November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Woooooowwwww! Hij is echt gaaf geworden! Super dat ze dat zo kan schilderen joh.

2. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    =D> Ik wil ook zo'n muurschildering :D

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    :eek: erg mooi geworden die muurschildering! zeker weten dat de kleine meid er blij mee zal zijn!! :D

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Whaaaaa supergaaf geworden. Je hebt echt iets unieks !! Weet zeker dat je kleine meissie het geweldig zal vinden !!!!

Liefs Sappie

5. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    erg erg schattig die muurschildering :) Die kleurtjes passen ook heel leuk bij elkaar!

Ik heb zo feest hoera hoera
    en ik pas geen enkele leuke kleren
    hoera.. verbazingwekkend....

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Hihi, toch nog wat leuks gevonden??? iig veel fun !!

7. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Sappie: Klinkt goed die catsuit, vraag es om foto's voor hier !!!

Kelly: Prachtig geworden die muurschildering !

Salomina: Heerlijk hoor dat je nieuwe slaapkamer zo lekker slaapt ! :D

Senseemillia: Groot gelijk hoor, dat je bankarrest hebt, het is alleen zo moeilijk he om stil te blijven zitten :).

Trutje: Veel plezier !!!

Saskia: Ook niet verkeerd, een frietje, hmm... ;)

Zit zelf aardig vol, vanavond heerlijk uit eten geweest met mijn ouders en zusje. Gezellig zitten mutsen samen met mijn zusje, heerlijk weer :).

Panda/Robine: Mooie buiken hoor !!!

Femmy: Kijk, op die manier moet ik ook gaan denken, vandaag niet dan komt het klusje morgen wel af :).

Verder kan ik niet meer lezen, fijne zondag alvast !!!

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Goeiemorgen,

Het was heel gezellig op het trouwfeest.we waren om 1 uur thuis.
    Heb wel heel slecht geslapen en vanmorgen om 7 uur begon de ellende.
    Ik heb echt veel buikpijn gehad,volgens mij waren het weeen,zo voelde het althans. :cry:
    Het kwam en dan ging het weer weg en dan kwam het een paar minuten later weer terug,en het waren geen krampen om naar de toilet te gaan.
    Nu is het weer wat gezakt ,maar af en toe nog een krampje.
    Hopelijk blijft het zo en ga ik nog niet bevallen hoor,veel te vroeg zeg.
    Ik ga me gewoon lekker rustig houden vandaag.
    Fijne zondag voor jullie.

fajah.

9. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen!!!!

Panda, Mooie buik hoor, is echt gegroeid.
    Robine, Ook mooie buik zeg, gave shirt.
    Sappie, spannend zo'n modeshow en leuk dat het zo klikt met de anderen.
    Trutje, ik laat de kaartjes hier in losser bij Jansen drukken.
    Nog geluk om een mooie outfit bij elkaar te zoeken?
    Kelly, wat een mooie muurschildering, ben er weg van!!
    Salomina, met mij gaat het weer goed, met jou ook?
    Saskia, mmmhh frietjes ja dat gaat er bij mij ook wel in.
    Conny, mmhh heerlijk uit eten.
    Sorry wie ik vergeten ben, kon niet meer teruglezen.

Hier is alles goed.
    Gisteren weer iets teveel gedaan, koelkast alleen verschouwt :oops: , teveel opgeruimt.
    Ik kon het gisteren wel merken, kreeg in de winkel een aardige paniekaanval.
    Leek net of ik gisteren een grote energiestoot kreeg en daarna ineens een moeheidsaanval. Hebben jullie dit ook?

Ik denk dat er veel geschreven wordt omdat het nu wel heel dichtbij komt....
    Ik vind het ook steeds spannende worden en dat ik ook dingen vergeet te doen.
    Vandaag lekker luierdagje ingeplant, heerlijk straks ontbijten en dan een hindoestaanse film kijken (die duren 3 uur dus zijn we wel zoet mee) haha

Ik kruip nog even bij mijn vriend in bed :D tot later en fijne zondag

10. Goedemorgen allemaal,

Fajah: Hoop dat je niet al gaat bevallen is veel te vroeg hoor.

Charissa: Jeetje een koelkast alleen versjouwen. :confused: . Kijk je wel uit. Maar ik herken het gevoel hoor, je heb opeens heel veel energie, maar dan komt de klap :( . Ik heb dan ook zoiets van het moet nu gebeuren en niet later. Komt me vriend thuis zegt ie van waarom doe je dat nou je kan toch op mij wachten. Heeft ie wel gelijk aan, maar ja als ik iets in me hoofd heb.
    Geniet lekker van je zondag om lekker rustig aan te doen.

