November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi allemaal,

Senseemillia; Je gevoel was dus goed, beeb nog steeds in stuitligging. Ik hoop echt voor je dat ze uit zichzelf nog gaat draaien. Misschien is dat hopen tegen beter weten in maar toch.... We zijn nog niet bij de 35 weken. In ieder geval goed dat je over 2 weken nog een echo krijgt om te kijken hoe je meisje precies ligt.
    Wat betreft de beginnende zwangerschapsvergiftiging, wel goed luisteren en echt je rust nemen !!!!!!

Angela; gelukkig gaat het weer wat beter met je. Met je kleine man komt het helemaal goed hoor !!

Femmy; mooie babykamer en kinderwagen !!! Jij ook al zo'n trotse moeder.

Salomina; Fijn dat het weer iets beter gaat met je zusje. Misschien heb ik het gemist maar woont je zusje bij jullie thuis ????

Conny; Fijn dat alles weer goed was bij de vk !!

Saskia; al klaar met soppen ??? Kun je lekker van het mooie weer gaan genieten.

Annemonique; Gelukkig dat het goed is gekomen met de babykamer. Veel plezier verder met inrichten.

Mam2003; haha het is hier idd af en toe niet bij te houden, maar wel supergezellig. Het is idd fijn om te horen dat we allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zitten. Hoe gaat het met de steken, is het niet bandenpijn ???

Dames, verder kan ik niet teruglezen.

Ik ben echt de dagen aan het aftellen, nog 1 weekje werken en dan even niets meer doen. Ben er echt aan toe (klaag klaag, haahaa).

Vandaag weer een drukke dag, moet werken tot 16.30 dan naar huis, hond uitlaten, eten, douchen en dan kleding passen voor de modeshow. Ben zeer benieuwd of ik het leuk vind en of de andere meiden ook leuk zijn. Ik ken ze nog niet, zou ook niet weten of zij ook al ruim 30 weken zwanger zijn. We zullen het vanavond wel zien.

Veder ff geen nieuws.

Kom vanavond nog wel ff weer posten.

Liefs sappie

2. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wat vervelend Senseemillia. Echt heel rustig aan doen dus. Verder is er geloof ik helemaal niets aan te doen he, zwangerschapsvergiftiging. Hopelijk zet het niet door.
    Da's ook wat, dat je meisje er over een paar weken al kan zijn :confused: Goed dat je iig een echo krijgt over twee weken.

Mooi buikje Angela! En je hebt gelijk, meer dan heel goed je best kun je niet doen. Misschien blijft ie wel een weekje langer zitten om nog wat door te groeien. De meeste baby's worden toch geboren als ze klaar zijn en als ze dan wat kleiner zijn dan gemiddeld, ach, zolang alles goed functioneert geeft dat toch niets?

Vannacht om vier uur weer naar bed gegaan en nog een paar uur min of meer geslapen. Voel me wel weer wat beter.
    Ik ben weer door de keuring, bloeddruk was 100/60 dus netjes. Buik en baby keurig op schema maar wel weer in stuit :rolleyes: . Ik voelde 'm vannacht al ineens draaien, in zijn favo houding en meteen weer schoppen in mijn blaas. Hopelijk draait ie net zo rap weer terug :( Hij heeft er de ruimte voor, zei de vk, maar ja, moet ie wel willen.

Ze heeft ons laten voelen waar het hoofdje zit, geweldig! :D Omdat hij met zijn rug naar mijn rug ligt en de placenta ervoor zit, kan ik het zelf niet zo goed vinden. Was ook even zoeken naar zijn hartje.
    Verder moet ik ook wat minder actief worden want heb iets te veel harde buiken. Dat been daar is niets aan te doen, behalve minder achter de computer :cry: Ik moet ook steunkousen laten aanmeten want heb aanleg voor spataderen.
    Goede nieuws is dat de kilo's er minder hard aanvliegen, ben niet meer aangekomen sinds vorige keer en nog steeds op +14. Moet zeggen dat ik wel heel erg heb opgelet de laatste weken en supergezond heb gegeten. Ontzettend saai! :)

Ik weet niet meer wie wat heeft geschreven, sorry, ik kan echt helemaal niets meer onthouden. Als ik de deur uitloop weet ik na vijf stappen vaak al niet meer waar ik heen wilde, da's toch erg. Overal liggen lijstjes die ik vervolgens natuurlijk vergeet mee te nemen, handig. Hoort er allemaal bij he. :rolleyes:

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Veel plezier bij de modeshow Sappie! spannend!! ben benieuwd!!

4. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    sappie schreef : Mam2003; haha het is hier idd af en toe niet bij te houden, maar wel supergezellig. Het is idd fijn om te horen dat we allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zitten. Hoe gaat het met de steken, is het niet bandenpijn ???

geen idee of het bandenpijn is, dat heb ik weleens maar dan meer aan de zijkanten. dit is echt middenin de onderbuik.......... gewoon even beetje oppassen met opstaan.......

5. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Meiden even een kort berichtje sta op het punt weg te gaan.

Sensee, rustig doen he, want een zw.vergiftiging is niet leuk!

De film Zwartboek is een aanrader, vond 'm echt goed!!!

Tot zondagavond!!

Pim

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hallo allemaal,

Ik ben onverwachts vrij lekker hoor,heb alleen vanmorgen gewerkt en mocht om 12 uur stoppen.
    Vandaag is mn ventje jarig heb lekker taartjes gehaald voor vanavond.
    Ik ben nu 9 kilo bijgekomen,en heb het idee dat de baby wat lager zit nu,want heb minder last van maagzuur.ik ben trouwens 1.73 groot,wel groter als de meeste van jullie als ik het allemaal zo lees.
    Ik heb best goed geslapen lekker dicht tegen mn ventje aan,maar helaas moest hij om 3 uur alweer gaan werken vannacht dus was het van korte duur :(

Kelly:Je vroeg waarom ik niet zeker was van het geslacht?
    Nou de vorige echo's zei hij steeds dat het waarschijnlijk een meisje ging zijn ,maar kon dat niet 100 procent met zekerheid zeggen ,want er zat veel weefsel voor waardoor hij het minder goed kon zien.hij zei wel tegen me dat ik zeker de babykamer niet blauw moest verven voor een jongen,dus hij heeft me eigenlijk wat onzeker gemaakt als je snapt wat ik bedoel.daarom hoop ik dat ik de volgende echo meer zekerheid krijg erover.

charissa:Ik heb dat wazig zien ook ,als ik autorijd enzo.ik draag contactlenzen en het lijkt wel of mn sterkte opeens niet meer goed is ofzo,want moet soms knipperen met mn ogen om het duidelijk te kunnen zien,dat is een zwangerschaps verschijnsel,want mn buurvrouw had dat ook toen ze zwanger was,ze kon zelfs haar contactlenzen niet inhouden en moest 9 maanden haar bril op,daarna was het weer over,gek hé?

Saskia:nee het is me nog steeds niet gelukt met die zwangerschapsbanner,ik laat het maar zo,ik zet het er zelf wel iedere week onder hoever ik ben hahaha

Senseemillia:Hey das balen van die zwangerschapsvergiftigng,kijk maar goed uit dat het niet erger word,hou je maar rustig.Je vroeg wanneer ik weer naar vk moet?nou 19 september moet ik weer en ben doodnerveus.Mede ook voor die stuit,hoop dat ze echt gedraaid is.

Femmy:Heel leuk kamertje,heel kleurrijk maar wel heel mooi.

Salomina:Veel beterschap met je zusje hé,verzorg haar goed.

