November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemorgen,

Zo weer aan het werk, pff ben nog wel moe!! gisteren ook nog gelachen, er ging echt een bolletje omhoog langs mijn navel en van boven heen en weer naar beneden!

Meiden rust allemaal goed uit he!

2. Goedemorgen,

Ik ben gelukkig niet de enige die zo ontzettend slecht slaap. Het nadeel alleen is dat ik nu weer op me werk zit. Ik heb er gewoon hoofdpijn van gekregen. Je zou toch een keer zeggen dat ik instort, maar nee hoor. Van de moeheid kan ik gewoon niet slapen ik kan me draai niet vinden in bed. :(

Nou meiden fijne dag vandaag.

Liefs Kelly

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh allemaal,

Conny: Vreselijk he die rotbeesten, gelukkig hier geen last van muggen gehad, maar wel van die irritante vliegen :x Hopenlijk heb je nog iets kunnen slapen. Anders ff lekker uitrusten als Rick op school zit. 30 Weken echo spannend!!! Ik hoop voor je dat ze vandaag gewoon 3 vaten vinden. Wel foto's plaatsen he ;)

Charissa: Gelukkig heb je nog iets kunnen slapen, heb je je lekker afgemeld voor vandaag? Rust maar lekker uit. Die onrustige benen vielen gelukkig wel mee afgelopen nacht hier, ik kon er alleen de hele tijd met knakken (enkels) als ik dat niet deed gaf het een heel irritant gevoel. Mannetje werd er zelfs op een gegeven moment wakker van zo hard knakte alles.
    ik ben door de drukte van de kleine heer rond 5 uur in slaap gevallen, maar toen ik wakker werd om 7 uur was meneer nog steeds bezig :confused: Net naar school gelopen met de dames, maar moest onderweg gewoon stoppen omdat ik dat "iets" bijna tussen mijn ribben had zitten voor mnijn gevoel. Had gehoopt dat hij door het lopen in slaap gewiegd zou zijn, maar nee hoor, meneer is nog steeds volop aan het werk daarbinnen :rolleyes:
    Betreffende het zout, dat was maar een idee, als je al genoeg zout binnenkrijgt zou het ook wat anders kunnen zijn, teveel zout is ook niet zo goed, want dan kan je meer vocht gaan vasthouden :(

Femmy: Dat is inderdaad lachen he, t ziet er zo grappig uit, alleen hier dus al meer dan 24 uur aan de gang en alles voelt gewoon blauw aan erdoor :( Werk ze vandaag, hopenlijk hoef je niet te hard te werken ;)

Begin dus nu ook echt flink wat vocht vast te houden denk ik, de juffen en moeders van school die ik gisteren nog gesproken heb vroegen me vanmorgen of ik me nog wel goed voelde, ook zij vonden dan mijn gezicht op 1 dag tijd erg was opgezet.
    Dadelijk met kaily ff lekker bij mijn moeder op visite, die zal zich dan ook wel schrikken :) En mijn man heeft een nieuw koosnaampje voor me: moeder gans :( en bedankt haha.

Tot strakkies!!

Liefs Angela.

4. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Pagina 301 al weer.
    Hier nog een slechte slaper. Als ik rechts op mijn zij lig dan is baby rustig maar gaan mijn bekken pijn doen, links is baby onrustig tot ik me omdraai, en op mijn rug trek ik helemaal niet ivm die %%#@!#!!rugklachten. k lag ook al weer 2 dagen op de bank en heb er vandaag weer genoeg van. Ik ben volgens mij ook bont en blauw van binnen ;)

Ik moet zo eerst naar de dok (weer een schimmel door de antibiotica van de blaasontsteking... Hoera!!!) en daarna naar de fysio. Dus ik kom mijn dag wel door. Vanmiddag nog effe voor de APK bij de VK en vanavond is er een ziekenhuisrondleiding voor a.s. ouders. Ben jij er al geweest Sappie? Begint om half 8!

