Krijg ik net een sms van mijn zwager en zijn vriendin..haha. Staat er: ......en dat was de laatste keer uitslapen vandaag! veel succes morgen.. Mijn man zei gister nog dat het misschien voor de eerste twee a drie weken beter is als de baby bij ons op de kamer ligt ivm mijn wond. Vond ik eigenlijk ook wel een idee. En meiden ik ben met een lijstje bezig wie gebeld moeten worden als beeb er is, nu heb ik de ouders, de broer van mijn man, mijn zusje en de kraamzorg als eerste erop staan. Wie nog meer? Mijn vriendinnen bel of sms ik zelf wel als ik me wat ok voel en die nummers staan in mijn telefoon. Nog tips? Femmy echt irritant dat je zoveel last heb van dat maagzuur! Kelly het vocht ben je echt zo kwijt . Ik weet niet hoe dat met die blaaskatheter gaat, maar ze mogen bij mij wel flink vaak langskomen om een nieuwe zak eraan te hangen . Panda ik ga zeker vanavond nog in bad. Heerlijk! Lastig lijkt me dat een gebooortekaartje in twee talen. Ben benieuwd hoe die eruit ziet!
Sens: Wij gaan alleen onze ouders en de kraamzorg bellen. De ouders bellen de rest wel. Vrienden bellen/smsen we wel als we weer thuis zijn, dus eigenlijk hetzelfde als jullie. Ooow ja dat plassen heh, dat zal je toch ook wel gelijk kwijt zijn? Heerlijk toch. 's-Nachts er niet meer uit om te plassen. Ik zou de kleine ook even bij jullie op de kamer laten slapen. Is makkelijk voor jou als bv gaat geven.
Nee dat is dan wel weer een voordeel, ik hoef er helemaal niet uit om te plassen dan. Maar volgens mij voelt het wel irritant zo'n katheter. Nou ja we zien wel. Ze komen schijnbaar langs met een soort schuifding een pijnmeter ofzo. Afhankelijk daarvan krijg je pijnstilling. Ben benieuwd.
Oja dat is ook wel goed idee. Ga ik ook doen dan. Mmm ja je kan er dan wel weer misschien beter uit je bed komen om te plassen. Zo'n katheter lijkt mij ook niet lekker, maar je moet maar zo denken het is voor een paar dagen en dan mag ie er weer uit.
Smillia! Morgen ben je moeder :') Heb je geen camera en MMS op je gsm? We willen natuurlijk wel zsm een foto van je beebje!
Goeiemiddag allemaal, Vanacht weer redelijk goed geslapen. geen last van maagzuur. Alleen wel veel moeite met draaien in bed. Net alsof ik nu ook last heb van min banden s 'nachts. Maar ja, beter dan maagzuur, dus ik mag niet klagen. Ook ik hoop straks snel weer in mijn gewone kleren te kunnen. ben benieuwd hoe snel de kilo's er weer af zijn. ben er 11 aangekomen, dus op zich netjes. En ik hoop bv te gaan geven dus hoop dat het dan wat sneller gaat. En tja, voor die buik zullen we toch iets meer moeite moeten doen. Maar het belangrijkste is dat we eerst een gezond kindje op de wereld gaan zetten en daar heb ik de extra kilo's van nu wel voor over! @ Fajah: fijn dat je ook goed geslapen hebt en geen last hebt gehad van maagzuur. @ Sense: ik ben inderdaad wat laat met posten vandaag. Helaas niet het gevolg van een beginnende bevallig. Lekker uitgerbereid en laat ontbeten vanmorgen en een filpmje gekeken, dus vandaar. Wel leuk dat je aan me denkt! Vervelend dat je een slecht nacht gehad hebt. Hopelijk vannacht beter. En morgen de grote dag he.....spannend. Ik ga echt voor je duimen! @ Femmy: balen dat die rennies niet werken.Ik zelf heb ze nog nooit geprobeerd. Rechtop zitten gaat dan inderdaad het beste, maar ja dan slaap je ook niet....pffff. succes ermee. Nou ik ga even met mijn man en hond een blokje om, misschien wekken we de weeen nog op....hahhaa. ben er denk ik iets te veel mee bezig momenteel, dan duurt het alleen maar langer. Tot later. Liefs Sämira
