Goeie avond allemaal! Zo Sens het is al bijna zover! had vannacht slecht geslapen, de katten waren druk bezig en daarna nog moeten luisteren naar kinderen buiten (die zeker waren uitgeweest) en op een bankje ergens zaten, ga lekker binnen zitten!. Vandaag schoongemaakt en nog geprobeerd te slapen (lukte niet). Strakkies de nieuwe groeten uit de rimboe kijken! moet er altijd wel om lachen! Wens iedereen een fijne avond, ik ga lekker op bed liggen!.
Goede avond dames, Even een kort berichtje van mij. Lees morgen wel weer even bij en neem dan even de tijd om te reageren. Hang nu lekker op de bank achter de tv. Heb vanavond voor de verandering nog geen last van maagzuur ( klop het meteen maar even af.....). Hoop dat ik ook vanacht weer goed slaap. Het enige waardoor ik gestoord wil worden is een beginnende bevalling haha.... Weltrusten alvast. Liefs Sämira
heb nu ook rennies in huis,ben benieuwd of ze helpen,als ik last krijg probeer ik er eentje. Helpen die dingen dan direct? Ik heb wel een zus(ze is 9 jr ouder) en ze leeft ook wel mee met me wat betreft de zwangerschap,ik heb ook een broer(hij is 11 jr ouder),maar die vraagt er nooit wat over ,hahaha mannen hé? Trutje:je buik is zeker in 1 week gegroeid,maar ik vind dat je een mooie buik hebt lekker strak en ook geen striemen,fijn toch. als je bevallen bent ,ben je zo weer 'in shape' Salomina:uitgeteld zeker na een dagje walibi? Conny:Hoe oud is rick als ik vragen mag? Weltrusten dan maar. xxx xxx
De luiertas komt van een winkel genaamd "LIEF". Ze hebben sinds heel kort een aantal vestigingen door heel Nederland (ik geloof 33) De grotere Bijenkorfen schijnen dit merk ook te verkopen. Is echt een superleuke winkel, allemaal felle kleurtjes met de teksten, LIEF, STOUT EN STOER.
Owww thanks ik ga van de week Rotterdam wel ff in naar de Bijenkorf, die is wel groot daar. Ik vind hem echt superleuk en anders wordt het bestellen via internet.
Femmy: Weltrusten! Fajah: De rennies neem ik altijd mee naar bed, zodat ik niet helemaal hoeft op te staan om naar me tas of de keuken te lopen. Ik ga ook richting mijn bedje kom net uit een hele warme douche (40 graden!). Ik hoop dat ik vanavond lekker kan slapen. Weltrusten allemaal. Liefs Kelly
Naah, woensdagavond komt mijn vriend beter uit Ik teken trouwens voor zo'n bevalling als je juist omschreven hebt! Bij mij helpen rennies wel, soms wat korter maar meestal lang genoeg om weer effe in slaap te vallen. Ik vind die met Anijssmaak het lekkerst maar helaas zijn die er niet in grootverpakking. Ik heb inderdaad geen streepjes/striemen/tijgervel en hoop en bid ook echt dat ik ze niet ga krijgen. Ik hoop dat ik zo weer in vorm ben na de bevalling maar ik twijfel daar een beetje aan. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn kont en bovenbenen wel een stukie steviger zijn geworden (komt natuurlijk ook omdat ik al tijden niet kan sporten en ook moeite heb met lopen enzo). Het wordt weer es tijd wat aan mijn babyblog te doen. Ik heb zat tijd gehad de laatste paar weekjes maar al sinds wk 34 niets geschreven. Ik ga ook nog effe een grappige foto uploaden Slaapse!
Trutje; haha, leuke foto zo die reflex op de deur. Babykamer is echt leuk geworden heh ! . Ben benieuwd wanneer jullie manneke wordt geboren. Woensdag zou wel heel grappig zijn
goeiemorgen, die rennies zijn wonderbaarlijk,ik wist echt niet dat dat zo goed hielp,maar dus geen maagzuur als ik 1 inneem,heerlijk. Trutje:hahahha wat een grappige foto zeg,heel origineel. heeft iedereen verder goed geslapen vannacht?