Zo nu ben ik weer uitgezeurd.
    Morgen kijgen we de eerste schetsen van de babykaart te zien :)
    Ik wens jullie allemaal een fijne dag :p

5. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh Kelly, ook al zo'n rotnacht achter de rug :( ik ben wat dat betreft echt blij dat ik in principe kan werken wanneer ik wil, op dit moment dus liever niet meer en mijn mannetje draait het in de winkel opzich dus helemaal alleen. Wel doe ik het werk achter de schermen, maar dat kan ik vanuit huis.
    Hopenlijk gaat ook voor jou de dag snel voorbij en kun je lekker naar huis toe. Een nacht niet goed slapen kan je zo breken, hopenlijk aankomende nacht meer geluk voor je ;)

Liefs Angela.

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh Trutje, jee ik maak er een standaard zinnetje van :( ook al zo slecht geslapen, pff moet er niet aan denken dat het straks nog erger KAN worden als het echt gaat beginnen met die oefenweeën enzo die je wakker houden :cry:
    Jij hebt in ieder geval een druk dagje voor de boeg, ben benieuwd hoe het bij de APK gaat en vanavond in het ziekenhuis.
    En hoop dat de fysio je toch wat verlichting kan geven in je rug :D
    Veel plezier vandaag!!

Liefs Angela.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallo hallo,

Ik heb van gister pak m beet half tien geslapen tot acht uur vanochtend. Mijn man was al gaan douchen en ik werd wakker van de stucadoor die de woonkamer binnen kwam zetten..hahah.
    Oh mevrouw sorry. Hij had schijnbaar gehoord van de andere bouwmannen dat ik op het punt sta van bevallen..hahahahahahah. Misschien dat ze daarom zo doorwerken???

Jullie hebben allemaal wat minder geslapen volgens mij. Balen zeg.
    Trutje bont en blauw van binnen..hhaha. Wij vragen ons wel eens af idd soms gaat het zo tekeer..wanneer komen de blauwe plekken.

Angela balen dat het vocht bij jou nu ook toeslaat.. Het is ook het weer heh want bij mij is het ook nog erger dan het was.

Kelly hoop dat het vandaag op je werk is vol te houden. Zou je anders niet af en toe een snipperdag opnemen om wat uit te rusten? Tot 6 oktober is toch nog 3 weken ofzo.

Conny succes met de echo en natuurlijk ook wel plezier. Ik hoop dat ze drie vaten kunnen vinden.

Hier worden het trouwens ook wegwerpluiers hoor. Ik zie mijzelf niet die katoenen luiers gaan uitwassen etc. Ik weet nog niet welke. als een huismerk zijn werk even goed doet als een ander merk koop ik die wel.

Ik had trouwens hier op het forum nog een vraag gesteld aan de vk's. Het zal best dat niemand iets zinnigs kan zeggen over het feit dat de beeb nog zo ligt en mijn vragen of ze nog gaat draaien niet kan beantwoorden. Ik heb er dus niet zoveel aan. Alles kan nog schijnbaar.
    Ze ligt echt nog steeds met het bolletje links boven.
    En van de een hoor ik de beeb kan draaien tot 34 weken, de ander zegt 35 weken en weer een ander zegt dat kan op het laatste moment nog.
    Ik koop daar niet zoveel voor. Geef mij maar keiharde cijfers en niet het kan kan kan kan kan. Er heeft vast en zeker wel eens een wetenschappelijk onderzoek naar dit soort dingen plaatsgevonden. Maar goed vk's zijn natuurlijk ook geen wetenschappers.
    Sorry hoor..ik moet mij er misschien niet druk over maken en proberen voro te bereiden op beide scenario's.

Hebben jullie trouwens de laatste tijd ook zo'n last van de ribben. Bij mij komt de beeb al zo hoog. Ik kan ook niet meer een beetje gebogen zitten. Moet echt rechtop zitten anders doet het zeer. De ribben boven haar bolletje zijn sowieso wat beurs lijkt het.. :(

Ik kom dadelijk nog wel ff kijken.
    Ga nu even een schilderijtje maken denk ik... :D

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Zo nachtbrakers! Hopelijk komen jullie de dag goed door.