Semmi; Lekker hoor ff uitwaaien met de hond, heb ik vanochtend ook gedaan. En die weeen, tja, je zal toch nog ff geduld moeten hebben. Ze komen vanzelf wel een keer. Sens; wow nu wordt het echt spannend he? Nog 1 dag en dan ben je mama ! . Wij bellen idd ook alleen de ouders en zusjes en kraamzorg. Misschien nog wel wat hele goede vrienden. De rest moet maar ff geduld hebben, eerst zelf lekker genieten. Ik denk dat het vele plassen wel afgelopen is hoor, ach wat maken we ons druk, het loopt vanzelf weg, hahaha. Volgens mij vind ik dat nog het ergste van de hele operatie, die catheter. Femmy; heb je ook al Regla PH geprobeerd tegen het zuurbranden? Kan je gewoon kopen bij de drogist en schijnt veel beter te werken dan rennies. Kelly; Ik heb Robine idd ook al een tijdje niet meer gezien en ook niet op msn ! Zal toch niet zo zijn dat ze ons allemaal nog gauw ff voor is. Hoop dat ze snel iets van zich laat horen. Panda; fijn dat het gelukt is met het geboortekaartje ! Weer een zorg minder . Zal straks ff in je album kijken. Hier verder regelmatig last van harde buiken, heb af en toe echt het gevoel dat het gaat beginnen, maar volgens mij beeld ik me dat in. Gisteren nog maar een keer de dvd van de 3d echo bekeken, nog maar een keer gokken naar het geslacht, ben namelijk heel erg benieuwd, maar weet het nog steeds niet zeker. Ik zet mn geld op een meisje . Ga ff niets meer doen... Kom vanavond nog weer ff posten, moet natuurlijk nog wel ff tijdelijk afscheid van Linda nemen. Liefs sappie
Sens, morgen ben je idd moeder! Spannend hoor. Geniet van de laatste dag samen. Irritant he die mensen die allemaal gaan bellen. Ik heb ook tegen bijna niemand de precieze datum verteld. Altijd zoiets van 'rond half november'. Ik heb dus ook geen zin in dat iedereen blijft bellen, hoe lief het ook is bedoeld. Wij bellen denk ik ook de ouders/broers/zussen en m'n werk. De rest hoort het wel via het kaartje en de straat ziet het wel aan de geboorteslinger voor het raam. Enne......... ik heb een zus, maarre heb er niets aan. We zijn zo verschillend dat we elkaar amper spreken. Ook nu niet. Trutje, leuke foto's en een stoere kamer. Semmi, nog niets...... Irritant he dat draaien in bed. Conny, is het nog gelukt met de keukentafel? Sappie, ik ga ook eens even googlen op 'lief'. Idd leuk spul. Jij ook aan het genieten van jullie laatste weekend? Panda. dat kaartje ken ik. Leuk! En heel toepasselijk voor jullie. Ik ga vanmiddag lekker bankhangen en nog wat strijken. PS Ik krijg m'n laarzen niet meer aan , balen! Pim
Wie weet lukt het om de weeen op te wekken. En anders ananas proberen of het gezellig met je man maken....... Suc6.
Sappie: Is Lief ook het merk van je luiertas? Ik zie namelijk dat ze maar 1 winkel hebben of misschien doe ik wel iets verkeerds hoor.
Hoi hoi ! Relaxed weekend hier. Rick was vanaf vanmorgen 5 uur aan het dollen ... hoef niet meer te slapen... zit een mug op mijn kamer... en en en ... pff... uiteindelijk om 8 uur bleef het stil en om half 10 ben ik eruit gegaan. Lekker in pyama gehangen tot de middag en nou zijn we allemaal aangekleed. Gisteren is het nog gelukt met de keukentafel, al staat de keuken wel ineens heel erg vol . Dit is voorlopig het enige weekend zonder afspraken dus nog ff genieten vandaag Senseemillia: Lijkt me zo'n raar idee dat je weet dat je morgen mama en papa wordt, heel bijzonder. Geniet lekker vandaag en groot gelijk dat je vanavon de stekker van de telefoon eruit haalt, nog een rustige avond met zijn tweetjes... En de mensen op mijn lijstje zijn hetzelfde als bij jou hoor. De rest komt later wel. Panda: Mooi kaartje hoor, ben benieuwd naar de rest. Mooie oplossing met die 2 talen ! Robine: Idd, waar ben je ? Ik heb vanmorgen de matrasbeschermer erop gelegd, nou weet ik weer hoe irritant dat plastic op je bed is, grr... misschien toch maar zo'n waterdichte molton kopen Semmi: Gelukkig dat je fijn geslapen hebt. Wat je schrijft, het zal fijn zijn je eigen lijf terug te hebben, maar een gezond kindje blijft het belangrijkste ! Femmy: He balen dat de Rennies niet werkten, ik zou ook voor Regla Ph gaan kijken, schijnt ook te mogen bij zwangerschap. De vorige keer was ik 17,5 kilo aangekomen, 10 kg kwijt na de bevalling dus nog 7,5 kg te gaan. Ach, ik geloof dat ik nu op een kg of 15 zit, en ik merk het naderhand wel. De vorige keer ben ik het uiteindelijk ook allemaal kwijtgeraakt dus dat zal nou ook wel lukken . Ik ga eens swifferen boven, is wel nodig, doei !!!