Nou ik ben ruim een week geleden bevallen. Was tijdens de zwangerschap ruim 14 kilo aangekomen en zit nu nog maar 1 kilo boven mijn gewone gewicht. Ik ga er wel onder zegt de vk omdat ik nog aan het ontzwangeren ben. Ben wel magerder als voor mijn zwangerschap; heb geen kont meer en kan mijn ribben zien. Mijn buik is ook bijna weg alleen nog wat loshangend vel dus dat ga ik er over een tijdje aftrainen. Heb wel een zware bevalling gehad en de 1e week weinig kunnen eten dus dat telt ook wel mee. Dus je ziet, je kunt zo weer in shape zijn hoor . Succes dames met de laatste loodjes. Silly
Lekker zeg na een week al 13 kilo kwijt! Ik hoop dat dat hier ook gaat gebeuren. Er zitten er nu 12 kilo aan en hoop dat het max 14 gaat worden
Ik hoop ook dat mijn extra kilo's voor de zon verdwijnen . Na de keizersnee mag ik 2 dagen niet echt eten, alleen vloeibaar dus dat scheelt ook alweer denk ik, haha. Daarna nog zorgen dat alles weer een beetje (liefst helemaal) straks wordt.
Smorgens Maar Sappie jij hebt helemaal geen extra kilo's! Ga jij eigenlijk ook BV doen? Schijnt dat je dan eerder weer op gewicht zit...
GEEN EXTRA KILO'S ? Ben 15 kilo aangekomen ! Ik ga wel borstvoeding proberen, heb idd ook gehoord dat je dan sneller je gewicht terug hebt. Hopen en bidden dan maar, hahaaha.
Nou dit keer ga ik een keer zeuren over het slapen..K-T! Mijn man was gister nog wakker toen ik al ging slapen en is ie in slaap gevallen op de bank. Maar als ik halverwege de nacht wakker word om te plassen denk ik natuurlijk waar is tie?/? Ik naar beneden en daarna weer met zijn twee naar boven kan ik dus niet meer slapen! Om zeven uur pas weer in slaap gevallen maar dus vanaf vier uur vannacht niet geslapen . Hoop dat ik vanavond goed kan slapen. Sappie ik denk dat de gebroken nachten die eraan zitten te komen ook wel bijdragen aan het gewicht verliezen! En idd het vloeibare eten na de ks zal ook wel helpen. Silly jij bent lekker afgevallen dan zeg na de bevalling. Zo'n bevalling kost natuurlijk ook ontzettend veel energie. Hoop dat je je nu weer wat beter voelt. Trutje gave foto zeg jouw profiel op die deur, erg tof. Je kamertje is ook heel leuk geworden echt een kamertje voor een bink! Kelly lekker zo'n warme douche! Ik hoop dat ik snel weer onder zo'n douche mag na die ks en vraag me af hoe het dan met die wond gaat. En een badje dat zal ook wel ff niet mogen... Hoorde van die verpleegkundige dat er een dikke pleister op de wond gaat dus ga ook goed scheren...want als je die pleister er daar moet aftrekken . Ik heb trouwens een zusje, zij is 1,5 jaar jonger dan ik ben en ze lijkt totaal niet op mij qua uiterlijk. Zij vindt het helemaal geweldig dat we een baby krijgen en toen ik het aan haar vertelde dat ik zwanger was moest ze huilen. Zei ook als eerste Lin ik heb gedroomd vannacht, het wordt een meisje ik weet het zeker. hahah. Fajah heb jij nog goed geslapen vannacht? Semmi is de bevalling begonnen of heb je goed geslapen vannacht? Je hebt nog geen bericht gepost normaal ben je vroeg! Femmy oh kinderen die zijn uitgeweest...hahah. Hoop dat je goed geslapen hebt vannacht. Ik had een stukje van de rimboe gezien. Wazig zeg die schoteltjes in die lippen van die mensen . Nou