November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Sas, het was niet eens de vloer :D Het waren de witte voegjes die ik 'vies' vond :D Alleen de voegjes! De douche is welgeteld een maand of 2 af (hebben we dus onlangs verbouwd).

Ik wil babietjes zien!
    Kom op dames! Wie durft!? hihi

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    velux zijn weer schoon jippie.alleen begint het net te regenen :cry:
    ach ja ik kan er weer door kijken hahaha.

linda ligt al klaar voor de operatie denk ik hoor,echt spannend!

Kelly:zo'n zeiltje kraakt wel he,maar ik heb zo'n andere soort molton eronder gelegt(die zat ook in mn kraampakket,ze zijn groen of blauw.de ene kant is soort plastic en de andere kant is een soort watten)
    ik heb die eronder gelegt en dat kraakt helemaal niet ,mss een tip voor je?

3. Ja die zaten er ook bij zag ik, maar zijn die dan wel waterdich. Zou ook weer zonde van het matras zijn.

4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Mogguh..

Nou hier nu vanaf 09.00 flinke ongesteldsheidspijn wist niet dat ik die pijn nog kon herinneren..pff het zou wel weer niks zijn..maar het doet wel zeer! als het om 12.00 nog zo is bel ik even de vk op.

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kelly:Ik heb die andere molton de vorige keer ook gebruikt en mn water is in bed gebroken,en ik had geen vlekken op mn matras dus daarom gebruik ik die nu weer,anders slaap ik echt niet.
    maar als je het niet aandurft moet je het natuurlijk niet doen.
    ik weet ook eigenlijk niet waar je die dingen anders voor moet gebruiken,want de vorige keer had ik ze nog allemaal over,kraamhulp heeft er niks mee gedaan.ik had er dus nog een heleboel en nu weer in het pakket.

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    channie:doe je rustig aan,en nog niet bevallen hé,nog heel even geduld.
    laat je weten wat de vk zei?

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemorgen!

Ik dacht ook meteen aan Sens toen ik wakker werd! zij zullen straks weten hoe hun kleine eruitziet! :D

Ik denk dat Bart en Chymene (hoe schrijf je haar naam?) gaan winnen bij peking express!.

Ik denk dat we vandaag extra vaak dit forum zullen checken ;)

Vandaag geen plannen, ik wil iets gaan schoonmaken maar ik weet nog niet wat :)

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nog geen nieuws van Linda :(
    Arm kind, ligt nu bij te komen van operatie, maar wel met de kleine Jaimy! Zo leuk he!
    Als ik nieuws hoor, weten jullie t als eerste!

9. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ben net wakker :oops: gelijk de pc aan ....
    Ben so benieuwed naar Linda.

Nou maar eerst even teruglezen wat er allemaal is gebeurd de laatste 2 dagen.

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik denk dat ik maar weer eens ga shoppen ;)
    Schoonmaken heb ik al gedaan( althans alleen de badkamer en wc's).
    Ik denk dat er behalve de kleintjes van Sappie en Sensee deze week nog 2 babietjes bijkomen. Gevoel zegt me dat!

Ben benieuwd. Elke dag is nu spannend.

Allemaal aan de wonderolie en ananasharten en veel met onze mannen/ vriendjes spelen ;) deze week.

Salomina: Fijn dat je niet nog in de draaimolen zit en je weer heelhuids terug bent.

Liefs Robine

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    NIEUWS VAN LINDA!

SMSJE: eR ZIJN 2 SPOED KEIZERSNEDEN TUSSENDOOR. IK LIG DUS NOG OP MIJN KAMER TE WACHTEN ZONDER BABY NOG :( DAT IS WEL JAMMER HEH. EN EEN HONGER DAT IK HEB. ZEG MAAR TEGEN SAPPIE DAT DIE BLAAS KATHETHER NIKS VOORSTELT. IK BEN WS TUSSEN HALF EEN EN EEN UUR AAN DE BEURT! GROETJES LINDA

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    o o nu wordt het echt spannend! ik hou jullie op de hoogte.

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Spannend he!

welkom back Salomina ;)

is een ananashart eigenlijk hard?

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ja dat is de kern van de ananas femmy, beetje bitter, meestal snijd je dat eruit. Hoezo? hahahah

15. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    o o wat is het spannend :)

Heb de forum nu 2 keer open, een op de laatste pagina, en met de andere ben ik aan het teruglezen.

16. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    O nog even wachten dus! maar wel bijna!

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    was benieuwd, maar jij weet dus al hoe het smaakt :eek: :)

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goeiemiddag!

Ow wat spannend he voor Sense! "t is bijna half 1 dus nu kan het elk moment gebeuren!

@ Sappie, wat vervelend dat je een slechte nacht hebt gehad. Zoals velen was jij dus ook met Sense bezig en daarnaast komt het voor jou nu ook wel heel dichtbij!
    @ Jacq: het blijft inderdaad een groot wonder zo'n kleintje. 9 maanden gaan ook zo snel. Het idee dat we allemaal binnenkort een kelintje in onze armen hebben blijft onwerkelijk. Inderdaad leuk om dat met elkaar te kunnen delen hier!
    @ Fajah: jij dus ook nog steeds aan het rommelen, maar loos alarm. Ik ken het!
    @ Trutje: tja de badkamer soppen heb ik ook maar opgegeven, da's inderdaad geen karweitje meer voor ons met die dikke buiken...haha
    @ Pim: veel plezier in de stad met je moeder, en dus lekker pannekoeken bakken vandaag, mmmm heb ik ook wel zin in!
    @ Kelly: is het nog gelukt met het kopen van de grordijnen?
    @ Channie: heb je de VK nog gebeld? Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft.
    @ Robine: ik hoop dat jouw gevoel klopt dat er deze week nog 2 beebs naast die van sense en sappie geboren worden. En dat één daarvan van mij is........hahaha. Ik heb zelf het idee dat het aankomend weekend wel eens zover zou kunnen zijn, we shall see!

Nou ik heb in huis wel weer genoeg gedaan vandaag. Stofzuiger en dweil al door het huis gehaald, wassen gedraaid, vaatwasser uitgeruimd.... Nu ga ik even wat kleine boodschapjes doen en dan gauw weer hier kijken of er ook nieuws is, spannnend!

Liefs Sämira

19. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    zoveeel vreugde met die geboortes die allemaal nog komen gaan.
    en voor ons toch ook weer een beetje een verdrietige tijd...........
    mijn man zijn oma is vannacht overleden.....
    drie weken voor mijn uitgerekende datum.
    toen ik zwanger was van mijn zoon, is mijn man zijn andere oma overleden.........ook drie weken voor mijn uitgerekende datum.
    zullen de oma's op die manier over mijn kindjes waken?.......... heb toch een beetje een idee dat ze zo een beschermengel erbij krijgen........

:( :(

20. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ach mam2003 Heel veel sterkte met de verlies van je man de oma.
    Dikke knuffel meid!

Deel Deze Pagina