Heb wel een camera op mijn mobile maar mms volgens mij niet. Misschien heeft mijn man dat wel. Pim dat van de precieze datum niet vertellen is echt beter hoor. Straks wordt je suf gebeld en stel dat je dan nog eens twee weken overtijd gaat lopen .... Sappie morgen kun jij zeggen dat je overmorgen mama bent! Let op hoor want het gaat echt snel. Wij zitten hier nu al in de uren... Die katheter lijkt me idd geen pretje maar ja wat moet dat moet. Oh en ik denk dat jij ook een meisje krijgt. Ben benieuwd! Semmi we houden elkaar goed in de gaten heh bij de novembermama's! Balen voor je dat het nog niet is begonnen maar zal vast snel gebeuren!
I LL BE BACK! Sorry, elke keer als jullie je af gaan vragen waar ik ben, had ik even een drukke tijd en kon ik niet forummen. Maar goed, nogmaals we zijn er weer! Heb trouwens vrijdag nog geschreven hoor, alleen wederom 15 pagina's erbij is erg veel om bij te houden. Dank voor de interesse! Oja en ik ben nog niet bevallen, al is de beeb ongeveer halverwege de navel beland met dr kontje dus al aardig op weg naar beneden! t Doet gewoon zeer onder mn navel en heb al 2 nachtjes last van buikpijn, dus......... ik gok op 30 oktober Dan even een paar reacties; Trutje: Mooie buik hoor, en ik vind je kamertje ook erg lief met die lampjes en stoere kleertjes aan de kapstok. Jullie kliene man komt er goed bij te liggen. Panda: Dadelijk dus 2 nationaliteiten voor jullie kleintje. Das lekker, kan hij of zij altijd kiezen welke t beste bij hem/haar past. Maar wat een geregel zeg! Sappie: Wat een leuke kadootjes die je voor je verjaardag hebt gekregen! Van welk merk is die wikkeldeken, die vind ik ook erg stoer! Voor jullie is t ook aftellen geblazen he, spannend hoor! Ben zo benieuwd wat t gaat worden en welke naam hij of zij krijgt. Kelly: Niet leuk he alleen maar broers, heb ik ook zijn wel weer handig op allerlei andere vlakken als klussen en sjouwen, maar interesse voor een baby is minimaal, ook niet zo gek trouwens hoor, t blijven mannen Hoest verder met je? Al zin in de bevalling? Femmy: Groeten uit de rimboe gezien? Wel weer zielig hoor dat voorstukje dat dat varken op zn hoofd werd geknuppeld. Ik hou helemaal niet van dierenleed, wordt daar helemaal eng van. BRRR Hoe is t verder met jou? Ook alles zn gangetje. Salomina: Zit je nog in de draaimolen vast oid? hahaha, we missen je op t forum. Of vond je Walibi zo leuk dat je er een heel weekend van hebt gemaakt. Ennuh heb je nog korting/gratis entee gekregen? Pim: Shit van je laarzen! Ik kan ook de helft van mn schoenen niet meer aan Heb ook sinds afgelopen week mn trouw en verlovingsring afgedaan, toch zonde als ze die dadelijk vanwege t vastzitten moeten doorknippen. Dus ga steeds naakter door t leven Lekker rustig aan doen vandaag, beetje strijken en bankhangen, daar is de zondag voor bedoelt. Schreef jij dat nou van als de beeb op links ligt dat je dan ook links moet liggen etc. Ik merk wel dat het ook voor mij lekkerder is om op haar ruggetjeskant te liggen, kan ze vrij met haar kleine pootjes trappelen. Semmi: Ik duim voor je dat je een snelle en voorspoedige bevalling krijgt, nu al steeds weeen en pijn lijkt me maar vervelend, je weet niet wanneer t doorzet he!?Nog ff tjes dan! Annemonique: Geniet je een beetje van je eerste vrije weekend? Lekker he, niet werken?!? Senseemillia: TOT SLOT JIJ NATUURLIJK, HEEL HEEL HEEL VEEL STERKTE/GELUK/GEZONDHEID EN VOORSPOED MORGEN GEWENST WANNEER ZE KLEINE JAIMY OP DE WERELD GAAN ZETTEN! DENK ER AL DAGEN AAN DAT JULLIE MORGEN PAPA EN MAMA ZIJN. HELEMAAL GEWELDIG.HOPELIJK GAAT ALLES GOED EN STUUR JE MISSCHIEN NOG EVEN EEN SMSJE ALS ALLES ACHTER DE RUG IS(JE HEBT MN NUMMER) MAAR VOEL JE NIET VERPLICHT HOOR. ALS