Ik heb ook last van m'n ribben. Alleen aan de rechterkant waar meneer/mevrouw zijn/haar kontje ligt. Moet echt goed rechtop zitten om dat beurse gevoel niet te voelen.

Zonet gehoor dat de compagnon waarvoor ik werk zijn praktijk wil gaan afbouwen en zich op een ander rechtsgebied wil gaan richten. Op zich biedt dat voor mij kansen omdat ik dan een deel van zijn praktijk kan overnemen (zij het onder begeleiding van een andere compagnon), maar ik WIL NU GEWOON RUST AAN M'N HOOFD!!! Heb geen zin meer in al dat gedoe op m'n werk. Ik wil lekker rutig nog een maandje werken en dan met verlof. Zit ik weer opgefokt achter m'n bureau. Grrrrrrrrrrrrrrr.

Ik kom later wel weer als ik weer wat rustiger ben geworden.

Pim

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    wat een klote nacht ook bij mij.
    enorme rugpijn en ik wist op den duur niet meer hoe ik moest liggen,mijn ventje was niet thuis dus kon mn benen over heel het bed leggen,maar ik kon gewoon mn draai niet vinden.
    Heel onrustig nachtje dus.....
    Vanmorgen weer vroeg op want de kleine moest naar de peuterspeelzaal.ik heb nu dus even rust tot 12 uur.
    Ga helemaal niks doen vandaag alleen maar rustig aan doen,want moet morgen en vrijdag weer werken.

Zaterdag heb ik een trouwfeest,maar als die rug zo blijft zie ik het niet echt zitten om te gaan hoor.
    Moet ook zaterdag nog naar de kapper,maar weet niet of ik het allemaal trek.
    Heb ff een dipje geloof ik.
    Dinsdag de echo en inwendig onderzoek en daar heb ik ook de zenuwen voor brrr,ik weet het even niet meer.de hormonen weer zeker???

Ga nu op bed liggen en proberen toch nog een beetje te rusten.
    Sorry meiden dat ik zo depri ben....

XXX fajah.

10. Senseemillia: Jij heb een heerlijke nacht gehad zeg. Had je het echt nodig. Ik zou best wel een snipperdag willen opnemen, maar ze zijn niet zo soepel hier. Ik heb nu alleen nog 25 september vrij omdat dat de meubeltjes komen en daarna gaat mijn collega met vakantie, dus zit ik alleen met die nieuwe collega, die we aan het inwerken zijn en wat echt niet snel gaat. Zo irritant is dat.

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Onzeker meisje: maak je niet te druk!! vandaag relax dagje nemen, dan komt t allemaal wel weer goed. Als ik vragen mag, waarom heb je een echo(inwendig)?

Pim: Jij ook niet te gestressed worden hoor!!!

Trutje: Leuk zo een ziekenhuisrondleiding. Goed dat ze je dat ook laten zien! Weet je in ieder geval waar je je bevind mocht je daarheen moeten/willen.

Ben net weer bij de VK geweest en weer binnen 5 min. buiten gelukkig. Bloeddruk 100/ 65 dus nogsteeds laag, hartje gehoord, beebje gevoeld( ze ligt nu nog met hoofdje naar beneden, maar volgens de Vk mag zo gewoon nog lekker ronddraaien en zwemmen hoor, de vaste houding hoeft nog niet aangenomen te worden, dus meiden bij wie de kleine nu in stuit ligt.......ze kan nog draaien en rondzwemmen!

Vandaag eerste rustige dagje. Althans, krijg vanavond vriendin te eten en verder beetje huishouden doen. Strijkstapel wacht op mij. Nu eerst koffie!

Allemaal fijne dag en rustig aan, t einde van slecht slapen etc is in zicht!!!

Liefs Robine

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:dat inwendig onderzoek doen ze omdat te kijken of ik al ontsluiting heb,bij mn eerste zwangerschap had ik al heel snel ontsluiting en liep ik al een tijd met 4 cm ontsluiting dus willen ze nu kijken of dat weer zo is.Ik ben er niet blij mee hoor.

Ga nu weer even liggen.

tot later

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Robine, mooi dat alles weer goed was bij de Vk.
    Lekker dat strijkwerk he ;) ben ik ook zo dol op.

