Bedankt meiden! Tot nu toe heb ik geen bloed meer verloren. Ik probeer me te ontspannen maar dat is wel erg moeilijk. Elke keer als ik naar de wc ga zit ik weer enorm in de zenuwen. Gelukkig heb ik dinsdag de echo! Verder lees ik hier verder allemaal positieve berichten!! Alleen wat minder met jou Channie maar met je zwangerschap is alles verder in orde toch? Welteruste lady's ik duik lekker vroeg mn bedje in
Hoi ! Hehe, eindelijk alle belangrijke vrienden gesproken om te vertellen dat ik zwanger ben, pff... allemaal extra bezoekjes deze week 's avonds, en dan heel snel omdat Rick ook weer op tijd op bed moet liggen. Jacq: Hier nog 1 die al 2 kg (en een beetje) is aangekomen, oeps. De vorige keer was het 17,5 kg, dat vond ik toch best veel. Maar ja, ik moet ook regelmatig wat eten tussendoor om niet misselijk te worden, en helaas werkt een cracker dan niet, want dat heb ik echt al geprobeerd Senseemillia: Ik had begrepen dat er ook meegroeibh's zijn MET beugel en die ga ik ook echt zoeken. Aangezien ik van nature al cup D heb ziet dat er na 9 maanden niet zo charmant meer uit zonder beugel Channie: Balen dat je maandag weer aan het werk moet. Konden ze niet gelijk zeggen wat voor werk je dan volgens hen WEL zou kunnen doen daar? Jantien: Dat verhaal voor afvallen kwam idd een tijdje geleden in het nieuws. Maar ik geloof dat MvM een bericht had uitgebracht dat dit absoluut niet waar is. Als je eigenlijk wel mee wilt doen, zou ik zeker even informeren bij hen. Zonde als je daarom niet meedoet Ik doe trouwens ook niet mee aan MvM maar uit praktische redenen. Het zit wel in goed afgesloten flessen maar aangezien Rick supernieuwsgierig is naar alles wat nieuw is, neem ik niet het risico dat mijn bij elkaar gespaarde flessen geleegd worden in het bad of zo . Of dat hij de bewaar-vloeistof eruit giet . De vorige keer heb ik het wel gedaan, idd omdat het voor zo'n supergoed doel is. Panda: Ik denk idd niet dat het kwaad kan dat slijm maar geen ervaring mee, dus ga op je gevoel af. Balen dat je maar niet van die misselijkheid afkomt, sterkte ermee. Zaphra: Veel plezier a.s. woensdag bij je eerste vk bezoek, gek idee idd dat je nog niks voelt maar dat er wel een nieuw wondertje in je groeit, geweldig he ! Meestal kan de vk pas met 11, 12 weken een hartje horen, dus ik hoop dat je daarin niet te teleurgesteld zult zijn... Lynn: Hmm, wel even schrikken dus, ik heb vaker gehoord dat je wel eens wat bloed kunt verliezen zonder dat het kwaad kan, dus ik hoop dat het bij jou ook zo is. Pim: Wat fijn dat je een mooie echo had, wat een geruststelling is het stiekemweg toch. Ik ga genieten van een rustige avond meiden, doei !!!
Conny, wat goed dat jij weet dat er meegroeibh's met beugel zijn! Vorige zwangerschap had ik 75F dat was vreselijk. Zal er niet erg charmant uit zondere beugels. Zit nu ook al op 75D. Ga maar lekker luieren, ook belangrijk om je toe te geven aan de vermoeidheid. Groetjes
Ow, ff een voorbeeld hoe schattig mijn hubbie, die misschien 1% romantiek en zwijmel in zich heeft, bij vlagen kan zijn; hij wordt helemaal knetter van mij met alle zwangerdingen en vooruitdenken, zoals al kijken voor kraambedankjes, maar vanavond wilde hij wel de jumbogrote Prenatal-plastic tas meenemen naar de vereniging waar hij lid van is, als soort aankondiging dat hij weer papa wordt, lief toch?