IK WAT WEET VAN JE KAN IK T VOOR JE OP T FORUM ZETTEN!DIKKE X EN PROBEER TE GENIETEN, ONDANKS EEN FLINKE BUIKWOND ERNA!SUCCES Nou meiden, ik ga zo naar de verjaardag van mn schoonvader toe, gadver, weer heel de middag in een rookhol zitten met schreeuwende mensen, geen zin in dus. Is wel gezellig maar al dat roken kan ik dus echt niet meer tegen! Kon er al slecht tegen, maar voel me nu helemaal snel benauwd in zo een omgeving. Nou meiden misschien nog even tot vanavond, anders morgen weer. Zal proberen jullie weer wat meer bij te houden maar zodra er toch eerder nieuws is sms ik wel naar Kelly zodat ze wat op t forum kan zetten. Je weet nl maar nooit wanneer t begint! Liefs Robine
Heej hallo, Lekker hoor zo´n zondag lekker thuis met mijn man. Net effe lekker uitgewaaid dus met de hond en nu lekker bankhangen. Wij bellen denk ik ouders en broers en zussen. De rest krijgt idd het kaartje vanzelf. Of dat ze toevallig bellen of sms-en om te vragten hoe het is, dan horen ze het eerder. @ Pim, dus ook lekker bankhangen vanmiddag. Succes met strijken. Niet mijn favoriete bezigheid, maar moet toch gebeuren he. @ Sappie: leuk het zo'n 3d echo op dvd. Kijk er ook nog wel eens naar, maar wordt er niet veel wijzer van wat het nou bij ons gaat worden. Jij gokt bij jullie dus op een meisje, ben benieuwd. @ Conny: lekker he lang in je pyama rondhangen zo in het weekend. Succes met swifferen! @ Robine: succes op de verjaardag van je schoonvader. Inderdaad vervelend om tussen allerlei rokende mensen te zitten. nou ga nog effe verder surfen..... liefs Sämira
Conny: Weer vroeg op wel lekker dat je lang in je badjas kan lopen toch. Ik ook nog steeds . Ik ga me zo omkleden. Robine: GELUKKIG JE BENT ER WEER. We dachten al dat je misschien de 1e zou worden. Hier gaat alles goed hoor. Thanks. Vervelend he nu op een verjaardag met al die rokende mensen. Ik merk dat ik er ook minder tegen kan, terwijl daarvoor had ik er geen last van, anders ga je af en toe even lekker buiten staan om af te koelen, meestal is het ook zo warm dan gelijk. En idd een broertje is ook weer makkelijk om dingen te sjouwen. In ieder geval een fijne dag. Zo ik ga me even omkleden het is tenslotte al 14.00 uur.
Robine; Gelukkig je bent er nog, gek he je gaat je nu echt afvragen of iemand aan het bevallen is als ie zich even niet meldt. Die wikkeldeken is van Lodger (volgens is dat het merk) Zijn er in vele kleuren, vind m ook heel stoer en heel lekker warm ! Sens; Jaaa voor ons wordt het ook echt spannend nu, nog 3 nachtjes slapen..... Conny; lekker heh zo op zondag lekker in je pyama blijven hangen. Doen wij ook heel vaak. Mn vriend ligt nu nog op bed, nu kan het nog, volgende week niet meer, haha.... Kelly; ik heb ook al even voor je gegoogled om te kijken of ik een site van LIEF! kan vinden, maar helaas. Ik ben afgelopen woensdag bij die winkel geweest en daar werd me verteld dat ze ongeveer 33 filialen hebben nu. Ze hebben 3 soorten luiertassen, die wie ik heb, 1 met blauw en groen en 1 met heel veel appeltjesgroen, geel en roze. Echt leuk hoor ! Ik kan maandagmiddag evt voor je bellen met die winkel om te vragen of er ook een filiaal bij jou in de buurt zit. Kan ik je dan zo ff doorgeven. Moet je me maar ff laten weten. Pim; balen van je laarzen ! Jammer dat je niet zoveel aan je zus hebt, was natuurlijk wel heel leuk geweest. Een fijne zondag op de bank ! Tot later..... Sappie
Wat gek Sappie, ik mocht gewoon weer eten. Vroeger was het wel het geval dat je eerst vloeibaar moest. Tegen mij zeiden ze gewoon eten als je daar trek in hebt, ook goed ter stimulering van je darmen. Kan zijn dat ze daar weer op terug zijn gekomen. Spannend voor jou hoor deze week al! Succes!