekker naar huisje toe.
    Liefs Kelly

10. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Sappie, leuk hoor die modeshow! Laat je ons ook een foto zien?

Sensee, goed dat de verbouwing zo vlot. Fijn dat je alles op je werk hebt afgewerkt.

Kelly, ik ben nu ook aan het aftellen (nog een maand, maar wel allemaal weken met maar 4 dagen). Ik vind mijn werk nog steeds leuk en ga er met plezier naar toe, maar al die rompslomp eromheen (zoals ik gisteren schreef is het nu echt even onrustig binnen onze sectie) heb ik geen zin meer in. Merk echt dat ik wat dat betreft toe ben aan rust.

Vanavond lekker yoga en daarna niets! Lekker boekje lezen. Enne... even het forum checken natuurlijk!

Ik heb het trouwens megawarm!! Niet normaal!

Pim

11. Pim: ooh dat is wel lekker 4 dagen in de week. Ik moet nog 5 dagen in de week werken. Ik ga ook nog wel me plezier naar me werk. Soms merk ik alleen wel dat ik minder kan hebben, zullen wel de hormonen zijn. Mijn baas heeft ook af en toe zijn kuren, zoals op dit moment.

Veel plezier bij de yoga en het is idd weer megawarm.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Pim: Wat goed van je dat je je werk zo leuk vind, dan heb je echt een goede keuze gemaakt in t leven! Vind het altijd bijzonder om te horen dat mensen hun werk zo leuk vinden. Ik werk echt alleen maar voor een extraatje, want we gaan graag meerdere malen per jaar op vakantie en houden van een lekker luxe leven. Maar plezier in mn werk, nee dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Als ik les sta te geven tussen de kids vind ik t wel leuk hoor, anders moet je ermee stoppen, maar elke dag je bed uit om te gaan werken, nee dat is niet mijn ding. Nu dus 7 maanden thuis, heerlijk! Komt ook omdat ik me altijd prima weet te vermaken en me nooit verveel, anders zou t misschien een ander verhaal zijn. En misschien sta ik over een half jaar wel te smeken om weer aan t werk te mogen, ben ook nog nooit zo lang thuis geweest als de periode die er nu aan zit te komen. Allemaal maar afwachten dus.

Sappie: Moet je op de love and marriage beurs lopen? Of ergens anders! Leuk hoor! Wat een eer om daarvoor gevraagd te worden!

Kelly: Nog 3,5 weekje.......hoe kan dat dan?? Stop je 7 weken vantevoren?

Sensee: Fijn dat je ramen in de slaapkamer erin zitten.....er komt heus wel een einde aan al dat verbouwen! En dan is t resultaat verbluffend! Heb je nog al je vragen gesteld aan de gynaecoloog of VK? En ben je wat meer gerustgesteld?

De rest kan ik nu niet terug lezen, maar geloof dat t bij iedereen wel goed gaat toch?

Ik merk de laatste dagen wel dat de kleine meid duidelijk in een voorkeurshouding begint te liggen. Krijg voornamelijk trappen tegen de zijkant van mn ribben vooral aan de rechterkant. Morgen weer naar de VK, ben benieuwd of ze al kan voelen of de kleine aan t indalen is. Heb eigenlijk nooit vragen aan haar........zie t allemaal wel. We laten t maar lekker over ons heen komen.

Ik kom straks nog wel ff gluren op de site

Liefs Robine

13. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo ik ben weer boven water. Vanmiddag naar die verjaardag geweest en vanochtend nog wat opgeruimd in huis. Ben weer heerlijk klaar voor deze week, vanaf morgen lekker relaxen dus. ;)

Angela: Hoe kan je van een kind verlangen dat die zo geconcentreerd naar 1 persoon gaat luisteren? Dat gaat toch gewoon niet. Als het andere verhaal interessanter is gaat ze toch automatisch daar naar luisteren en ze heeft nog gelijk ook haha. Komt vast allemaal goed hoor met die dochter van jou.