meiden morgen ben ik moeder. Raar om te zeggen en te weten! Mijn man was gister naar een bokbierfestival gegaan met een vriend. Kwam ie thuis en gaat ie natuurlijk praten, maar hij heeft een nogal zware stem en dan altijd gaat de baby spartelen en doen. Zo schattig vind ik dat, ze herkent echt zijn stem. Ik ben trouwens niet zenuwachtig voor morgen, misschien morgenochtend effies. Het enige waar ik tegenop zie is het herstel weet nie wat ik ervan moet/kan verwachten. Stel me maar op het ergste in dan kan het altijd meevallen niet waar. Vandaag de laatste dingen in huis doen, op tijd naar bed en dan morgen de grote dag. Wat wel irritant is trouwens is dat er veeeeel mensen bellen. Wel heel lief want ze bellen om succes te wensen voor maandag, maar ik kan daar niet zo goed tegen. Afijn vanavond gaat de stekker uit de telefoon.......... Zeg meiden we hebben Robine al weer even niet gezien? Groetjes Senseemillia
Oh Senseemillia, nog 1 nachtje slapen, wat geweldig! Hoop dat je dan wel wat beter slaapt van vannacht. Vanavond nog even lekker in bad zeker? Idd stekker uit de telefoon! Is lief bedoeld maar ik zou er ook niet tegen kunnen. Fijn dat je niet nerveus bent. Nog gefeliciteerd Silly! Een zware bevalling kost vast heel veel energie. Niet teveel afvallen hè, anders ben je zo vatbaar voor verkoudheid enzo. Trutje: crea foto! Fajah: haha, jij dus ook aan de rennies? Ze helpen idd snel, alleen niet zolang. En niet altijd, gisteren bleef ik zelfs met rennies last houden van boeren met overgeefsmaak (echt superranzig :x ). Vandaag gaat het beter, jippie! Heb best goed geslapen vannacht (van 2 tot 9 met maar 5 x plassen!), dat scheelt echt veel. Gisteravond nog lang met de tekst voor het geboortekaartje bezig geweest en het is eindelijk naar mijn zin. We hebben nu links de Franse tekst, rechts in het Nederlands en in het midden de naam, datum, gewicht (het niet taalgebonden deel, zeg maar) en het loop een beetje rond. Past bij het plaatje want da's een baby op een wereldbol. Ik zal even kijken of ik 'm in m'n album kan zetten. Hoe zou Salomina het gehad hebben?
Goedemorgen allemaal, Sens: Nog 1 dag en dan is het mama en papa. Heerlijk toch. Goed dat je er niet tegenop zit. Wel tegen het herstel, maar dan kom je helaas niet onderuit. Misschien slaap je vanavond wel als een roos . Ik hoop het voor je, daarna is slapen even over, maar jullie hebben er iets supermoois voor terug. Silly: Wauw ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat die kilo's. Liefst meer. Ik voel me nu net een opgeblazen kikker door al dat vocht. Panda: Fijn dat het gelukt is met de tekst op het geboortekaartje. Wel apart in 2 talen. Zo ga even een bammetje eten. Wat wasjes draaien. Ik kom later wel weer even kijken. Idd waar is Robine. Ik heb er ook een paar dagen niet online gezien. Is ze dadelijk als 1e aan het bevallen .
Goeiemorgen! Leuke foto Trutje Helaas werken die rennies bij mij voor geen meter, had daarna vloeibare rennie geprobeerd maar helaas, rechtop slapen gaat nog het beste!. Goed dat je niet te nerveus bent Sens! en ja morgen ben je moeder! ik ben ook zo benieuwd! komt allemaal goed voor je het weet liggen jullie met z'n 3en te genieten op die mooie kraamkamer!.