Pfff, een latertje geworden mijn Tupperwareparty, maar wel gezellig!! Ben gastvrouw geweest en heb voor een leuk bedrag gratis mogen uitzoeken. Zaphra, ik heb een vroege echo gehad omdat ik in november een miskraam heb gehad. Ik heb idd een zwangerschapsbh zonder beugel. Vond ik veel fijner zitten en het geeft meer steun en model dan ik had gedacht. Ik heb wel een foto van de echo, maar die is niet echt bijzonder. Je ziet niet zoveel. Maar ja het hartje klopte en daar gaat het om. Ik heb ook geen scanner, dus kan 'm niet op de site zetten. Fijn weekend allemaal!! Pim
Goede Morgen, @Conny: Hij is Denk ik heel erg trots Wij willen het pas aan de buitenwereld vertellen als ik 12 weken ben. Maar daar heeft me vriend het ook wel moeilijk mee haha. Hij verlult zich bijna steeds. @Pim: Gezellig zo'n tupperware party! En idd het gaat om het hartje dat klopt! Nou hier is net mijn eerste misselijkheid om de hoek gekomen totaal onverwachts hing ik boven de toillet. Blehhh niet leuk! Vanavond slaapt me kleine broertje hier (5) hebben jullie tips hoe ik hem zo goed mogelijk kan vermaken????? Me broertje is een jongetje die heel snel weer wat anders wilt doen. Nou dit was het wel weer Oja als ik iemand vergeten ben sorry !!! Groetjes
Vannacht flauw gevallen! Ging naar de toilet omdat ik een krampgevoel had in mijn baarmoeder/blaas. Tijdens het plassen werd de kramp in mijn buik erger. Bij het opstaan werd ik zo beroerd en ben ik voor de zekerheid gaan liggen. Werd later in de gang wakker. Moest kruipend naar mijn bed helemaal nat van zweet en zo'n zwaar lijf. Vond het eng. Weet niet hoelang ik daar gelegen heb. Voel me vandaag minder misselijk dan voorgaande dagen. Was bang dat het mis zou gaan. Maar heb gelukkig geen bloeding! Zal het gewoon een flauwte zijn??? Lfs
@jacq: jeetje wat eng! je hoort het wel vaker van meiden en zeker als je heen bloed verliest je niet al te druk maken!! Als je echt op de symptomen gaat letten nu voelt alles anders omdat je angstig bent. Ik zou het wel even aan de huisarts / verloskundige melden. Hier gaat het wel weer goed; weet niet wat er gebeurd is... ik voel nu echt mn onderbuik en dat heb ik tot nu toe nog niet gehad. Ik hou het maar op het groeien van de baarmoeder. Ik ben niet meer gaan bloeden gelukkig en ben zelfs nog misselijker dan voorheen. Ik leef nu echt naar de echo toe! Lynn
Jacq: Oooh wat eng!! Ik weet niet of het normaal is maar als je dit soort dingen vaker heb zou ik even naar de dokter gaan. Misschien iets met je bloeddruk ofzo. Lynn: Goed dat je niet meer bloed! misschien was het een innestellingsbloedinkje! En ik kan nu mee praten over dat misselijk zijn
@ jacq: wat eng meis, maar je hoort het nderdaad wel vaker van meiden hoor, verandering van bloeddruk,te laag HB, te snel opgestaan, het kan van alles zijn, doe het rustig aan en als je je vaker zo gaat voelen ga dan toch maar even langs huisarts.... @ Lynn: heb wel meegelezen maar kon vanaf mn werk niet inloggen, dus niet posten, maar meis wat ben ik blij dat het niets ergs blijkt te zijn.... @ Chanbie: oh, dat is niet lekker zeg!! Tips om je broertje te vermaken? Ik ga er eens even over nadenken.... @ Conny: wat lief van je man! Leuk he, zo'n trotse papa! @ Pim: super zeg, een kloppend hartje!!! Echt geweldig voor je!!!
Moeders voor moeders heb me net gebeld dus zo kan ik toch nog mee doen. Al zie ik wel tegen die stink flessen op.!
haha stinkfelssen indeed! Een aanrader is echt je neus dicht te houden en gewoon met je gezicht zover mogelijk van die fles vandaan blijven als je die maatbeker leeggooid in de fles. Vooral als de fles wat voller is.... Moet zeggen dat ik er 's avonds geen last van heb, maar in de ochtend...yek. Hier gaat alles ok. Merk wel dat ik af en toe zo ontzettend humeurig ben om niets. Gisteren ineens een onuitstaanbare trek in drop. Ik dacht dat we nog hadden dus gezoch maar nee. We hebben dus drop en andere lekkere snoepjes gehaald bij de snackbar..hihi. Fijn weekend nog even. Groetjes Senseemillia ps oh en ik kijk ook nog steeds angstvallig in de pot als ik naar toilet ben geweest..had vanochtend een klein beetje bloed maar dat leek gelukkig meer op oud bloed dan nieuw.. we wachten af kunnen toch niets aan doen..
