November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    O, ja de proefdruk van t kaartje is binnen en is erg leuk!!!!!!!!!!!! Zo zie je dan ineens de naam voor je opduiken en wordt het helemaal echt!! Werd er helemaal gelukkig van
    Jill Julia......geboren......trotse ouders..........zucht......

:) :) :) :)

2. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    :cry: Ik voel me zo slecht vandaag, volgens mij ben ik bezig ziek te worden. Keeltje en holtes doen pijn, ben te moe om te slapen, warm/koud/warm/koud en zelfs geen zin in eten :confused: Heb al een paracetamol genomen, dat doe ik niet gauw.
    Vanavond ook nog de borstvoedingsinfo :( Ik denk dat ik lekker met de auto ga :D

Dat klinkt goed Senseemillia! Wat kun je dan blij zijn he :D

Annemonique: ik ben ook 1.65 (nou ja, 1.64 1/2) en het geschop bovenin begint steeds vervelender te voelen. Ben nog niet beurs maar dat kan nog komen, het gaat volgens mij best hard nu, dat groeien naar boven toe.

Veel plezier Pim!

Angela: probeer je maar niet teveel zorgen te maken. Rusten zovaak als kan is natuurlijk wel goed maar in de praktijk zo lastig he. Je kunt wel pizza bellen ipv koken, alleen het hoognodige strijken, dat soort dingen.

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wat leuk dat de proefdruk binnen is Robine! Dat lijkt me ook zo'n moment dat het ineens heel echt is. Wij hebben ook een kaart gevonden en moeten nu met de tekst aan de gang. Tweetalig dus even puzzelen hoe dat er het mooiste op komt.

4. Hallo allemaa,

Robine: Wat leuk dat het proefdrukje binnen is van het geboortekaartje. Ik heb vandaag ook de Blije doos opgehaald en idd hij zit vol leuke dingen zeg. Voel me net een klein kind als ik het aan uitpakken ben ;) .

Senseemillia: Lekker gewinkeld vandaag lees ik. Leuk hoor. Mijn beurt is van het weekend weer en dan weer wat dingetjes van me lijstje kopen en natuurlijk schoenen voor mezelf. Vandaag een drukke dag gehad op me werk en nu heb ik er echt last van. Veel plezier met eten vanavond. Wat goed dat de verbouwing zo opschiet zeg. Hoe lang zullen ze nog bezig zijn.

Angel: Dat is schrikken zeg. Maak je maar niet teveel druk. En neem je rust maar goed als het geadviseerd is en dan komt het waarschijnlijk wel goed. Wel raar van die stagaire dan en gelukkig dat de vk nog even ging voelen.

Sappie: Wat goed dat de beeb gedraaid is. Hopen dat ie zo blijft.

Annemonique: Ook weer helemaal goedgekeurd door de vk.

Pim: Veel plezier van het weekend en vanavond bij de film. Ik ben benieuwd hoe die film is. En maandag de meubels. Wel foto's plaatsen hoor.

Panda: Sterkte. Zo te lezen heb je een griepje. Veel plezier met de borstvoedinginfo avond.

Liefs Kelly

5. Jeetje wat heb ik het warm gehad (nog steeds) vandaag. Had ik niet met je meegekund Robine lekker in de airco in je auto ;) .
    Op me werk hebben we geen airco. Was echt niet lekker vandaag. Ik heb heel de dag opvliegers gehad. 's-Middags kreeg ik het best druk met 3 zaken was veel aan het lopen en me voeten doen echt zeer nu en zijn echt super dik.

Heb d'r net de blije doos opgehaald en ik vond dat er handige dingen in zaten.

Liefs Kelly

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sappie:wat fijn dat de baby is gedraaid,nu ik en sensemillia nog met de stuit.Ik hoor het dinsdag of ze is gedraaid.