Kelly: Ik zal ook voor je aftellen. Wel vervelend dat je baas zo is. Bah lijkt me niet echt een jofele vent. Ach nog ff volhouden en dan ben je er lekker voor een tijdje vanaf.

Sappie: Leuk dat de yoga goed bevallen is, ik kan me bij de weeendans wel iets voorstellen, toen ik weeen had (bij Rick zijn bevalling) ging ik elke keer staan en op een stoel leunen om ze op te vangen en echt dat ging het beste. Liggen ging toen helemaal niet. Maar dat is bij iedereen anders natuurlijk.

Onzeker meisje: Leuke kleurtjes hoor die suikerbonen. Wat een lief gezicht zal dat geweest zijn je man met je kleine mannetje samen. Ik vind het ook altijd zo leuk als die van mij samen aan het stoeien zijn.

Salomina: Ik ga ook wegwerpluiers gebruiken hoor. Maar dat komt omdat ik het echt niet zie zitten om die katoenen luiers elke keer te gaan wassen. En je hoeft niet perse Pampers te nemen, kruidvatmerk of ander merk zijn ook goed hoor!

Pim: Doe je lekker rustig aan? Af en toe heb je dat ook nodig hoor. En ook ik heb het mega megawarm vandaag. T is gelijk weer een beetje te gek maar ja dat heb je in ons kikkerlandje.

Trutje: Hoop dat het met de rug snel weer beter gaat. Lekker rustig aan hoor!

Sens: Wat fijn dat de ramen erin zitten. Is een lekker gevoel he als alles weer een beetje op orde komt. Dus ze vonden je buik gegroeid? Dat hoor ik ook altijd als ze me een tijdje niet gezien hebben.

Robine: Idd aftellen is begonnen. Spannend he meid? Ik kan ook niet wachten hoor om te zien hoe t eruit ziet en om lekker te knuffelen natuurlijk. Dat doe ik nu met Rick ook regelmatig en blijf ik met hem natuurlijk ook doen.

Nou geloof dat ik wel weer zo'n beetje op iedereen gereageerd heb, voor degenen die ik vergeten ben Sorry!

Liefs Saskia.

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    even nog een berichtje en dan ga ik in mn bedje.
    Heb echt enorme rugpijn.
    Heb net een midweekje naar center parcs geboekt voor in januari,lekker in een VIP-cottage.
    tegen die tijd zijn we met zn 4-en.
    Heb er nu al zin in.

goede nachtrust voor iedereen.

fajah

15. Ik had nog heel veel vakantiedagen en ze wilde dat ik een deel van deze dagen dit jaar nog opmaakte, dus 6 oktober is mijn laatste werkdag :D .
    en 24 oktober gaat dan mijn verlof in. Ik neem dan nog 3 weken extra mee naar volgend jaar. Die heb ik ook wel nodig hoor. We gaan volgend jaar sowieso 1 weekje naar Frankrijk met me vader en zijn vriendin en kinderen en aanhang.
    We willen dan ook nog naar Curacao en Suriname gaan en dat vind ik zonde om dat in 2 weekjes te doen. Moet echt minimaal 3 weekjes zijn.
    Wat een probleem he ;).

16. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Avond Lady's,

Sappie: Spannend zeg van de modeshow en we willen inderdaad wel foto's zien he ;) Hoe was het bezoek???

Senseemillia: Wat goed dat de ramen er nu inzitten!!! JIPPIE!!! Rust maar lekker uit, kan me voorstellen dat vandaag erg vermoeiend geweest is.

Fajah: De chocoboontjes zijn idd erg lekker, daarom heb ik ze niet genomen, dan waren ze op geweest voordat ik ook maar 1 doosje had gevuld :) ;) Wat lief dat de 2 heren samen lagen te dutten, kun je uren naar kijken niet??
    Lekker naar Center Parcs in een vip-cottage, heerlijk, jullie zullen gaan genieten :D Hopenlijk voelt je rug morgen weer wat beter aan :(

Kelly: Nog 3,5 weken, dat schiet lekker op, je kunt lekker aftellen :D Sow jij hebt ook nog heel wat vakanties in het vooruitzicht, heerlijk!!!!

