Ik moest ook bloed prikken, en ze zei dat het niet nuchter hoefde, maar dat er wel een uur tussen moest zitten als je gegeten had, dus niet meteen na de maaltijd....
dan is het bij iedereen weer anders, ik ga ook nog een keertje vroeg, ze zei nog dat ik blij mocht zijn dat ik niet naar het ziekenhuis hoefde (kan naar een gebouw in de buurt) omdat je daar soms zolang moet wachten, en dan word je helemaal flauw, maar nu moet ik toch nog eerst een nieuwe ponskaart scoren in het ziekenhuis
ja vind ik ook, en ik las ook bij iemand die bloed liet prikken bij de verloskundige zelf, dat lijkt me nog handiger!
Wel verwarrend dan allemaal.... maf! Ja, bloed prikken ter plekke zou helemaal ideaal zijn!! Nou mag ik nog niet klagen, want twee jaar geleden toen mn zus hier ging bevallen had de verloskunde praktijk nog niet eens een eigen echo-apparaat, moest ze helemaal voor naar het ziekenhuis! Dat is nu gelukkig anders....
Oeps, niet eens aan gedacht, en het is ook niet gezegd, maar misschien stond het wel op het formulier.... nou ja, eerst maar eens nabellen of er al een uitslag is...
Bij mij is het bloed tijdens de intake bij de vk afgenomen. Ik was niet nuchter en had even tevoren gegeten. het is idd wel handig dat het bleod afnemen meteen bij de vk kon. De vk stuurt het bloed weer door naar een lab. Pim
Hallo Deze Novembermama meldt zich ook! Ik ben de 9e uitgerekend. Heb vandaag ook bloed af laten tappen, o.a. voor de intake en ook voor de nekplooimeting. Deze ga ik weloverwogen volgende week laten doen. Wie doet er nog meer een nekplooimeting zonder dat er een groot risico op downsyndroom is vastgesteld?
Hoi damens, Ik zou eigelijk pas 9 mei de echo krijgen maar vanwege buikkrampen en lichtelijk bloedverlies ( wel helder) mag ik morgen komen hoelaat dat weten ze nog niet maar in ieder geval morgen ben er wel stuk van
Channie: Poeh, kan me voorstellen dat je de schrik goed te pakken hebt. Hartstikke fijn dat je nu morgen gelijk mag komen voor de echo, succes dan !!!
Het bloedverlies is nu alleen nog maar bij het afvegen en heel licht heb ook niet veel meer verloren mijn krampen zijn ook zo goed als weg nu willen jullie asjeblieft voor me duimen met de echo ????
Nee ik weet nog niet hoelaat ik mag komen ze bellen me rond een uurtje of kwart over 9 en dan zou ik het wel horen denk ik.