Hier ook een groeiende buik! Ik kan niet meer lekker onderuitgezakt zitten, dan blokkeer ik Moet echt mijn rug recht houden en de billen goed naar achteren schuiven. Hihi! Goed voor de houding, dat wel. Hoe reageerden ze op je werk, Pim? Ik ben ook extra beroerd als ik moe ben. Probeer nu overdag even de ogen dicht te doen want slaap 's nachts nog steeds veel te kort. Daarna voel ik me meestal wel wat beter, zelfs als ik niet echt slaap en alleen wat lig te dommelen. Slaap maar lekker Angela, dan gaat de tijd ook snel voorbij Femmy: oooh, dat zou wel snel zijn maar wie weet!
Goeiemorgen allemaal! zo voel me wel goed!! ben nu wel al zenuwachtig voor morgen mn moeder gaat ook mee!!
he verdikkie , ik heb helemaal nog geen buikje..... er is nog helemaal niks te zien terwijl ik bij mijn vorige zwangerschap met 6 weken al niet meer in mijn broeken paste... ben echt nog geen centimeter gegrroeit aan de ene kant heb ik zoiets van ik vind het niet erg ik weet uit ervaring dat je alsnog super dik kunt worden dus tis nog wel lekker zo. maar aan de andere kant heb ik zoiets van........zit er wel wat? maandag echo ........ben benieuwd meer mensen ervaring met zo'n rare buik? hihi
Mijn buik weet nog niet of die al groeit of niet. Gisterochtend paste ik nog mijn broekmaatje 40 en dan in de middag moesten de knopen los. Nu heb ik een broek 42 aan en die zit een beetje aan de strakke kant. Het wisselt bij mij per dag, dus het zullen de darmen wel zijn. Ik heb 's avonds ook vreselijk last van gas. En niet 1 wind, nee van die hele grote de hele avond door. Ik ben vandaag niet zo misselijk, dus ik ga op mijn vrije dag even genieten en de stad in.
Ja echt wel, maar ik zeg gewoon dat het door zijn genen komt die mijn lichaam nog niet gewend zijn. Nou en dan moet hij weer lachen!!!!!
Jantien: Haha, geweldige opmerking, winden door zijn genen, die ga ik onthouden, komt altijd nog wel van pas ! Pim: Ik ben heel benieuwd hoe ze op je werk reageren ! Gelukkig dat je je heel wat fitter en stralender voelt nu. Mam2003: Kan me voorstellen dat je het 'zonde' vindt dat er nog geen buikje, maar wat je zegt, het kan straks nog hard genoeg gaan. Femmy: Succes morgen ! Panda: Haha, idd goed voor een rechte werkhouding, zo'n buikje! Lekker hoor, dat je overdag even je ogen dicht kunt doen, dat scheelt zeker voor de vermoeidheid. Angela: Geen verplichting he, om hier elke dag te komen. Balen dat je nog steeds zo moe bent, ik hoop dat het snel over gaat. En nog 3 weken wachten op je echo, ja... de vk heeft wel gelijk dat ze niet probeert het hartje te horen, maar het is wel zonde hoor. Senseemillia: Zat die vreemde kat ook in jullie huis dan? Balen dat je dan zo'n gebroken nacht hebt, daar wordt je niet fit van. Vanmorgen al leuke kleren gekocht voor mijn zoontje, hij wilde ook kleren voor de baby kopen, maar ja, het is nou allemaal zomerspul. En dan vind ik het volgende zomer toch leuker om iets te kopen wat echt jongen of echt meisje is
Hai Femmy Het babytje was continu aan het slapen, zelfs door alle gehoest en gepor heen Dat wordt een heel rustig kind. Haha! 't Zag er allemaal perfect uit. Ik ben er supergelukkig mee. Later zagen we nog even dat ie gedraaid was maar veel meer actie zat er helaas voor vandaag niet in Ik heb 2 mooie foto's meegekregen maar heb ze nog niet online staan... Komt nog wel denk ik.