Ik ben benieuwd of ze aan 33 weken goed khet geslacht kunnen zien,want ben bang dat ze het niet goed hebben gezien en dat het tioch een jongen word(dan ben ik ook blij hoor)wat denken jullie bij 33 weken?

heb lekker gewerkt en heb andijviestamppot gegeten.

Ga nu de afwas doen

XXX

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Lijkt me toch met 33 weken dat ze het geslacht goed kunnen zien. Tenminste als de kleine een beetje mee wil werken.

Zal ook voor jou duimen dat de beeb draait !!

XX Sap

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    zo ben al klaar met de afwas snel hé
    was niet zoveel gelukkig.
    Ga zo ff de foto's van de babykamer in mn album plaatsen,en nog 2 buikfoto's.
    Tot later weer.

xxx

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    de buikfoto is geplaatst ,maar die van de babykamer lukte niet,ik probeer het later nog eens.

xx

10. Fajah: mooie buik hoor. Hoezo denk je dat ze het niet goed hebben het geslacht?

11. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hoi allemaal :)
    Wat een warme dag vandaag he? Het was zo warm in Nieuwegin.

Fajah: Mooi buik hoor :) Ze zouden de geslacht nu wel goed kunnen zien hoor, tenzij je beeb net niet goed in beeld ligt, met de benen ervoor. Ben benieuwed naar je beeb of ze ook al gedraaid heeft.

Sappie: Je kindje is gedraaid. Goed hoor :)

Kelly: Blije doos is leuk he? Jammer dat je geen airco op werk heb, das flink balen. Hopelijk slaag je in het weekend voor schoenen.

Angela: O dat is schrikken. Maar niet te veel druk over maken hoor, probeer idd meer rust te nemen - desnoods vroeg naar bed, al slaap je niet, rustig liggen helpt ook wel. Lekker boek lezen.

Panda: Doe maar lekker rustig aan meid. Lekker uitrusten en uitzieken. Veel plezier bij de infoavond :)

Pim: Fijne weekend - lekker genieten van elkaar :) Enne - was de film leuk? Ik denk dat ik de kleinste van de groep ben met mijn 1,52

Robine: Leuk dat de proefdruk binnen is. Wat wordt het allemaal echt he?

Annemonique: Goedgekeurd bij de VK lees ik. Goed hoor. Je zal waarschijnlijk wel een lang kindje krijgen ..

Eigenlijk heb ik niks te melden. Heb wel de flessenwarmer, flessensterilisator, nog meer hydrofiel luiers, en aankleedkussenhoes gekocht. Ben nu helemaal compleet geloof ik.
    Ik ga even de afwas nog doen voordat het te laat wordt.

12. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Sens: was het leuk in stad? De Draeck is leuk hoor, we zijn er een paar keer geweest :)

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Poeh ik kan het niet meer bijhouden!!! Loop weer 8 pagina's achter en 1 dag niet geweest...

Ik wilde vandaag ook de blije doos ophalen, hadden ze niets meer!!
    Kan ik morgen weer terug.

Ik ga vanaf morgen 4 uurtjes werken, moet nog maar 15 daagjes maar toch.
    Ik heb erge menstruatiekrampen, mijn buik is ook zo van slag.
    Misschien ook wel iets griep onder de leden.
    Ik heb de laatste tijd dat ik zo wazig zie en slecht kan concentreren op iets.. Wie herkent dit ook?? Want wordt hier erg onzeker van.

Ik ga morgen wel even reageren op iedereen, ben nu erg moe en ga lekker mijn bed in....
    Slaap lekker allemaal.

14. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Goeienavond allemaal,

Meiden wat zijn jullie allemaal klein, behalve Sappie dan haha. Ik ben gemiddeld met mijn 1.70 ongeveer. Maar bij mij zit ie ook al tegen mijn ribben aan hoor.
    S kijken of ik op iedereen kan reageren:

Panda: rustig aan heh, klinkt idd als een griepje en kan erover meepraten want hoewel het nu weer gaat word ik nog steeds geplaagd door kriebelhoest echt zo vervelend! Krijg het dan ook zo warm en benauwd, tranen over m'n wangen, maar het gaat al beter.

