Lieve Senseemillia; Ook van mij natuurlijk heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel sterkte, geluk, plezier gewenst ! Laat je heerlijk verwennen en probeer zo veel mogelijk van jullie kleine meid te genieten ! Ik hoop zo snel mogelijk iets via Kelly of Robine te mogen horen. Heel veel liefs, Sappie
Hoi ! Rick op bed, Werner zit formule 1 te kijken (blegh) dus hier ff op de hoogte blijven. Pim: Prachtig verwoord en zo waar ! Fijn dat je man onverwacht wat vroeger thuis is ! Fajah: Oh, spannend meid, klinkt idd als gebroken vliezen, succes ! Femmy: ah, lief dat kadootje van je zus ! Lekker hoor, pizza ! Semmi: Heerlijk toch, ff bijgerust. Kun je vanavond je vriend/man wat langer gezelschap houden . Werner heeft vandaag nog het laatste plankje in de babykamer bevestigd. Ook de partytent die nog buitenstond hebben we opgeruimd. De laatste box-kabeltjes van het cd-spelertje vastgemaakt op de babykamer, dus toch nog wat kleine klusjes die waren blijven liggen . Rick gaat morgen weer naar de psz, voor ons allebei wel fijn want dan kan hij zich wat meer uitleven met andere kindjes en ik heb wat uurtjes rust Tot later !!!
@ Fajah hoe is het met je? Zet het een beetje door of was het vals alarm? @ Femmy, mmm lekker pizza! Leuk he het Blok en Peking, ik zal me straks ook weer voor de tv installeren. @ Pim, inderdaad heel mooi verwoord! En Sense........ heel veel succes morgen! Ik ga zeker voor je duimen en wacht vol spanning af totdat we hier op het forum iets via Kelly of Robine horen. Geniet nog even van deze avond en daarna vooral heel veel genieten met jullie kleine! Nou ik ga denk ik maar vast een warme douche nemen. Ga straks dus lekker voor de buis hangen. De kleine houd me ook vanavond weer flink voor de gek. Ineens last van oefenweeen in mijn rug. Die mijn man overigens erg ief wegmasseerde. Dat is nu een uur geleden en ondertussen weer niks aan de hand. Wel volop beweging in mijn buik. Volgens mij heeft die kleine het nog veel te goed naar zijn of haar zin daar binnen, haha! Nou dames, weltrusten allemaal, en Sense, hopelijk kun je een beetje slapen! Liefs Sämira
@ Conny lekker hoor dat die klusjes maar weer gedaan zijn. Rick morgen dus naar de psz. Kun jij inderdaad je uurtjes rust pakken en hij zal zich vast goed vermaken daar. Ik heb ooit stage gelopen op een psz. Zo leuk al die kleintjes samen! liefs Sämira
Sens: Nogmaal veel suc6. Geniet van jullie avondje en van het lekker bad. Probeer lekker te slapen, zodat je morgen fit bent. Zet hem op! Geniet van jullie kleine meid. Zodra ik een berichtje van Senseemillia heb, zal ik het gelijk hier op het forum plaatsen van hoe en wat. Fajah: Hoe is het met je? Ben je aan het bevallen of is het loos alarm? Ik ga lekker in bad en vanavond Peking Express kijken. Het wordt spannend. Fijne avond allemaal. Liefs Kelly
Nou ik lees hier af en toe eens mee Hihi INBREKER Ja het is hier ook zooo spannend... Senseemillia ik wil je heeeeeel veel succes wensen morgen! Het is zo vreemd om te weten dat je morgen moeder bent, tenminste dat vond ik toen... En grappig dat jullie dat ook doen met smsjes, dat deden wij toen ook bij de juli-mama's Dames, als er nog iemand van plan is snel te gaan bevallen : Ik wens jullie allemaal een hele voorspoedige bevalling toe! Liefs
Hoi allemaal, Linda ik weet niet of je dit nog leest maar natuurlijk ook namens mij HEEL VEEL SUCCES morgen en natuurlijk heel veel geluk gewenst straks met de kleine Jaimy. Ik hoop dat je zelf ook snel hersteld, zodat je weer gezellie met ons mee kan kletsen. Zet m op meid! Pim: Idd mooi gezegd hoor. Jij bent geloof ik nog een beetje de enige die t wel best vind als de beeb nog een aantal weken blijft zitten. Fajah: Spannend, denk idd aan vruchtwater maar dan zullen de weeen ook wel snel komen, ik hoop voor je dat t door gaat zetten, we horen t vanzelf. Semmi: Bij jou alles dus nog rustig. Dat kan van t ene moment op t andere veranderen hoor dus moed houden maar. Conny: Mijn Rick heeft deze week herfstvakantie, jammer want ook ik vind t heerlijk ff die uurtjes alleen. Hij is ook drukker dan anders, denk dat ze t toch aanvoelen dat er veranderingen staan aan te komen ofzo. Salomina: Waar zit je? Ben toch niet stiekem aan t bevallen heh. Robine: haha elke keer denken wij ojee ze is er weer een tijdje niet en dan kom je weer boven water. Sappie: Voor jou komt t ook heel dichtbij! Ben ook heel nieuwsgierig naar het geslacht maar ik gok op een meisje Jacq: Is Joppe al zeven? Dat is best een leeftijdsverschil met de baby straks, maar kan ie als grote broer natuurlijk wel goed helpen. Channie: Met jou nog alles goed? Angela: Jou ook al ff niet meer gehoord (gelezen), gaat t nog goed met je? Femmy: Ik heb t ook gezien Groeten uit de Rimboe. Gatverdamme sommige dingen zijn echt goor (eten voorkauwen bijvoorbeeld). Vind t wel een leuk programma en idd die belgen vind ik maar een rare familie hoor. Verder kan ik ff niet meer teruglezen. Maar geloof dat ik op iedereen wel weer gereageerd heb. Heb vandaag geen reet uitgevoerd alleen ff gestofzuigd en gedweild, vanmiddag bij mijn moeder een bakkie gedaan. Twan zit nu Formule 1 te kijken en ik ga zo ook maar s ff de bank op denk ik. Prettige avond nog. Doeiiiiiiii.
