November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Hallo meiden,

Nou ben net terug van de vk en heb goed nieuws !! Beeb is gedraaid en ligt netjes met het hoofdje naar beneden :D . Voetjes bovenin, was ook duidelijk te zien want tijdens het luisteren naar het hartje kon je zien dat ik een flinke trap kreeg. Ze zei er wel bij dat de beeb nog best wat ruimte heeft dus hij kan nog weer gaan draaien. Nu maar duimen dat dat niet gaat gebeuren. Ze heeft niets over indalen gezegd en heb dat ook vergeten te vragen. Verder bloeddruk 120/70 was prima. Heb nog ff gevraagd of ze denkt dat het een groot of klein kindje is maar het schijnt een heel gemiddeld kind te zijn. Over twee weken weer komen.

Angela; was wel ff schrikken of niet dat de beeb wat achter loopt in groei. Ik denk idd goed je rust nemen. Met je 2 meiden is het toch ook helemaal goed gekomen. Ik woog ook maar 4 pond toen ik geboren werd en ben 1.83 lang geworden !!!! Dus komt helemaal goed. Niet meer verdrietig zijn.

Robine en Kelly; veel plezier met je blije doos

Pim; veel plezier met je derde :confused: blije doos !!

Senseemillia; heerlijk zoveel geld over om allemaal leuke dingen te kopen !! Veel plezier vanavond. Al een idee wat je gaat eten??

Annemonique; hoe was het bij de vk?? Ook alles oke ??

NU ga ik ook maar ff rusten.

Tot later..

Liefs sap

2. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Goed nieuws Sappie!! Nu maar hopen dat íe zo blijft liggen!

Angela, idd maar zoveel mogelijk proberen rust te nemen dan. Maar met 2 kids is dat wel lastig lijkt me. Ook al is de beeb dan druk, denk toch dat die rust wel goed is hoor.

Pim

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jee kan me voorstellen dat rusten moeilijk is met twee meiden die je hebt rondlopen. Ik zou het toch echt proberen Angela, idd wat je zegt anders desnoods 's avonds eerder naar bed.
    De baby van mijn vriendin is op oudejaarsdag vorig jaar geboren. Het was duidelijk dat hij nog behoefte had om te groeien, want hij is twee weken langer in de buik gebleven! Uiteindelijk woog hij volgens mij 2900 gram en was iets van 46 cm. Een kleintje voor 42 weken zwangerschap maar hij was prima in orde. Hij doet het nu ook gewoon goed hoor!

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee zeg dat is goed nieuws!!! Maar voel je nu geen bolletje meer boven?
    En als de beeb eenmaal zo ligt zal die toch wel blijven liggen dan...het hoofd is volgens mij het zwaarst.

Denk dat we vanavond bij Den Draeck gaan eten. Leuk restaurantje aan de gracht. Gaan we best vaak heen eigenlijk. Gewoon goed restaurant en vriendelijk personeel. Niet overdreven luxe gewoon gezellie!

Ik ben wel echt benieuwd nu naar morgen want ik heb om half tien de vk. Ik weet alleen niet of ik haar echt ga geloven als ze zegt oh dit zijn d'r billen ze is gedraaid..vorige keer had ze het ook fout nl...

Meiden zit al de hele week op de loer voor de post, maar helaas nog niets van die gemeente gekregen over een eventueel sollicitatiegesprek...hoop dat ze opschieten..

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Blijkbaar is het bolletje een voet geworden. Als ik eerlijk ben voel ik het zelf echt niet. Het kan voor mij van alles zijn. Het is dat ik het zag schoppen, zal een hoofd wel niet doen, haha.

Ik ben erg benieuwd wat je verloskundige morgen zegt, hoop zo voor je dat de kleine zich heeft gedraaid. Duimpjes draaien morgen voor je. Misschien toch de oefeningen doen, ik heb het wel een paar keer gedaan, weet niet of het daaraan heeft gelegen.

Eet smakelijk alvast voor straks !!

Liefs Sap.

6. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Sappie, je bent enorm opgelucht he? :)

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik weet bijna zeker dat ze bij mij echt nog met het bolletje boven ligt. Het beweegt bij mij ook wel eens rondom dat hoofdje alleen is het natuurlijk wel zo dat zij en met haar handen daar loopt te frummelen (wat we op die echo zagen..) en haar voeten bij haar hoofd heeft. Soms klapt ze haar voet naar beneden en voel ik het daar schoppen.
    Ingewikkeld die baby's...ze zijn veel te lenig..haha.

Maarreh zo'n hoofd is nu iets van 9 cm heh...die voel je echt wel hoor als ie boven ligt..

8. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    ;) Wat dacht je van zo'n kontje? Voelt bijna hetzelfde alleen er zit een ruggetje aan vast.
    Lief zijn ze he!? Ik ben zo verliefd aan het worden op buiken. Had ik eerder niet :D

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hahah ja ik wrijf ook liever over die bips dan over dat hoofdje..
    Het is idd heel leuk, vooral wat ze allemaal aan het doen zijn in de buik.
    En kontje tja kan je goed verwarren met een bolletje...mijn vk deed dat ook heh...

10. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Zat je vk aan je kontje? :p

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    hahaahah

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Had je niet gezien op msn, toen ik wat zei was je daarna weg. Maar ben idd zeer opgelucht. Kan het nog wel moeilijk geloven, als ik zelf voel lijkt het veel groter dan een voet, maar goed zij zal het beter weten dan ik.

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Het dagelijkse ritueel..de voordeur slaat met een harde klap dicht..De mannen zijn weer op huis aan. Snel naar boven om te kijken wat de vorderingen zijn....Mijn mond viel open!!!!!!!!!!
    De muur aan de zijkant van het huis is helemaal opgemetseld :D. En er zitten twee grote velux ramen van 114 bij 118 aan de voorzijde van de dakopbouw. Wat een licht binnen!! Echt geweldig. Dit is geen zoldertje meer waar je net kan staan en die een beetje benauwd aanvoelt..Dit is een heuse verdieping!!! De gaten voor de lichtkoepels op het gangetje en het opberghok (lees onze inloopkast) zijn ook gemaakt. De pannen liggen er ook op aan de voorzijde.
    Naast verliefd te zijn op mijn man, straks het meisje nu ook verliefd op het huis...waar moet ik het allemaal vandaan halen..

Dit weekend gaan we weer flink opruimen. De slaapkamer was al klaar maar moet dus wel opnieuw worden geschilderd. Gelijk maar een ander kleurtje dan. Volgende week al de laatste week van de verbouwing..het gaat zo rap. Ik ben echt heeeeeeel blij hiermee.

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Super voor je !!! Ben blij dat het lekker opschiet. Je hebt inieder geval heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel liefde te geven, hahahaha. :D

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Angel: wat een schrik, gelukkig word beeb goed in de gaten gehouden.

Sappie weer helemaal goedgekeurd...lekker joh! En een opluchting dat beeb nu goed ligt!

Ikke ben net terug van controle. Bloeddruk 110/70. Beeb lag erg hoog, maar ws wel met het hoofdje naar beneden. Tot de 34 weken kon ie nog draaien zei mijn vlos. Dat ik zoveel last heb van de bovenkant van de baarmoeder heeft ws ook met mn lengte te maken. De baarmoeder ligt al erg hoog en ik ben maar 1.65.
    Ws krijg ik bij de 34 weken een extra groeiecho, aangezien beeb tijdens de pretecho in augustus erg op de groei voorlag. Ze ging het nog even in het overleg bespreken, maar ik kon er wel vanuit gaan dat ik een extra echo krijg.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Senseemillia: lekker dat het zo opschiet met het huis zeg!! Ik word wel erg nieuwsgierig hoe alles eruit ziet ;)

17. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Sensee, super dat het zo opschiet. Kun je geen foto's maken? Kunnen wij ook meegenieten!

Annemonique, fijn dat alles ok was bij de vk. Geen wonder dat ik dan ook zo'n last heb van de bovenkant van mijn baarmoeder, ik ben maar 1,56 ................

Zo ben bijna klaar met m'n werk. Vanavond naar de film Zwartboek en morgen lekker lang weekend weg. En maandag de babykamer!

Weet niet of ik nog op het forum kom, anders tot maandag - want dan doe ik natuurlijk (foto)verslag van de babykamer.

Pim

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Annemonique; fijn dat bij jou ook alles goed was !!! Ben benieuwd of je idd een echo krijgt en hoe groot de baby dan is. Kan het niet zijn dat je gewoon al langer zwanger bent??

Pim; Heel veel plezier vanavond en een heeeel fijn weekend. Geniet er maar lekker van.

Liefs sappie

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nee dat kan niet. Het is ook eigenlijk alleen de buikomtrek en het totale gewicht wat een stuk voor is op de groei.
    Mn vriend is groot (2 meter), dus misschien komt het daardoor ;)

Pim genietse van weekendje weg!! :)

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Pim: Geniet lekker van je weekendje weg!!!!

Senseemillia; Aalsmeer tja, ik had het heet en dacht ga ff rondje rijden in mn auto met airco en rij naar Aalsmeer( is overigens maar 25 km vanaf hier) dus prima te doen! En de blije doos is erg leuk! Speentje erin, luiers, flesje, rompertje, boekje, pampers natte doekjes. Al met al een leuke doos!! Wou dat ik er 3 had...zucht.....(grapje Pim)

Sappie: gelukkig dat beebje gedraaid is en alles goed was.

Meteen ook lekker aan t shoppen geweest in Prenatal.......nu ben ik echt bijna klaar........
    2 pyamaatjes, wikkeldekentje, flessenwarmer, vlaggetjes(hoera een meisje), thermometer.
    Dat was ie weer. Toch maar geen kleertjes deze keer, alleen die pyamaatjes dan ;)

Nou k kom vanavond wel weer ff terug.

Liefs Robine

Deel Deze Pagina