Smillia: Foto's please ben zeer benieuwd naar je bovenverdieping, leuk joh. Zeker omdat wij ook zelf verbouwd hebben (nou ja verbouwd, dakkapellen dus). Fijn dat t zo opschiet, geeft je weer wat rust.

Pim: Niet te veel piekeren hoor! Een paniekaanval schiet je niks mee op en is erg vervelend, weet ik uit ervaring. Veel plezier met het weekendje weg.

Sal: Weer heerlijk geshopt. Hoe kom je aan die kortingsbonnen van de HEMA?

Angela: Schrikken meid! Maar idd probeer t iets rustiger aan te doen (is moeilijk hoor met kinderen, en dan heb ik er nog maar eentje) en zoals Sal ook zegt, kun je niet slapen dan lekker een boek of filmpje kijken 's-avonds. ;)

Sappie: Heel fijn dat beeb gedraaid is, ben blij voor je.

Fajah: Mooi buikie hoor! Is het trouwens nog niet gelukt met je zwangerschapsbanner? Weet ook niet goed hoe ik het je uit moet leggen.

Charissa: Misschien idd ook een griepje onder de leden, het schijnt op het moment erg te heersen dus zou kunnen. Ik hoop iig dat je je gauw beter voelt. ;)

Annemonique: Ook jij weer door de keuring. Lekker hoor!

Robine: Leuk zeg proefdruk binnen, dan word het al echt heh?

Kelly: Leuk is ie heh de blije doos, ik vond m ook geweldig, zitten tenminste spullen in waar je echt wat aan hebt. Die Pim boft maar zeg met haar 3 dozen, dan zijn tevens al 3 pakken luiers, niet gek hoor!

Zo hoop dat ik iedereen weer gehad heb.

Ik had vandaag ook nog iets lekkers. Sta bij de C1000 met een volle kar, kar ff voor de parkeerplaats naast me gezet omdat het schuin afloopt en hij anders tegen de auto aanknalt, sta dus te zweten met die dikke buik, komt er een vent aan en wat denk je moet ie precies op die parkeerplek staan terwijl er toch nog voldoende andere plekken waren. Grrrrr kan daar zo slecht tegen, stapt hij uit kijkt met zo'n blik van......zo dat heb ik ff gedaan. GRRRRRR kan daar dus echt niet tegen!

Verder vandaag niet veel bijzonders gedaan, behalve wat aanrechtkastjes gesopt, doe elke keer maar wat dan kom je er ook.

Ben benieuwd of beeb bij mij nog met hoofdje naar onder ligt, mag een woensdag weer terug, en dan bij de VK die de bevalling van Rick gedaan heeft dus dat vind ik wel erg leuk, heb haar nog niet gezien sinds ik zwanger ben.

Meiden welterusten allemaal, kom morgen weer ff posten.

Liefs Saskia.

15. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey meiden,

Bedankt allemaal voor de lieve reacties, ben er vandaag toch de hele dag wel in mijn hoofd mee bezig geweest, maar aangezien dat vast ook niet bevorderlijk zal zijn voor de kleine man, ga ik nu toch proberen het een beetje los te laten en erop vertrouwen dat het uiteindelijk wel goed zal komen.
    Ik ga nu douchen en naar bedje toe, jullie horen morgen weer van mij, zal dan proberen even wat reacties terug te geven op jullie verhalen ;)
    Nogmaals bedankt, heeft me echt goed gedaan jullie lieve woorden [-o<

Liefs Angela.

16. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ja, waarschijnlijk heb ik iets onder de leden want ik ben echt mijn bed uitgedreven en heb ontzettende keelpijn. Hoef niet te hoesten ofzo, da's dan wel weer gek. Nog maar een paracetamol genomen, hopelijk word ik daar slaperig van. Ben nu eigenlijk te moe om te slapen.

Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met opvliegers (minder fijn voor jullie ;) ). Da's echt heel vervelend! Ik heb het nu ook veel warmer dan toen het 35 graden was, toen ging het best goed.
    De borstvoedingsinfo was wel interessant, hoewel ik het meeste toch wel wist. Begin al aardig geinformeerd te raken geloof ik.

Saskia: :evil: sommige mensen, zucht.

Charissa: slecht concentreren heb ik ook heel erg. Heb zelfs moeite om naar een gesprek te luisteren (sorry, wat zei je? :oops: ). Wazig zien kan gewoon vermoeidheid zijn maar het schijnt ook dat je ogen wat achteruit kunnen gaan. Of droog zijn. Ik dacht dat dat weer bijtrekt na de bevalling maar weet het niet zeker.

Sappie: jippie, baby gedraaid! Nog twee in stuit dus (toch?). Nog even doorduimen dus.

Mmm...mijn lief heeft een kopje warme chocomel gemaakt, de schat :D Daarna toch even proberen te slapen. Morgen (straks dus) weer naar de keuring. Misschien dat ze nu eindelijk kunnen voelen hoe de beeb erbij ligt.

17. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Mogge allemaal :)

Gerben is net de deur uit, en ik had erg trek in een boterhammetje - dus gelijk maar even kijken hoe het met jullie allemaal gaat :)

Panda: Heb je nog kunnen slapen? Wat vervelend zeg, die keelpijn, maar maakt zuivel het dan niet erger? Bij mij wel altijd wel. Opvliegers heb ik ook wel, irritant he? Veel plezier bij de vk. Ben benieuwed hoe jou kindje erbij ligt.

Angela: Hoe is het nou met je? Heb je wel kunnen slapen en ben je een beetje uitgerust? Ik hoop dat je vandaag het niet al te druk heb.

Saskia: Hihihii - dat ik klein ben wist ik. Ze zoeken nog Hobbits alleen ik heb geen harige tenen of voeten hehehehe. De kortingsstickers kwamen ongeveer 2 weken geleden in de bus samen met de Hema folder. Die waren geldig voor 2 weken - 4 elke week. Heb je die niet gekregen?
    Over die irritante mensen ken ik ook. Afgelopen dinsdag toen ik de visite wou vermijden was ik ook nog naar de super geweest met de auto. Nou, kwam ik terug heeft zo'n idioot zijn/haar auto heel dicht bij die van mij geparkeerd en scheef ook!! Ik parkeer altijd achteruit, en diegene naast was vooruit geparkeerd. Sterker nog ik kon de deur bijna niet openmaken. Heb hun spiegel gewoon ingeklapt en daarna mezelf in de auto geforceerd. Was echt geen gezicht. Ik kan er zo moe van worden, al die mensen die zo grof parkeren.

Charissa: Balen van de doos. Morgen weer een kans, misschien maar even bellen voordat je daarheen gaat? Mooi dat je vanaf vandaag 4 uurtjes per dag kan werken. Goed hoor. Die krampen klinken niet goed, of heb je last van harde buiken? Ik zou het even melden allemaal bij de vk - krampen en wazigheid. Heb je wel goed kunnen slapen?

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    oooh foutparkeerders zijn heeel irritant. Wij wonen in de stad en daar is sowieso minder ruimte natuurlijk. Sommige mensen parkeren zo ruim echt ongelofelijk. Gister kwam er een toen ik net wegging, ze wilde haar auto achter de mijne zetten maar zag toen dat ik er vandoor ging dus wachtte ze. Ik dacht al..heb je weer zo'n niet stadje (sorry hoor). En ja hoor zet ze m ruim anderhalve meter voor het hoekje waardoor een tweede auto daar neerzetten nooit zou lukken. Ben gestopt en heb gezegd er is hier weinig ruimte om te parkeren en jij hebt nog ruimte genoeg. Heeft ze m strakker geparkeerd.