volgens mij is het loos alarm,geen vocht meer en geen buikpijn wel hele harde porren net of hij eruit gaat komen das minder lekker. ik hou jullie op de hoogte. ik hoop toch zo dat het doorzet hé,ben het echt beu nu......... weltrusten. P.s salomina horen we ook al 2 daagjes niet?
Jammer Fajah dat het loos alarm lijkt. Ook bij mij lijkt het vanavond wel weer alsof het kindje zichzelf er uit wil drukken en de vliezen zouden kunnen breken, maar 't zet niet door. Wij schelen 1 dag, ben erg benieuwd bij wie het als eerst doorzet. Weltrusten alvast! Liefs Sämira
Kelly, peking is inderdaad spannend. Nu is het even reclame, maar ik ga nu zo snel verder kijken. Bart & Chimene spannen nu samen met Pieter& Regina tegen die twee dames, ben benieuwd hoe dat afloopt!
ff heel snel een berichtje. Ga morgen op iedereen weer reageren ... Senseemillia: Heel veel success morgen Ik zal de hele dag aan jou en je man denken. Morgen zijn jullie kersverse ouders. Dikke knuffel van ons.
Sense: Nog heel veel succes morgen! Ik ga zeker aan je denken en hoop dat alles goed mag gaan en jij weer snel mag opknappen. Vandaag weer een druk dagje gehad, vanalles met de kids nog ondernomen, het bureau eens goed onder hande genomen en even bij mijn schoonouders geweest. Daarna even uitgeteld op de bank tv gekeken en ga nu lekker naar bedje toe. Geloof hoe meer ik naar de datum ga, hoe drukker ik het krijg, maar gelukkig tot nu toe goed te doen allemaal. En nu snel naar bed Liefs Angela.
Goedemorgen allemaal, Wat een kl#tennacht heb ik achter de rug zeg... slaap altijd redelijk goed maar nu wilde het echt niet lukken. Heb nu ook best hoofdpijn. Volgen mij ben ik zelfs nog zenuwachtig voor Senseemillia, ben er mee naar bed gegaan en sta er weer mee op, . Vind het echt zo leuk hoe we met elkaar meeleven. Ik ga ff een beschuitje eten... Tot later... Sappie
Smorgens Hier ook effe wat cornflakes aan het wegdrukken. Ik denk dat iedereen dat een beetje heeft hier, Sap. Ik dacht ook gelijk dat er een november-forumbaby gaat komen vandaag, de 1e nog wel! Ik ben zo benieuwd naar onze puppies! Het is tijd voor babyfoto's in dit topic!
ik loop ook alweer een tijdje door het huis te rommelen en aan novemberbaby's te denken! Spannend hoor, hoop zo dat alles goed gaat en dat ze snel weer naar huis mogen! Ik ga alvast een beschuitje met muisjes eten (had ik laatst gekocht, alvast om in huis te hebben maar ben het zelf aan het opeten, haha).
Ik zit de laatste paar dagen ook echt te denken om nog effekes zelf ergens een pretechootje (2D) te laten doen. Wil nog zo graag een keertje kijken!
Dat zou ik niet meer doen, heb laatst een echo gehad en er is echt niets meer van te maken, er past of alleen een hoofd in beeld of alleen een gedeelte van de romp. Is denk ik zonde van je geld. De beebs zijn al veel te groot nu.
Oh, daar ben ik van op de hoogte maar dan moet ie er maar uit want ik wil em gewoon zien Ik heb ook echt dromen over hoe ie eruit ziet. En ook dat het opeens toch een meisje is