November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ja, eigen bedrijf is dan wel handig! Hoewel ik ook regelmatig op mijn werk lag te slapen toen ik nog in loondienst was. Tussen de middag even tien minuten de ogen sluiten, zzzz... Heerlijk! Mijn collega's moesten er wel even aan wennen maar ik kon er na zo'n dutje weer helemaal tegen en daar profiteerden zij ook van :)
    Nu is het echt noodzakelijk anders hang ik de hele dag boven het toilet :(

2. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik ben in een paar dagen helemaal opgeknapt en inmiddels eigenlijk zo fit als een hoentje! :) Da's ook lekker!

3. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Ik voel me sinds een paar dagen ook een stuk beter ben wel continu aan het eten. Krijg nu ook een klein buikje...

4. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    zo even mijn banner aangepast, door de lengte (4.5 cm) zag hij dat ik 11 weken ben, en dus 16 november ben uitgerekend (2 dagen voor mn verjaardag).

en wat fijn trutje en Jacq dat jullie je ook wat beter voelen!

5. Wentje

Wentje Actief lid

29 jan 2006
    113
    0
    0
    Hey Femmy, je bent nu dus een week korter zwanger dan je dacht? Wat fijn dat alles verder goed is. Ik moet over 1,5 uur naar de verloskundige voor het intake gesprek. Spannend. Heb er wel veel zin in. Ze gaan misschien kijken of ze het hartje kunnen horen.

Meiden wat heerlijk dat jullie wat minder misselijk zijn. Ik hoop dat die tijd bij mij ook snel aanbreekt, want ik voel me echt ontzettend beroerd.

Groetjes Wendy,

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    @Femmy: leuk he zo'n echo! IK kijk al uit naar volgende week donderdag dan heb ik mn 12-weken echo! :)

@Panda: wij gaan volgende week donderdag dus beiden een mooi beebje zien! ;) Hoelaat moet jij? Ikke pas om 16.00 uur, dus moet ook nog de hele dag geduld hebben :p

@Wentje: suc6 zometeen bij de intake :)

Ik heb al 2-3 weken geen kwaaltjes meer, behalve mn moeheid. Ik hoop dus wel dat alles nog goed is. Het maakt mij echt heel onzeker dat ik zo weinig voel.

7. Wentje

Wentje Actief lid

29 jan 2006
    113
    0
    0
    Hoi Annemonique,

Wat is een zwangerschap toch eigenlijk vreselijk spannend he? Heel af en toe denk ik ook dat ik niets meer voel en dat maakt me ook best onzeker. Even daarna komt mijn misselijkheid dan weer naar boven. Toch lees je ook dat het eigenlijk niet uitmaakt of je nu wel wat voelt of niet. Het kan allebei positief zijn (en in sommige gevallen ook negatief). Ik hoop in ieder geval dat alles goed is volgende week donderdag.

Groetjes Wendy,

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    nou meiden die week is zo om voor jullie! ik moest ook een paar keer lachen, toen zagen we het kindje dus bewegen, zat al flink te trappelen hahaha

heb nu 2 foto's in mijn album gezet, op die dichterbij zie je toch ook wel aardig het hoofdje, dat in verhouding nog wat groot is! op die andere zie je rechts nog een beentje de lucht in gaan :)

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Oehh mooie foto's emmy!! :)
    Ik hoop net zulke mooie echo te krijgen volgende week.

Monique

10. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    dat zal echt wel Monique!! en het mooiste is om daar te liggen en het zien te bewegen!!

11. Wentje

Wentje Actief lid

29 jan 2006
    113
    0
    0
    Vanmiddag intake gesprek gehad bij de verloskundige. Ze heeft wel geprobeerd te luisteren naar het hartje, maar die kon ze helaas nog niet vinden. Maar dat had ze ook al verwacht. Ze zei al dat waarschijnlijk nog te vroeg was. 8 mei mag ik voor de echo. Joepie! Maandag over een week al. Wat gaat het toch snel allemaal.

12. Wentje

Wentje Actief lid

29 jan 2006
    113
    0
    0
    Femmy,

Wat een mooie foto's! Het is gewoon echt al een klein mensje! Wat zul je genoten hebben toen je dat moois zag. Ik hoop dat wij over 1,5 week ook zoiets moois zullen gaan zien. Vind het allemaal nog zo vreselijk spannend.

Groetjes Wendy,

13. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Trutje: Wat fijn dat je zo'n duidelijke echo had ! En lekker slaperig, wel rustig hoor, ben idd benieuwd of het zo blijft !