Ik ga nu even proberen de foto's van de babykamer in mn album te plaatsen,want dat lukte gisteravond weer eens niet.

xxx fajah xxx :)

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Gefeliciteerd met je man Fajah!! lekker taartjes!
    ik ben ook 1.73 en ben sinds de laatste keer 7,5 kilo aangekomen, er was misschien weer wat af omdat ik geen koolzuurdranken meer drink.
    Mooi kamertje trouwens!!.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    dank je wel voor de felicitatie femmy ik ga zeker genieten van de taartjes,lust er wel 2 ;)

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    de foto's zijn geplaatst van de babykamer en van mn buik met 30 weken. :)

groetjes xxx

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Leuke babykamer hoor !! Zo schattig dat jeanspakje. Je hebt ook een hele mooie buik !!!

xxx

11. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    quote="Annemonique"]
    Omdat er nog een stelletje niet kon waren het teveel om die les elders in te halen. Ze heeft nu 2 lessen omgedraaid, zodat we niet een praktijkles misten. We hebben via de mail info gekregen over de les die we hebben gemist en we hebben videobanden meegekregen. Die gaan we vanavond maar bekijken :)

Jammer had me wel leuk geleken om het bij jullie in te halen haha.[/quote]
    Jammer, idd. Trouwens, blij om te lezen dat e.e.a. geregeld is met de meubels. Wat en gedoe zeg.

Mam2003: klinkt als bekkeninstabiliteit. Geef het gewoon aan bij de vk bij de volgende controle, als het erger wordt, dan gelijk bellen. Rondlopen met pijn is niet zo fijn. Idd rustig opstaan, en niet te lang achter elkaar gaan zitten. Een rechte stoel helpt 

Wat een drukke dag Sappie, maar wel een leuke dag zo te lezen. Ben benieuwed naar de modeshow en idd hoe de andere dames ervoor staan. Veel plezier iig.
    Mijn zusje is hier op vakantie vanuit Nieuw Zeeland. Ze blijft een jaartje hier bij mij, en gaat volgende jaar weer terug. Mag ze trotse tante spelen straks 

Panda: Goedgekeurd bij de vk lees ik. Je beeb heeft zijn voorkeurshouding weer teruggevonden. Jammer, maar hij heeft nog de kans om de draaien. Steunkousen aanmeten, das ook minder, maar beter, anders krijg je echt van de lelijke strepen. Doe maar lekker rustig aan meid, niet te druk maken over alles. Geniet gewoon van de laatste loodjes van je zwangerschap.

Fajah: Mijn zus is heel blij met alle aandacht die ze van mij krijgt. Moet wel, want straks heb ik haar nodig hahahaha. Het gaat vanmiddag wat beter met haar, ik zorg wel dat ze voldoende drinkt, heeft ze echt een hekel aan, maar ik trap er gewoon niet in. Ik oefen mijn taak als grote zus heel goed uit 
    De babykamer is leuk geworden Fajah. Kijkt je zoontje nog elke keer of de baby er al is?
    Gefeliciteerd met je man. Geniet er maar lekker van alle lekkernijen  en natuurlijk van je man.
    p.s. ik hoop voor je dat de geslacht nog hetzelfde is gebleven. Zal toch wat zijn als het toch een jongetje is geworden, wordt wel een hele omschakeling.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    wat is het stil op het forum vanmiddag zeg hahaha.
    heb net zelf maar eens gebeld naar de kraamzorg om te vragen of ze me vergeten waren?
    Idd ze hadden me over het hoofd gezien,ze dachten dat er al een intakegesprek was geweest met me????Maar goed dat ik zelf weer even heb gebeld,een mens moet toch ook echt overal zelf achteraan hé wordt ik wel een pissig van hoor!!!Moet je nagaan ik heb me al bij 3 maanden ofzo ingeschreven........

Salomina:wel lief dat je zo goed voor je zusje zorgt.hoe oud is ze eigenlijk?
    Je zal haar wel missen als ze straks weer terug naar nieuw zeeland gaat.
    Kom je zelf ook uit nieuw zeeland eigenlijk?(of heb ik ook wat gemist)?

Sappie:ja schattig hé dat jeanspakje,nu maar hopen dat het een meisje is,want kan dat toch een zoontje niet aandoen hahah :)

xxx fajah xxx

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    OOh bijna vergeten sappie:Succes met de modeshow vanavond.
    geniet ervan.

14. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Mijn zusje is 23 :) Ik ga haar idd ontzettend missen als ze weer naar huis gaat. Ik ben zelf in NL geboren, toen ik 6 was gingen we met ze allen emmigreren naar NZ. Ben toen ik 25 was terug gekomen naar NL om de rest van de familie te leren kennen, tja en voordat je het weet, knappe gozer, verliefd, trouwen, en nu zwanger. Alles binnen 7 jaar tijd. Maar ik zal het voor geen goud overnieuw doen hoor. :)

15. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Trouwens goed dat je er zelf achterheen bent gegaan met de kraamzorg. Bah bah, tis wat he?

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jeetje weer 6 pagina'a erbij!

Sensee: Jeetje meid, beetje jamer die eventuele zwangerschapsvergiftiging! Hou maar goed je rust! En bij elk beetje onraad meteen bellen hoor!

Sappie: Succes met de show

Angel: Mooie buik zeg, erg bescheiden en lief kamertje!

Rest kan ik niet teruglezen sorry!

Vandaag ff naar Rotterdam geweest, vriendin van me gaat trouwen en moest natuurlijk jurken kijken en passen met mij en moeder van haar. Heeft me meteen als getuige gevraagd! Superleuk! Daarna nog even paar winkels ingeweest en ja hoor weer erg goed geslaagd voor de kleine meid. Ik moet nu ehct een keertje ophouden met kopen! Weer 3 truien erbij( C&A heeft echt hele leuke stoere truien!!). Toen nog even langs mams, en die geeft elke maand een nieuw cadeautje aan ons, nu weer een babyfoon!! We worden verwend en zijn nu op 3 items van t lijstje echt klaar! Moet nog een mobile voor boven de box, speelgoedje en een wipstoetje!
    Lekker idee, alles in huis.

Heb wel weer mega pijn in mn rug/bil, ga maar ff liggen en rusten. Meiden ik lees vanavond weer ff bij!
    Liefs Robine!

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo weer flink geschreven zeg.

Robine leuk zeg getuige zijn! Wanneer gaat je vriendin trouwen? En weer geshopt..hahah. Ze groeien er zo uit heh..

Onzeker meisje jij ook al vergeten met de kraamzorg. BElachelijk zeg. En idd alsof je hoofd ernaar staat nog alles na te bellen..Leuke kamer ook weer...word nu toch wel jaloers op al die kamers..

Sappie veel plezier met de modeshow, hoop dat ie niet te zwaar is voor je. Ben benieuwd naar de foto's.

Femmy jij bent ook niet veel aangekomen.

En Panda bij jou ook weer in een stuit...boohooo. En het voelen van dat hoofdje is tof heh. WEl rustig aan doen jij hoor.

Ik sprak net de buuf. Haar kindje lag ook in stuit en bij haar hebben ze geprobeerd te draaien. Van wat ik van haar hoor begrijp ik niet dat het bij pjetje fout is gegaan. Het is echt niet even draaien. Ctg wordt aangesloten op de beeb. Tijdens het draaien wordt de beeb echt heel nauwlettend in de gaten gehouden. Als er ook maar iets wijzigt in de hartslag wordt de poging gestaakt. Daarna mag je ook niet gelijk naar huis. Ze bekijken alles weer met echo. Ik vond het eigenlijk niet zo eng klinken zoals zij het vertelde. Bij haar was de draaipoging uiteindelijk niet gelukt omdat de beeb het niet tof vond. Ze heeft een stuitbevalling gehad, maar goed het was haar tweede...Je weet dan al dat de weg naar buiten ruim genoeg is zeg maar..

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en werd ik me vandaag toch geweldig verrast...mijn kraampakket is binnen hoezee.. Ik heb alles aan verbanden etc mooi erin laten zitten en ga er ook niet naar kijken.
    Wel zat er een hele leuke donkerblauwe Nijntje luiertas bij!!

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Leuk die luieras senseemillia! ik kreeg bericht da we de doos van etos kunnen ophalen! ben benieuwd!

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh die van de Etos vond ik best aardig hoor! Zit ook een luiercreme in en natte doekjes.
    De blije doos blijft de topper!!

Deel Deze Pagina