Ha meiden! Voel me vandaag sinds een paar weken echt weer kiplekker. Manlief zei ook al: "er komt weer genoeg 'lawaai' uit je!" Vanavond bij vrienden eten. Gezellig! Hier verder niet veel te melden. Pim
Jacq: dat is schrikken! Goed dat je meteen bent gaan liggen, dat is het enige wat je dan kunt doen. Het kan best gewoon van de spanning geweest zijn omdat je krampen had, geen idee. Ik zou het wel aan de verloskundige melden. Conny: heerlijk toch, zo'n trotse papa! Mijn vriend bazuint het ook al overal rond, kan echt zijn mond niet houden. Trouwens, ik ben al bijna drie kilo aangekomen! Terwijl ik alleen in de eerste paar weken wat meer gegeten heb dan normaal. Volgens mij zit er minstens anderhalve kilo borst bij
Panda: Haha, tja...da's dan misschien wel weer fijn, dat de helft van de kilo's in je borsten zit Jacq: Hoe voel je je nu? Dat was flink schrikken vannacht zeg. Misschien idd vanwege een lage bloeddruk, dat je flauwgevallen bent. Pim: Fijn zeg dat je je weer helemaal toppie voelt, hahaha, zo'n opmerking van je man zegt genoeg ! Senseemillia: Haha, ik kan me die trek helemaal voorstellen, gelukkig dat er tankstations en snackbars zijn voor de avondlijke uren Lynn: Die klachten in je onderbuik kunnen idd heel erg goed van het groeien zijn hoor, vergelijkbaar met menstruatieklachten. Channie: Heb je nog wat kunnen verzinnen om je broertje te vermaken? Helaas hier geen tips, Rick is nog wat jaartjes jonger Vandaag helemaal geslaagd voor nieuw behang. Voor Rick Bob de Bouwer behangranden en stickers. En voor de babykamer een rand en stickers met boerderijdieren, schaapjes, vogeltjes, koetjes, etc... Ook zijn we begonnen met de verbouwing, onze slaapkamer wordt in 2 stukken gedeeld, om computerkamer te maken (beroep van mijn man, dus heeeeeel veel zooi ) en dan kan de huidige computerkamer de nieuwe kamer van Rick worden. En zijn kamer wordt dan weer babykamer. Kortom, genoeg werk te doen de komende maanden
Dank jullie! Fijn om dit met jullie te delen. Voelde me vandaag vrij redelijk. Er is in een dag weer ruim een kilo vanaf (zaten er zomaar 2 kg bij deze week). Snap er niets van. Vind het wel eng idee dat ik zo in nde gang wakker werd en niet kon opstaan helemaal bezweet. Ik houd het op combinatie van kramp, misselijkheid, vermoeidheid en lage bloeddruk. Heb maar niet de vk gebeld was alleen voor spoedgevallen. Hoop op een betere nacht lijkt me wel eng om naar de toilet te gaan. Maar zal mijn vriendje dit keer op tijd proberen wakker te maken. Voel mijn onderbuik dus ook regelmatig Lynn. Kan ook bandenpijn zijn, dat treedt al vroeg in de zwangerschap op. Lfs
En een hele goede morgen.... Doortje is al vanaf half zeven op, en ben best laat naar bed gegaan, kan echt de slaap niet meer vatten! Klaarwakker was ik, en dit heb ik vaker de laatste tijd, slecht slapen en heel vroeg wakker worden.....
Hallo Door hier nog 1 maar dan door me broertje haha die riep alweer Chaaaaantaaaal hahahaha en dan word ik wakker en denk lekker een bank koffie ja mooi niet het lag er zo weer uit ik heb nu dus al 2 dagen echt last van ochtendmisselijkheid ach jaa wel een teken dat er iets zit !
Hmmm..fijn, een klein broertje, hihi! En fijn...ochtendmisselijkheid! Ach ja, het hoort erbij zeggen ze he? n inderdaad, het is wel een teken dat er iets in je lijf aan de hand is... Ik heb weinig last van isselijkheid, wel van een wee gevoel en als ik dat negeer wordt ik wel misselijk... Ga zo wat eten denk ik.... We hadden eigenlijk american pancakes voor ontbijt bedacht, maar denk dat Jan niet blij wordt als ik nu al met pancakes naast het bed sta...