Charissa jij moet volgens mij echt wel rustig doen! Hier wel wat van die menstruatiekrampen maar echt niet erge. Had jij eerst ook niet zoveel harde buiken? Vraag je vk anders even wat verstandig is, of wat mogelijk helpt.

Salomina het eten bij Den Draeck ging niet lukken. Mijn man was laat thuis tegen zevenen. Even zitten de uitbouw bekijken zijn auto wegzetten en toen was het al acht uur. Ik had ontzettend honger dus we hebben een loempia gehaald. We gaan misschien vanavond wel eten of morgen.

Panda heb je een beetje goed geslapen vannacht?

Angela en wel op tijd gaan slapen hoor! Misschien, dacht ik later, kun je ook even slapen als de kinderen naar school zijn of slapen?

Saskia hier nog een gemiddelde hoor met 1.66 (is toch ook wel gemiddeld). Ik probeer vandaag even wat foto's te plaatsen (lukte niet gister). En belachelijk die kerel bij de supermarkt. Ik had er mooi wat van gezegd.
    En voel jij dan niet hoe je beeb ligt? Of ben ik nu de enige die dat zo goed voelt?

Onzeker meisje mooie buik zeg! En dat geslacht zien ze zeker weten hoor, mits de beeb het wil laten zien. Mijn meisje schaamt zich volgens mij nergens voor want iedere keer ligt ze met haar beentjes wijd...De laatste keer nog een check of het echt een meisje was (had eigenlijk ook niet gehoeven, zo'n eigenwijs kan toch niet anders dan een meid zijn) en ja hoor weer heel duidelijk een meisje.
    WAnneer moet jij naar de vk? Hoop ook voor je dat ie is gedraaid.

Ik moet dus dadelijk naar de vk. Ga me niet laten afschepen met ze ligt goed, want voel dus nog echt duidelijk haar bolletje boven en de schopjes aan de rechterzijkant onder en het gefrummel bij haar hoofd linksboven.
    Mijn man en ik hebben gister nog redelijk lang gesproken over het stuitliggen en onze verwachtingen wat ze nog zal doen. We denken beide, vooral omdat ze al zo lang en eigenlijk altijd, hetzelfde ligt, dat ze niet uit zichzelf zal draaien. Maar goed uitgaande van dat scenario wat zijn dan de opties..draaien of gelijk ks. Draaien ben ik een beetje huiverig voor. Enerzijds door het verhaal van Pjetje wat natuurlijk echt niet vaak gebeurd, maar toch. Anderzijds doordat ik van redelijk wat mensen met stuitbaby's heb gehoord dat de draaipogingen niet zijn gelukt na veel sjorren en trekken. Of dat de baby weer terugschoot in zijn eigen houding. Misschien weet ik er onvoldoende van dus ik wil gewoon meer info hebben over dat draaien, ks en stuitbevalling. Die laatste zie ik echt niet zitten, maar goed om volledig geinformeerd te zijn....

Ik ga nog een kopje koffie nemen en een boterham.

Post later vandaag nog even.
    Mijn man is vrij dus we gaan even op pad, hopelijk hou ik dat iets langer vol dan van de week.

Liefs Senseemillia

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hahaha en check mijn banner zeg...33 weken nog 49 dagen te gaan...pfffiiiiieeeeuwwwwww :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Over dat parkeren...gisteren stond er een auto zo dicht naast me geparkeerd, dat ik dus via de bijrijderskant naar binnen moest. Nou dan merk je pas dat ik nu niet meer zo lenig ben :p

Tussen 10 en 12 komt er een timmerman die werkt voor de leverancier van de babymeubels. Als het goed is gaan dan eindelijk de problemen verholpen worden.
    Ik ga dus maar ff douchen en aankleden :)

Deel Deze Pagina