Pim: Hoe was de yoga? Hier ook flink last van de warmte :( vindt een paar graadjes minder helemaal niet erg, zolang t maar droog blijft.

Robine: Heel veel plezier morgen bij de vk, ben benieuwd of ze je kan zeggen hoe de beeb ligt. Laat je weten hoe t is gegaan?

Saskia: Ow lekker relaxende week voor de boeg, heerlijk vooruitzicht ;) Betreffende mijn meiske, t is een waswijf en geïnteressert in iedereen :confused: die kan zich 1 op 1 ook niet volledig concentreren op het moment dat naast haar ook nog wat wordt verteld haha. Maar goed, opzich is ze heel wijs voor haar leeftijd en heb na gisteren ook wel weer een beetje vertrouwen erin dat het wel allemaal meevalt en zeker gaat goedkomen ;)
    Betreffende de weeën opvangen ging ik juist op mijn zij liggen, dat ging bij mij het beste, maar ik moet zeggen ik heb niet veel last van de weeën gehad, echt pijn vond ik het niet doen, ok wel ongemakkelijk.

De kleine hier is de hele tijd met iets :-k langs de bovenkant van mijn buik aan t schuiven, krijg er alleen totaal geen hoogte van wat het is, kopje, kontje, beentje, voetje, armpje :confused: geen idee, het wordt wel ff bol, maar echt herkennen als zijn hoofdje of kontje doe ik t niet. Iemand hier die weet wat het zou kunnen zijn :( Ik vind het wel grappig, al is het soms wel eens een vervelend gevoel, ik moet dan echt ff gaan verzitten, zeker als t ff zo blijft staan zal ik maar zeggen, daarna zakt ie weer met dat "iets" haha weer weg.
    Fijne avond nog allemaal!!

Liefs Angela.

17. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Nou hier de eerste slaaploze nacht, heb zulke onrustige benen en lig al vanaf 22.00 te woelen in bed.
    Ik heb sinds vanavond ook steken onder... zou het al aan het indalen zijn of is dit te vroeg.

Wat is er weer veel bijgeschreven zeg...

Sappie, spannend die modeshow, waar moet je die lopen?
    Laat je ons wel foto's zien?

Kelly, lekker zeg zo 2/3 weken eerder..
    Wij willen ook nog steeds graag een keer naar suriname.
    Lijkt me echt heel mooi.

Robine, nu al met verlof, lekker hoor.

Ik weet zo niet meer wat er allemaal geschreven is en heb geprobeerd op wat te reageren, sorry op wie ik niet gereageerd heb.

Ik denk dat ik morgen een dagje thuisblijf, voel me dan ineens weer zo zwak!!!
    Maar heb echt gevoel dat ik ff op het laatste loodjes loop, ben ook zo onzettend duizelig steeds.
    Vanmorgen geprikt op bloed, 30e week.

Nou ik ga nog weer een poging doen en anders ga ik een filmpje kijken.

18. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Charissa, kan best zijn hoor dat je kleintje aan het indalen is en dat je daardoor die steken krijgt. De rusteloze benen horen helaas ook bij die laatste loodjes :( echt vervelend he!!!
    Zoute dropjes kunnen misschien helpen tegen de duizelingen, misschien even een daling van de bloeddruk geweest??
    Morgen gewoon lekker even thuisblijven is helemaal niet erg hoor, je moet nu goed naar je lichaam luisteren en als het rusten 's nachts minder is, dan overdag lekker wat meer ;)
    Hopenlijk voel je je morgen weer een beetje beter en is de rest van de nacht je wat gunstiger gegunt :D Slaap lekker!!

