Ik zat de hele tijd te kijken ... oo wat was het spannend geweest. Kan nu eindelijk wat andere dingen doen bijv. de was hahahaha. Mijn dag kan niet meer stuk.
Jacq en Mam2003: Sterkte allebei. Wel gek eigenlijk. We zijn allemaal zo superblij voor Linda en jullie hebben een verlies te verwerken. Sterkte. Liefs Kelly
HOERA! De eerste novemberbaby is een feit! Van harte gefeliciteerd Smil! Ik ben de hele dag al dvd's aan het kijken want ik voel me gewoon niet zo lekker maar kon het toch niet laten effe naar boven te lopen om te kijken of er al nieuws was. Fantastisch en raar bericht dat we nu al een kleintje in ons midden hebben hierzo. Sappie: You're next! Trouwens heb je het kaartje gezien van Saar? Alweer een yogababy! Ik denk dat ik als laatste aan de beurt ben :'( Zielige ikke!
JIPPIE! De eerste beeb is er! Linda van harte gefelicteerd met jullie dochter! Het heeft even geduurd, maar nu kun je lekker gaan genieten! Robine bedankt voor het bericht. Fijn dat we hier zo snel op de hoogte zijn! Fajah: wij weten het geslacht van ons kindje niet. Heb ook nog steeds geen voorgevoel. Mijn man denkt een jongetje, maar het blijft dus een grote verrassing! Liefs Sämira
Wat grappig. Ik had gister precies hetzelfde gevoel toen ik naar mijn banner keek en ineens besefte dat het nu wel heel dichtbij komt. Spannend!
Oooh, heb nu pas tijd gehad om bij te lezen. Wat is het spannend geweest zeg. Gelukkig is alles goed gegaan! Hoera voor de kleine van Senseemillia!
Ik weet verder niks van de lengte en t gewicht etc van de dochter van Sensee, maar misschien dat ze nog wel een smsje stuurt en dan weten jullie t ook! Liefs Robine
SENSEE; NOGMAALS VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER \/ {|= . NU MAG JE LEKKER GAAN GENIETEN JE HEBT HET VERDIENT ! LIEFS SAPPIE
Ikke volg, ben woensdag aan de beurt, ook geplande keizersnee ivm stuiterbaby. Tenzij iemand me nog voor is die vandaag of morgen gaat bevallen ! Wordt steeds spannender hier !
Sens en mannetje van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Het was even afwachten, maar nu lekker genieten mn zn drietjes!
Oe, geweldig, laat de champagne maar poppen ladies, de eerste "november"baby is geboren! Sensee: van harte gefeliciteerd meid! ZO, hier een rustig dagje geweest... ik verveel me rot zo ineens thuis, was nu eigenlijk pas mijn laatste week geweest.... Maar t was wel een goede dag, weinig last van maagzuur en alles redelijk rustig... Ben over mn grootste emo-bui wat betreft mn schoonmoeder heen, ik weet ook wel dat ik dr moet laten lullen, maar wil gewoon niet dat Jan tussen ons in komt te staan... ik heb tijdens de relatie met mn ex constant tussenpersoon moeten zijn en ik weet hoe vervelend dat is... Maar goed, hij is aardig snel van reageren zelf, en heeft dr al beloofd dat ze als ze zich niet koest houdt gewoon de baby niet te zien krijgt... Goh, ik vind het nu hier erg spannend worden hoor! En hier thuis ook trouwens, steeds meer dingen verdwijnen in dozen, het huis raakt steeds leger... nog een paar daagjes, en dan ons nieuwe hutje... We hebben besloten om de katten als eerste te verhuizen, ik ben bang dat omdat ze ook buiten lopen, ze als we teveel om het huis gaan rommelen zenuwachtig worden en zich verstoppen. Dus die gaan meteen mee en worden opgesloten in de logeerkamer, dan weten we in ieder geval zeker dat die dr staan... T konijn zou ik ook graag meteen al doen, maar t hok is te groot voor mijn auto dus die moet wel met de vrachtauto... Verder begint er in ons hoofd al een heel beeld te ontstaan van hoe het allemaal gaat worden, en ik kan echt niet wachten om eraan te beginnen, ook al mag ik zelf niet veel doen, al is het een kast inruimen, alles is goed... wil gewoon nu al beginnen!
Jeetje Door knap hoor om nu nog te gaan verhuizen. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Wanneer gaan jullie echt over?
Ja, t was ook meer een must... huisje waar we nu in wonen gaat over een half jaar voor de vlakte, dus opknappen was zonde... Donderdag krijgen we de sleutel, er hoeft wat verven betreft niet veel te gebeuren, dus het is schoonmaken en dan zaterdag alles overhuizen. Dan hebben we nog drie dagen om het oude huis op te ruimen en redelijk af te leveren...
SENSEE, GEFELCITEERD met jullie dochtertje! \/ Ik ben blij dat alles goed is gegaan en geniet ervan! Benieuwd wie de volgende wordt..... Hier alles goed alleen ontzettende last van nekpijn/hoofdpijn en duizeligheid.. Morgen weer naar de VK en hopen dat de kleine is ingedaald. Fijne avond.