Bedankt voor jullie leuke reacties over de muurschildering. Ik ga het aan me tante doorgeven. Zal ze echt super vinden.

Gisteren lekker in Scheveningen wezen eten. Het was zo lekker weer, dus er waren genoeg mensen op straat, dus heerlijk naar de mensen gekeken, kan ik wel uren doen dan. Gingen we naar huis hebben we er een uur overgedaan. Er was file :( . Ik haat file echt en zeker om 23.00 uur. Vanacht zo slecht geslapen. Ik was om 05.00 uur klaarwakker. Ben er maar uitgegaan en even tv wezen kijken. Daarna weer om 06.30 uur in slaap gevallen tot 09.00 uur. Heb net heel het huis schoongemaakt. Ook zo leuk karwei :cry: . Zometeen ga ik even langs mams. Ben ik al een hele tijd niet geweest :oops: . Best erg, maar ja gelukkig begrijp ze dat ik het ook wel druk heb.

Allemaal fijne zondag.
    Liefs Kelly

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Is het zondag dan? haha sinds ik niet meer mag werken ben ik echt de dagen kwijt :confused: .

Ik heb gister ook alsnog teveel gedaan. Toch nog even geshcilderd geschuurd etc. Ik ben gister om half elf gaan slapen en heb geslapen tot kwart over negen vanochtend. Moest er wel vier keer uit vannacht om te plassen :( .

We gaan vandaag nog even wat klussen in de babykamer. Ik pak er dit keer alleen wel ff een stoel bij.

HEbben jullie ook zo'n last van de knieen? Ik voel me af en toe net een oude vrouw die uit haar stoel moet komen..
    De baby is weer erg druk maar nog niet gedraaid. Vanochtned gelezen over die moxatherapie en misschien ga ik dat maar proberen. Iemand ervaring daarmee?
    Had ook nog een stuk gelezen over hoe die draaipogingen gaan. Eerst aan ctg en alle monitoren van de baby. Dan het draaien. Schijnbaar pijnlijk als de beeb al is ingedaald. Ze duwen schijnbaar niet hard.
    Jammer dat ik las dat maar bij 30% van de vrouwen waarbij het een eerste kindje is een draaipoging lukt. De baby kan schijnbaar beter in volkomen stuit liggen dan onvolkomen stuit.
    Nou ja ze heeft nog iets minder dan twee weken dus moet haar misschien even goed toespreken.
    Ik post later nog ff vandaag.

Groetjes Senseemillia

12. Kan me voorstellen dat je de dagen kwijt ben, maar het is toch echt zondag.
    Oooooh dat van die knieen herken ik zo. Ik heb er ook zo last van. Je voelt je echt oud dan. Vooral met opstaan wat je zegt en zeker als je wat lager zit. Kom ik gewoon soms niet overeind :oops: . Al dat gewicht moeten je knieen ook maar aan kunnen toch.

13. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Smorgens :)

Om eerlijk te zijn, ik zag er leuk uit ;) Spijkerrok van Mamalicious, laarzen en een zwart t-shirt. Maar maaaaaaaaaaaaaan, wat krijg je veel aandacht van mensen die je niet kent op zo'n feest. Gelukkig was schoonmoeder heel trots en die kan goed vertellen dus... viel het wel weer mee. De stoelen op dat feestje waren helaas erg naar voor mensen met rugklachten maar dat zal elke stoel wel zijn na een tijdje.
    Vandaag zouden we naar Rotterdam maar dat trek ik echt niet, zo lang in de auto zitten. Helaas dan! Straks effe een stukkie fietsen met het hondje dan maar. Het is een mooie dag! EN vanavond naar de ijssalon :D
    Geniet ze!

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja bizar is het heh. Ik sta ook echt op door me vast te houden aan allerlei dingen. Vooral als je net loopt....oeeeeffff wat doet dat zeer. Blijven lopen lijkt dan beter alleen worden mijn voeten dan zo dik.

Die artipedico (of zoiets) schoenen die pas ik dus niet meer :( . Mijn voeten puilen er uit. Ik denk dat ik van de week maar nieuwe ga halen..nog een maatje groter.