Ja zeg dat wel dat alle slapeloze nachten eraan komen, echt iedereen heeft slecht geslapen he.
    Misschien komt het ook nog wat door de warmte.

Senseemilia, wat vervelend dat je daar gewoon geen bevestiging van kan krijgen wanneer wel.
    Niet teveel zorgen maken hoor ;)
    Heerlijk dat je zo lang hebt geslapen.

Pim, succes vandaag, ik hoop dat je vandaag nog lekker kunt relaxen.
    Lekker die knallen tegen de ribben he, ik heb er vannacht ook een paar aardige knallen gekregen :oops:

Kelly, succes vandaag met volhouden en inwerken hihihi.

Trutje, veel plezier vanavond.

Ik heb gisteren weer zwangerschapsgym gehad, erg leuk weer maar merk toch dat ik te fanatiek heb gedaan, misschien daar die onrust van?
    Morgen ga ik toch weer lekker werken, moet straks nog lang genoeg thuiszitten.
    Ik heb mijn dagen opgeteld en moet nog 15 dagen in totaal werken!!!!!
    Nog even de laatste loodjes volhouden ;)

Ik ga even douchen en straks herhaling van gtst kijken.
    Kom vandaag wel weer koekeloeren :confused:

Trutje, veel plezier vanavond.

14. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ha meiden, wat een hoop geschreven weer. Enne - Gefeliciteerd met 300 paginas :):)

Nou, gisteren alleen sochtends op de forum geweest, en smiddags dook ik gauw even nieuwegein in. Mijn tante, nichtje en vriendin brachte mijn zusje terug, en eerlijk gezegd had ik daar geen zin in. Dus ikke door Nieuwegein centrum lopen - misschien al 3 keer op en neer, daarna naar de supermarkt. En toen dacht ik, ze zijn vast al wel geweest. Niet dus. Kwam ik thuis, was de huis muisstil. Was ik net de boodschappen aan het wegzetten - en ja hoor "hallo" ... ikke balen. Nou, die bleven dan ook hangen tot 9 uur. Ik was kapot. Nog even opruimen en dan ging ik op bed liggen. Even tv gekeken en viel zo in slaap.
    Tegen 1 uur was ik wakker - mijn baby was echt aan het feesten binnen, maar het deed me zo zeer. De kont van hem/haar was echt van de linker naar de rechterkant gegaan, en dan weer terug - misschien 2 uur lang. Was bijna aan het huilen. Lijkt alsof "These hips don't Lie" contnue op herhaling stond of zo. Was vanochtend wel vroeg wakker, maar het deed me gewoon zeer overal, dus ben ik in bed gebleven.

Robine: Fijn dat je nu thuis kan blijven. 7 maanden is best wel lang :) Ik hoop dat je het volhoudt :) J schrijft dat je in de 8ste maand ben - maar was je niet als mij op 12 nov uitgerekend? Of ben ik nou de kluts kwijt?
    Luiers: Ben nu wel 90% voor de wegwerp luiers :) Moet straks nog even kijken (als de baby er is) welke echt bij haar/hem past. Heb ook gehord dat sommige babys allergisch kan zijn voor bepaalde merk?
    Sens: Het lijkt idd alsof ze echt aan hard aan het werken zijn bij jou. Spannend hoor, dadelijk is het af :)
    Voeten: Gisteren heel erg last van jeukende voeten. Niet normaal gewoon. Mijn voeten zijn niet gezwollen of zo, maar de jeuk. Bah bah. Heb om de paar uur gewoon zitten insmeren met bodylotion om het koel te houden.
    Conny: Geniet van de echo. Zo kan je de kleine nog even zien. Jaloers hoor, laat je het even weten of ze alles goed heb kunnen zien?

Meiden - er is zo veel geschreven, weet niet meer waar ik op moet reageren. Sorry als ik iemand gemist heb.

Rita: hoe gaat het met de tweeling?
    Channie: Hoe is het met jou? Alles goed?

