November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    niet echt veel last van kwaaltjes ( denk ik, ben nooit zwanger geweest) maar mijn borsten doen echt echt pijn. stekende pijn en jeukende tepels. Verder nog niet echt misselijk maar wel een vol gevoel. en steekjes in mijn buik :D beetje weeig gevoel ook .. haha zo weer een hele beschrijving
     
  2. Nina

    Nina Lid

    6 mrt 2006
    17
    0
    0
    Hoi!

    Beetje misselijk
    soort van ongesteldheids pijn
    pijnlijke borsten
    s'avonds dikkere vingers

    Dat was het wel....denk ik zo ;)
    Nina.
     
  3. loesje

    loesje Bekend lid

    1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hoi hoi,

    ik heb sinds gisteren een positieve test en ik ben als het goed is 12 november uitgerekend.
    ik heb een paar kwaaltjes zoals moe, zere borsten af en toe duizelig, gelukkig niet misselijk (nog niet)
     
  4. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik ben 6 wkn zwanger en 2 dagen,voelm me ook heel moe en pijnlijke borsten.had na het avondeten even een misselijk uurtje,maar niet moeten overgeven ,gewoon ongemakkelijk gevoel.
    verder ook dat gevoel net of ik ongesteld ga worden,heeft daar nog iemand last van.denk nu steeds dat het fout zal lopen....


    xxxxx
     
  5. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Ik heb vooral last van maagzuur, de hele dag door... gelukkig mag je rennie's nemen dat helpt een heleboel. Ik voel ook erg mijn banden en heb enorme last van zwangerschaps dementie, ik laat van alles uit mijn handen vallen en struikel over woorden, kan soms niet op de meest simpele woorden komen en creeër mijn eigen taaltje door letters in woorden om te wisselen, en ik moet soms wel 5 minuten nadenken voor ik weer weet wat ik ook al weer wilde doen hahahaha

    Liefs Wendy
     
  6. deb81

    deb81 Lid

    5 mrt 2006
    11
    0
    0
    zoetermeer
    hoi onzeker meisje, ik heb ook het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar volgens de dokter is dat heel normaal omdat je baarmoeder aan het groeien is. Dus je hoeft je geen zorgen te maken.

    xxx
     
  7. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    dank je Deb81 ben wel gerustgesteld nu dat ik het niet alleen ben,ik had hier van mn eerste kindje geen last van,gelukkig is dit forum er om elkaar te helpen.

    xxx
     
  8. wendy25

    wendy25 Lid

    6 mrt 2006
    28
    0
    0
    bloemist
    enschede
    hoi meiden ik ben ook november mama 3 november ik wens jullie heel veel succes en we spreken me kaar zekers nog wel groetjes en kusjes wendy :D
     
  9. conny

    conny Bekend lid

    11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

    Ik ben ook een november mama weet ik sinds donderdag, 16 november ben ik uitgerekend. Ik heb al een zoontje van ruim 2,5 en ik heb een jaar 'moeten' wachten voordat mijn man er ook weer aantoe was, maar gelukkig heeft het daarna niet zolang geduurd voordat ik zwanger raakte.

    Als ik niet net gegeten heb (lees: het afgelopen halfuur) heb ik een licht misselijk gevoel, zeker als ik in de auto zit. Ik ben ook moe 's avonds maar aangezien onze Rick de afgelopen weken 's nachts aan het spoken was, kan het ook achterstallige 'schade' zijn :)

    Ow ja, de vorige keer had ik rond de 8 weken gigantische krampen, net alsof ik heftig ongesteld moest worden, maar dat was dus het oprekken van de baarmoeder ;)

    Ik schrijf op een besloten forum mee met mama's die allemaal kindjes hebben van Rick's leeftijd, dus ik vind het hartstikke leuk om hier ook weer met mama's met dezelfde d-day te schrijven.

    Nou, een heel verhaal zo, maar ik ben ook nog zo blij, het moet echt nog doordringen :)
     
  10. Monique76

    Monique76 Niet meer actief

    Hallo iedereen,

    Ik heb vanmorgen een test gedaan, en ik dacht dat er niets tevoorschijnkwam, ik had de test op de grond in het toilet gelegd, want ik kan sinds vorige week heel erg moeilijk naar het toilet, en eindelijk kon ik toch vandaag. Mijn vriend was erg ongeduldig, dus ik gaf als antwoord dat de test niets aangaf. Ik ging naar hem toe met de test en keek alsnog en zag dat er gelukkig wel een streep zichtbaar was, we hebben vandaag wel tig keer naar die test gekeken. Dolgelukkig zijn we. Ik was deze week wel extreem moe, en had een raar gevoel in mijn buik, net of er vlindertjes in mijn buik bezig zijn. Mijn vriend is aan het schilderen en al is dit verf op waterbasis ik vind het enorm stinken. Mijn borsten doen geen pijn, maar ze voelen wel raar aan.

    Ik ben uitgerekend op 16 november. Dit is trouwens mijn 1e zwangerschap, dus ik vind alles superspannend en superinteressant.
     
  11. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hoi ook ik kan hierbij ik ben 17 november uitgerekend als alles goed mag gaan :D
     
  12. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Vanaf het moment dat ik een positieve test had, heb ik vooral last gehad van mijn borsten (slapen op de zij was errug pijnlijk). Ik had ook last van uitslag op mijn gezicht. Maar goed ik weet niet of dit normaal was aangezien ik een paar dagen later bloedingen kreeg en mogelijk een miskraam heb gehad.
    Misselijk ben ik geen moment geweest maar hoor van veel mensen dat dat pas iets later in de zwangerschap begint.
     
  13. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hoi novembermama's,

    Ik heb me inmiddels opgegeven voor moeders voor moeders en ze komen vrijdag a.s. langs. Ben benieuwd. Doen ze meteen weer even een test. Wel fijn voor de bevestiging!

    Pim
     
  14. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Hoi

    Ik ben 20 november uitgerekend, heb geen klachten ben alleen heel erg moe en moet wat vaker plassen dan normaal.

    Pim: moeders voor moeders kan je toch pas bellen als je 6 weken zwanger bent?

    Liefs Lynn
     
  15. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Volgens mij niet. Ze komen wel al eerder langs voor de afspraak en je begint vanaf week 6 met inzamelen.

    Bij mij in de buurt komen ze het trouwens niet inzamelen, maar moet ik de flessen zelf brengen en halen. Gelukkig is dat vlak bij waar ik wekelijks boodschappen doe, dus is het niet zo'n grote moeite.

    Pim
     
  16. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Ok dan ga ik ze deze week ook maar bellen!
     
  17. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Hallo allemaal,
    Wil mij ook even bij de november mama's aansluiten. Ben 18 november uitgerekend. Voel me goed alleen erg moe vooral 's avonds en last van mijn borsten. Fijn om dit met jullie te delen.
    Liefs, Jacq
     
  18. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    he wat leuk op mijn verjaardag :D
     
  19. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Leuk!
    Ben benieuwd naar dat schorpioentje geen ervaring mee. Niemand die ik ken van dat sterrenbeeld. Heel bijzonder.
    Groetjes
     
  20. sweety22

    sweety22 Lid

    5 jan 2006
    26
    0
    0
    Ik heb een uurtje geleden een digitale test gedaan van clearblue, en hij gaf na een minuutje aan dat ik ZWANGER ben !!!

    Dus ik word ook een november mama

    20 november uitgerekend :D

    We zijn zo happy!!!!
     

Deel Deze Pagina