November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh,

Hier nog zo'n zenuwachtige haha. Werd vannacht wakker om 4 uur om te plassen en dacht er meteen aan dat Sense vandaag echt haar kleine meid in haar armen kan sluiten.
    Toen we om half 8 werd opstonden was het ook weer het eerste waar ik aan dacht, ik vind het zo spannend voor haar :D
    Ga dadelijk een kaarsje voor ze aansteken.
    Nu snel Kaily klaarmaken aangezien dadelijk de logopedie langskomt.
    Tot later weer!

Liefs Angela.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    goeiemorgen, nou ja, heb echt geen oog dicht gedaan vannacht zo zeg. viel pas om vijf uur in slaap :confused: . ik neem gewoon ff wel een paar slokjes thee want heb nu al een droge mond. hoop dat die andere operaties snel gaan dan ben ik eerder aan de beurt. echt beste zenuwen.
    nou ik ga er zo vandoor. tot later!
    groetjes linda

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Hihi, nog eventjes geduld, duurt vast niet meer zolang.

Whaaa, zal toch zo zijn dat het een meisje is, hahaha, zou echt een verrassing zijn.

4. sappie

sappie Fanatiek lid

OOOOOOHHHHH MEISSIE !

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEL SUCCES !
    GAAT HELEMAAL GOED KOMEN HOOR !

DIKKE KUS SAPPIE

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    ja haha dat denk ik ook wel maar of ik m door ga hebben allemaal :( .
    was er echt op tijd ingegaan dacht een uur anderhalf uur zenuwen en dan val ik wel in slaap. nou niet dus. dit voelt echt als een kater zeg..
    het meisje was ook zo druk vannacht, die heeft natuurlijk iets in de gaten.

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Wellicht gaat er heel wat aan je voorbij vandaag, maar het is ook niet niks. Probeer zoveel mogelijk te genieten en ook lekker je rust te nemen straks. Nog een paar uurtjes.............. zo leuk ! Meisje weet vast dat ze vandaag haar papa en mama gaat zien !

Kop op en lekker gaan genieten !

Liefs sappie

7. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sensee, SUCCES vandaag, zal aan je denken!

8. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Sensee... succes!
    Straks zijn jullie trotse ouders, geweldig!

Ik denk aan jullie!

9. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Wat een mooie ontroerende woorden Pim!

10. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Vandaag is de verjaardag van Smillia's babytje <3

11. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Ik merk dat ik best wel een beetje emontioneel ben vandaag. Het komt zo dichtbij en is zo welkom. Kan het me nog niet voorstellen. Als ik jullie berichtjes lees en zie dat we nog maar zo kort zwanger zijn besef ik dat het zo snel is gegaan en dat het zo fijn is om dat samen te delen en met elkaar mee te leven. Ik denk dat dat komt doordat Sensee vandaag als eerste is en dat doet beseffen dat het zo snel kan gaan. En natuurlijk omdat Semmie en Fajah ook al aan het rommelen zijn. Het blijft een wonder!

Ik ben vanmorgen als eerste de kleerdjes aan het uitzoeken en sorteren en die ga ik nu maar eens wassen, wordt tijd! weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen en dan te bedenken dat jullie al een paar weken geleden hier mee bezig waren, wat ben ik toch laat met alles!

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Het gaat zeker snel! Ik hoop toch nog dat het hier minimaal 2 weken gaat duren. Ik moet nog nesteldrang krijgen zodat het hele huis schoon wordt! :D

Sens je zal nu wel al in het ziekenhuis zijn, maar ik denk aan je!

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    goeiemorgen,jeetje ik loop ook constant aan linda te denken,over een uurtje heeft ze gewoon haar baby !

Bij mij zet er niks door,wel vanmorgen weer een paar krampen gehad in mn buik ,maar niks speciaals.
    tis echt loos alarm.

ik heb wel goed geslapen.tussendoor wel even een rennie moeten nemen,maar niet eruit geweest om te plassen.
    ik drink gewoon vanaf 21 uur niks meer, en dat scheelt gewoon met opstaan snachts.

Robine en kelly:snel iets laten weten hé als jullie iets van linda horen?

Ga mn velux ramen op zolder eens soppen nu (nesteldrang steekt weer op hahaha)

14. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik moest zo lachen! 'Ik moet mijn nesteldrang nog krijgen' :D :D :D Geniaal!
    Bij mij is het wel schoon maar het kan ook veel meer glimmen, hoor. ik heb vorige week nog met mijn zotten kop de voegen van de vloertegels van de badkamer staan schrobben... Enig idee hoe dat eruit heeft gezien? Die dikke walvis in een klein badkamertje op de knieën? ;) Ik kon niet eens meer overeind komen! :( (doe dus maar niet!)

15. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Het eerste wat ik vanochtend dacht: vandaag wordt de dochter van Linda geboren! Heb op de een of andere manier ook een feestelijk gevoel.

Ik vind het nu ook snel gaan hoor. En ik vind het geweldig hoe we met elkaar meeleven.

Ga vanmiddag met m'n moeder naar stad. Daarna lekker pannenkoeken bakken bij ons thuis. Ben vanavond pas weer hier te vinden.

Pim

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha, dat zou zeker een leuk gezicht zijn geweest!
    Cliënten van me zaten me op het werk al uit te lachen als ik bukte :p
    De badkamer moet hier ook nog een grote beurt krijgen, zal ook geen gezicht zijn, maar boeien :p
    Vandaag doe ik niets, maar denk dat ik vanaf morgen maar elke dag wat ga doen!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Veel plezier Pim! :) Nog op zoek naar iets speciaals?

18. Goedemorgen allemaal,

Ik heb dus ook weer zo kl*te geslapen. Ben tegen 8.00 uur in slaap gevallen en daarvoor elk uur gezien :( . Moest wel een paar keer aan Senseemillia denken. Zo te lezen wij allemaal. Ik vind het ook zo super spannend allemaal. Het eerst babytje in onze groep en daarna is Sappie aan de beurt. Zodra ik iets hoor, dan vermeld ik het gelijk hoor.

Heb gisteren het beddegoed verschoond en de matrasbeschermer er op gedaan, maar idd het kraakt wel zeg. Ik ga ook maar eens kijken voor een waterdichte molton.

Vandaag ga ik de geboortezegels maar eens kopen en de enveloppen schrijven. Vandaag ga ik ook nog even langs de Leenbakker om oven gordijnen te kopen. Ik had zulke leuke gezien. Witte doorschijnende met groene (lime) sterren erop. Vandaag zijn ze ook allemaal 25% korting, dus dat is mooi meegenomen toch.

Ik ga me maar langzaam opfrissen en omkleden. Kan natuurlijk niet weer de grootste gedeelte van de dag in me badjas blijven hangen ;)

Liefs Kelly

19. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Smorgens,

Lachen hoor want ook hier word met Linda meegeleefd. Het was ook het eerste wat ik dacht vanmorgen. Heb ook nog aan Fajah moeten denken, jammer dat t niet doorgezet heeft maar goedbeschouwd kan het voor ons ook niet lang meer duren. Maar wachten duurt altijd zo lang heh........
    Semmi denk ik ook vaak aan, zal denk ik toch of Semmi of Fajah worden als eerste.
    Salomina: Fijn dat je ff wat hebt laten horen, we worden hier al ongerust haha.
    Jacq: Emotioneel heb ik ook hoor, wat kunnen hormonen ook een hoop doen heh, maar als ik er aan denk dat ik straks samen met mijn man weer een kindje op de wereld ga zetten, krijg ik tranen in mijn ogen, en idd fantastisch dat we dat hier allemaal met elkaar kunnen delen.
    Sappie: Wat rot van die kl#tenacht. Vannacht heb ik wel aardig geslapen maar er zijn ook nachten bij............
    Annemonique: Je hebt gelijk hoor, niet teveel tegelijk doen, elke dag wat en dan kom je er ook wel hoor, hier hoef ik t alleen maar een beetje bij te houden met wassen, zuigen, stoffen etc. En het toilet, de douche doet mijn schoonmoeder nu ff elke week voor me das wel heerlijk hoor. Wel lief ook.
    Door: Hoe gaat ie? Voel je je al wat beter aangaande de situatie met schoonmama?
    Pim: Veel plezier vandaag!
    Angela: Gelukkig ook jij bent nog aanwezig. Kan begrijpen dat je het druk hebt hoor, met twee van die meiden. Hebben ze bij jullie ook vakantie deze week?
    Trutje: Rot heh een vloertje schrobben. Pfff ik heb er de kracht niet meer voor hoor haha.
    Meiden ga hier ook nog ff wat doen. Kom later vandaag nog wel ff.
    Lfs Saskia.

20. Spannend heh. Volgende week de finale. Ik had echt gedacht dat die meiden het gingen halen, maar nee hoor.
    Ik heb ook echt geen idee wie het gaat winnen nu.

Deel Deze Pagina