Wij hebben tot net visite gehad, maar had vast ook niet kunnen slapen, ik krijg nog steeds dat "iets" wat alle kanten opgaat :confused: mijn buik is echt net een woeste zee, wordt er soms gewoon echt misselijk van. Zolang het heertje zo nog aan de gang is kan ik slapen denk ik wel vergeten, hopenlijk valt ie zo in slaap, maar krijg t gevoel dat ie nog lang nie moe is, hij is nu al 24 uur aan 1 stuk door flink aan het bewegen en al zeker een uur of 4-5 zo extreem. Volgens mij wordt dat er ene met ADHD ofzo ik weet t niet haha, ik vind het geweldig om te zien, maar volgens mij ben ik bont en blauw van binnen :confused:
    Dadelijk toch maar mijn bedje opzoeken en hopenlijk is hij morgen weer wat rustiger, maarja dan maak je je weer zorgen omdat ie zo rustig is he, voor ons moeders is t ook nooit goed :) ;)

Tot achter een paar uurtjes dames!!!

Liefs Angela.

19. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Grr, zojuist weer een uur muggenjacht achter de rug. Aan de achterkant van het huis hebben we nog geen horren, nou dat weten we. Werner heeft minimaal 8 muggen platgemept op Rick's kamer, pff.... :)

Maar ik ben niet de enige nachtbraker zie ik :D

Morgen, ow nee vandaag ;) eerst Rick naar school, ik dus een rustige morgen en dan 's middags de 30 weken echo. Ben benieuwd of ze nu 2 of 3 bloedvaten zien in de navelstreng.

Angela: Haha, geweldig dat die kleine boy zich zo uitleeft van binnen. Ik hoop idd dat hij inmiddels gekalmeerd is, zodat jij aan wat rust toekomt.

Charissa: balen meid dat je zo slecht kunt slapen vannacht. Als je je niet goed voelt idd een dagje thuisblijven hoor, denk aan jezelf !

Kelly: Oh, klinkt heerlijk luxe al die vakanties in het vooruitzicht!

Fajah: Kijk, jij ook al vakantie in het vooruitzicht, lekker hoor. Beterschap met je rugpijn !

Robine: Toch hartstikke fijn als je kunt kiezen of je gaat werken of niet, dat het financieel niet moet? 7 maanden thuis, poeh. Na Rick's geboorte heb ik noodgedwongen een halfjaar thuisgezeten omdat ik mijn baan kwijt was, maar ik was superblij weer eens 'buiten de deur' te komen. Maar wat je ook al schrijft, je weet je altijd prima bezig te houden, dus hopelijk valt dat bij jou wel mee :).

Senseemillia: Heerlijk dat je zo vooruitgang blijft zien met de verbouwing. Dat gaat gewoon helemaal goedkomen voordat die kleine er is !

Sappie: Da's waar, die modeshow was je een tijd geleden al voor gevraagd. Zal zeker vermoeiend zijn, maar wel superleuk !

Luiers: Ik ga weer voor wegwerpluiers, dat beviel me bij Rick ook prima. Ik had eerst Pampers, maar bij Rick lekten die telkens door, dus dit keer begin ik gelijk met Kruidvat luiers. Maar ik heb al gehoord dat het helemaal van je kindje, of de bouw van je kindje of de gevoeligheid van de huid van je kindje afhangt welke luiers bevallen, dus ik ga gewoon proberen wat het beste gaat.

Meiden, ik ga eens proberen nog wat te pitten, tot later !!!

20. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hahaha Conny, nee ik was er ook
    ;)
    Irritant he die rotmuggen!! :evil:

Ik heb nog wel iets kunnen slapen..
    Maar wordt zo gek van die onrustige benen!!!!
    Maar ik voelde me zo goed en dan baal ik hier zo van.

Ja Angela, wat kunnen die kleintjes druk zijn he, ik kan er soms ook met verstand naar kijken.
    Mijn hummeltje wordt ook zo druk s'nachts.
    Ik eet al geregeld zout extra, zal toch wel iets meer nodig hebben.

Ik ga nog ff weer slapen :rolleyes:

Deel Deze Pagina