Femmy: Jij ook al zo'n mooie echo! wat kun je dan veel zien ineens he. Als je schrijft dat je de hersentjes al kon zien, dat was bij mij 2 weken geleden dus niet. Da's dan het voordeel van langer wachten... :D

Panda: Ja, idd, dan is een eigen bedrijf ideaal. Haha, ik zou het gezicht van mijn collega's wel eens willen zien als ik 10 min. ging slapen. Maar als het werkt voor jou, waarom niet he ;)

Wentje: Kijk, voor jou schiet het ook al op, nog een dikke week en dan mag je jullie eigen wondertje bewonderen, fijn hoor !

Verder weinig nieuws hier, drukke werkdag gehad, dus ik ga zo met de beentjes omhoog. Doei !!!

14. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Wat een mooie foto's Femmy!!
    Niet te geloven he. Zo ontroerend om te zien en vooral inderdaad het bewegen dat had ik vorige week ook, ik was toen 10 weken. Per week gebeurt er zoveel. Ik heb vrijdag 5 mei weer en echo voor de nekplooimeting. Kijk daar nu al naar uit.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallo meiden,

Heb vandaag de nekplooimeting gehad. Was wel weer zenuwachtig tevoren maar dat was volgens mij nergens voor nodig.
    De baby is nu al 6.6 cm. Hij is dus ten opzichte van drie weken geleden maar liefst meer dan verdubbeld (was 3.1).
    En een eigenwijs is het ook. Hij wilde maar niet goed liggen voor die plooimeting. Intussen ging die vrouw dus maar even andere dingen laten zien. Zijn handen bv... ik wist niet wat ik zag. Echt vier vingertjes van de bovenkant (topjes)s met daaronder het duimpje. Je zag gewoon de kootjes van het duimpje!! Hij heeft al zijn tenen alle vingers. Hart klopte goed en zijn maag was al gevuld!!!! toen liet ze zien dat hij ook al iets in zijn blaas had. Nee echt het is zo ongelofelijk.
    Hij is niet meer goed gaan liggen en ze heeft een foto gebruikt van het eerste deel (enige waar die plooi gemeten kon worden). De plooi is 1.2 mm en dat was wel ok, maar we moeten toch het bloedonderzoek nog afwachten.
    We hebben nu in ieder geval weer gezien dat het een eigenwijs is en ook nog ontzettend druk. Constant bewegen en een soort springen.
    Ik wou dat ik hem iedere dag kon zien.
    Denk dat ik binnenkort eens een pretecho laat maken nu hij nog in zijn geheel op het beeld kan. Ik weet niet precies tot wanneer dat is, maar is wel leuk als we daar een dvd van hebben.

Meiden alvast fijn weekend..
    Groetjes Senseemillia

16. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Senseemillia: Ik dacht dat je het beste rond 20/21 weken voor een pretecho kunt gaan, dan past het nog binnen het beeld, maar is de baby wel al heel erg gegroeid. Mooi hoor, dat je overal zo uitgebreid van hebt kunnen genieten ! En lekker actieve springkikker dus in jouw buik ;) Nog even afwachten voor de bloeduitslagen en dan weet je dat ook weer zeker, maar de eerste tekenen zijn positief.

Jacq: Nog een week meid, en dan mag je weer genieten van jouw frummeltje !

17. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Uhm... ik had een vraagje... Is het niet zo dat er standaard een 20 wk echo gemaakt wordt via de verloskundige?

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    dat vraag ik me dus ook af!

19. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Trutje&Femmy: Je mag daar zelf voor kiezen en dat word dan vergoed door je verzekeraar. Tenminste bij ons werd dat gezegd. Maar aangezien wij een medische 20 weken echo moeten krijgen wij hem zowieso.
    Geweldig trouwens van jullie echo's mooi gezicht he!

Senseemillia: Jij ook al zo'n mooie echo en een lekker eigewijs kindje haha!

Ik zou vast wel iemand vergeten zijn sorry!
    Nou ik voel me eigelijk heel goed :D
    Ben haast niet meer misselijk nog maar 1 keer weer gehad :D Ben alleen wel sneller moe dat merk ik wel.

Groetjessss

20. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Wentje met 9 weken voelde ik me ook nog zo beroerd. Je zal zien dat het langzaam minder gaat worden. Wel regelmatig eten hoor.
    Een pretecho is leuk om met zo'n 20 weken te doen. Alles is dan zo duidelijk te zien. Een 3d echo is helemaal bijzonder!
    Met mij gaat het wel voel me al een moeke worden, ik zwel voor mijn gevoel op...moet daar nog even aan wennen. Mijn vriend is een weekje voor zijn werk weg geweest hij zal wel opkijken van mijn buikje. Moet ook maar een een foto gaan maken.
    Groetjes

Deel Deze Pagina