Trutje kan me voorstellen dat je van zoveel vragen gek wordt. Lief van je schoonmoeder dat ze dan even het voortouw neemt. Klinkt leuk wat je aanhad..ennuh ik ben jaloers dat je gewoon laarsen aankan!!!!!!!!!!!!!

Denk dat als de beeb eruit is en alles weer wat in proportie is, ik mezelf eens lekker ga verwennen met mooie nieuwe kleren.. Bezoekje aan de kapper, nieuwe schoenen, nieuwe kleren :D . Kijk er nu al naar uit!!

trouwens voor de dames die een meisje krijgen..bij de Zeeman hebben ze ontzettend schattige spijkerjurkjes zo lief. Ik heb er een gehaald..

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Het kindje van mn vriendin lag met 36 weken ook nog in een stuit. Zij heeft ook moxatherapie gebruikt en met succes !!! Marit is vrij snel daarna gedraaid. Is dus het proberen waard.

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Het is hier even niet zo gezellig in huis. Mn vriend is de box aan het opzetten en het wil niet echt lukken. Schroeven passen niet e.d. Is dus vreselijk aan het mopperen. K ga zo nog wel ff kijken, hopen dat ie dan wat beter te pas is.

17. Ja dat heb ik ook en van me rug heb ik ook niet zo last dan met lopen, maar ja die voeten dan he.
    Ik kan tegenwoordig ook moeilijk lopen door die voeten. Gisteren zagen ze er weer niet uit.
    Balen dat je die schoenen niet meer past. Ik had er nog voor gekeken maar het is een zomerartikel, dus ze verkopen ze haast niet meer. Ik heb nu wel schoenen, maar als ik een tijdje loop gaan ze wel strakker zitten en komt de vocht er echt overheen.
    Ik kijk ook zo uit als ze dadelijk er is en dat je je eigen dingen weer aan kan.
    Nog even geduld dus.

18. Trutje: Klinkt leuk wat je aan had. Ben ook wel jaloers dat jij laarzen past.

Sappie: Wat irritant dat die schroeven niet passen zeg, hebben ze dadelijk de verkeerd bij gedaan. Lekekr slim dan. Wij hebben de box vorig weekend op gezet. Ik hoop dat het nog gaat lukken.

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Meiden bedankt voor alle lieve reacties op mn buikie en t shirt hahahah.
    Is maar een gewoon shirt hoor, gewoon een ONLY in mt XL, passen we allemaal! Ben de positiekleding zat en koop lekker gewone kleding een maatje groter(kan alleen bij shirts overigens, broeken moeten echt in positiemode zijn).

Kelly: Wat een mooie Nemo!! Echt heel gaaf! Welke kleur meubels doen jullie erbij?? Wit of bruin? Echt heel mooi, je kan trots zijn op zo een tante!

Trutje: Ik ken dat....al dat gevraag en gevoel aan je buik door vreemden en dan vooral die domme opmerkingen van weet je zeker dat het geen tweeling is?!?!? Hoe dom kunnen mensen zijn! Mooi zo dat je er hip uitzag!! Zwart shirt is altijd goed en laarzen ook( al krijg je daar ook wel rugpijn van hoor!!)

Charissa: Doe je een beetje rustig aan......neem lekker de rust die je nodig hebt.

Fajah: Hopelijk zijn t geen weeen (geweest), is nog een beetje te vroeg. Hou je taai, en bel de VK als je verontrust bent.

Sappie: Nu al de box in huis?? Dan staat ie er nog 2 maanden voor de kleine komt....of wil je op alles voorbereid zijn ;)
    Succes met de show!

Sensee: Spreek de dame maar flink toe dat ze moet draaien! Wanneer moet je weer naar de Gyn??

Nou meiden, ik neem me al de hele week voor mn kledingkast op te gaan ruimen dus nu moest het er maar eens van komen! Bah! Wens jullie nog een fijn weekend en tot vanavond oid.......

Liefs Robine

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Goedemiddag!

Sappie wat vervelend dat de schroeven niet passen. Morgen dus de winkel bellen?

Robine: hier staat de box ookal ween poosje hoor. Ik was zo nieuwsgierig hoe het zou staan en of het zou passen op het plekje waar we hem wilden hebben staan.
    Suc6 met je kledingkast opruimen!

Wassen jullie de dekentjes van de wieg/ledikant ook? Lakentjes doe ik zo ie zo wel, maar zit over de dekens te twijfelen.

Deel Deze Pagina