Als je wilt kijken hoe groot je kindje per week groeit en de daarbij behorende echo's wilt zien. Dan moet je even kijken bij de site 9maand zwanger en dan.. kijk dan bij zwangerschap week voor week. Ik kijk elke week even en het klopkt met mijn echo's (van 9 en 10 weken). Leuk om te zien. Groetjes
Hoi allemaal, Wat geweldig Trutje dat je een mooie echo hebt gehad! Genieten maar! Ik heb het dus vandaag op mijn werk verteld. Iedereen reageerde erg enthousiast. Ik had chocoladeflikken met roze/witte blauw/witte muisjes gekocht. Ik ben bij elke collega even apart binnengestapt, te beginnen bij mijn direct leidinggevende. Hij vond het geweldig nieuws! Dolblij. Vier dagen werken geen probleem. We komen overal uit. Pff dat was een opluchting. De rest van de collega's ook erg enthousiast. Eén van mijn direct mannelijke collega's heeft in de pauze een boekje voor mijn man gekocht. Ik heb het nog niet opengemaakt, maar ik denk iets in de trant van dat boekje van Kluun, 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" ofzo. Ben wel benieuwd. Erg aardig in ieder geval. Ik ben echt enorm opgelucht dat het zo goed is ontvangen! Pim
haha da's trouwens een geweldig leuk boekje die van Kluun... Ik moet het nog vertellen op mijn werk. Probleem is... ik ben er nog niet begonnen! Ik ben er net aangenomen enzo....
Nou Pim als het dat boekje van Kluun is... Die is echt enorm leuk voor mannen en vrouwen! Echt ontzettend lachen hihi. Erg leuk hoe je dat op je werk hebt verteld... Oh en ik heb ook dat ik mezelf af en toe de luxe gun om normaal naar het toilet te gaan. Gelukkig is de flessenman vanochtend weer geweest en staan er weer vier lege mooie groene flessen te wachten om volgeplast te worden... Trutje fijn dat je zo'n goeie echo hebt gehad. WAs nekplooi in orde of hebben ze dat niet gelijk gezegd? En hoe lang zijn ze bezig geweest met het onderzoek? Ik heb morgen de nekplooimeting en de serumtest dus ben benieuwd. Als ik weer foto's heb zet ik ze wel in mijn album. Conny: de kat van de buren zat hier echt in huis. Op de zolder.... Hier ook zelfde idee qua kleding betreft hoor. Ik wil sowieso eerst weten wat het wordt. Heb al wel wat gekocht, maar wil niet tevele kopen tot ik weet wat het wordt. En Femmy jij hebt al een flinke buik zeg! Ik word er bijna jaloers van..Dacht dat die van mij al gegroeid was maar die is dan niet zo groot ineens. Krijg je een tweeling ofzo? Merk jij ook dat je buik harder wordt? Hier een flinke harde buik... Hier verder alles ok. Wel nog steeds moe en een pukkelbekje. Ik merk ook dat ik gewoon heel licht slaap... Morgen dus voor de nekplooimeting en de serumtest. Ik hoop dat alles in orde is. Ik merk dat ik nog steeds wat onzeker ben ivm de eerdere miskrmaa. Dat ik nu bijna op dertien weken zit maakt niet zoveel uit.... We zien het wel. Groetjes Senseemillia
Ja mijn buik is ook wat harder! ben net terug van de echo onze 1e echo, we waren natuurlijk best zenuwachtig, als alles maar goed is! en dat was het! we zagen eerst het kloppende hartje, we hebben alles gezien, hij liet zelfs de hersentjes zien! en vingertjes, hij/zij bewoog goed, lag zelfs te schoppen wat mooi zeg echt onbeschrijfelijk! gewoon een wonder.
Wat fijn Femmy! Wat een geruststelling he? Het is zo'n mooi gezicht om het kindje te zien. Geniet van dat gevoel. Groetjes
ja zeker een geruststelling en erg mooi, 3 grote schermen hingen er, 1 voor mij en 2 andere! echt prachtig, zal ze binnenkort ook hier neerzetten!
Wat heerlijk Femmy! Fijn ook dat je alles zo goed hebt kunnen zien. Zelfs de hersentjes, bijzonder hoor! Trutje: misschien is het wel stilte voor de storm en ligt ie binnenkort druk te trappelen Lijkt me heel ontroerend om je kleine te zien slapen. Ik kan bijna niet wachten op de echo. Ik mag volgende week donderdag pas Het kon wel eerder maar dat raadde mijn verloskundige af omdat je rond de 12e week toch echt het mooiste beeld hebt want dan is de baby in principe 'af'. Er was ook niet echt een reden om het eerder te doen behalve als ik heel bezorgd zou zijn geweest maar dat probeer ik niet te zijn (want ik heb heb totaal geen krampen of helder bloedverlies gehad). Al wil ik natuurlijk wel heel graag weten of alles in orde is met de kleine. De zenuwen beginnen al te komen! Pim: wat fijn al die leuke reacties op je werk! Dat lijkt me een zorg minder.