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hey Salomina

Ja wij zijn gelijktijdig uitgerekend, maar ze noemen deze maand al de 8e maand, de 9e maand is namelijk oktober en dan als die maand voorbij is komt de kleine er bijna uit. Dus volgens de boeken zitten we nu in maand 8! Beetje jammer dat je toch nog bezoek had, ik ken dat, heb je er helemaal geen zin in.....komen er mensen langs. Ja die stuur je ook niet zomaar weg natuurlijk!

Charissa: Aftellen dan maar die 15 daagjes. Ach zal zo wel voorbij zijn. Die rugpijn is killing! Heb je al een voedingskussen gekocht, daarmee kun je namelijk je benen en buik een beetje ondersteunen terwijl je ligt. Scheelt een beetje qua pijn, het houdt nog niet over.

Ik kreeg vandaag een uitnodiging bij t tijdschrift WIJ om de blije doos op te halen :) :) :)
    Jippie ze zijn me toch niet vergeten! Vind het trouwens ook een goede service dat we dat tijdschrift al vanaf t begin ontvangen........althans ikke wel.....Ga zo ff lekker liggen tot een uurtje of 3 en dan weer opzitten voor t bezoek :(

Tot later,

Robine

16. Zo heb net mijn bammetje gegeten en ik had eigenlijk niet zo honger. Heb vandaag een beetje last van maagzuur. Wel irritant.

Robine: Gelukkig weer goedgekeurd bij de vk. En altijd leuk om het hartje te horen. Veel plezier met het eetentje vanavond. Je heb gelijk om nu even te rusten hoor. Tenzij je mij strijkgoed ook wil doen ;) . Ligt genoeg hoor.

Charissa: Ook lekker aan het genieten van je dag. Was spannend he gtst. Wie zou dat nou zijn bij de auto van Nick?? Misschien Ludo.
    Suriname is heel leuk om naar toe te gaan en altijd mooi weer. Is je vriend allang in Nederland?

Salomina: Balen zeg van dat bezoek. Je kan ze er ook niet zomaar uitzetten. Maar je moet maar zo denken je heb het weer gehad.

Liefs Kelly

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Salomina; dat is al een vroege fan van Shakira (daar is dat nummer toch van) ;)
    Ik vind het vooral irritant als de kleine lekker aan de zijkant bezig is, zo'n raar gevoel of inderdaad richting ribben!.
    Ik moet nu ook nog 15 daagjes werken, lijkt me een heel raar idee om dan niet meer naar werk te gaan, ben er al zo aan gewend en ik vind het ook leuk, maar ik vind het ook heerlijk dat het verlof ook met de feestdagen is, lekker rustig aan met de kleine spruit erbij :D
    Robine ook rustig aan he! en als het echt niet gaat dan gaat het niet!!

Vanavond komt mn schoonzus de randen van het behang nog wegwerken en morgen komt het kamertje en de kinderwagen (hebben we beide vrij) kan ik eindelijk de spulletjes in gaan ruimen en dingen ophangen!! :D

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    en over gtst, was zeker spannend, Nick mocht wel wat beter acteren zeg hahaha, denk eerder dat het iemand is die al een tijdje weg was zoals Ray?!

19. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ik kom zo altijd in de war met de zoveel maanden gedoe. Ik ging er altijd uit van - het is nu sept - dus 2 maanden te gaan. Ach ja, ik weet gewoon dat ik in nov ben uitgerekend, dus ik zeg gewoon ben ik nov uitgerekend. hihihih.

Veel plezier met het ophalen van de blije doos :)

Femmy: Ja Shakira idd. Ondanks de pijn moest ik er wel om lachen, want de kont van de beeb die ging echt links-rechts-links. Net als Shakira hahahaha. Doet ie nu nog steeds. Misschien kan ie zijn/haar plekje niet vinden omdat het weer zo warm is. Wie weet.
    Bezoek: Ja mijn man wilde hun wel uitzetten (lief he) maar dat vondt ik wel een beetje bot. Ik zag het al helemaal voor me hoor - Sorry meiden maar Sal heeft nu echt genoeg gehad .. hahaha

20. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ik zie dat ik ook een Senior member bent geworden?? :confused:

Deel Deze Pagina